Hae Anna&Ellit-sivustolta

clip on pidennykset

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä minäminäminäminä, 28.03.2009.

1. Eli siis mitä eroo on clip on ja clip in pidennyksillä? Ja mistähän voisi tilata clip on/clip in pidennyksiä,sillai että olisivat AITOA HIUSTA? http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_30_38 <- onko nuo aitoa hiusta? Ja miksi ne on tollain "kasassa"? Että siis miks niitä täytyy olla eri kokosia ja mittasia? siis onko tuo se paketti mikä tulee? kaikkihan on ihan eri mittasia tuossa! :eek: Auttakaa nyt joku! :D ja kokemuksia noista plussat ja miinukset,ja jos joku on tilannut tuolta niin paljonko maksoi ja minkä noista tilas :)

2. mie~ Vierailija

''The easiest hair extension ever! This clip in straight hair extension set was made from 100% human hair. Create the silky and shiny straight hairstyle with body and volume in just few minutes.''
    ^100 prosenttisesti ihmisen hiusta, eli aitoa on.

No tuossa kuvassa ne ovat kasassa varmaan ihan siitä syystä, että ne on kaikki saatu mahtumaan tohon kuvaan ja vertailun vuoks, että minkä pitusia niitä tulee. Ja tottakai toi leveys on eri, koska voin kertoa, että jos koitat tunkea päähäs neljä kahenkymmenen sentin levystä liuskaa noita, ei tuu onnistumaan. Ne on siis eri levysiä sen takia, että niitä voi käyttää pään eri kohdissa.
    Hiusten pituus on tossa paketissa kaikissa liuskissa sama, tottakai.

Itte laitoin eilen tilaukseen tuolta tollassen paketin 22tuumasta luonnollisen mustia clip oneja. Oon saanu tosta sivusta hyvää palautetta, joten saa nähdä nyt sitten :)

3. Tyhmä kysyy Vierailija

Mitä ne maksaa euroissa ja paljonko on 20 tuumaa centeissä?

4. semisemi Vierailija

20 tuumaa on noin 50-55 cm. Itse en ehkä ostaisi clip oneja hairtradelta koska olen kuullut sen verran paljon valituksia sieltä tilanneilta(mm. kuitua seassa). minulle on suositeltu tilaamaan pidennykset www.rapunzelofsweden.com:ista tai www.headkandy.com:ista. itsekkin olen haaveillut pitkistä hiuksista ja nyt ajattelin ehkäpä ostaakkin tuollaiset clip onit. :)

5. entiäämut Vierailija

Mä tilasin cybershop.fi kaupasta jotkut clip onit, on tosi halvat. Minusta on kiva kokeilla halvoilla näin ensi alkuun. olivat alle 30 egee!

6. ihminen Vierailija

Hyvii ja halpoja pidennyksii / raitoja saa kans dreamhair.fi =)

7. kol Vierailija

Ei vaan ole hyvälaatuisia

8. Allia1 Vierailija

9. oikku Vierailija

myy kuituhiuksia tuolla hintaa, ei siis aitoja. Kehoittaisin tarkistamaan että klipsipidennys on AITOA hiusta, kestääkin sitten vähän aikaa.

10. Miisa&lt;3 Vierailija

Mä tilasin ihan kokeeksi ekaa kertaa klipsipidennys.fi nettikaupasta. Hiukset tuli heti seuraavana päivänä ja laatu on todella hyvää eli voisin tilata uudestaankin. Olen aiemmin tilannut Rapunzelliltä mutta en ollut kovin tyytyväinen koska hiukset alkoivat takkuuntua heti ensimmäisen pesun jälkeen.

11. Kisuliini Vierailija

Aloittajan kysymykseen clip on, clip in ja klipsipidennys ovat sama asia.

12. Vivi26 Vierailija

Mä oon tykännyt clip-on pidennyksistä paljon. Aikaisemmin oon kokeillut sinettejä, mutta ne repi omat hiukset. Samoin micro-loopit raastoi hiuksia. Clip-onit ei oo kuluttanut omia hiuksia ja ne saa päähän nopeasti. Tällä hetkellä käytän clip-oneja ja on kiva laittaa ne aina kun menee juhlimaan yms. ja kotona voi sit olla omilla hiuksilla.. Oon kokeillut ostamista eri paikoista, mutta viimeksi ostin Charmhairista. Ja oli tosi edulliset ja pysyneet hyvinä.

13. heinäsirkka Vierailija

jos mainitaan esim.remy tai remi-hius ni se on aitoa hiusta.tosin niitäkin on eri laatuisia.eurooppalainen on kait parhainta.tai pidennyshiuksena ns.virgin-hius,jota ei ole käsitelty.jos ei oo aikasempaa kokemusta niiden laitosta ni menee aika nopeasti opetellessa.minäkin youtubesta kattelin aluks kuin ne laitetaan,josta tein oman version ja on pysynyt kyllä kiinni.tosin ekoina päivinä kokeili päätään koko ajan ja varmisti ettei klipsut vaan näy.hiukset on todella pehmeet(uutena),liukkaat ja kiiltävät.yöksi ei missään tapauksessa päähän kannata jättää.hiuksia pitää hoitaa...ei kannata pestä usein se kuluttaa.kerran viikkoon.harjata pitää,eikä märkänä ainakaan.tuotteet on pakko olla kosteuttavia tai silottavia.ku hius on kuollutta ni ei kyl ikuisuutta kestä.naamio kerran viikkoon.lämpösuoja aina ku suoristaa jne.täytyy kyllä sanoa,että päänahka kärsii pitkäaikaisesta käytöstä.omaa hiusta lähtee ja katkeilee ja tulee kyllä pälvi-kaljuja kohtia.mut upeeks tulee hiukset jos laittaa omaan hiukseen sekaan tuuhennoksi tai kerralla kunnolla pituutta.veden kovuus näköjään vaikuttaa hiukseen.tark.pestessä.mun tukan latvat on rutikuivat,kun vaihtoi asuinpaikkaa.siks pitää luopuu omista clip-oneista.EN TYKKÄÄ!!!!!!
    mut hiuksia pitää harjata varovaisesti,muuten rupee osioista harvenee hiuksia.takut selvittää jne.pestessä laittaa(lavuaariin KYLMÄÄ vettä,kosteuttava shampoo+hoitoainetta)siin vaikuttaa minuutteja ja huuhtelu KYLMÄLLÄ VEDELLÄ.sit taas hoitoaine ja huuhtelu.pyyhkeen pääl vaakatasoon kuivamaan.hiustenkuivaajalla ei ollenkaan.

14. a'kbkm'öm Vierailija

Kaikki pidennykset voi katkoa sun omia hiuksia, olen pitänyt klipsipidennysten etuna just sitä ettei se ole koko ajan päässä kuluttamassa sun hiuksia. Kun klipsipidennys otetaan yöksi pois nii tavallaan pisät sitä vaan puolet aikaa päässä ja se ei sitten kulutakkaan niin paljoa. Pestä ei tosiaan kannata tai edes tarvii tosi usein.

15. minätässävain Vierailija

En jaksanut luke nuita muitten vastauksia joten en tiedä oletko vastausta saanut mutta vastaanpahan nyt tässä vain. :) Elikkä siis Clip on ja in tarkoittavat samaa asiaa... Tilasin itse tuolta Dreamhairista ja todella hyvät ovat ja aidot ovat.. eli siis jos siellä lukee "remy" niin se tarkoittaa että hius on aitoa..=) dreamhairista saat edulliset aidot hiukset.. jos haluat vain latvoista pitkät sinulle (luultavasti) riittää tuo neljän setti mutta jos haluat koko pään pidennyksen ja tuuhennuksen niin (luultavasti) kannattaa ostaa tuo kahdeksan setti.. elikkä tuo neljän setti olis (30cm = 49.00e) (40cm = 69.00e) & (60cm = 129e) mutta jos haluat kahdeksan setin maksaapi sitten hieman enemmän..voit sitten itse tarkastella tuolta vähän tarkemmin hintoja.. ja siis tuo esim. 30cm tarkoittaa pituutta.. tietysti :D

16. Pidennystyttö Vierailija

Remy itseasiassa merkkaa sitä, että hiuksien hiussuomut ovat oikein päin ja aitouttakin. Itse olen clip-on pidennysten pitkäaikainen käyttäjä ja tykkään tästä menetelmästä todella paljon, koska ovat todella helpot ja omat hiukset pysyvät hyvänä. Nykyisin saankin ne päähäni viidessä minuutissa, koska niiden laitto on jo rutiinia.

Olen kolunnut erilaisia nettikauppoja ja nyt olen siirtynyt ostamaan pidennykset CHARMHAIR - Valloita hiuksillasi!. Olen saanut sieltä tuuheat ja hyvälaatuiset hiukset edullisesti. Itse käytän 40cm pituutta, koska se on pitkä mutta luonnollisen näköinen. Itse en pidä liian pitkistä, koska haluan että hiukset sen näköiset että ne voisivat olla myös omani. Tämä on kuitenkin makuasia.

Jos on paksut hiukset niin pidennyshiusta kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon määrä, muuten raja näkyy liian selvästi. Minullakin oli aluksi käsitys, että tarvitsen vähän hiusta, koska minulla on paksut, mutta asia on ihan toisinpäin. Ohuissa hiuksissa on luonnollisempaa taas vähäisempi määrä.

Onko joillakin kokemuksia micro-loop pidennyksistä?

17. Sannuli Vierailija

Pidennystyttö: Osaatko sanoa kuinka paljon (montako grammaa) hiusta tarvitaan jos on normaalia paksummat hiukset? Millaiset pidennykset sinulle ovat riittäneet jos sinullakin on paksut hiukset? Saa muutkin vastata jos tietää.

18. cccccccccl Vierailija

100g-150g

19. vastatkaa Vierailija

onko tuol klipsipidennys.fi :ssä hyvii pidennyksiää? :)

20. Karolina0 Vierailija

On tosi hyviä. Mulla on kestänyt jo 7kk jokapäivästä käyttöä.

21. PAlomaa Vierailija

Charmhair oli PAHA pettymys. Niiden Clip onit oli ehkä 3 päivää ok. Osaan mielestäni hoitaa pidennyshiusta sinettipidennyksiä vuosia käyttäneenä. Tämä oli pohjanoteeraus vaikka sinettihiuksetkaan ei aina priimaa ole ollut.

22. Hijaaa Vierailija

Täällä kans toinen pettynyt charmhairin asiakas. eka ajattelin et jes, löyty edullinen clip on kauppa mut oishan se pitänyt jo arvatakin että vanha viisaus pätee edelleen, halvalla ei saa hyvää.

23. Kpaaaap Vierailija

Ostin dreamhairista hiusnauhaa ja siitä alkoi irtoamaan karvaa tosi paljon. No, ajattelin että on virheellinen tuote kyseessä ja otin yhteyttä asiakaspalveluun. Sieltä vastattiin järkyttävän törkeästi että hiustenpidennyksistä lähtee aina hiuksia. SIIS WTF? Asiallisesti otin yhteyttä niin sain todella tylyn ja töykeän vastauksen. Meni mun osalta dreamhair boikottiin!

24. Remyn tarkoitus Vierailija

Remy hius tarkoittaa sitä, että kun hiuksissa on ns. "suomut", Remyssä ne ovat asetettu niin, että kaikki hiukset ovat suomuineen samaan suuntaan. Silloin ei tapahdu sitä takkuuntumista. Hiukset takkuuntuu sitten jos ne on sikinsokin vain laitettu yhteen.

Varokaa siis halpoja tarjouksia vaikka niissä sanotaankin laadun olevan Remyä. Minulle on käynyt kahdessa paikassa niin, että eka pesussa tukka meni niin takkuun, että jouduin selvittelemään sitä liki tunnin ja samalla viikolla otin pidennykset pois( keratiinipidennykset). Clipseissä käy samoin. Nyt katson aina mistä tilaan ja maksan vähän enemmän. Tilaan aina kampausliikkeen tukusta yhden tuttavani kautta ja maksan 150 kpl 45 cm pituisista pidennyksista n. 210€. Taattu laatu. Itse laitetaan ne, ystäväni tytär on kampaaja.

Remy siis ei aina ole Remyä!

25. Ikävää palvelua Vierailija

Sinulle on vastattu rumasti sieltä jota pahoittelen.

Pidennyksistä kyllä todellakin aina lähtee alussa paljon hiuksia, samoin nauhasta. Parin harjauksen ja eka pesun jälkeen se loppuu ja voit olla huoletta. :) Olen käyttänyt pidennyksiä jo 5 vuotta ja niiden laitto on keljua sen hiusten irtoamisen takia mutta sitä ei kuitenkaan huomaa lopputuloksessa eikä irtoaminen jatku.

Jaa tämä sivu