Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Jokke
Tyytyväinen oon ollu tuotteeseen.
+ Kestävyyttä on tullut todella hyvin lisää!!
+ Pitutta ja paksuutta on silmämääräisesti huomattavissa, en tajunnut sillon alku huumassa mittailla, mutta nyt on mitattu ainakin pituus. Pistelen taas lisää ku huomaan eroa.

- Välillä en meinaa saada ollenkaan pumppua hyvin ettei sattuisi. Sitten kun menee hyvin niin ei satu.
- Ilmat karkaa välillä ku 15min jälkeen koitan pistää lisää painetta?

Ennen kestin jonki 5min :D nyt tulee mukavan pitkiä sessioita. Välillä liianki ku meinaa kunto loppua, mutta alkoholilla ja kortsunsähläyksillä on ollut vaikutusta kans.
Ei tarvii enää jännittää että laukeis liian aikasin! Veryhappy :)
 
tero
Moi Jokke.

Kuullostaa hyvältä. Siitä vaan jatkamaan samaan malliin. Mä oon edellisissä viesteissä kertonut omaa kehitystäni ja nyt tässä about 22 cm oon ihan tyytyväinen. En oo kortsun kanssa sähläillyt, mutta tiukka kyrpärengas päällä (runkku tietty ennen treeniä) ja koko treenin aikana tuo satavarmasti tulosta. Kokeilepa. Renkaita saa tosi halvalla, alle 10 eur kaupoista. Tero
 
Masi
Luettuani tätä keskustelua päätin tilata bm x30. Oon nyt muutaman kerran pumppaillu päivässä sen 20min ja 5min välein päästän paineet. Ekalla kerralla pumppasin tosi varovasti ja toisella kerralla kokeilin maksimi paineita. Kyllä mukavasti tuntu alipaine ja vehje turpos mutta ei sattunut eikä tullu mitään tummentumia. Saa nähä tuleeko itelle tulosta ajan kanssa.
 
pumpipampi
Esinahan alla on sitkeä kalvo, jonka venymiseen menee aikaa. Jos joku sanoo saaneensa viikoissa senttejä, tai edes puolta, niin paskaa puhuu. Olin eräässä Internet-ryhmässä jäsenenä, jossa vertailtiin kehitystä REHELLISESTI valokuvin ja keskusteltiin yleensä aiheesta. Yhdelläkään, siis YHDELLÄKÄÄN, meistä ei viikoissa tapahtunut mitään kehitystä. Kalu on todellakin hieman paksumpi pumppaussession jälkeen, mutta se ei ole pysyvää ja iso osa siitä on nahkaan kertyntyttä nestettä... tai verta... joka poistuu tunneissa. Itselläni meni vajaa kuusi vuotta, että sain vähän alle 4 cm pituutta ja n. 2.5 cm paksuutta (halk.). Se on todellakin sitkeä se kalvo ja sen venyminen pysyviin mittoihin kestää. Joten aloittelevat ja nykyiset pumppaajat jatkakaa sitkeästi. Ne tulokset kyllä näkyy kun on kärsivällinen.
 
TeeMe
Itselläni meni vajaa kuusi vuotta, että sain vähän alle 4 cm pituutta ja n. 2.5 cm paksuutta (halk.).
Mulla on hyvin samantapaiset kokemukset. Alkupituus 14-15cm nyt viiden vuoden jälkeen n. 18cm ja ympärys puolivälistä n. 14cm. Pituutta ei ole tullut vuoteen mainittavasti lisää. Ei säännöllistä pumppausta, välillä pitkiäkin taukoja. Herculeksella en oo enää pumppaillut yli vuoteen (halkaisija kävi pieneksi) vaan ilmapumpulla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä