Hae Anna&Ellit-sivustolta

Äitiysvaatteita Jumbosta?

Viestiketju osiossa 'Odotusaika' , käynnistäjänä Housut ahdistaa, 19.04.2006.

1. Housut ahdistaa Vierailija

Moi!

En jaksaisi millään mennä Helsingin keskustaan. Kotimatkalla olisi Jumbo. Onko tietoa miten sieltä löytyy mammavaatteita?
    Kiitos vinkeistä!

2. Sari rv27 Vierailija

Itse olen ostanut Jumbon H&M:ltä mammafarkut ja yhdet suorat housut. Farkut tais maksaa 39,90€ ja suorat housut 29,90€. Lindexillä on myös mammavaatteita.

3. Housut ahdistaa Vierailija

Kiitos vinkistä. Itsekin haluisin farkut ja suorat housut. Tänään siis Jumboon!

4. aino76 Vierailija

Jumbon Lindexillä näytti olevan kivan näköisiä paitoja siinä mamma mallistossa, housuista en oikeen innostunut, mutta kandee käydä kattomassa.

5. hemppa Vierailija

Äitiysmallistohan löytyy ainakin H&M:ltä, Lindexiltä, ja KappAhlilta. Ehkä siellä saattaisi olla jotain erityisliikkeitäkin? En kyllä tiedä, mutta ehkä netistä löytyy tarkemmin tietoa.

6. Mimo Vierailija

Kaikissa ketjujen myymälöissä ei ole mammavaatteita. H&M.ltä sanoivat, että mammavaatteita saa pääkaupunkiseudulta vain aleksilta, isosta omenasta ja itiksestä? Jumbosta ei?
    Valikoima H&M.llä on sitten todella kehno jos s- tai m-koon vaatteita haluat...
    Noh, onnea matkaan! :)

7. Sari rv27 Vierailija

Väärin on sanonut, jos ei Jumboa maininnut. Mammavaatteita on Jumbon H&M:llä aika paljonkin, Lindexillä paljon vähemmän valikoimaa. Itse kävin just pääsiäisviikonloppuna Jumbon H&M:llä ostamassa pari mammapuseroa ja useita mammavaatteita olen ostanut sieltä :)

Jaa tämä sivu