Eroon Yahoo Toolbar:sta

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä toope, 23.05.2006.

1. toope Vierailija

Hei, miten pääsen eroon v.....n Yahoo Toolbarista, lisää poista sovelluksesta se ei onnistu, ei lähde haittaohjelmien poistolla (Ad-Aware, Spybot), Please, help me!

Toope

2. Tipi Vierailija

Kokeiles uudestaan lisää poista kautta, kyllä siitä eroon pääsee. Jos se sielä näkyy.

3. auttaiskohan? Vierailija

Internet Explorer (IE) ikkuna on auki: Valitse pudotusvalikko ""Näytä"", valitse ""Työkalurivit"", valitse ""Yahoo Toolbar"". Hiiren painalluksella ruksi häviää ja samalla Yahoo työkalurivi. Sulje IE. Mene nyt poistamaan kokonaan Yahoo Toolbar-ohjelma. Polku on ""Käynnistä"" - ""Asetukset"" - ""Ohjauspaneeli"" - ""Lisää tai poista sovellus"". Hae listalta ""Yahoo Toolbar"" ja klikkaa sitä. Paina nappulaa ""Muuta tai poista"". Nyt pitäisi ""Yahoo Toolbar"" hävitä ohjelmien listalta. Sulje ""Lisää tai poista sovellus""- ikkuna. Avaa IE. Jos Yahoo Toolbar on edelleen näkyvillä, ilmeisesti palomuuriohjelmasi estää poistamisen. Irrota ensin koneen takaa nettiyhteyskaapelisi, sulje väliaikaisesti palomuurisi ja yritä ohjelman poistoa uudemman kerran. Sammuta kone. Liitä nettikaapeli koneeseen ja käynnistä se. Tällöin palomuurikin menee taas päälle normaalisti.

4. Tatu Vierailija

Mulla ei ole (IE) tä vaan Firefox. Yahoo Toolbar ei löydy miltään työkaluriviltä, piilotiedostoista ym. se on haluttu piilottaa tosi ilkeästi. Aina se tuossa päällä violettina möllöttää.

kun etsin: Google , niin se Yaho vastaa Google? onko sitä !! Ja typeriä mainoksia riittää.

5. Parka Vierailija

kyllä minä olen nuo toolbarit saanut edelläkin kuvatun mukaisesti pois.
    joko siis ohjauspaneelin lisää poista sovelluksen kautta tai
    selaimeimesta piilottamalla sen.
    Firefoxia käytän myös ja siinä on "näytä" valikossa "työkalut" ja sieltä voi ottaa ruksin pois haluamastaan toolbarin kohdalta.

mutta kun haluaa tämän toolbarin kokonaan pois koneelta, se onnistuu varmasti ohjauspaneelin kautta.

6. Parka Vierailija

jos et löydä firefox selaimesta noita valikkopalkkeja niin syy voi olla tämä.

Yleisimmät kysymykset Firefoxin päivittämisen jälkeen | Ongelmanmääritys | Firefox-tuki

(jos sinulla näkyy selaimessa vain oranssilla pohjalla "firefox", saat perinteisen vanhanmallisen valikon esiin joko tilapäisesti tai pysyvästi)
    itse tykkään enemmän tästä vanhanmallisesta. löydän sieltä helpommin haluamani

7. Parka Vierailija

siis etsi edellisestä linkistä vähän alempaa otsikko kohta:
    "Miksi valikot (Tiedosto, Muokkaa, Näytä, jne.) puuttuvat?"

voi olla myöskin että vastaan ihan väärään kysymykseen.

Jaa tämä sivu