Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
tero
Esinahan alla on sitkeä kalvo, jonka venymiseen menee aikaa. Jos joku sanoo saaneensa viikoissa senttejä, tai edes puolta, niin paskaa puhuu. Olin eräässä Internet-ryhmässä jäsenenä, jossa vertailtiin kehitystä REHELLISESTI valokuvin ja keskusteltiin yleensä aiheesta. Yhdelläkään, siis YHDELLÄKÄÄN, meistä ei viikoissa tapahtunut mitään kehitystä. Kalu on todellakin hieman paksumpi pumppaussession jälkeen, mutta se ei ole pysyvää ja iso osa siitä on nahkaan kertyntyttä nestettä... tai verta... joka poistuu tunneissa. Itselläni meni vajaa kuusi vuotta, että sain vähän alle 4 cm pituutta ja n. 2.5 cm paksuutta (halk.). Se on todellakin sitkeä se kalvo ja sen venyminen pysyviin mittoihin kestää. Joten aloittelevat ja nykyiset pumppaajat jatkakaa sitkeästi. Ne tulokset kyllä näkyy kun on kärsivällinen.
Toi on ihan totta. Meikälläkin pitkä löysä esari. Ei se tosiaan äkkiä veny se sladdi, että kärsivällisyyttä pitäisi olla n vuosi, niin sitten treenitulokset kyllä tuntuu ja näkyy.. tero
 
Viimeksi muokattu:
Lari
Mulla on löysänä kulli todella pieni. Olen ajatellut hankkivani jonkun penispumpun, jospa sillä saisi kokoa lisää vehkeeseen kun se on löysänä. Stondiksessa koko on ihan normaali. Oisko teillä ehdotuksia millä saisin kokoa penikseeni pumpulla tai jollain mulla? Kiitos
 
Onnistuva mies.
Mulla on löysänä kulli todella pieni. Olen ajatellut hankkivani jonkun penispumpun, jospa sillä saisi kokoa lisää vehkeeseen kun se on löysänä. Stondiksessa koko on ihan normaali. Oisko teillä ehdotuksia millä saisin kokoa penikseeni pumpulla tai jollain mulla? Kiitos
Miksi sen pitäisi olla löysänä iso?
Ihan yhtä kiinnostava on se pienikin.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
On varmasti. Olisi mukava mennä saunaan kavereiden kanssa ilman häpeilyä omasta vehkeestä kun se on löysänä niin pieni.
Onko sitä joku sanonut pieneksi?
Minä en ainakaan omaa pientä häpeä.
En vaikka sitä sanottaisiin pieneksi.
Yhtälailla koen myönteiseksi asiaksi sen pienuuden aiheuttaman huomion, kun suuruudenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Lari
Onko sitä joku sanonut pieneksi?
Minä en ainakaan omaa pientä häpeä.
En vaikka sitä sanottaisiin pieneksi.
Yhtälailla koen myönteiseksi asiaksi sen pienuuden aiheuttaman huomion, kun suuruudenkin.
Ei suoranaisesti, mutta tiedän että se on pieni velttona. Ihan itsetunnonkin takia olisi mukava saada kokoa vehkeeseen sen ollessa löysänä. Esim uimahalleissakaan en tämän takia käy. Itse en pitäisi siitä huomiosta jonka saan pienestä munasta. Mutta asiaan; Onnistuuko esim bathmatella saada kokoa löysään vehkeeseen? niin ja, varmasti muijaakin miellyttää jos vähän saataisiin kokoa lisää, niin velttoon kuin juhlakuntoonkin.
 
Teddy
Mulla treeniä kohta 2v takana ja tuloksia tullut mutta viimeaikoina myös ongelmia. Eli kestävyyttä on tullut jo niin paljon lisää että laukeaminen on työn ja tuskan takana eikä aina onnistu kuin kädellä. Sen lisäksi avovaimon pilluun mahtuminen on alkanut käydä todella vaikeaksi. Ihan pohjalle ei pysty panee ja tuntuu puristavan mulkkuakin jo niin paljon että itseäkin alkaa sattumaan. Nykyään ei mahdu mitenkään jos on sattunut pumppailee ennen yhdyntää, joten tätäkin täytyy ennakoida. Onko teille muille pumppaajille käynyt näin, eli tullut ns. "Mitta täyteen"?

Teddy

Ps. Joo, kyllä. Vaimon pillu lämmitellään aina hyvin ekaksi.
 
jannehki
Itse olen pumppaillut keväästä asti en niin säännöllisesti ja välillä ollut pitkiä taukoja. Pituutta ei ole tullut juuri yhtään lisää, mutta paksuutta jonkin verran. Itse asiassa ensimmäistä kertaa tuli ongelmakin uuden tuttavuuden kanssa, kun ei meinannut aluksi mahtua millään sisään.

Erektio on mukavan kova vielä illalla, jos samana päivänä on pumppaillut.
 
tero
Itse olen pumppaillut keväästä asti en niin säännöllisesti ja välillä ollut pitkiä taukoja. Pituutta ei ole tullut juuri yhtään lisää, mutta paksuutta jonkin verran. Itse asiassa ensimmäistä kertaa tuli ongelmakin uuden tuttavuuden kanssa, kun ei meinannut aluksi mahtua millään sisään.

Erektio on mukavan kova vielä illalla, jos samana päivänä on pumppaillut.
 
Viimeksi muokattu:
tero
Tero tässä pitkästä aikaa. Mulla on jo tullut 24 cm tasolle, ja kipeetä alkaa tehdä. Jatkuva pumppaus ja venytys kai rasittaa kyrpää, mutta kaikille tsemppiä. Muistakaa jaksaa se säännöllisyys ja normirunkku ilman pumppua. Ihan parin päivän välein. Sit homma toimii. Tässä on 3 v takana, mutta iloinen oon ja jatkan edelleen. Tero
 
tero875
Ei suoranaisesti, mutta tiedän että se on pieni velttona. Ihan itsetunnonkin takia olisi mukava saada kokoa vehkeeseen sen ollessa löysänä. Esim uimahalleissakaan en tämän takia käy. Itse en pitäisi siitä huomiosta jonka saan pienestä munasta. Mutta asiaan; Onnistuuko esim bathmatella saada kokoa löysään vehkeeseen? niin ja, varmasti muijaakin miellyttää jos vähän saataisiin kokoa lisää, niin velttoon kuin juhlakuntoonkin.
Moi. Se X 30 voisi olla hyvä, jos sulla on pieni kyrpä.
Itse suosittelisin tiukkaa kyrpärengasta ja vähintään 3 kertaa viikossa kunnon runkkua. Kyllä tulosta tulee. Pidät vaan renkaan päällä loppuun asti ja puristelet.
 
Viimeksi muokattu:
Jere
Moro!

Oon jo kauemman aikaa seurannu tätä ketjua ja sen innoittamana ostin itellekki reilu vuosi sitten bathmate herculeksen jota olen käyttänyt suht säännöllisesti mutta on tullut kuukauden mittaisia taukojakin.

Tuloksista sen verran että ennen pumpun ostoa aloitin jelqing -rutiinin ja sillä lähinnä suonet kasvoivat ja pumpulla olen saanut ehkä 0,5-1,0 senttiä pituutta eikä oikeastaan ollenkaan paksuutta (Sitä juuri tarvitsisin).

Nyt taas on motivaatiota ja 6 kuukautta aikaa ennen intin alkua ja olisi kiva saada jotain niksejä teiltä kokeneemmilta pumppaajilta.

Sellainen juttu vielä mietityttää että johtuisiko hidas kehitys siitä että olen pienestä pitäen runkkaillut paljon ja käyttänyt kegel -lihasta nopeuttaakseni tulemista. Tällähetkellä ainakin mielestäni EQ on hieman heikompi kuin ennen. Kannattaisiko alkaa ahkerasti tekemään reverse kegeleitä vai ovatko turhia?

Lisäksi en veny ollenkaan yli oman pituuteni pumpussa. Olen siis reilu 17 cm pituudelta ja pääsen hädintuskin yli 15 cm asteikolla.

Kiitos jo etukäteen!
 
tero
Moro!

Oon jo kauemman aikaa seurannu tätä ketjua ja sen innoittamana ostin itellekki reilu vuosi sitten bathmate herculeksen jota olen käyttänyt suht säännöllisesti mutta on tullut kuukauden mittaisia taukojakin.

Tuloksista sen verran että ennen pumpun ostoa aloitin jelqing -rutiinin ja sillä lähinnä suonet kasvoivat ja pumpulla olen saanut ehkä 0,5-1,0 senttiä pituutta eikä oikeastaan ollenkaan paksuutta (Sitä juuri tarvitsisin).

Nyt taas on motivaatiota ja 6 kuukautta aikaa ennen intin alkua ja olisi kiva saada jotain niksejä teiltä kokeneemmilta pumppaajilta.

Sellainen juttu vielä mietityttää että johtuisiko hidas kehitys siitä että olen pienestä pitäen runkkaillut paljon ja käyttänyt kegel -lihasta nopeuttaakseni tulemista. Tällähetkellä ainakin mielestäni EQ on hieman heikompi kuin ennen. Kannattaisiko alkaa ahkerasti tekemään reverse kegeleitä vai ovatko turhia?

Lisäksi en veny ollenkaan yli oman pituuteni pumpussa. Olen siis reilu 17 cm pituudelta ja pääsen hädintuskin yli 15 cm asteikolla.

Kiitos jo etukäteen!

Moro,

Jatka vaan niiden kegeleiden kanssa. Kyllä se jeesaa. Mä oon yleensä aina runkkaillut tiukan kyrpärenkaan kanssa ennen treenejä ja parhaimmillaan treenannut 3 kertaa päivässä.Tulosta on tullut hyvin, kuten olen viesteissäni maininnut. Kyllä sä pystyt intissäkin treenaamaan. Siellä on kyllä "privacya". Jos pidät nimittäin intin pituisen tauon, se ei ole hyväksi kehitykselle. Yksi konsti on myös, että pidät tiuklkaa kyrpärengasta koko päivän ja otat sen vaan yöksi pois. Silloin sun paisuvaiskudokset alkaa "automaattisersti" laajentua verenkierron laajentumisen myötä. Tsemppiä. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Jere
Kiitos vastauksestasi Tero!

En tiedä viitsisinkö käyttää bathmatea intissä ,mutta tuo penisrengas kuulostaisi ihan hyvältä. Penisrenkaista mulla ei ole minkäänlaista kokemusta enkä oikein tiedä millaisia on olemassa.

Mitens sitten nuo penispainot? Niitä olisi aika kätevä käyttää intissäkin penisrenkaiden ja jelging -rutiinin ohella. Voisitko mahdollisesti kertoa millaisia itse käytät ja mitkä olet hyviksi todennut?

- Jere
 
tero
Kiitos vastauksestasi Tero!

En tiedä viitsisinkö käyttää bathmatea intissä ,mutta tuo penisrengas kuulostaisi ihan hyvältä. Penisrenkaista mulla ei ole minkäänlaista kokemusta enkä oikein tiedä millaisia on olemassa.

Mitens sitten nuo penispainot? Niitä olisi aika kätevä käyttää intissäkin penisrenkaiden ja jelging -rutiinin ohella. Voisitko mahdollisesti kertoa millaisia itse käytät ja mitkä olet hyviksi todennut?

- Jere
 
Viimeksi muokattu:
tero
Kiitos vastauksestasi Tero!

En tiedä viitsisinkö käyttää bathmatea intissä ,mutta tuo penisrengas kuulostaisi ihan hyvältä. Penisrenkaista mulla ei ole minkäänlaista kokemusta enkä oikein tiedä millaisia on olemassa.

Mitens sitten nuo penispainot? Niitä olisi aika kätevä käyttää intissäkin penisrenkaiden ja jelging -rutiinin ohella. Voisitko mahdollisesti kertoa millaisia itse käytät ja mitkä olet hyviksi todennut?

- Jere
Moro,

Joo. Mullahan on n. 15,5 cm paksuus juuressa ja 3 kumista ja kaksi metallista kyrpärengasta.
Kumisissa on se hyvä puoli, että ne joustaa, mutta metallisilla saa tosi tiukan puristuksen. Jos runkkaat metallinen päällä, menee melkein nirvanaan. Kuten sanoin, voit hyvin pitää rengasta vaikka koko päivän, mutta ota yöksi pois, että kyrpä saa vähän levätä. Niitä saa vaikka Itiksen Hot Lips liikkeestä tai kai melkein mistä vain. Kolmen metallisetti on n. 30 eur ja kumiseet n. 10 kpl.
t.Tero
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä