esineitä pimppiin

  • Viestiketjun aloittaja harjapimppi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
harjapimppi
Mikä on erikoisin esine/tavara minkä olette vaginaanne tunkeneet. itse tyydyttäessä tai jonkun muun tyydyttäessä teitä, miltä tuntui?
 
nupi
Gilleten ""uusi"" pattereilla toimiva ja värisevä partahöylä. No okei, ei mennyt pilluun, mutta klitalla tuntu kuulemma hyvältä, sano vaimo, kun sheivasin karvoja ja kokeilin tärinää klittaan..
 
Pimpparalla
Kröhöm...iso porkkana, bataatti (sukkulanmuotoinen, ei sellainen pyöreä), banaani tietysti, Smirnoff Ice-pullo, shampoopullo, hiustenhoitoaineputeli, hiuspatukoita ""pillun täydeltä"", lusikka, selänpesuharja varsi ... onhan noita joo :)
Tuntui täydeltä/kiihottavalta/hauskalta, riippuu ihan siitä mitä sinne nyt sattuu työntämään. Kaikissa kokeiluissa on ollut mies mukana, yksin en ole sinne muuta työnnellyt kuin sauvoja.
 
salakastaja
Tottakai se oli puhdas. Eihän sitä päätä käytetä kuin siinä kädessä, jolla on ensin pyyhitty perse. Varmasti harjanpää korvaa aina täyteläisen herkkumutterin, jota et poikaystävältäsi saa koskaan.
 
Pimpparalla
Eikun Keskon jättivarasto. Lidlin kamat ei riitä mihinkään kun on mun pillusta kyse, tottahan mä tungin noi kaikki kamat sinne yhtäaikaa ja partneri potki vielä saappaalla perään että meni tarpeeksi piukkaan.
 
Pimpparalla
Eikun mie harrastan sauvakävelyä...kävelysauvat siis. Pitää vaan laittaa ne kumisuojat ekaksi niihin sauvojen piikkeihin, ettei se terävä piikki satuta pimppaa!!!
 
Kiik
Nippu kyniä, nokkahuilu, piippirauta eli eräänlainen kiharrin, porkkana, kurkku, talouspaperiteline, kauhanvarsi, hiuspatukoita, hiusharjanvarsi, peppuun hammasharja ei harjapuoli edeltä. Eli onhan noita tullu kokeiltua. Ei kuitenkaan miestä voittanutta. Taidanpa mennä koklaa sitä sähköhammasharjaa kun ei nyt ole mies paikalla...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä