Hae Anna&Ellit-sivustolta

Eri merkkien yhteensopivuus asteikolla 1-5 - LISTA!

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä momone, 06.12.2008.

1. momone

Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä mistä olen tällaisen joskus löytänyt, mutta koneella se on ollut jo pitkään ja usein siitä katsonut vinkkiä uusien ihmisten ja parien tulkitsemiseen. Mitä mieltä olette? Voisi ajatella, että tässä on kyseessä vain aurinkomerkit, mutta mikäs estää vaikka kuu- tai nousumerkkienkin vertailun tämän mukaan.

Tuo tuntuu huomioivan ainakin vastamerkit sopivaksi hyvin yhteen, niin kuin kuuluukin, mutta mikseiköhän esimerkiksi skorppari sovi näköjään minkään merkin kanssa 5 sydämen verran yhteen :D skorpparin vastamerkkihän on siis härkä.

2. kaniinkuinkaniin Vierailija

rapu ja skorpioni
    kalat ja skorpioni

3. momone

Saadut tykkäykset:
    0
    no kappas! hämäsi vaan, että muiden merkkien kohdalla oli listattu myös toisin päin :)

4. fisu70 Vierailija

vaaka ja vesimies, vihille 090909 :)

5. Härän ja oinaan ei pitäisi onnistua yhdessä tämän mukaan. Naimisissa kohta 10 vuotta ja lapsia on. Tosin elämä on aika haasteellista ;)

6. tuttava. Vierailija

Minunkin tuttava pariskunta yli 20 vuotta yhdessä, härkänainen ja oinasmies ja lapsia on heillä myös.

7. momone

Saadut tykkäykset:
    0
    Se on usein nuo peräkkäiset merkit että haasteita ja jännitteitä riittää, joillekin siinä on liian suuri pala ja toiset taas onnistuvat :) tietenkin karttoja pitää tutkia kokonaisuuksina, aurinkomerkit vain yhtenä osa-alueena.

8. Taulukossa tosiaan pelkät aurinkomerkit ja omalla kohdalla ei ainakaan pidä paikkaa pätkän vertaa.

Olen rapu ja sakset kolahtavat välittömästi yhteen oikukkaitten miespuolisten rapujen kanssa. Samoin skorppari on aivan liian ylimielinen ja komenteleva makuuni, kalatmiehet liian boheemeja ja epämääräisiä ja kauriit besserwissertyönarkomaaneja.

Että näin noiden viiden tähden parien kanssa...

9. memuli Vierailija

Tämä oli jostain tuttu taulukko minulle. Kiitos!

Mutta Vau! Elämäni suurimmat rakkaudet on kaksonen ja oinas, ja itse olen härkä.. :) Härkä-, neitsyt- ja kaurismiesten kanssa jutut kyllä synkkaa, mutta toivottoman tylsiä ja pehmoisia ovat he toisinaan... Johtuu kai siitä, että olen rajamerkki, härkä-kaksonen ja mulla on tosiasiassa enemmän kaksosen kuin härän piirteitä.

10. Nyt onnellinen Vierailija

Vaaka ja vesimies ovat ihanteellinen pari. Olen rakastunut ja tunnen kohdanneeni kohtaloni ja elämäni rakkauden.

Avioliitto neitsyen kanssa meni kuten horoskooppimerkkien ennusteissa sanotaan, eli vesimiehen ja neitsyen ei pitäisi koskaan mennä yhteen.

11. duupiduu Vierailija

Koska vesimies valitettavasti antaa liian usein kylmää kättä niille jotka heistä välittävät todella. Yleensä veskarit eivät näe tilannetta sellaisena kuin se on, ennen kuin heidät on taas jälleen kerran huijattu/ jätetty/ petetty. Etsivät yleensä irtosuhteita mieluummin kuin seurustelua, ainakin nuorempina. Neitsyt on liian ihanteellinen ja sitoutuva kylmähkölle, vaikka hauskallekin veskarille. Pelkkä ystävyys taas saattaa onnistua hyvinkin. Siis jos hoksaavat toistensa hyvät puolet kurjia puolia paremmiksi.

12. Möö. Vierailija

>> kauris ja kalat

Voi, ihanaa. Voi elämää ~

13. anki63

Saadut tykkäykset:
    0
    No kyllä ainakin tuo kaksonen-kalat pitää niiiiin paikkansa; eli haastetta on...KYLLÄ !
    ...välillä ihan liiankin kanssa...huh-huh........

14. Iinaman Vierailija

Ite oon kaksonen ja exä on rapu. ei tulla sitte millään toimeen. koko ajan pittää tapella. mut tuo kaksonen ja leijona oli yllätys. luin jostain että just ne kaks on toisilleen oikea pari.

15. Potaskaa Vierailija

Olen ollut "yhden sydämen" arvoisessa liitossa jo 19 vuotta - hyvin on mennyt ja menee edelleen :)

16. äippö vantaalta Vierailija

mä kans tavannu vaakamiehiä.ja todennu että taitaisi olla mulle sopiva tapaus,mutta aina ollu varuillaan,ja menettäny tapaukset.. tai minua ei kyllä ole jätetty, vaan itse lopettanut suhteet.
    rapu oli hyvä seksissä,mutta ilmeisesti liian kotikoti ihminen mulle veskari naiselle..
    nyt sitte yssin oon,tai onhan lapsoset.
    liian varovaiseksi tullut.

17. linux

Saadut tykkäykset:
    0
    Oi ihanaa mies on oinas ja minä jousimies -->5 sydäntä<33333333

18. OinasInLove Vierailija

Meillä juuri toisin päin. Hän Jouskari, minä Oinas ja en voi sanoa ku voi taivas! <3

19. Hmm... Minä vesimies-nainen ja entiset suhteet:
    Vaaka- liian ailahtelevainen ja "räjähdysherkkä", ajoittain jopa pelottava.
    Vesimies- muuten toimiva, mutta en ymmärtänyt hänen sitoutumistaan ja tunteidensa syvyyttä kuin vasta erotilanteessa.
    Kaksonen- listan mukaan täydellinen, mutta itse en päässyt koskaan kaksosen kanssa samalle aaltopituudelle. Liian nopea ja ailahtelevainen minulle.

Tällä hetkellä aloittelen suhdetta Leijona-miehen kanssa ja hieman jo pelottaa etukäteen kuinka käy... ennusteet eivät ole ilmeisesti meidän puolella, mutta aika näyttää.

20. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    0
    Eikö ole melko tyhmää ajatella ihmisten yhteensopivuutta pelkästään syntymäaikojen perusteella? Jos sattuu tapaamaan miellyttävän ihmisen, niin miksi helvetissä siihen pitää alkaa jotain syntymäaikoja sotkemaan?

Minä olen härkä, ja avovaimoni myös. Meillä on myös yhteinen lapsi, jonka horoskooppia en muista, on kuitenkin syntynyt lokakuun loppupuolella.

Erilaisia horoskooppitulkintoja on loputtomasti. Minkä perusteella voi tietää, mikä on se oikea? Kiinalainen horoskooppi on eri juttu kuin tämä "meidän horoskooppimme". Eri kalentereita käytetään, ja paskanpuhumisen taso on laadukkaampaa.
    Sitten on ihmisiä, jotka väittävät horoskooppien olevan "taas jotain muuta".

Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka perustelevat seurustelukumppanin valinnan horoskoopin perusteella?

21. härkä Vierailija

Tämä näkyy toimivan muissakin ihmissuhteissa. Kauris puolisona on täällä luotua mainettaan paljon parempi, turvallinen ja lapsiaan hyvin huomioiva isä.

22. OllakoVaiEiköOlla? Vierailija

Miksihän sitten kyseisillä sivustoilla notkut, jos horoskoopit ovat täyttä humpuukia...? Jokainen voi uskoa mihin haluaa tai olla uskomatta. Itse en oikein usko mihinkään, siksi kyseisen miehen kanssa olenkin :) !

23. ... Vierailija

Mä oon kuullu, et ravut ja härät sopii toisilleen 100 %, ite on oo kyl kumpikaa.

24. härkä Vierailija

suhteessa skorpparin kanssa itse olen härkä hyvin toimii :)

25. Härkäpää Vierailija

On huomattu kyllä että minä härkänä kolisuttelen teräviä sarviani oinaan kieroihin sarviin ;) Syystä tai toisesta tunnun rakastuvan näihin ärsyttävän rakastettaviin oinaisiin. Ensimmäisen kanssa liitto kesti 14v. Toista liittoani on kestänyt 10v (jatkuu edelleen).

Jaa tämä sivu