Bathmate Hydromax X30 Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Mutorhed
  • Ensimmäinen viesti
Jori
Ensinnäkin JORI ja HENRIK sekä kaikki muut Androbathin hehkutukset on yksi ja sama henkilö sen näkee kaikki korvallaankin. Tuollaista kirjoitusasua käyttää joko pikkukakarat tai hieman vähämieliset henkilöt.
Lisäksi kilpailijan mollaaminen on ala-arvoista toimintaa ja jopa laitonta. Tuosta kun laittaa IP-osoitteen hakuun niin jäljet vievät sylttytehtaalle ja voipi haastetta tulla.
Vain typerä ja aloitteleva yrittäjä sortuu moiseen ja sillä ei todellakaan omaa myyntiä lisätä, mutta voi helposti päästä maksaan aika isojakin korvauksia.

Bathmatea on myyty jo ainakin 5 vuotta maailmalla ties kuinka monta miljoonaa ja ainoat vauriot mitä tällä palstalla voi todeta tulleen on sinun päässäsi.
Tuskin esim ihmeellinen huone haukkuisi omaa tuotettaan, siellä kun näyttää olevan nuo kaikki myynnissä Androbathia myöten:
Androbath Hydro Pump - Seksikauppa Ihmeellinen Huone Erotiikkaliike Fleshlight
Bathmate Hercules PeniksensuurenAsiakasAnin - Seksikauppa Ihmeellinen Huone Erotiikkaliike Fleshlight
Bathmate - Hydromax X30 - Seksikauppa Ihmeellinen Huone Erotiikkaliike Fleshlight
On täysin kummallista, että joku seksiliikkeen myyjä tai omistaja syyllistyy asiakkaidensa mollaamiseen ja uhkailuun. Tämäkö edistää tämän liikkeen myyntiä,joka näkyy ylläolevassa tekstissä. Tapelkaa myyjät keskenään älkääkä syyttäkö asiakkaitanne yleisön vapaalla palstalla, jossa saa tuoda mielipiteensä julki kaikille.Asiakas on aina oikeassa. Muistakaa se!
 
Viimeksi muokattu:
Anrobotti
On täysin kummallista, että joku seksiliikkeen myyjä tai omistaja syyllistyy asiakkaidensa mollaamiseen ja uhkailuun. Tämäkö edistää tämän liikkeen myyntiä,joka näkyy ylläolevassa tekstissä. Tapelkaa myyjät keskenään älkääkä syyttäkö asiakkaitanne yleisön vapaalla palstalla, jossa saa tuoda mielipiteensä julki kaikille.Asiakas on aina oikeassa. Muistakaa se!
Tuo JORI/HENRIK ei ole mikään asiakas.
Hän myy itse Androbath pumppua webbisivulla joka löytyy googlella alle minuutissa. Kyseiseltä sivulta huomaa helposti saman kirjoitustyylin ja ISOJEN kirjainten käytön. Google on mainio väline ja IP/MAC-osoitteet selviää hetkessä.

PS. Asiakas on aina oikessa on ainoastaan sanonta eikä mikään absoluuttinen fakta.

Mutta HENRIK voi toki julkaista lääkärintodistuksen, jossa hän toteen näyttää vauriot ja sen että ne ovat Bathmate pumpulla tulleet. Veikkaan että tätä ei tapahdu, pumpullahan ei mitään vaurioita saa aikaiseksi paitsi käyttämällä sitä väärin eli "ylipumpata" jonka voi tehdä millä pumpulla vaan jos on vähän dille.

Eiköhän noista edellä olleista kirjoituksista jokainen osaa vetää johtopäätöksen kuka puhuu paskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Jori
Tuo JORI/HENRIK ei ole mikään asiakas.
Hän myy itse Androbath pumppua webbisivulla joka löytyy googlella alle minuutissa. Kyseiseltä sivulta huomaa helposti saman kirjoitustyylin ja ISOJEN kirjainten käytön. Google on mainio väline ja IP/MAC-osoitteet selviää hetkessä.

PS. Asiakas on aina oikessa on ainoastaan sanonta eikä mikään absoluuttinen fakta.

Mutta HENRIK voi toki julkaista lääkärintodistuksen, jossa hän toteen näyttää vauriot ja sen että ne ovat Bathmate pumpulla tulleet. Veikkaan että tätä ei tapahdu, pumpullahan ei mitään vaurioita saa aikaiseksi paitsi käyttämällä sitä väärin eli "ylipumpata" jonka voi tehdä millä pumpulla vaan jos on vähän dille.

Eiköhän noista edellä olleista kirjoituksista jokainen osaa vetää johtopäätöksen kuka puhuu paskaa.

Herra Androbotti voi vapaasti kertoa missä minä kauppaan androbath pumppua. Ei taida löytyä sellaista tietoa.

Minä voin kertoa mitä tietoa löytyy netistä IHMEELLISESTÄ HUONEESTA. On pelkkä verkkokauppa, ei myymälää ei puh. numeroa. Sähköposti sentään löytyy ,joka toimii vain sinne päin. Yritystunnus löytyy. Asioiminen hankalaa, kun ei vastata ja vastataan silloin, kun huvittaa. Rahat kyllä kelpaa.

Tavaraa et voi palauttaa. Liikkeen edustaja haukkuuu asiakkaitaan yleisellä palstalla ja on kaikkitietävä. KATSOKAA MITÄ ANDROBOTTI RUNOILEE.

Kannattaa asioida oikean liikkeen kanssa, jolla on osoite ja ja puhelin ja asiakaspalvelu pelaa kunnolla.

Hävittömyys on huipussaan nimittelyn kanssa ja haukkumisen kanssa.

VAROKAA VERKKOKAUPPOJA .SUOMESTA LÖYTYY KYLLÄ MYYMÄLÖITÄ JOSSA ON OSOITTEET JA ASIAKASPALVELU PELAA, EIKÄ ASIAKASTA HAUKUTA SYYTTÄ SUOTTA.
 
Viimeksi muokattu:
Androbotti
Herra Androbotti voi vapaasti kertoa missä minä kauppaan androbath pumppua. Ei taida löytyä sellaista tietoa.

Minä voin kertoa mitä tietoa löytyy netistä IHMEELLISESTÄ HUONEESTA. On pelkkä verkkokauppa, ei myymälää ei puh. numeroa. Sähköposti sentään löytyy ,joka toimii vain sinne päin. Yritystunnus löytyy. Asioiminen hankalaa, kun ei vastata ja vastataan silloin, kun huvittaa. Rahat kyllä kelpaa.

Tavaraa et voi palauttaa. Liikkeen edustaja haukkuuu asiakkaitaan yleisellä palstalla ja on kaikkitietävä. KATSOKAA MITÄ ANDROBOTTI RUNOILEE.

Kannattaa asioida oikean liikkeen kanssa, jolla on osoite ja ja puhelin ja asiakaspalvelu pelaa kunnolla.

Hävittömyys on huipussaan nimittelyn kanssa ja haukkumisen kanssa.

VAROKAA VERKKOKAUPPOJA .SUOMESTA LÖYTYY KYLLÄ MYYMÄLÖITÄ JOSSA ON OSOITTEET JA ASIAKASPALVELU PELAA, EIKÄ ASIAKASTA HAUKUTA SYYTTÄ SUOTTA.
Mikä sua täällä harmittaa niin kauheesti? Androbath vs. Bathmate ja kauhee poru päällä sulla. Otatko kenties asiat hieman henkilökohtaisesti? Syystä että?
Yleensä verkkokauppa on pelkkä verkkokauppa... tervetuloa 2000-luvulle.
Olet siis kyseisen liikkeen asiakas kun sinulla on tuollaisia henkilökohtaisia kokemuksia?
Kerrohan Jori mistä ostit tuon mainostamasi Androbath tuotteen, jota olet kirjoitustesi mukaan käyttänyt.
Ja miksi olet kirjoittanut tänne monilla eri nimimerkeillä? Se että osasit ottaa caps lockin välillä pois päältä ei muuta henkilöllisyyttäsi eikä IP-osoitettasi.
 
Viimeksi muokattu:
XOP-355
Androbath pumppu on yliveto. Toimii hyvin ja kalu kasvaa. Ei tule enää rakkuloita, niitä tuli bathmatella.
Se oli tosi tehoton ja sai aina parannella rakkoja.

Suosittelen androbath pumppua. Löytyy oikeista liikkeistä. Jätä verkkokaupat rauhaan. Ihmeellinen huone kannattaa kiertää kaukaa. Omistaja haukkuu Sinut varmasti, mikäli erehdyt olemaan eri mieltä.

Puskaradiossa asiakkaat kertoo. KOHTA ANDROPOTTI HAUKKUU MINUT TÄLLÄ PALSTALLA. Seuratkaa !
 
XOP-355
Moi.
Mistä tätä androbathia saa? Ei löydy kivijalka kaupasta mistään ja netissäkin sitä myy vain ihmeellinen huone ja joku kreikkalainen pulju. Ulkomailta en osta.

ANDROBATH PENISPUMPPU haulla löyty tälläinen osoite : MIKAIEROTICS. COM- K18. Puhelinnumero löytyy ja postilaatikko. Toimitusehdot on selitetty ja palautus. Lasku tulee kotiin ja 14vrk maksuaika. Katso ehdot ja tutustu. Viallisen tuotteen voi palauttaa. ITSE voit harkita luotatko yritykseen.
Tuohon toiseen yritykseen minä en voisi luottaa. Katso
miten se haukkuu juuri tällä palstalla. ANDROBOTTI NIMIMERKILLÄ. Syyttää asiakkaita tyhjästä pumppukauppiaiksi.
 
Viimeksi muokattu:
JORI
Mikä sua täällä harmittaa niin kauheesti? Androbath vs. Bathmate ja kauhee poru päällä sulla. Otatko kenties asiat hieman henkilökohtaisesti? Syystä että?
Yleensä verkkokauppa on pelkkä verkkokauppa... tervetuloa 2000-luvulle.
Olet siis kyseisen liikkeen asiakas kun sinulla on tuollaisia henkilökohtaisia kokemuksia?
Kerrohan Jori mistä ostit tuon mainostamasi Androbath tuotteen, jota olet kirjoitustesi mukaan käyttänyt.
Ja miksi olet kirjoittanut tänne monilla eri nimimerkeillä? Se että osasit ottaa caps lockin välillä pois

päältä ei muuta henkilöllisyyttäsi eikä IP-osoitettasi.

Kellä on kauhea poru päällä? Kuka hyökkäsi syytöksineen kimppuun ? Kuka käyttäytyy RASISTISESTI ?
Kuuluuko sinulle valvonta kirjoitustyylistä?
Minä en anna sinulle tietoja mistä tavarani ostan ja kenen asiakas olen!
Sinun liikkeesi on kuitenkin MINUN MUSTALLA LISTALLA.

ÄLÄKÄ VOUHOTA JA UHKAILE NIIDEN IP OSOITTEESI KANSSA. SINÄ ET PÄÄSE NIIHIN KÄSIKSI. SE OLISI RIKOLLISTA SINULTA!

Yritä opetella käyttämään tehokeinoja kirjoitustyyliisi ! Markkinointiin tarvitaan koulutusta!

Lopuksi totean, että SINÄ itse kirjoitat Viestit ja vastaat niihen eri tunnuksella. Syytät toisia siitä.

Terveisiä vaan täältä Messukylästä.

Voidaan tulla josjus asunnollesi moikkaamaan!
 
Viimeksi muokattu:
Androbotti
Kellä on kauhea poru päällä? Kuka hyökkäsi syytöksineen kimppuun ? Kuka käyttäytyy RASISTISESTI ?
Kuuluuko sinulle valvonta kirjoitustyylistä?
Minä en anna sinulle tietoja mistä tavarani ostan ja kenen asiakas olen!
Sinun liikkeesi on kuitenkin MINUN MUSTALLA LISTALLA.

ÄLÄKÄ VOUHOTA JA UHKAILE NIIDEN IP OSOITTEESI KANSSA. SINÄ ET PÄÄSE NIIHIN KÄSIKSI. SE OLISI RIKOLLISTA SINULTA!

Yritä opetella käyttämään tehokeinoja kirjoitustyyliisi ! Markkinointiin tarvitaan koulutusta!

Lopuksi totean, että SINÄ itse kirjoitat Viestit ja vastaat niihen eri tunnuksella. Syytät toisia siitä.

Terveisiä vaan täältä Messukylästä.

Voidaan tulla josjus asunnollesi moikkaamaan!
Täällä oli ihan rauhallinen keskustelu Bathmate Hydromax pumpusta kuten aloituksen otsikkokin kertoo... rauhallinen kunnes sinä tulit tänne mesomaan.

Et varmaan käsitä mutta tuo rasistikortti ei toimi ihan joka paikassa.

IP-osoitteet selviää tarvittaessa yhdellä puhelinsoitolla ja sen selvittää poliisi.

Kuvittelet että ISOLLA kirjoittaminen on markkinoinnissa tehokeino? Täällä keskustelupalstalla se tarkoittaa huutamista ja siitä ei yleensä kukaan pidä, mutta toki sinä voit kirjoitella caps lockit päällä jos haluat.

Tuo viimeinen lauseesi taisi olla jo uhkaus. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
 
Viimeksi muokattu:
Heikki V
Näköjään tuo GOLIATH pumppu on jo pistetty loppuunmyyntiin ja muutenkin bathmatet on halventuneet.

Kilpailu kiristyy, kun kilpailijat tunkee markkinoille ja voi se olla syynä tämä lamakin.

Tervetuloa androbath markkinoille. Kohta niitä saa joka kaupasta. Nyt vielä vain nettikaupasta. Tai jos pyytää kivijalkakauppaa tilaamaan sen itselleen.
 
vertailija
ANDROBATH PENISPUMPPU haulla löyty tälläinen osoite : MIKAIEROTICS. COM- K18. Puhelinnumero löytyy ja postilaatikko. Toimitusehdot on selitetty ja palautus. Lasku tulee kotiin ja 14vrk maksuaika. Katso ehdot ja tutustu. Viallisen tuotteen voi palauttaa. ITSE voit harkita luotatko yritykseen.
Tuohon toiseen yritykseen minä en voisi luottaa. Katso
miten se haukkuu juuri tällä palstalla. ANDROBOTTI NIMIMERKILLÄ. Syyttää asiakkaita tyhjästä pumppukauppiaiksi.

Jospa tätä ihmeellinen huone ja mikaierotics kauppaa vertaillaan keskenään.

Ensin mikaierotic:
-täysin tuntematon
-Ei täytä verkkokaupan kriteerejä, kesken?
-ei lainkaan salattua yhteyttä edes ostoskorissa
-omissa toimitusehdoissa kuluttajalakia vastaisia ehtoja esim. tarjous tuotteilla ei palautusoikeutta muuten normaalit ehdot
-sivut eivät herätä luottamusta, kesken?
-Maksaminen toimii, laskut + checkout on tunnettu välittäjä
-Sivut toimii mutta niillä ei ole juuri mitään
-talouslukemat tapiolliset
-yritys perustettu 2009, poistettu ennakkoperintärekisteristä 2010
-Toimitusaika 2pv-4 viikkoa
- postimaksut 7,4+ maksutapalisä 2 - 3,95 euroo
-sivusto perustettu 21-10-2010
-tuotteita myynnissä 41 kpl


Sitten ihmeellinen huone:
-vuosikausia alalla tunnettu tekijä
-monipuolinen verkkokauppa
-salattu yhteys
-erotiikka-alan normaalit palautusehdot
-sivusto luotettava ja käytetty jonkinlaista suunnittelua
-Maksaminen toimii, laskut + checkout on tunnettu välittäjä
-sivut toimii ja tuotteita riittää
-talouslukemat voitolliset
-yritys perustettu 2006 viranomaisrekisterit ok
-Toimitusaika 2-14pv
-ilmaiset toimituskulut yli 60 tilaukselle muuten 6 euroo
-sivusto perustettu 21.12.2006
-tuotteita myynnissä 1565 kpl
 
Viimeksi muokattu:
vertailija
eli käytin vertailuun webmaster vertailutyökaluja sekä alexiaa + paria tietopankkia jne.
Eli jos meni jotakin vikaan niin en ota vastuuta - joku etsivä voi tarkastaa itse manuaalisesti jos huvittaa.
 
Jori
Jospa tätä ihmeellinen huone ja mikaierotics kauppaa vertaillaan keskenään.

Ensin mikaierotic:
-täysin tuntematon
-Ei täytä verkkokaupan kriteerejä, kesken?
-ei lainkaan salattua yhteyttä edes ostoskorissa
-omissa toimitusehdoissa kuluttajalakia vastaisia ehtoja esim. tarjous tuotteilla ei palautusoikeutta muuten normaalit ehdot
-sivut eivät herätä luottamusta, kesken?
-Maksaminen toimii, laskut + checkout on tunnettu välittäjä
-Sivut toimii mutta niillä ei ole juuri mitään
-talouslukemat tapiolliset
-yritys perustettu 2009, poistettu ennakkoperintärekisteristä 2010
-Toimitusaika 2pv-4 viikkoa
- postimaksut 7,4+ maksutapalisä 2 - 3,95 euroo
-sivusto perustettu 21-10-2010
-tuotteita myynnissä 41 kpl


Sitten ihmeellinen huone:
-vuosikausia alalla tunnettu tekijä
-monipuolinen verkkokauppa
-salattu yhteys
-erotiikka-alan normaalit palautusehdot
-sivusto luotettava ja käytetty jonkinlaista suunnittelua
-Maksaminen toimii, laskut + checkout on tunnettu välittäjä
-sivut toimii ja tuotteita riittää
-talouslukemat voitolliset
-yritys perustettu 2006 viranomaisrekisterit ok
-Toimitusaika 2-14pv
-ilmaiset toimituskulut yli 60 tilaukselle muuten 6 euroo
-sivusto perustettu 21.12.2006
-tuotteita myynnissä 1565 kpl

Miksi muutit nimimerkkisi? Sinähän olet andropotti ihmeellisestä huoneesta. Myös pumppupaavona tunnettu. Sotket keskustelut täällä. KANTELET REPUSSA PIKKU FIRMAASI.
 
Viimeksi muokattu:
kokeilija testaaja
Moi !
Olen testannut noita monia pumppuja ja bathmate herkules oli käytössä vuoden, mutta eipä tuolla saanu muuta aikaan, kuin sai aina parannella haavojaan. Kasvua ei tullut yhtään vaan turvotusta kyllä ja tiiviste irtosi ja hajosi. Tilasin hydromax x30 ja samat viat siinä näyttää vaan jatkuvan. Täälläkin on näköjään raportoitu niistä vioista.

Täytyy nyt vielä tilata se androbath merkkinen pumppu, siitä nyt ei ole moitteita kuulunut. Katsotaan miten se alkaa toimimaan. Väitetään, että on huomattavasti parempi pumppu. Kaveri tossa sanoo, että on ero kuin yöllä ja päivällä. Vistittelen sitten kun saan sen käyttööni. Siinä on joku erilainen toiminta, jota bathmate ei ole keksinyt.
 
urpo
Moi !
Olen testannut noita monia pumppuja ja bathmate herkules oli käytössä vuoden, mutta eipä tuolla saanu muuta aikaan, kuin sai aina parannella haavojaan. Kasvua ei tullut yhtään vaan turvotusta kyllä ja tiiviste irtosi ja hajosi. Tilasin hydromax x30 ja samat viat siinä näyttää vaan jatkuvan. Täälläkin on näköjään raportoitu niistä vioista.

Täytyy nyt vielä tilata se androbath merkkinen pumppu, siitä nyt ei ole moitteita kuulunut. Katsotaan miten se alkaa toimimaan. Väitetään, että on huomattavasti parempi pumppu. Kaveri tossa sanoo, että on ero kuin yöllä ja päivällä. Vistittelen sitten kun saan sen käyttööni. Siinä on joku erilainen toiminta, jota bathmate ei ole keksinyt.
Mutta hei, unohdit mainita ne "rakkulat".
Unohdit myös kirjoittaa ISOLLA pari virkettä. =D
Miten vedellä ja pienellä alipaineella saa haavoja tehtyä??
Valehtelu on hieno elämäntapa?
 
Viimeksi muokattu:
JORI
Urpo mene hoitoon ja muista ottaa firmasi ja se flesligth mukaan.
Niin ja nimesi ja kotiosoitteesi paljastetaan seuraavaksi.
Jatka vaan silla hienolla linjallasi ! Mikä on seuraava nimimerkkisi. MOI. = tunnuksesi.
 
JORI
Urpo mene hoitoon ja muista ottaa firmasi ja se flesligth mukaan.
Niin ja nimesi ja kotiosoitteesi paljastetaan seuraavaksi.
Jatka vaan silla hienolla linjallasi ! Mikä on seuraava nimimerkkisi. MOI. = tunnuksesi.
Rakkuloita, haavoja, lääkärintodistuksia.... EIHÄN VEDELLÄ voi mitään haavoja saada.
Ei mulla ole mitään ollutkaan. Valehtelin.
Ymmärsin ettei epärehellisuus ole hyvä asia.
ANTEEKSI. EN TIEDÄ NOISTA PUMPUISTA MITÄÄN.

Ei voi mitään paljastaa kun en mitään tiedäkään.

HENRIK
 
Viimeksi muokattu:
Pumppupaavo
Rakkuloita, haavoja, lääkärintodistuksia.... EIHÄN VEDELLÄ voi mitään haavoja saada.
Ei mulla ole mitään ollutkaan. Valehtelin.
Ymmärsin ettei epärehellisuus ole hyvä asia.
ANTEEKSI. EN TIEDÄ NOISTA PUMPUISTA MITÄÄN.

Ei voi mitään paljastaa kun en mitään tiedäkään.

HENRIK
Anna anteeksi,että aloitin palstan keskustelun nimimerkillä Mutorhet ja vastasin siihen itse pumppupaavona ja sen jälkeen muutuin Andopotiksi. Valehtelu ja kieroilu ei näköjään kannata.

En kuitenkaan keksinyt muuta kikkaa , jotta saisin Bathmate hydromaksit myytyä ja myyntikäyrän nousemaan.
Niin ja syyllistyin väärentämään tuon viestin johon nyt vastaan ja Kaappasin nimimerkkisi.

Anteeksi,että hydromax x30 tekee käyttäjälle vikoja , mutta tunnustan ,että on se huono.

Minua on nyt rangaistu omilla tempuillani. En syyllisty enää kierouteen.

Andropotti IHMEELLINEN HUONE.
 
Viimeksi muokattu:
Anrobotti
Anna anteeksi,että aloitin palstan keskustelun nimimerkillä Mutorhet ja vastasin siihen itse pumppupaavona ja sen jälkeen muutuin Andopotiksi. Valehtelu ja kieroilu ei näköjään kannata.

En kuitenkaan keksinyt muuta kikkaa , jotta saisin Bathmate hydromaksit myytyä ja myyntikäyrän nousemaan.
Niin ja syyllistyin väärentämään tuon viestin johon nyt vastaan ja Kaappasin nimimerkkisi.

Anteeksi,että hydromax x30 tekee käyttäjälle vikoja , mutta tunnustan ,että on se huono.

Minua on nyt rangaistu omilla tempuillani. En syyllisty enää kierouteen.

Andropotti IHMEELLINEN HUONE.
En ole aloittanut tätä keskustelua, sorry vaan.
Eiköhän kunnollinen verkkokauppa saa tuotteensa myytyä ihan ilman mainitsemiasi kikkailuja. Sinulla voi olla vähän vaikeempaa tuo kaupan teko.... (kyllä, lukijat todellakin osaavat yhdistää asioita ja tiedostamme motiivisi ja sen ketä edustat).

Haluaistko sinä JORI/HENRIK jne. kenties töihin Ihmeellinen Huone yritykseen kun kerran esität siihen kuuluvasi?
Kuinka paljon sinua harmitti kun Ihmeellinen Huonekin myy tuota ylistämääsi Androbath pumppua?
Todellisille asiakkaille ei liene vaikeeta tehdä ostopäätöstä mistä liikkeestä tuotteet ostavat, olipa sitten bathmate tai androbath kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:
Jori
En ole aloittanut tätä keskustelua, sorry vaan.
Eiköhän kunnollinen verkkokauppa saa tuotteensa myytyä ihan ilman mainitsemiasi kikkailuja. Sinulla voi olla vähän vaikeempaa tuo kaupan teko.... (kyllä, lukijat todellakin osaavat yhdistää asioita ja tiedostamme motiivisi ja sen ketä edustat).

Haluaistko sinä JORI/HENRIK jne. kenties töihin Ihmeellinen Huone yritykseen kun kerran esität siihen kuuluvasi?
Kuinka paljon sinua harmitti kun Ihmeellinen Huonekin myy tuota ylistämääsi Androbath pumppua?
Todellisille asiakkaille ei liene vaikeeta tehdä ostopäätöstä mistä liikkeestä tuotteet ostavat, olipa sitten bathmate tai androbath kyseessä.

Salli minun kertoa, että olet arvailujesi kanssa täysin hakoteillä. En halua firmaasi töihin, sillä olen töissä vähän isommassa firmassa, joka on alansa jättiläisiä Suomessa. Taitaa edustus löytyä myös sinun paikkakunnaltasi. Ostamme raaka-aineet ja mymme tehtaittemme tuotteet etupäässä ulkomaille.Osan tietenkin myös kotimaan markkinoille. Sinäkin käytät tuotteitamme jopa päivittäin. Et siis todellakaan tiedä ketä edustan.

Anteeksi nyt, että on poikien kanssa vähän pidetty hauskaa, mutta huvinsa kullakin.

Kaikki mitä olen sanonut noista pumpuista on kuitenkin totta.
 
Viimeksi muokattu:
Adrobotti
Salli minun kertoa, että olet arvailujesi kanssa täysin hakoteillä. En halua firmaasi töihin, sillä olen töissä vähän isommassa firmassa, joka on alansa jättiläisiä Suomessa. Taitaa edustus löytyä myös sinun paikkakunnaltasi. Ostamme raaka-aineet ja mymme tehtaittemme tuotteet etupäässä ulkomaille.Osan tietenkin myös kotimaan markkinoille. Sinäkin käytät tuotteitamme jopa päivittäin. Et siis todellakaan tiedä ketä edustan.

Anteeksi nyt, että on poikien kanssa vähän pidetty hauskaa, mutta huvinsa kullakin.

Kaikki mitä olen sanonut noista pumpuista on kuitenkin totta.
En ole sanonut omistavani mitään firmaa. Sinähän siitä olet vouhkannut jostakin käsittämättömästä syystä.
Etköhän sinä ole sen työpaikkasi jo kertonut aikaisemmin. Ymmärrän kyllä että tekeminen on aika vähissä ja tarvii täällä purkaa tunteitaan mitä nyt siltä pippelin pumppaamiselta ehtii, koska sinullahan on puheidesi mukaan nämä kaikki 3 mainittua vesipumppua.

Jep, huvinsa kullakin. Haukkua esim minua RASISTIKSI koska kehuin Bathmatea. =D

Se mitä sinä olet pumpuista kirjoittanut lienee kaikki keksittyä tarinaa, mutta ei se mua haittaa.
Näistä pumpuistahan on muilla foorumeilla ulkomaita myöten tuhansia viestejä, eikä kukaan ole mainitsemiasi vaurioita saanut aikaan.
Vai tahdotko selittää miten saat vedellä ja pienellä alipaineella tehtyä haavoja?

Ainoa tuote mitä minä käytän päivittän on muuten paskapaperi ja sitäkin taitaa valmistaa aika monikin yritys.
 
Viimeksi muokattu:
Sellun Pilaaja
En ole sanonut omistavani mitään firmaa. Sinähän siitä olet vouhkannut jostakin käsittämättömästä syystä.
Etköhän sinä ole sen työpaikkasi jo kertonut aikaisemmin. Ymmärrän kyllä että tekeminen on aika vähissä ja tarvii täällä purkaa tunteitaan mitä nyt siltä pippelin pumppaamiselta ehtii, koska sinullahan on puheidesi mukaan nämä kaikki 3 mainittua vesipumppua.

Jep, huvinsa kullakin. Haukkua esim minua RASISTIKSI koska kehuin Bathmatea. =D

Se mitä sinä olet pumpuista kirjoittanut lienee kaikki keksittyä tarinaa, mutta ei se mua haittaa.
Näistä pumpuistahan on muilla foorumeilla ulkomaita myöten tuhansia viestejä, eikä kukaan ole mainitsemiasi vaurioita saanut aikaan.
Vai tahdotko selittää miten saat vedellä ja pienellä alipaineella tehtyä haavoja?

Ainoa tuote mitä minä käytän päivittän on muuten paskapaperi ja sitäkin taitaa valmistaa aika monikin yritys.

Puutun tuohon keskustelun sivuhaaraan, en penispumppuun. Suomalaisten käyttämä paskapaperi on pääosin Suomessa valmistettua ja sitä tehdään vain parissa fabriikissa Suomessa.
 
Viimeksi muokattu:
Pillun selaaja
Puutun tuohon keskustelun sivuhaaraan, en penispumppuun. Suomalaisten käyttämä paskapaperi on pääosin Suomessa valmistettua ja sitä tehdään vain parissa fabriikissa Suomessa.
Joo, suomen valmistajat tiedetään ja niillä on toki markkinajohtajan asema.
Käyttämissäni kaupoissa on tarjolla useita ulkomailta tulleita paskapapereita, jotka ovat usein edullisempia mutta heikompia laadultansa. Ostan pääsääntöisesti kotimaista ja kalleinta. Ulkolaisiahan myy runsaasti esim Lidl ja kaikki halpahallit ja marketit satunnaisesti.
Sit on nämä kauppaketjujen halpamerkit (pirkka ym) jotka tulee usein ulkomailta.
Suomesta löytyy myös paskapaperissa useita pienvalmistajia eli puhuttaessa parista fabriikista mennään metsään.
 
Viimeksi muokattu:
Jori
En ole sanonut omistavani mitään firmaa. Sinähän siitä olet vouhkannut jostakin käsittämättömästä syystä.
Etköhän sinä ole sen työpaikkasi jo kertonut aikaisemmin. Ymmärrän kyllä että tekeminen on aika vähissä ja tarvii täällä purkaa tunteitaan mitä nyt siltä pippelin pumppaamiselta ehtii, koska sinullahan on puheidesi mukaan nämä kaikki 3 mainittua vesipumppua.

Jep, huvinsa kullakin. Haukkua esim minua RASISTIKSI koska kehuin Bathmatea. =D

Se mitä sinä olet pumpuista kirjoittanut lienee kaikki keksittyä tarinaa, mutta ei se mua haittaa.
Näistä pumpuistahan on muilla foorumeilla ulkomaita myöten tuhansia viestejä, eikä kukaan ole mainitsemiasi vaurioita saanut aikaan.
Vai tahdotko selittää miten saat vedellä ja pienellä alipaineella tehtyä haavoja?

Ainoa tuote mitä minä käytän päivittän on muuten paskapaperi ja sitäkin taitaa valmistaa aika monikin yritys.
Muistellaampa mitä Sinä haukuit. KAKARA, VÄHÄMIELINEN ILLE NÄINHÄN SE MENI. Jos minä arvostelin kokemuksella myymiäsi pumppuja niin Sinulta pinna paloi ja syyllistyit haukkumaan ihmistä. Sekä arvostelemaan kirjoitustyyliä ohi aiheen. Pumpuistahan täällä piti auheen mukaan keskustella, eikä alkaa pilkkua nussimaan. Sinähän et voi tunnustaa, että myymissäsi pumpuissakin voisi olla vikoja.
Rasisti haukkuu ihmistä ja eri rotuja. Haavoja, rakkoja, nirhamia, hiertymiä. Lapsella on monta nimeä ja ne aiheuttaa se pumppuosan kumihaitari, jota ei ole suojattu. Androbath pumpussa se on suojattu ja patentoitu. Tutki itse, kun Sinulla on molemmat pumput. Siitä on kerrottu kyllä keskustelupalstoilla ja monella. Niin tuo arvaus paskapaperi ei osunut kyllä oikeaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä