Dermosilin huonot tuotteet

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä Ei enää tilausta, 24.07.2008.

1. Ei enää tilausta Vierailija

Tilasinpa paketillisen hehkutettuja Dermosilin tuotteita. Pakko sanoa että olen tosi pettynyt ja osa tuotteista lähtee kylläpalautukseen. Esim. voidemainen kasvopesu on tarkoitettu normaalille ja rasvaiselle iholle. Mulla on sekaiho, jossa on rasvaisia ja normaaleja kohtia, mutta se kuivuu vain kovimmilla pakkasilla. Käytin pari päivää Dermosilin voidemaista kasvopesua ja ihoni on tosi kuiva. Sitäpaitsi koko kasvopesu näyttää, tuoksuu ja tuntuu ihan saippualta. Kuvittelin, että se olisi paksua voidemaista tai maitomaista ainetta, mutta näyttää ihan nestesaippualta, kiiltääkin samalla metallimaisella tavalla kuin nestesaippua.

Tilasin myös Dermosilin ripsiväriä, jonka pitäisi tuuhentaa, pidentää ja erotella. Ja kakanmarjat. Aivan uskomattoman täydellisen surkea ripsari. Suoristi hyvin taivutetut ripseni heti ja harjasta ei tuntunut irtoavan väriä ripsiin ollenkaan.Väri tippui muruina poskille ja alkoi kirvellä, vaikka mulla on sellainen superiho- ja silmät jotka ei yleensä vähästä säikähdä. En saanut kunnolla pois edes vedenkestävän silmämeikin putsarilla, vaan väriä tuntuu ilmestyvän silmien alle koko ajan lisää.

Vaalein meikkivoide oli ruskettuneelle iholleni liian tumma. Ja levitti sitäsitten sormin tai sienellä, se alkaa heti rullaantumaan pois. Yök!

Paketissa tuli testereitäkin, mm. E-vitamiinivoidetta. Päätin kokeilla sitäpesunesteen kuivattamille kasvoilleni. Lopputuloksena oli vain kauheita mätänyppyjä t-alueella ja ällöttävän hiostava tunne kasvoilla.

Enpä taida enää Dermosilia tilata. Mä saan tuoksuttomia tuotteita ja perusvoiteita apteekistakin ja taidanpa jatkaa vanhalla linjalla, eli parjatuilla markettimeikeillä ja kosmetiikalla, joka tuntuu olevan paljon laadukkaampaa ja hellävaraisempaa kuin mokomat Dermosilit.

2. mirri ei kirj. Vierailija

Eihän tuo Dermosil tosiaan ole esim. Lumenea tai YR:ää kummempi. Olen kyllä näiltä kaikilta halpis-firmoilta löytänyt tosi hyviäkin tuotteita.

Itsekään en enää ostaisi meikkejä dermolta. Jotain huulikiiltoa olen joskus tilannut ja huonoa se oli. Ja onhan niitä muutenkin vaikea ostaa ilman testeriä. Enkä minäkään tykännyt siitä saippua-kasvopesusta, vaikka meillä töissä melkein kaikki sitä hehkuttaakin.

Sen sijaan dermosilillä on hyvä vaahtomainen kasvopesu. Ja olen ihan koukussa Primo-sarjan kuorintaan ja vadelmanaamioon. Olen niillä päässyt mustapäistä eroon (ilman että pintakuiva sekaihoni kuivuu karrelle) ja ihon värikin on näiden käytön jälkeen monta päivää kauniin heleä. Ja kipeille hartioille linimenttivoide on mainiota, vaikka eläinkaupan hevoslinimentti varmaan tulisikin halvemmaksi :)

3. jertta Vierailija

Sama huono kokemus Dermosilin ripsarista! Niin huonoa en muista koskaan käyttäneeni, ripsien erottelu todella vaikeaa.
    En vertaisi Dermosilia Lumeneen! Lumene on huomattavasti laadukkaampi joka suhteessa.

4. minna22

Saadut tykkäykset:
    0
    Vartalovoide E on ihan jees. Toisaalta en oo vielä koskaan huonoa vartalovoidetta kokeillutkaan!

5. totta mikä totta Vierailija

Tuota ripsaria on ihan mahdoton saada pois. Vartalovoide on ok, samoin jalkarasva.

Itsekään en enää jaksa tilata heidän kamojaan.

6. ei enää tilausta Vierailija

No ovathan nuo Dermosilin vartalovoiteet ja suihkugeelit ihan ok mitä nyt olen saamiani testereitä kokeillut. Mutta eivät nyt mitään maailman mullistavia. Kivan tuoksuisia suihkugeelejä saa edullisesti kaupoistakin ja apteekista on helppo löytää hellävaraisia tuotteita kun iho on talvella oikein kuiva. Mutta en mä nyt niin lumoissani näistä tuotteista ole, että alkaisin jotain suihkugeeliä varta vasten tilailemaan ja odottelemaan psotipakettia, on niin paljon helpompi poiketa kotimatkalla ison marketin tai vaikka Yveksen kaupan kautta. Ihan sama juttu kaikkien bodylotioineiden kanssa: hajusteettomia ja hellävaraisia tuotteita saa tarvittaessa apteekista ja vaikka Erisania Vapaa Valinnasta. Samoin eri tuoksuisia vartalovoiteita- ja suihkeita. Enkä mäkään ole kokeillut koskaan varsinaisesti huonoa vartalovoidetta, paitsi Extran bodylotionia joka haisee härskiintyneelle. Tiivistettynä: ihan ok, kouluasteikolla seiskan tuotteita, mutta en käsitä kuinka jotkut hypettävät että meidän perheessä on tätä ja tätä käytetty jo monta vuotta ja näin hyvää en ole ikinä kokeillut. Kun saman tasoista kamaa saa paljon helpommin mistä tahansa marketista tai apteekista eikä tarvii parin hyvän tuotteen takia tehdä 50 e:n pakko-ostoja tai haalia isompaa porukkaa kasaan tilaamaan.

Harmittaa kun otin ton saippuamaisen kasvopesun enkä sitä vaahtoa. Mutta summa summarum: mistä tahansa apteekista saa ihan samaa hintaluokkaa olevan Acon vaahtomaisen kasvopesun, josta on vieläpä oma versionsa kuivemmalle ja rasvaisemmalle iholle.

Koklasin joskus Dermosilin mineraalipuuteriakin kun kaveri antoi, oli hänelle liian tumma. Ja niin oli mullekin. Miten ne voi kuvitella, että suomalaiset voivat käyttää sellaista maissinkeltaista sävyä? Ja valittavana on vain se yksi vaihtoehto....

Dermosil-hehkutusta ymmärrän siinä mielessä, et ne ei testaa eläimillä, mutta onhan näitä firmoja vaikka kuinka paljon muitakin: Sante, Weleda, Hauschka, Yves ja osa kai osa apteekkituotteista. Mutta tosi ikävää, että jos olet vaikkapa sekä atoopikko että et halua käyttää eläimillä testattuja tuotteita, voi Dermosil olla yksi harvoja vaihtoehtoja, koska niiltä löytyy niin paljon molemmat kriteerit täyttäviä tuotteita. Ehkä se hypetys perustuu tähän? Mä olen kuvitellut sen johtuvan siitä, että D:n tuotteet olisivat laadullisesti jotenkin ihmeellisiä, mutta taisinpa olla väärässä:(

7. ei enää tilausta Vierailija

Ja vielä jatkoa ripsariangstiini: mulla on luonnostaan aika hyvät ripset, tuuheat ja melko pitkät ja saan nämä suht näteiksi yleensä lähes millä tahansa ripsarilla enkä ole koskaan raaskinut ostaa mitään kallista, koska perus Lumenet, Maybellinet ja Lorealit ovat riittäneet näyttävään ja siistiin lopputulokseen. Mutta tää Dermosilin ripsari muutti räpsyttimeni kuin eri ripsiksi, mitättömän näköisiksi, sottaisiksi ja piikkisuoriksi. Ja aamulla huomasin taas että oli vähän tipahdellut mustaa töhnää silmien alle....

8. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Dermosil käyttää kosteusvoiteissaan silikonia, yäk! Noista eläinkoejutuista. Niin kauan ku yritys ei ole Animalian kosmetiikkalistalla, se testaa raaka-aineitaan eläimillä tai testauttaa muiden kautta. Yritys joka sanoo, ettei testaa, muttei löydy listalta, tarkoittaa ettei testaa lopputuotetta eläimillä..
    Kosmetiikkalista: http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=1407

9. Dermosilin PARHAAT: Vierailija

Pidän näistä:
    Vaahtomainen kasvojen pesu E
    Vartalovoide E
    Vaahtomainen suihkugeeli (läpinäkyvä pullo, kirkas neste)
    Mandariiniöljy-suihkugeeli
    Jalkakylpyrakeet
    Jalkakuorinta
    Punainen sävyttävä huulivoide (se Pinkki oli kamala, vältä!)

Muista tuotteista en pitänyt. Tilasin niitä lähemmäksi 70 kpl.

10. ei enää tilausta Vierailija

Okei, jos 70 tuotteen joukosta löytyy vain kourallinen hyviä, enpä taida enää tilata. Varsinkin kun näyttäisi olevan sen verran peruskamaa, ei siis mitään sellaista uniikkia erikoisuustuotetta jonka tyyppistä ei löytyisi muiden valikoimista. Esim. Yves Rocherilta ja Avonilta löytyy kohtuuhintaan erilaisia jalkojenhoitotuotteita ja mä teen jalkakuorinnan usein ite kahvinporoista ja voiteesta/suihkugeelistä.

Harmi. Odotin kuulemieni juttujen perusteella aika paljon näiltä tuotteilta. Mutta kuten sanottu, jos viereisen City Marketin kemppariosasto on väärällään eri tuoksuisia suihku- ja saippuatuotteita, en ala niitä erikseen netistä tilailemaan.

11. minna22

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, varmaan ovat suihkugeelitkin ihan hyviä. Mutta kuka hullu maksaa niistä jotain 4 euroo per pullo!!!! Muutenkin aika ylihinnoiteltuja jos vertaa markettituotteisiin. Mikään luonnonmukainen sarjahan tuo ei ole.

12. ei enää tilausta Vierailija

Niinpä. Esim. eilen mukaani tarttui Vapaa Valinnasta: Lumenen Star Effect Mascara alennuksessa vain 3.50e. Palmoliven hunajasuihkusaippua 1,90e ja tuubi käsivoidetta 1e. Ja mulla kuluu käsirasvaa, bodylotionia ja suihkugeelejä niin paljon, että nappaan mieluummin mukaani jotain tarjouksessa olevia pöniköitä Vapaa Valinnasta kuin alan odotella jonkun mandariiniputelin saapumista postitse. Kumma kyllä, ihmiset ylistävät aina just noita suihkugeelejä ja voiteita. Onkohan mun aistit jotenkin turtuneet, kun mielestäni ne ovat merkistä riippumatta aika samaa kamaa, minkä vuoksi ostan niitä halvimpia markettituotteita ja panostan kosmetiikkahankinnoissani kunnon kasvovoiteisiin, naamioihin, hyvään meikkivoiteeseen, puuteriin ja poskipunaan.

Toi ripsari oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Olen joskus rahapulassa ostanut jotain Anytimea ja Rimmeliä ne ovat toimineet huippuhyvin verrattuna Dermoihin.

13. Pettymys usein seuraa liian kovista odotuksista. Tai odotuksista yleensäkin. Jos joku niitä olisi valmiiksi haukkunut, olisit positiivisest yllättynyt ;-)

Onhan niissä hyviä ja joitakin huonoja. Hintaan nähden sisältö joissakin hyvinkin laadukas, vaikkakaan koostumukset eivät aina isojen merkkien lailla viimeistelty silikonein, hajustein ym.polymeerein (mistä itse pidän), säilyvyys myös monissa huono. Vähemmänkö säilöntäaineita?

Totaalisesti teilaisin myös dermoilin ripsivärin joka ei edes halpakaan. Onneksi en sentään maksanut vaan sain tilaajalahjaksi.

14. Mä olen siitä kummallinen tilaaja että vaikka suurinosa dermon tuotteista on ollut pettymyksiä, tilaan silti vähän väliä koska olen ikäänkuin koukuttunut ;D. Kavereitten kanssa kun tilaa saa nopeasti 50 euroa kokoon ja kaikki saavat sen oman suosikin. Ne tuotteet mitä olen kokeillut ja huonoiksi havainnut on:

- Voidesaippua: en huomannut mitään uudelleen kosteuttavaa vaikutusta ja tuoksu oli niin kauhea että ihan puistatti.
    - Mietosaippua: ei puhdistanut kunnolla käsissä olevaa meikkivoidetta joten miksi puhdistaisi ylipäänsä mitään.
    - Suihku- ja kylpyöljy: ihan järkyttävä tuoksu. Pitää kyllä ihon kosteutetun tuntuisena mutta se johtuu vaan öljyistä mitkä ei kovin hyvin vedellä peseydy. Tuoksun takia en pidä.
    - Deo stick e: ei pidä hienhajua poissa ollenkaan vaikka en paljoa edes haise.
    - Puhdistusmaito: ärsytti herkkää ihoa
    - Kasvopesu: ihankuin desinfiointi aineella olisi pessyt kasvot, niin kuivaksi veti. Ei todellakaan sovi kuivaihoiselle.
    - Kasvovesi: säilöntäaineeton in my ass. Hitto ei se viinapullokaan homehdu ja miksiköhän ei. Kuivattavaa alkoholia inci listalla sijalla 2. Sai kasvoni tuleen.
    - Kasvovoide e: tukki ihoni ihan kokonaan ja ihon väristä tuli harmahtava. Olipa pelottavaa huomata kun yhtäkkiä mustapäät alko valtaamaan kasvoni.
    - Huulivoide e: ei imeydy ollenkaan siksi ei myöskään kosteuta. Ällöttävää tahmaa mikä maistuu pahalta.
    - Käsivoide e: ei kosteuta tarpeeksi eikä imeydy kunnolla.
    - Huulikiillot ovat myöskin ihan kauheita hajupommeja ja tahmaista jankkia ja huulilla ne ovat ihan samansävyisiä.
    - Kuivan ihon tehovoide: ai kuivan ihan tosi? Kas kun mun kuivaan nassuun vaikuttanut millään tapaa ainakaan kosteuttavalla tavalla.
    - Meikkivoide milk&coffee: liian tummaa vaikka mulla ei edes ole kaikkein vaalein iho. Onkohan tuo mocca tarkoitettu sitten tummaihoisille.
    - Mineraalipuuteri: on tosiaan tummaa oranssihtavaa. Jos tulisi vaaleampi olisi ihan superkivaa.

Ne mistä pidän ja joita tilaan yleensä on ihonhoitovoide e hajustettu, bodyred, käsivoide red ja intiimisaippua

15. Dermosil-tuotteisiin mut on saanut koukkuuntuman nämä asiat:

1) 500 ml:n pumppupullot!

2) Ihonhoitovoiteet on loistavia käsivoiteita työpöydällä, koska ovat a) riittoisia b) imeytyvät supernopeasti c) pumppupullon malli on PARAS

3) Intiimisaippua on paras mitä myydään. Tarvitsen sen just pumpussa, ja tämä pullo ei kaadu, ei vuoda, ei lötköönny tms. Sillä pesen vauvan pyllynkin. Koostumus on ihana, kimmeltelee ja hohtaa valossa, ja tuntuu snadisti voidemaiselta, mut huuhtoutuu superhyvin pois

Sit tilauksen saa aina täyteen kun tilaa uutuuksia ja 8T-shampookin on välillä käytettynä ok, kuten myös Primo-sarjalla on jotain kivoja. Kasvopesusta ja puhdistusvaahto E:stä tykkään myös.

Meikit on surkeita, sekä kasvovoiteet.

16. ikityyytyväinen Vierailija

Työpaikallamme on uskolliset kanta-asiakkaat, jotka tilaavat säännöllisesti muutamia tiettyjä tuotteita. Pakkaukset ovat helppokäyttöisiä ja edullisia. Kaikki tuotteet ei tietenkään sovi kaikille ja ammattivalittajia aina löytyy. Nämä ovat niin edullisia, että harhaostoskaan ei harmita ikuisesti, vaan sen voi lahjoittaa eteenpäin. Pakkausten muotoilukin on kruusailemattoman kaunis. Niitä kiemuraisia, vetelän muotoisia kerrospakkauksia kyllä saa ranskalaisilta postimyyjiltä, jos ne jonkun mielestä ovat kelvollisia hyllyyn laitettaviksi.

17. shoppailuaddiktio

Saadut tykkäykset:
    0
    Dermosilin huulirasva jonka piti olla oikein kuiville ja rohtuneille huulille. Ja paskat, ihan huono oli. Ei kosteuttanut huulia tarpeeksi ja olisi saanut koko ajan olla lisäilemässä. Taisi hukkuakkin johonkin eikä kyllä yhtään harmita. Kyllä Bebanthen ja Elizabeth Ardenin 8 hour cream ovat ne tuotteet joihin luotan.

18. mirri eik Vierailija

Ei se ihan noin mustavalkoista ole. Animalian lista on vain yksi standardi muiden joukossa, eikä kaikki firmat jotka eivät sillä ole testaa/testauta eläimillä. Oletattavasti standardiin sitoutumiseen liittyvät auditoinnit yms. ovat maksullisia. Toki listalle liittyminen kertoo yrityksen arvoista ja on vahvempi tae kuin pelkästään yrityksen oma ilmoitus.

Parhaiten eläinkokeilla testattuja tuotteita pystyy välttämään kun rajoittaa turhan sälän hankkimista. Itse käytän melko simppeliä perusmeikkisettiä ja vältän ostamasta kaikkeä hassunhauskaa krääsää.

19. Ansku Vierailija

Voi voi teijän vali vali viestei!

Eiks se niin mee, et toisille sopii toiset ja toisille toiset tuotteet? Esim mä oon itse tilannut Dermosilii vaik kuin pitkään ja todennut, et siel on laidasta laitaan. Tuotteet pitää vaan osata itse katsoa mitkä on omalle iholle sopivia!

Siellähän oli ainakin myynnissä se iho tyypin selvitys paketti, että sillä ainakin pääee aika pitkälle, et turhaan parjaatte ja haukutte ihan huippu hyvää Dermosilii, kun niitä vaihtoehtoihan on laidasta laitaan, ihan siel halpis marketeiski, et menkää nyt hyvät ihmiset vähän itteennekin ennen kun ruppeette haukkuu jotain merkkii! Ihan samaa mä voisin haukkuu vaik FOREVERII ja ALOEE tämmösil sivuil vaik en ruppee sitä tekee. Kun kattokaa jotkut voi tykätä myös niistä tuotteista jotka ittel syövytti esim naaman...KUN sille kuulusaille ja ainoalle ja oikealle Foreverille ei voi olla kukaan allerginen!

20. shhkjkj Vierailija

Meidän työpaikallakin on näitä dermosil ja oriflame myyjiä.. aina joku tuo kuvaston selattavaksi. Aika tuubaa. Mun mielestä työpaikoilta vois kieltää tollaset sivubisnekset

21. kaduttaa Vierailija

Dermosilin ripsari on huonoin ikinä käyttämäni ripsari. Myöskään muut tuotteet eivät vakuuttaneet lukuunottamatta pumppupullossa ollutta käsivoidetta.

22. Chocolade Vierailija

Ihania tuotteivat ovat nämä:

- For Faces mattavoide!!! Ihan paras. Olen kokeillut varmaan 50 erilaista mattavoidetta, jolla saisin otsan ihon yöksi niin että illalla pesemäni hiukset (otsahiukset) eivät olisi yön jäljiltä rasvaiset, jotka täytyy nostaa pinnillä pois kun näyttävät niin karseilta. Tämä pitää ihon mattaisena!!!!!!!

- For Faces vihreä kasvopuhdistusvaahto. Ihana tuoksu eikä ärsytä SUPERHERKKIÄ silmiäni.

- Puhdistusvaahto E. Tuoksuu erilaiselle kuin ylempi, vaihtelun vuoksi tilaan sitäkin samassa paketissa, sekään kun ei ärsytä silmiäni. Vähän rasvaisempi kun tuo vihreä, ei kuivata ihan niin paljon. Mulla on rasvoittuva, mutta talvella pintakuiva iho (koska joudun pesemään niin kasvoja paljon silmieni vuoksi)

- Primo saksanpähkinäkäsivoide tuoksuu hyvälle, mutta voimakkaalle. Tuoksuun kyllästyy nopeasti. Ei mikään yökosteusvoide, päiväkäyttöön.

- Ihonhoitovoide hajustamaton ja E. Ihania.

- Suihkugeeli Red Orange. Erilainen kun muut. Jotenkin rasvaisempi. Tuoksuu JEE JEE-karkeille, aika voimakas tuoksu, kyllästyy nopeasti. Silti tulee aina tilattua.

Itseruskettavista tuotteistakin pidän paljon ja peruskamaa on paljon

23. Dara catpeople

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä se häiritsee jos työpaikan kahvihuoneessa on joku Dermosilin tai Oriflamen kuvasto? Ei kai sitä itse ole pakko selata, jos ei kiinnosta? Painostaako sinua joku tilaamaan tai edes tutkimaan niitä kuvastoja?

Minun työpaikoillani on ollut jos jonkinlaisa kuvastoja liikkeellä, mutta harvemmin olen mitään tilannut. Eikä kukaan ole kyllä painostanutkaan. Joskus joku on saattanut sanoa, että jos aikoo ja haluaa jotain tilata niin kantsii pitää kiirutta. Silloin kuvasto on yleensä lojunut kahvihuoneen pöydällä kai ainakin parisen viikkoa. Pari kertaa joskus tilasin Oriflamelta, mutta en kokenut minkäänlaisia rakkauden räiskeitä, joten se sitten jäi. Dermosililta olen työpaikkani kautta tilannut tasan kerran.

Dermosilin tuotteita olen tosin käyttänyt varsin tyytyväisenä jo vuosia. Aluksi tilailin aina samoja tuttuja ja turvallisia äitini kautta hänen työpaikkansa tilauksen yhteydessä. Sitten kokeilin kerran ennen joulua tilata omatoimisesti netin kautta ihan vain itselleni (ja joululahjaksi) tuotteita ja sille tielle jäin. Yleensä tilaan pari kertaa vuodessa, joten koskaan ei ole ollut ongelmia saada sitä 50€ täyteen. Kun äiti jäi eläkkeelle, hän alkoi tilaamaan minun kanssani. Tavaksi on muodostunut tilata toukokuussa kesää vasten ja marraskuussa joulua vasten. Tilaus täyttyy vakiokäytössä olevista tuotteista ja joka kerta kokeilen myös jotain mitä ennen en ole kokeillut. Nykyisin tykkään kun bonustuotteisiinkin voi itse vaikuttaa.

24. Dara catpeople

Saadut tykkäykset:
    0
    Sitten listaa mielestäni hyvistä ja huonoista Dermosilin tuotteista:

Hyvät:

+ Ihonhoitovoide E: kevyt ja nopeasti imeytyvä vartalovoide. Mukavan mieto tuoksu, joka ei haise iholla loppupäivää. Ei riitele dödön ja mahdollisen hajuveden kanssa.

+ After Sauna-voide: nopeasti imeytyvä miedon tuoksuinen voide vartalolle. Kosteuttaa ihoani paremmin kuin E-voide, jota käytän enemmän. Tätä käytän pari kertaa viikossa varsinkin talvisin.

+ Suihkugeelit E ja Mandariini: raikkaan mutta miedon tuoksuisia ja riittoisia.

+ Intiimisaippua: Hyvä iso pumppupullo suihkussa. Pysyy pystyssä, ei tartte availla mitään korkkeja yms. Käy myös vartalon ja kasvojenkin miedompaan pesuun.

+ Keittiösaippua: ei liian voimakas sitruksen tuoksu. Putsaa hyvin ruuanlaiton aiheuttamat liat ja hajut käsistä.

+ Kasvojen puhdistusvaahdot E-sarjasta ja For Faces- sarjan kuivalle iholle tarkoitettu: puhdistavat pehmeästi, tuoksuvat miedosti, eivät ärsytä ja varsinkin E-putsarin vaaleanpunainen väri on minusta söpö ;)

+ Vartalonkuorintavoide: kropan lisäksi kuorin kasvotkin tällä pari kertaa kuussa. Tykkään kunnon rakeisista kuorinnoista.

+ Tyrnikäsivoide (hajustamaton): kosteuttaa hyvin, imeytyy sukkelasti, eli erinomainen käsivoide päiväkäyttöön työpöydän kulmalle.

Huonot:

- melkein kaikki kokeilemani meikit aurinkopuuterikuulia lukuunottamatta. Rajauskynä levisi, ripsari paakutti ja levisi ja meikkivoiteet rullautuivat naamalle kokkareiksi.

- melkein kaikki kokeilemani hiustuotteet Give Moisture-naamiota lukuunottamatta: shampoot takuttaa, hoitoaineet liian liruja, mutta tuo hiusnaamio on hyvä!

- kasvovoiteet eivät mielestäni ole ollut kovin kummoisia. Joissain on epämiellyttävä tuoksu, jotkut ovat ihan jees, mutta parempiakin löytyy kaupasta ja apteekista halvemmallakin.

- Primo-kasvojen kuorintavoide on onneton. Tehoton ja kuorivat rae-raukat hakevat vaan kaveria siellä voiteen joukossa...

- Red Orange tuotteiden tuoksu ärsyttää minua sekä fyysisesti että psyykkisesti.

25. Dara catpeople

Saadut tykkäykset:
    0
    Ja piti vielä lisäämäni, että hyviä tuotteita Dermolla on paljon noiden luettelemieni lisäksi, mutta en jaksa kaikkia luetella. Huonommistakin jäi varmaan jotain mainitsematta ja sitten on tietysti niitä mitäänsanomattomia, joita ei viitsi edes mainita.

Joku sanoi, ettei ole koskaan ostanut huonoa vartalovoidetta. Minä puolestani olen onnistunut elämäni aikana ostamaan enemmän huonoja kuin hyviä. Olen iloinen löydettyäni nuo Dermosilin vartalovoiteet, ettei enää tarvitse olla aina jollain tasolla tyytymätön käytössä olevaan voiteeseen...

Ja anteeksi nyt tämä viestiripulointini. Nyt lupaan lopettaa =D

Jaa tämä sivu