Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
olts
joo niin muuten on eli itellä kun oli muutamia taukopäiviä niin ihan niinkö kasvua sillon tulisi.Eli jotkuhan sanoo et pitäisi taukoa juuri sen vuoksi pidellä.Se on vähän niinkin bodaus eli toistuvuus mut ei jatkuvaa täyttä treeniä.Ompa hyvä kun sait pumpun kuntoon.Käytätkö ammeessa?mä treenaan 5 min pätkissä kerralla vähintään sen 20 min.Lämmin vesi on oleellinen ja se että rasvoo myös.
Ei ole ammetta käytössä. Minulla myös lyhyitä pätkiä, joista muodostuu yhteensä ehkä se 15 min.
 
Viimeksi muokattu:
M32
Ei ole ammetta käytössä. Minulla myös lyhyitä pätkiä, joista muodostuu yhteensä ehkä se 15 min.
Luin jostai et se ois tehokkain juuri noin et 5min jaksoissa väh 20 min.Mul kun kasvua alkoi tulla niin tuli arkuutta ja turvotteli hieman.Aina yöl mahalleen nukkuessa heräsi kun iho siinä aristi.Nyt se aristus on loppunut lähes kokonaan.Kasvu kun venyttää ihoa ja paikkoja.Millaseen mittaan sul tavoite päästä.Mul et sais 18-19cm.
 
Viimeksi muokattu:
olts
Luin jostai et se ois tehokkain juuri noin et 5min jaksoissa väh 20 min.Mul kun kasvua alkoi tulla niin tuli arkuutta ja turvotteli hieman.Aina yöl mahalleen nukkuessa heräsi kun iho siinä aristi.Nyt se aristus on loppunut lähes kokonaan.Kasvu kun venyttää ihoa ja paikkoja.Millaseen mittaan sul tavoite päästä.Mul et sais 18-19cm.
Jos pituuden saisi nykyisestä luusta mitatusta 14 -> 17 ja paksuutta kaipaisin enemmän kun on varmaan mahdollista, eli ympärys 11->13
 
Viimeksi muokattu:
M32
Jos pituuden saisi nykyisestä luusta mitatusta 14 -> 17 ja paksuutta kaipaisin enemmän kun on varmaan mahdollista, eli ympärys 11->13
Kuulostaa realistiselta.Treeniä vaan niin tulosta tulee.Mä alkuun käytin perus ilmapumppua mut sen käyttäminen on suoraa sanottuna vaarallista.Bm on ainaki turvallista niihin verrattaessa.Tympee kun herculeksen laitoin,pieneksi käy jo nyt.Voishansen tietysti myydä ennen kun isomman hankkii.
 
Viimeksi muokattu:
tero
joo niin muuten on eli itellä kun oli muutamia taukopäiviä niin ihan niinkö kasvua sillon tulisi.Eli jotkuhan sanoo et pitäisi taukoa juuri sen vuoksi pidellä.Se on vähän niinkin bodaus eli toistuvuus mut ei jatkuvaa täyttä treeniä.Ompa hyvä kun sait pumpun kuntoon.Käytätkö ammeessa?mä treenaan 5 min pätkissä kerralla vähintään sen 20 min.Lämmin vesi on oleellinen ja se että rasvoo myös.
Moi ukot. Meikä vetää 5 krt viikossa noin 20 m. M32 on nähnyt mun kehityksen. Vuodessa tullut n. 4 cm lisää, paksuutta en vieläkään oo mitannut, mutta aika jöötti. Suosittelen ots:lle säännöllistä, aluksi 3 krt viikko¨ja sitten 5 krt viikko. Varmasti tulosta tulee. Takuuvarmasti.
 
Viimeksi muokattu:
Boy
Mä ostin Bathmaten jokin aika sitten ja ei oo kyllä kummoiset kokemukset. Mulla käy niin että se vetää ihoa peniksen ympäriltä putkeen sisään, ja sitä myöten myös kivekset painuvat laitteen reunaa vasten. On kivuliasta ja arvatenkin aika epäterveellistä hedelmällisyyden kannalta. Onko kenelläkään muilla vastaavia kokemuksia?


joo mulla on sama kokemsuta ja mä käytin sitä noin 6vkk enkä huomannu mitään eroa vain käytön aikana penis oli turvoksissa.
 
Viimeksi muokattu:
miksu
Morjesta. Olen käyttänyt bathmate xtreme x30 pumppua nyt noin 4 kuukautta säännöllisesti joka toinen päivä 4 kertaa 3 minuutin seteissä ja joka setin välissä noin 20 sekunnin tauko. Ei vieläkään yhtään kehitystä havaittavissa, ei pituudessa eikä myöskään ympäryysmitassa... Mutta en ole vielä lopettamassa, treenit tulee jatkumaan sen 5 vuotta ainakin.
 
tero
Morjesta. Olen käyttänyt bathmate xtreme x30 pumppua nyt noin 4 kuukautta säännöllisesti joka toinen päivä 4 kertaa 3 minuutin seteissä ja joka setin välissä noin 20 sekunnin tauko. Ei vieläkään yhtään kehitystä havaittavissa, ei pituudessa eikä myöskään ympäryysmitassa... Mutta en ole vielä lopettamassa, treenit tulee jatkumaan sen 5 vuotta ainakin.
Moi Miksu. Ihan jeba. Meikä vetää tosi säännöllisesti
ja tuloksia on tullut. En pidä pitkiä taukoja, vedän täysillä. Sun pitää jaksaa ja olla tiukka itsellesi. Tunti päivässä 3 - 4 krt vk on jee.
 
Viimeksi muokattu:
miksu
Moi Miksu. Ihan jeba. Meikä vetää tosi säännöllisesti
ja tuloksia on tullut. En pidä pitkiä taukoja, vedän täysillä. Sun pitää jaksaa ja olla tiukka itsellesi. Tunti päivässä 3 - 4 krt vk on jee.
Morjesta tero! Huh huh ja vielä kerran ohhoh :), vai että tunti päivässä! Olen tehnyt sen 13min yhdellä treenikerralla ja se tuntuu aika hyvältä treenin kestolta. En välttämättä uskalla vetää tunnin yhtäkestoista treeniä! Olen ottanut nyt mukaan manuaaliset venytykset ennen pumppailua, jos se nopeuttaisi edes vähän tuota kasvua.. no aika näyttää sit.. turhauttaa vaan kun ei ole mitään kehitystä vieläkään näkyvissä, olen kuitenkin pumppaillut jo sen 4 kuukautta noin joka toinen päivä..
 
Viimeksi muokattu:
miksu
Moi Miksu. Ihan jeba. Meikä vetää tosi säännöllisesti
ja tuloksia on tullut. En pidä pitkiä taukoja, vedän täysillä. Sun pitää jaksaa ja olla tiukka itsellesi. Tunti päivässä 3 - 4 krt vk on jee.
Morjesta tero! Huh huh ja vielä kerran ohhoh :), vai että tunti päivässä! Olen tehnyt sen 13min yhdellä treenikerralla ja se tuntuu aika hyvältä treenin kestolta. En välttämättä uskalla vetää tunnin yhtäkestoista treeniä! Olen ottanut nyt mukaan manuaaliset venytykset ennen pumppailua, jos se nopeuttaisi edes vähän tuota kasvua.. no aika näyttää sit.. turhauttaa vaan kun ei ole mitään kehitystä vieläkään näkyvissä, olen kuitenkin pumppaillut jo sen 4 kuukautta noin joka toinen päivä..
 
Viimeksi muokattu:
tero
Morjesta tero! Huh huh ja vielä kerran ohhoh :), vai että tunti päivässä! Olen tehnyt sen 13min yhdellä treenikerralla ja se tuntuu aika hyvältä treenin kestolta. En välttämättä uskalla vetää tunnin yhtäkestoista treeniä! Olen ottanut nyt mukaan manuaaliset venytykset ennen pumppailua, jos se nopeuttaisi edes vähän tuota kasvua.. no aika näyttää sit.. turhauttaa vaan kun ei ole mitään kehitystä vieläkään näkyvissä, olen kuitenkin pumppaillut jo sen 4 kuukautta noin joka toinen päivä..
Moi Miksu ja kaikki muut (M 32 etc)

Miten on treenit edenneet. Onx kellään mitään superhyvää kehitystä ollut?

Tero
 
Viimeksi muokattu:
miksu
Moi Miksu ja kaikki muut (M 32 etc)

Miten on treenit edenneet. Onx kellään mitään superhyvää kehitystä ollut?

Tero
Moi tero. Ei ole rehellisesti tullu, kuin korkeintaan sen 0.4cm ympärysmittaan ja tuo ei ole paljon paskaakaan suoraan sanottuna ja otetaan huomioon että olen kuitenkin jo pumpannu sen kuutisen kuukautta.. no paskoista tuloksista huolimatta jatkan sinnikkäästi vaan pumppausta, kunnes saan sen 15cm ympärysmittaa ja pituuteen vähintään sen 17-18cm :).
 
Viimeksi muokattu:
Jarppi
Moikka ajattelin nyt itsekin kommentoida, Eli tänään tuli postista Bathmate hercules noh.. Eka testi siis aivan huippu paras penispumppu ehdottomasti mitä kokeillut, pikainen vähän kiirusta ei oo kerennyt kunnolla tutustua illalla sitten lisää
Vähän arveluttaa tuli ko liian pieni hankittua oon kyllä aika skeptinen ton kasvun suhteen mutta kokeillaan nyt kesään asti mun normi mitta suunnillee pituus mitä mitannut 17-18cm paksuus siinä 4.3cm noin mutta siis eka kunnon pumppaus ni kyrpä lähes 20cm kohdalla asteikossa siis just enpä oo tollasta mittaa saanut vielä
 
M32
Moi tero. Ei ole rehellisesti tullu, kuin korkeintaan sen 0.4cm ympärysmittaan ja tuo ei ole paljon paskaakaan suoraan sanottuna ja otetaan huomioon että olen kuitenkin jo pumpannu sen kuutisen kuukautta.. no paskoista tuloksista huolimatta jatkan sinnikkäästi vaan pumppausta, kunnes saan sen 15cm ympärysmittaa ja pituuteen vähintään sen 17-18cm :).
morjes. Treeniä tullu jatkettua väliin aivan säännöllisesti,väliin taukoja.Salitreenitkin kun tahtoo jäädä välistä kiireiden vuoksi.Bathmate x40 treenaaminen mukavampaa.Parempi kuin toi hercules.Pituutta on hieman tullut ja paksuutta samoin eli hercules ei enää käy koska ahdas.Entäpä muilla?
 
Viimeksi muokattu:
tero
morjes. Treeniä tullu jatkettua väliin aivan säännöllisesti,väliin taukoja.Salitreenitkin kun tahtoo jäädä välistä kiireiden vuoksi.Bathmate x40 treenaaminen mukavampaa.Parempi kuin toi hercules.Pituutta on hieman tullut ja paksuutta samoin eli hercules ei enää käy koska ahdas.Entäpä muilla?
Moi M32. Oon yrittänyt soittaa ja kysellä miten treeni etenee. Mulla hoidossa. Ilmoittele tilanteesta. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
olts
Hei
Oletteko kokeilleet male edgeä tai uutta reiteen kiinnitettävää venytyshoitoa? http://www.kaalimato.com/catalog/Smart%20Expander%2C%20peniksenvenytt%E4j%E4_p_31954.html

Pumpun toi alkuun pikaisesti sentin tai kaksi. Tai sitte kyse oli mittausvirheestä. Käyttö on alun jälkeen jäänyt liian vähälle. Mun on mm. vaikea saada erektio suihkussa sen pumpun sisällä ja puolikovalla pumppamisesta ei taida olla hyötyä. Tuli mieleen, jos tuolainen staattinen venytys olisi helpompaa ja tehokkaampaa.
 
olts
Nyt lähti taas treenit sujumaan. Viikon ole jälleen treenannut kuukauden tauon jälkeen ja pääsin nyt takaisin parhaisiin tuloksiin ja ylikin. Tossa kuukaudessa osa kasvusta kutistui. Oletteko pitäneet taukoja? Jääkö edes osa kasvusta pysyväksi?

Mulla oli treeneissä bathmaten kanssa aiemmin kaksi virhettä:
1) Mulla oli liian kylmää vettä. Kylmä vesi vei erektion ja vei varmaan myös tehoja. Suihkussa olen siis muuten tottunut aika viileään veteen.

2) Katoin nyt ekaa kertaa kelloa ja totesin, että aiemmat treenit ei ole kyllä ollut lähelläkään viittätoista minuuttia. Varmaan yksittäisiä minuutteja ollut ilman kelloon katsomista. Nyt olen treenannut ihan tv:tä katsellessa sohvalla. Ei mitään ongelmaa.

Vaikka tämän pumpun kanssa näyttäisi taas ihan toimivan, niin mietin kyllä sitä venytintä kanssa. Mulla on niin sivulle käyrä, että vehje näyttää sen takia todellisuutta pienemmältä. Pumpusta tuskin on käyryyteen apua, mutta venyttimistä saattaisi olla. Jos jollain jotain kokemuksia venyttimistä, niin olisi kiitollinen. Onko esim. hinta hyvä valintaperuste? Venyttimiä taitaa lääkäritkin suositella toisin kuin pummuja käsittääkseni?
 
M32
Moi.Mä oon pitänyt kerrallaan noin viikon tauon enkä kyllä havainnut mitään pienentymistä,tosin se vain viikon.Nyt olen käyttänyt tuota noin 6-7kk ja tuloksia reilu 3cm tullut.Kauankohan jaksaa treenailla,katsoopa sitte.Eikö bathmaten sanota olevan juuri hyvä jos on tuollaisia kiero ongelmia?Jostain luin.Joskus tympii tuo vesilotraus ja se kun saat kellosta aikaa katsoa.Mä olen kyllä pyrkinyt ajan katsomaan.Uskotteko että mulla voi vielä lisää tuloksia tulla?Vai tuleeko niitä viel puolen vuoden käytön jälkeen ja et onko ne tulokset max 3-4 cm?
 
olts
Musta tuntuu, että Bathmate vain pahentaa kaartumisongelmaa tai tuo kasvun myötä sen paremmin esille. Jollain venyttimellä homma saattaisi korjaantua, sillä venyttäessä lyhyemm
än puolen paisuvainen on jo aiemmin venytyksessä, eikä pidemmässä puolessa ole vielä mitään venytyksen tunnetta. Onko siis kukaan käyttänyt näitä? Haluaisin valintasuosituksia?

Luin jostain, että ei sulla mitään varsinaista maksimia tule vastaan. Kasvu vain hidastuu ja voi olla, että kasvun ollessa hidasta homman luovuttaa helpommin. Onhan näitä tarinoita vuosikymeniä venyttäneistä/pumpanneista, joille mittaa on tullut ihan hirveästi.

Mulle tuli heti alkuun pari senttiä muutaman kerran jälkeen. Jälkeenpäin olen ajatellut, että kyse on ollut varmaan virheellisestä lähtömitasta, kun niin helposti tuli. Siitä jatko on ollut vaikeammassa. Välillä käy 2 cm pidempänä, mutta välillä taas palautuu siihen aiempaan melkein. Eli kasvua 1-4cm riippuen alkumitan oikeudesta ja päivästä. Tämä kuulostaa kyllä ihan kannattavalta, mutta paksuutta en ole kyllä saanut ainakaan mittaustarkkuuden ottaen huomioon. Sitä juuri eniten kaipaisin, sillä mulla on ohut, vain 11cm ympärys. Just oli jokin naisten kysely, jossa oli otsikko "Koolla ei ole väliä", mutta oli, että paksuudella on todellakin väliä.
 
tero
Musta tuntuu, että Bathmate vain pahentaa kaartumisongelmaa tai tuo kasvun myötä sen paremmin esille. Jollain venyttimellä homma saattaisi korjaantua, sillä venyttäessä lyhyemm
än puolen paisuvainen on jo aiemmin venytyksessä, eikä pidemmässä puolessa ole vielä mitään venytyksen tunnetta. Onko siis kukaan käyttänyt näitä? Haluaisin valintasuosituksia?

Luin jostain, että ei sulla mitään varsinaista maksimia tule vastaan. Kasvu vain hidastuu ja voi olla, että kasvun ollessa hidasta homman luovuttaa helpommin. Onhan näitä tarinoita vuosikymeniä venyttäneistä/pumpanneista, joille mittaa on tullut ihan hirveästi.

Mulle tuli heti alkuun pari senttiä muutaman kerran jälkeen. Jälkeenpäin olen ajatellut, että kyse on ollut varmaan virheellisestä lähtömitasta, kun niin helposti tuli. Siitä jatko on ollut vaikeammassa. Välillä käy 2 cm pidempänä, mutta välillä taas palautuu siihen aiempaan melkein. Eli kasvua 1-4cm riippuen alkumitan oikeudesta ja päivästä. Tämä kuulostaa kyllä ihan kannattavalta, mutta paksuutta en ole kyllä saanut ainakaan mittaustarkkuuden ottaen huomioon. Sitä juuri eniten kaipaisin, sillä mulla on ohut, vain 11cm ympärys. Just oli jokin naisten kysely, jossa oli otsikko "Koolla ei ole väliä", mutta oli, että paksuudella on todellakin väliä.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Musta tuntuu, että Bathmate vain pahentaa kaartumisongelmaa tai tuo kasvun myötä sen paremmin esille. Jollain venyttimellä homma saattaisi korjaantua, sillä venyttäessä lyhyemm
än puolen paisuvainen on jo aiemmin venytyksessä, eikä pidemmässä puolessa ole vielä mitään venytyksen tunnetta. Onko siis kukaan käyttänyt näitä? Haluaisin valintasuosituksia?

Luin jostain, että ei sulla mitään varsinaista maksimia tule vastaan. Kasvu vain hidastuu ja voi olla, että kasvun ollessa hidasta homman luovuttaa helpommin. Onhan näitä tarinoita vuosikymeniä venyttäneistä/pumpanneista, joille mittaa on tullut ihan hirveästi.

Mulle tuli heti alkuun pari senttiä muutaman kerran jälkeen. Jälkeenpäin olen ajatellut, että kyse on ollut varmaan virheellisestä lähtömitasta, kun niin helposti tuli. Siitä jatko on ollut vaikeammassa. Välillä käy 2 cm pidempänä, mutta välillä taas palautuu siihen aiempaan melkein. Eli kasvua 1-4cm riippuen alkumitan oikeudesta ja päivästä. Tämä kuulostaa kyllä ihan kannattavalta, mutta paksuutta en ole kyllä saanut ainakaan mittaustarkkuuden ottaen huomioon. Sitä juuri eniten kaipaisin, sillä mulla on ohut, vain 11cm ympärys. Just oli jokin naisten kysely, jossa oli otsikko "Koolla ei ole väliä", mutta oli, että paksuudella on todellakin väliä.

Kyllä se pumppaus ajanmittaan kasvattaa sekä paksuutta että pituutta. Mä oon ollut kärsivällinen ja tulosta on koko ajan tullut. Venyttäjistä en tiedä, mutta tiukka ohut kyrpärengas juuressa lisää painetta paisuvaisiin ja näin ollen venyttää ja kasvattaa pumpun kanssa , koska kyrvän on pakko laajentua verentungoksen myötä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä