Hae Anna&Ellit-sivustolta

Easy diet-valmisteet

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä Violet57, 09.01.2011.

1. Violet57 Vierailija

"ACKD™ tulee sanoista anti-catabolic ketogenic diet. Nukkuessa keho kehittää luontaisesti pienen määrän ketoaineita. ACKD™:n teho perustuu hiilihydraattien rajoittamiseen, mikä johtaa syvenevään ketoosiin. ACKD™ Easy Diet -tuotteissa on tarkoin harkittu proteiinikoostumus ja lihaksia suojaavia aminohappoja (leusiini, lyusiini) sekä ketoositilalle tärkeää karnitiini-aminohappoa."
    lainaus tuotteen sivuilta.

Onko joku jo kokeillut ja minkä hintaisia ovat?

2. Innostunut Vierailija

Googlettamalla löysin sivut, joilta pääsin jälleenmyyjien sivuille ja sieltä menin lähimpään luontaistuotekaupan sivulle ja siellä oli, että vajaa 3 euroa / pussi tai noin 40 euroa /15 pss laatikko. Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, mutta miksipä ei tuota kokeilisi?

3. mietin vielä Vierailija

Käsittääkseni samanlaisia kuin cambridgen ja xtravaganzan tuotteet. Puuttuu vain ryhmän/konsultin tuki. Xtraa olen kokeillut ja se toimi ainakin minulla. Hankaluudet koitti vasta sitten kun piti pysyä hoikkana. Painoa on tullut takaisin muutama kilo, onneksi ei sen enempää. Olen kuitenkin edelleen yli 20 kg kevyempi kuin aloittaessani xtraamisen. Opettelen uutta syömistä edelleen kun totesin että mulle hiilarit on myrkkyä ja paino lähtee heti karkuun kun niihin sotkeudun!

4. rtl Vierailija

Easydiet tuotetta on tullut nyt kokeiltua kolmen päivän ajan. Olo hyvä, tuotteet hyvän makuisia eivät sisällä natriumglutamaattia. Löysin tuotteet Joensuusta kuntosali bb-gymiltä

5. Suosittelija Vierailija

Suosittelen ehdottomasti.

1kk takana ja -11.3kg saanut painoa pois. Tästä 10,9kg rasvaa. 2-3 viikon välein pidetty kehonkoostumus mitauksia. Joulukuussa itse aloitin ja vielä meinaan dieetin pitää päällä jotta itse pääsen tavoitteeseen.

Mikäli lähdet laihduttamaa rankimmalla ketoosilla eikä VHH:lla (vähä hiilihydraattinen ruokavalio) niin huolehdi suolasta ettei kramppeja iske. Itsellä tosin treeni samalla.

Ketoosi tilan varmistamiseksi suosittelen hankkimaan apteekista Ketostixejä johon heti herättyäsi annat virtsanäytteen (pienen pieni tikku) tikun päässä oleva tyyny vaihtaa väriä ja kertoo ketoosi tilasi, purkin kyljessä asteikko ja muut ohjeet.

6. Violet57 Vierailija

Ketoosi tilan varmistamiseksi suosittelen hankkimaan apteekista Ketostixejä johon heti herättyäsi annat virtsanäytteen (pienen pieni tikku) tikun päässä oleva tyyny vaihtaa väriä ja kertoo ketoosi tilasi, purkin kyljessä asteikko ja muut ohjeet.[/QUOTE]

Kiitos ihanille vastaajille. Aion tuota ehdottomasti kokeilla, ja varmistan vielä lääkäriltäni ettei ole kiellettyä, koska verensokerit ovat seurannassa. Muutenkin olen jo vähentänyt/ lopettanut perunat ja pullamössöt sekä pastat ruokavaliostani melkein kokonaan.

7. Kattilainen Vierailija

Eikö niissä pusseissa ole lainkaan hiilareita?Itse olen kokeillut xtravananza ja se mitä huomasin et ei ollut nälkä ja "vauhtia" riitti jo ekana päivänä joka sai mut epäilemään,että valmisteessa oli jotain todella piristävää,tiedä häntä,en kuitenkaan jatkanut koska meidän paikkakunnan xtravakeskuksella tuntui olevan rahat pois meininki.

8. Suosittelija Vierailija

On keitoissa hiilareitakin, aika niukasti vaan. Suositushan on, että 3 pussia päivässä josta tulee sen 500kcal, mutta noitakin voi ihan oman tunteen mukaan jakaa. Ei sitä yhtä pussia ole pakko kerralla kokonaan vetää :)

Tietysti ihmiset ja ihmisten makuaistit erillaisia niin suosittelen hankkimaan pussit jokaista ennen kuin ostaa koko laatikollisen jossa on 15 pussia.

9. Kattilainen Vierailija

Eli miten eroaa esim.Nutriletistä ja Allevosta?

10. Suosittelija Vierailija

Riippunee mihin Nutrilett tuotteeseen vertaa, aikasemmin ite kokeillu Nutrilettin vähä kalorisia shakeja, joita nautittiin 5kpl päivässä.

Makuasioita nämäkin pidemmän päälle, niiden maku oli yks mikä tökki.

Viidessä pussissa 555kcal. Nutrilettin tuotteissa vähemmän vitamiineja sekä kivennäisaineita / mineraaleja.

Nutrilett -> 100g ->Kalsiumi 180mg / pussi
    EasyDiet -> 100g -> Kalsiumi 519mg / pussi

Nutrilett -> 100g -> Proteiini 12g / pussi
    EasyDiet -> 100g -> Proteiini 27g / pussi

Omaa tavoitetta palvelee EasyDiet paremmin.

11. Easyllä mennään Vierailija

Toimii ja voin suositella! Olen nyt 8 päivää ollut dietillä ja -3kg. Olo on tosi hyvä, energinen ja kevyt. Ensimmäiset 7 päivää olin pelkillä pusseilla. Nyt olen lisännyt keittoihin pekonia ja kananmunaa, kalorit nyt n. 1200kcal siten että proteiineja tulee n. 90 hh. n. 30 ja rasvaa n. 70g. ACKD-dietti eroaa muista pussikeittodieteistä siten että näistä tulee enemmän proteiineja ja vähemmän hiilihydraatteja. Proteiinin määrä säästää lihaksia laihduttaessa. Dietin jälkeen suositellaan siirtymään vähähiilihydraattiseen ruokavalioon.

Ensimmäiset päivät voivat olla vaikeita mutta sitten olo helpottuu. Reenatakin jaksaa. Jopa korkealla sykkeellä.

12. mlj Vierailija

miten ihmeessä laitoitte pussikeitot ettei niissä ole kamalasti `, klönttejä , mulla jää kamalasti sellaista rakeista kokkareista soppaan vaikka kuinka ravistelen

13. Mariah28 Vierailija

Eka päivä menossa Easy Dietiä ja mulla ainaskin tökkii pahasti tuo maku. Moni on sitä kehunut, mutta mua etoo syödä noita. On pakkosyömistä. Onkohan tämä joku alun ohimenevä homma? Onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia tuntemuksia näiden kanssa? Täytyy kokeilla laittaa enemmän vettä jos se auttais alasmenon kanssa... Ja mulla kans jää aika kokkareiseks se keitto, pitäis vissiin vetää jossain shakerissa se sekaisin ettei jäis klönttejä. Mutta sitkeästi jatkan!

14. Suosittelija Vierailija

Haarukalla itse olen sekoittanut ja eikä jää "klönttejä" vaikka nekin on mukavan lihaisia paloja ;)

Jos vedät rankalla Ketoosi dieetillä niin siitä on hyvä siirtyä sitten VHH:lla (vähä hiilihydraattinen) eteenpäin, jolloin jätät hiilihydraatit alle 100g / päivä.

Ensimmäiset 2-4 päivää saattavat olla "rankkoja" jolloin testataan ihmisen herkkää mieltä. Tästä selviytyvät tulevat laihtumaan seuraavien viikkojen aikana.

Tämän dieetin kanssa rauhallista aerobista liikunta, ei tarvi hiki hatussa rehkiä koska syöt kuitenkin pelkästään n.500kcal / päivä. Miehet kuluttavat sen 2200kcal / vuorokausi ja naiset sen 1300-1600kcal / vuorokausi lepotilassa.

15. Suosittelija Vierailija

Riippuu hiukan aikasemmasta ruokavaliosta ja lopetitko kuin seinään ja aloitit tämän? Kestää hetki tottua, eihän nämäkään mitään suklaata ole ;)

Suositus muistaakseni oli 2dl vettä / pussi mutta voihan sitä yhtä pussia jakaa niin että syöt yhdestä pussista vaikka 2-3 kertaa? Ja sitä mukaa siitä kehittämään niin, että syöt sitte 2x pussista ja sitte kerralla kokonaan.

Itsellä menee niin että 1/2 pussia 09.00 aamulla. 1 kokonainen 11.00. 1/2 15.00 ja 1 kokonainen 18.00

Tosin kannattaa syödä omien tuntemuksien mukaan eikä kelloa tarvi katella, nälän tunne kyllä katoaa.

Vettä 3l päivässä ja Omega-3 kannattaa myös syödä..

16. Manse Vierailija

Itselläni 3pv menossa. Maku ei miellyttänyt, mutta onneksi muistin kouluajoitani kikan kouluruokaan. Se on TAPASCO, se toimii.
    Itse sekoitan jauheen terästermarissa. Ensi vesi, sitten jauhot ja kovaa ravistelua.
    Aika nopeasti valmista helpolla.

17. katjak Vierailija

Sama vika mulla, että oli pakko lopettaa. Meinaa tulla samaa kautta ylös mitä kautta menee alaskin.
    No tänään kokeilen taas uudestaan ja tehosekottimen kautta ;o) Pitää varmaan ruveta lisäileen keittoon kanaa, josko sitten sais paremmin alas.

18. Jonsqu Vierailija

Itsellä menossa kolmas päivä eikä mitään ongelmia. Nälästä ei tietookaan eikä väsymyksestä yms..
    Kanakeitto on hyvää, samoin parsa ja kala. Sienikeittoo en uskalla maistaa;D
    Paino tippunut 1.3kg.
    Kovasti odottelen marjasmoothieita.
    Hyvillä fiiliksillä eteenpäin ja tsemppiä kaikille=)

19. Pahkis Vierailija

Huomenn lähden minäki tuota ihme-ainetta hankkimaan,ukon sisko on tiputtanut sillä jo kaksi vaatekokoa.

20. Kaloriina Vierailija

Maanantaina aloitin, joskin repsahdin heti illalla syömään suklaamuffinsseja. Elikkä viikko hitusen yli puolenvälin ja painoa on nyt tuo lähtenyt. 3 pussia päivässä ( koko pussi kerralla), vettä/nesteitä 3-5 ltr päivä. Treenaamassa en ole vielä käynyt, pelottaakin mites muijan käy kun on hikinen tuplatunti tanssisalissa perjantaina. Pitänee varautua jotain hiukopalaa ottamaan mukaan.

21. Suosittelija Vierailija

Tällänen dieetti ja flunssa ei ole kauhean hyvä yhdistelmä, dieetti kun on vähä energinen ja niukasti kcal kun saa (n.500kcal) Normaali flunssa potenssiin 10...argh !

22. Mariah28 Vierailija

Ite lähdin easy dietille kylmilteen ns normaalista ruokavaliosta, johon kuului kohtuu paljon hiilareita. Aika raju pudotushan se äkkiseltään on, mutta asenteestahan tässä on kyse. Jos on leikkiin lähtenyt niin leikin kestäköön. Tokan päivän jälkeen pahin alkoi jo helpottaa...

Näyttää vaihtelevan aika tavalla fiilikset. Alussa pussikeitot tökki, sitten tuli vaihe että meni ihan OK alas ja oli jopa hyvää. Jos nyt niin voi sanoa... Nyt mennään taas siinä vaiheessa, että tökkii ja tökkii. Nälkä ei ole, väkisin saa pakottaa itsensä syömään. Mutta sitkeästi aion viedä loppuun sen minkä olen aloittanut! Kiitos vaan muuten Tabasco vinkistä!!! Täytyykin kokeilla! Muitakin sallittuja maustamisvinkkejä saa heitellä ilmoille. Ite pistän 3dl vettä puolikkaaseen pussiin. Mitä löysempänä sen teen, sitä helpommin saan sen alas. Maku ei ole niin voimakas. Toki joutuuhan sitä sitten hörppimään enemmän.

Kiinnostaisi kuulla, että miten hyvin ihmiset on saanut painon pysymään poissa tämän urakan jälkeen?

Tsemppiä kaikille! Muistakaa, että tämä on niin lyhyt hetki elämästä, että kyllä sen jaksaa!!!

23. Minna83 Vierailija

Tää tyttö aloitti keittoilun tänään! kaksi viikkoa ajattelin kokeilla ja katsoa miten kroppa reagoi. Olen kuullut hyviö kokemuksia siitä, että nimenomaan rasva palaa ja lihakset säilyvät, vaikka dieetti onkin niukka.
    Aion kuitenkin harrastaa liikuntaa samalla, joten jos olo muuttuu todella heikoksi niin aion ottaa proteiinia ruokavalioon lisää esim. pirtelön muodossa.
    Eiväthän noi keitot mitään suurta herkkua ole, mutta ei nyt kauheen pahojakaan. Makeita pirtelöitä odotan minäkin, tosin viimeisimmän tiedon mukaan ovat saatavilla vasta vkolla 6 tai 7.

Toivotan tsemppiä kaikille, mielenkiinnolla odotan mitä kokeilu tuo tullessaan! :)

24. Suosittelija Vierailija

Juu helposti tälläsen rykäsyn kestää :)

Itse jatkan tästä dieetistä eteenpäin VHH:lla, eli vähä hiilihydraattisella jossa pidetään hiilihydraattien määrä alle 100g/vrk.

Välillä on hyvä antaa kunnon shokki kropalle, esim kun olet pitänyt tätä tiukkaa dieettiä 3 viikkoa niin pidät yhden "mättö"päivän välissä jolloin syöt paljon hiilareita. Tämä vauhdittaa testatusti pudotusta. Itsellä ei ole kiloakaan tullut takasin tämän viikon flunssan aikana.

25. Mariah28 Vierailija

... paitsi että kaupassa havaitsin Tabascon sisältävän sokeria! Ja meillä ainakin on ehdottomasti kielletty ottamasta mitään missä on sokeria. Koskee myös mausteita tms. Onneksi löysin K-ketjulta semmoisen chili soosin missä ei ole sokeria ja sillä olen maustanut keittoja. 1tl/annos tuo kivasti potkua soppaan ja peittää sen maun mikä minua ällötti. Eilisestä asti oon maustellut niitä ja hyvin menee taas alas. \o/

Olen itsekin suunnitellut jatkavani elämää tästä eteenpäin VHH:lla... jospa se auttaisi tähän ikuiseen taisteluun painonnousua vastaan. Mielenkiinnolla odotan muiden tuloksia ja sitä mitä seuraa soppakuurin jälkeen.

Toivottavasti saavat pian ne makeatkin myyntiin. Vähän huonoa asiakaspalvelua tämä, että ei tule kuin osa tuotteista myyntiin. Odottelen kans itse kovasti niin makoisia makuja. :)

Jaa tämä sivu