Etsin ystävää..

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä OINASNEITO.., 23.07.2005.

1. OINASNEITO.. Vierailija

Kirjoitteluun kanssani..

2. Mn Vierailija

No. Mistäs kirjoiteltais? Olen mies joka ei kokoajan vaan vonkaa sitä!Mut haluaisin kyllä jostain kirjoitella jostain! Päätä sinä eka aihe?!

3. OINASNEITO Vierailija

Mitä olet tehnyt sellaista,jonka haluaisit uusia?

Mitä sellaista,jonka unohtaa?

Mikä olisi se asia mitä me kaksi voisimme tehdä yhdessä?

Jos näihin vastaat minun mielestäni oikein,niin esitän seuraavat kysymykseni!

4. Mn Vierailija

Hei en ole kyllä tehnyt mitää kovin jännää mut kun jotai piti vastata niin vaellus/kalastus reissun inarille yksin! Toiseen kysymykseen vastaan että haluan unohtaa entisen risasen suhteeni! Ja mitä me voimme tehtä yhtessä no vaikka näin aluksi vaan kirjoitella jotai piristävää toisillemme! No mites meni tuleeko lisä kyssäreitä?

5. OINASNEITO Vierailija

No siinähän niitä.Olin ihan varma,ettei tähän kukaan mitään vastaa,mutta ihan mukavaa kun vastasit:)
    Vaellusmiehiä olet,hyvä sekin.Kalastanut olen minäkin,ihan kuule oikein tosissani aikanaan ja kunnon kalaa saanut.
    Oletko pikkupoika vai oikea mies.Pitää kysyä sitäkin kuitenkin kun niitä (pikkupoikia)on täällä välillä.Jokin raja sentään.

Sinun vuoro..Mitä merkitsee tuo nimimerkkisi?

6. Taisit.. Vierailija

Kömpiä sänkyyn? Vastaa tähän jossain vaiheessa..

7. Hmmm.. Vierailija

Hyvää yötä ja kauniita unia;)

8. Skorppiooni Vierailija

Vastaan noihin sun kysymyksiin.
    1.Löytää elämäni oinasneidon.
    2.Unohtaa sen edellisen kun osottautui varatuksi.
    3.Kirjoitella yhdessä,tutustua toisiimme ja tulla erittäin hyviksi ystäviksi.
    En ole enää poikanen.

9. Hyvää yötä Vierailija

Keiju-Irina Valkoruusu.

10. Mn Vierailija

Oinasneidolle: toi mun nimimerkki tarkoittaa mun toista nimee! Mutta nyt mua alkoi kiinnostaa toi sun kalastus, kuinkas ahkerasti kävit kalassa? Kävitkö jopa kisoissa?Ja mikäs on sun kehukala? Eikä vale! Itse meinaan oon kyllä ihan himokalastaja eli oon mielummin mökillä kalassa kun ravintolan tupakan savussa! Niin sitä ikää mulla on 28v onko sulle riittämiin?

11. Oinasneidolle Vierailija

Voisitko vastata edelliseen kysymykseen iästäsi?

12. . Vierailija

13. Tietääkseni Vierailija

olet 56! Ja harrastat yksin kirjoittelua. Nään sen meidän TCK keskuksesta.

14. 45 Vierailija

15. Keiju-Oinaalle Vierailija

Olen kovasti ihmetellyt sitä, että kun olet täällä ainakin vuoden päivät etsiskellyt ""kirjeystäviä"" ja aina vaan etsit? Ovatko kaikki hetken alun jälkeen lopettaneet kanssasi kirjoittelun? Vai keräätkö kenties jonkinlaista kirjekerho porukkaa. Ei kukaan kirjoittele kanssasi kun sinulla ei ole kirjeenvaihdossa juurikaan annettavaa. Minäkin lopetin kanssasi kirjoittelun kun aloit mielestäni liian uteliaaksi. Rauhotu hyvä ihminen ja yritä löytää elämääsi muuta sisältöä kun täällä jatkuvasti olemista muiden pilkkana.

16. ;) Vierailija

Voi lapsirukka sinua!

17. Sisar.. Vierailija

Mikä lie kirjoittelija olet,et ainakaan ole sisareni kanssa kirjoitellut.Hän ei kirjoittele kaltaistesi tyhjäpäiden kanssa.Luin noita vierailevia satuilijoita ja niissä on useimmiten nainen asialla.
    Nyt ei kuulemma tarvitse aitojen ystävien säikähtää.Tosi ystävät kun tunnistaa ja heitä hän haluaa suojella.Paskanjauhajat ovat erikseen.Tyhjät tynnyrit kun kolisevat siellä kovemmilla äänillä.Ne aidot ystävät ovat hiljaa.Niitä myös minä,niinkuin sisarenikin kunnioitamme!

18. Mn;lle Vierailija

Kumpi oikein olet,mies(M) vai nainen(N)???
    Olen innokas kirjeenvaihtaja minun mukana on helppo-heikkien paha pysyä jopa niin,että täälläkin itkevät kun kirjoitan LIIAN USEASTI!?? Mitäs vastaavat?? Kirjeenvaihto tarkoittaa sitä,että VAIHDETAAN ajatuksia,joskus tiheäänkin,jopa monta kertaa päivässä,jos aikaa riittää.Itse olen juuri tuota lajia,että vastaan heti,kun saan kirjeen,sillä haluan keskustella uuden ystäväni kanssa.Varsinkin jos sattuu kohdalle mukava seura.
    Kaikkein mieluiten juttelisin kasvotusten ihan rauhassa.
    Se on vain kelju asia,kun ei ""ystävä"" parka pysy tahdissa mukana,niin tulee tänne riepottelemaan asioita ja valittamaan!
    Ja kyllä,minulla on paljon kirjeystäviä,joku huoletteli jo sitäkin,ihankuin sekin hänelle tai tänne jollekkin kuuluisi!!?
    Mielelläni otan niin monta kirjeystävää,kuin vain mahdollista,eikait se keltään ole pois?Tehkää perässä.

19. Keiju-OInaalle Vierailija

Muilla ihmisillä on varmaankin muuta tekemistä kuin vastailla jopa viiteen sähköpostiin päiväss joita sinultakin aikoinaan sain. Aloin ihan aidosti kummaksumaan sitä, että mitenkä sun aikasi rittä hoitamaan muut asiat ja kuinka jaksat kirjoittaa tyhjänpäiväisiä kirjeitäsi, joissa ei mielestäni ollut päätä, eikä häntää. Ei kukaan halua viettää sellaista elämää, ""tehkää perässä"" kehoitus oli mielestäni aika outo.

Kaikilla ei ole edes tarvetta tuollaiseen ""ahdistavaan"" kirjeenvaihtoon. On olemassa muunlaistakin elämää kuin netin kautta ""elettyä"". Anteeksi vaan, mutta tämä oli pakko sanoa sinulle. Toivon sinulle Keiju parempaa elämää ja sitä oikeaa elämän rikkautta, se ei varmaankaan löydy täältä.

20. Kuuleppas nyt.. Vierailija

Siis nythän on näin hyvä ihminen,että kirjoitin,kun sille päälle satuin,elikkä,kun oli aikaa!Ei se tarkoita,että vastapuolen on PAKKO kirjoittaa heti,vaan silloin,kun on aikaa.Kai minä nyt sen ymmärrän,että aina EI voi vastata heti! Olemme muiden kirjekavereitteni kanssa sopineet,että kirjoitellaan kun itselle sopii ja jos toisella on sitä ""luppoaikaa"" tai kun työt on sillämallilla,että välissä voi kirjoitella .Olipa sitten mielestäsi ilman ""päätä ja häntää"",mutta sitähän se on mielipiteiden ja kuulumisien vaihtaminen;kerrotaan mitä kuuluu omaan elämään ja kysellään toisen kuulumisia.Ilmeisesti olet melko umpipää,kun et osaa rennosti kirjeitse jutella.No miehet on marsista jne...ja hitto soikoon,onkait se elämä minullakin. Kohta et kuule ihan jatkuvasti minusta,kun alkaa työkiireet.Kirjoittelin,kun olin yksin ja kaipasin ystäviä.Kuten olen sinulle sanonut monta kertaa,ÄLÄ LUE SELLAISTA MIKÄ SINUA ÄRSYTTÄÄ!!!!Mitä se sinulle muuten kuuluu jos minä etsin täältä kirjeystäviä? MITÄ??? Ei luulisi pahemmin hetkauttavan.Etsi joku muu,jolle äksyilet!Mitä outoa on tuossa jos kehoitan sinua tekemään perässä saman kuin minä?? Et siihen pystynyt,joten asia on siltäosin selvä.Minun MUUT tekemiseni EI kuulu sinulle,eikä muille!Älä viitsi jauhaa tuota samaa levyä jatkuvasti.Täältä en mitään elämää etsi,vain kirjeseuraa,joka ei kait sinun elämääsi kaada,vai kaatako? Mietippä,ennenkuin kehoittelet minua tekemään niinkuin SINÄ haluat.(Ahdistava kirjeenvaihto,voi jessus sentään!!???)Minun on PAKKO kommentoida noita älyttömiä juttujasi vaikka kuinka päätän etten enää sinulle vastaa.Mitä olet siellä jatkuvasti suunapäänä! Minun elämässäni on kyllä sitä ""elämänrikkauttakin"" vaikka sinullekkin antaa.Kuinka sinä voit määritellä sen mikä on tyhjänpäiväistä ja mikä taas ns.tärkeää? Sinulle ilmeisesti on joku yksi ja ainoa asia tärkeää ja siitä pitäisi jutella jatkuvasti,-tylsäääää..

Parempaa huomista äkäpussi!

21. Keiju-Oinaalle Vierailija

Olen kyllä nainen ja PISTE.

22. Laura Vierailija

Hei,
    sattumalta rupeasin katsoma niitä ystävin juttuja ja löysin tästä saman merkkisen.
    On tosi vaikea löytä,kuka olis just se oikea, minusta eriti me-kuka olemme skorpioni merk.
    Olen jo monta vuotta eronnut ja enä ei kestä tota yksin olemistä.

Oletko jo sinä löytännyt oinasneidon?

Moika.

23. Se parjattu Vierailija

Vastaan nyt,kun elämäni on hyvin ja onni kukoistaa. Aikoinaan muutamat henkilöt parjasivat minua täällä melko rumastikkin.(Sillähän he vain paljastivat oman tyhmyytensä ja röyhkeytensä).

Ikääni lisättiin ja sanojani väänneltiin. Eräs kaheli jopa laittoin puh.numeroni tänne ja osoitteeni. Niin onkohan noistakaan heppuleista enää kukaan hengissä? Sinäkin iso paha susi,joka uhkailit tappaa minut,kun en suostunut sinun rääkättäväksi. Esitkin kirjeissä hyvin vanhaa mummoa.

Usein täällä loisiikin ne juopot ja elämässä epäonnistuneet. Minulle tämä oli hetken ilo,kun tämän palstan löysin ja höpötin aikani innostuneena liikaa.

Tänä päivänä en tätä palstaa enää kaipaa. Teille kunnolliset naiset sanoisin vain,että varokaa näitä täällä vaanivia pelureita.Kirjoittelevat mukavasti ja väärillä persoonilla. Paha juttu, varsinkin jos suostuu tapaamaan heitä esim.kahvikupin äärellä kahvilassa.

Oikea elämä on toisenlaista. Eläkää siis oikeassa maailmassa normaalien ihmisten seurassa. Mutta jos haluatte tavata jonkun henkilön täältä niin tehkää se isossa ihmisjoukossa,se on turvallisinta.

Kaikkea hyvää kaikille ..Rauhallista joulua ja onnea uudelle vuodelle 2012!

Sinulle O..i sanon vain,että "ELÄMÄ KANTAA" kyllä se näin on! ;)

Jaa tämä sivu