Hae Anna&Ellit-sivustolta

Anne Borgström

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä ihmettelijä, 07.02.2011.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. ihmettelijä Vierailija

Missä on ollut meteorologi Anne ? Nyt hänellä näkyi olevan aivan lyhyet hiukset.

Onkohan hänellä ollut syöpähoitoja, ei varmaan kukaan mene leikkauttamaan noin komeita pitkiä vahvoja hiuksiaan ilman mitään.

2. Elmo49 Vierailija

Sopii hänelle hyvin tuo uusi tukkamalli.

3. AN Vierailija

Minäkin olen kaivannut häntä. Oliko hän jo tv:ssä?

4. ihmettelen Vierailija

Oli ainakin eilen ja aivan kynitty tukka, pitkä oli niin komea ja sopi hänelle, siksi ihmettelen. Ei kai vaan ole mitään ikävää sairautta ollut.
    Tosin lyhytkin sopii hänelle.

5. Mollukkapullukka Vierailija

Oli hänellä nyt sit mitä olikin, ihme "myytti" tuo ettei muka kukaan pitkiä hiuksia kerralla leikkaa pois. Mäkin olen leikannut monta kertaa ihan vaan vaihtelun vuoksi. Ja tuolle ko. meteorologille sopii paremmin tuo lyhyt versio. Pitkässä tukassa näytti ihan tavalliselta tantalta, nyt on vähän särmää.

6. Pluto Vierailija

Minusta tuollainen ihan kynitty lyhyt tukka saa kyllä näyttämään liialti lesbolta.

7. krisse Vierailija

Viikonloppuna oli TVssä, ensin en ollut tuntea, oli niin oudonnäköinen. Mielestäni tuo "miestukka" ei sovi hänelle lainkaan mutta omansa on tietenkin. On ollut poissa ruudusta pitkään mutta TV-meterorologit tekevät (osa ainakin) työtä ruudussa oman toimensa ohella. on ollut aina asiallinen ja siksi luotettava mielestäni, liikaa itseään korostaviakin on (1)) ja se vie pohjan koko hommalta.

8. JJ Vierailija

Upea uusi hiustyyli ja seksikäs nainen.

9. Hääh? Vierailija

Mitä järkeä on pitä jotan hirmupitkää tukkaa? Eihän se millään tavalla kantajaansa kaunista, ja muutenkin isotöinen ja monella tapaa haitaksi asti.
    Se on kuin hevosen häntä, takana, mitä ei edes näe, ellei välttämättä halua saada nähtäville.
    Katsokaa Marjo Reiniä, lyhyet hiukset, mutta kauniit kasvot, siis kaunis nainen kaikenkaikkiaan.

10. Anneli Ankka Vierailija

Onko sinusta lesbot jotenkin tunnistettavissa ulkonäön, etenkin tukan pituuden mukaan?
    Eikö lesbojen tyyliin kuulu pitkä tukka tai poninhäntä?
    Jollakin tasolla tajuan, mitä ajattelet, mutta kummallinen tokaisu kuitenkin.

11. kysymys Vierailija

Kuka on Marjo Reini ?

12. mie taas Vierailija

Marjo Rein

13. tinkijä Vierailija

Ei Anne Borgström ole ollut poissa ruudusta pitkiä aikoja - onhan Ylellä 4-5 meteorologia ja on saattanut käydä vaikkapa pitkällä ulkomaanmatkalla.
    Minusta tukka on hieno ja tosi upeasti leikattu nk poikatukka. Hänellä on paksu tukka ja siitä saa juuri hyvän poikatukan. Kasvojen kaunis luusto tulee paremmin esiin kuin sen pitkän letin kanssa. Hän nuoreni tukanleikkuun jälkeen about 5 vuotta ja näyttää todella hyvältä.
    Aiemmin se pitkä tukka peitti jopa hänen vartalonsakin.
    Onnittelut - hyvä päivitys koko tyylille!

14. no joo... Vierailija

lepakoilla on useimmiten kyhyt tukka (lepakko= lesbo), näyttävät sisi miehiltä. Ei tuo sovi kyllä tähän yhetyteen mielestäni eli en nyt ajatellut alinkaan että ko. henkilö olisi äkkiä muuttunut sellaiseksi... kun on ollut ihan oikea pitkä tukka aiemmin.

15. Miepämie Vierailija

No niin, tässäpä napakasti sanottu koko asia, niin, ettei tarvitse edestakaisin enää vatvoa.

16. Millainen on lepakon KYHYT tukka?
    Toimiiko se tutkan lisävarusteena lepakon tehdessä öisiä lentojaan?

Miltä SISI miehet näyttävät?
    Latinoiltako?

Mitä tarkoittaa YHETYTEEN?

Mitä tarkoittaa, ettei ole ajatellut ALINKAAN?

17. juanjesus Vierailija

Mielenkiintoista logiikkaa... "oikea pitkä tukka"? Siis lyhyet hiukset ei oikeastaan ole hiukset ollenkaan? Ja aina on se riski että kun leikkaa hiukset lyhyiksi, seuraavana aamuna herääkin lesbona?

18. Utelias Vierailija

Ajatteletko ihan vakavissasi, että lesboilla on YLEENSÄ lyhyt tukka, tai jotain muita "lajityypillisiä" ominaisuuksia? Entäpä homot? Minkälainen tukka homoilla on? Entä muita erillisryhmiä, voisitko määritellä tuntomerkkejä, kun näin hyvin tunnet "lepakot"?

Oletko ehkä vanhempi, hieman rajoittunut naisihminen, jolla on mahdollisesti nuttura?

19. Elmo49 Vierailija

Uskomattomia juttuja täällä. Eikö ihminen saa vaihtaa hiustyyliä, sehän on vain hänen oma asiansa. Kuvitelkaa nyt jos te itse käytte parturissa että heti ruvetaan arvuuttelemaan kaikenlaista. Kannattaisi joskus ennen kun tänne kirjoittelee miettiä entä jos sattuisi omalle kohdalle olisiko mukavaa.

20. minä vastaan Vierailija

Useimmat lepakot minäkin tunnistan, samoin homppelit, mutta olen keski-ikäinen ilman nutturaa, keskipitkät luonnonkiharat hiukset jne. Kukaan ei taatusti erehdy luulemaan minua lepakoksi enkä sitä myöskään ole. Mutta ei minulle nyt tuon puheenaolevan henkilön kohdalal tullut mikään lepakkoaspekti kieleen eikä se minulle edes kuulu. Nythän on naisillakin muotia erittäin lyhyet hiukset, oma kampaajanikin leikkasi hiukseni liian lyhyiksi mutta leikkaus on muuten onnistunut. Borgströmille sopii se lyhyt tukka kyllä ja hiukset kasvavat .....
    Päivastoin pitkät ehkä huonositkin hoidetut hiukset keski-ikäisellä naisella eivät ole kovin kauniit, ei niillä tulla kakskymmpisiksi.
    Näyttää että elleissä liikkuu aika paljon lepakoita, ovat nimittäin lähes aina erittäin argessiivisia käytökseltään!

21. onpa hyvä Vierailija

Hyvä kun tarkensit, ei me tyhmät muuten oltais tuota tiedetty :DD

Itse aiheesta, itse kukin pitäköön sellaista tukkaa kuin haluaa.

22. tunnistaahan,ne Vierailija

Te,kaikki,lesbojen,puolustajat.Olkaa,nyt,ihan,rehellisiä,ja,katsokaa,todellakin,asioita,rehellisesti.Kyllähän,nyt,lesbot,tunnistaa,noin,90,prosenttisesti.Ulkomuoto,on,todellakin,vähän,miesmäinen,lyhyt,tukka,jne.Tämä,on,totuus,eikä,kukaan,voi,tätä,kieltää.

Ja,minulla,on,välilyönti,koneesta,rikki,että,siksi,kirjoitan,näin,ettei,tarvi,seuraavaks,sitä,kysyä.

23. Aikas kummallisia Vierailija

kannanottoja joiltakin agressiivisilta ihmisiltä.
    Tämän pitäisi olla palsta, jossa julkkisten ( tv- kasvot ym ) elämää kommentoidaan.

Äkikseltään kuitenkin näyttää, että nämä agressiiviset yrittävät tukkia mielipidesuut ja vielä tarttua kirjoitusvirheisiin?

Omasta mielestäni ko meteorologille ei kertakaikkiaan käy tyollainen kynitty tukkamalli, mutta toki hyväksyn kaikkien mielipiteet.

24. ÄKIKSELTÄÄN en halua tukkia kenenkään MIELIPIDESUUTA, olen vaan sitä mieltä että tämä ketju on lapsellinen ja turha.
    Mitä se kenellekään kuuluu mistä syystä A.B on leikkauttanut hiuksensa. Hänelle sopii niin pitkät hiukset, kuin myöskin tämä nykyinen lyhyt tukka, se korostaa hyvin hänen kaunista kallonmuotoaan, eikä ole laisinkaan TYOLLAINEN kynitty tukkamalli!

25. Kommee Vierailija

Eipä voisi olla paljon typerämpiä mielipiteitä, kuin täällä näkee!
    Kommee nainen Anne on ja päässä muutakin kuin sahajauhoja.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu