fatboy?

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä fattboy, 03.12.2007.

1. Konepesusta Vierailija

Konepesun kanssa tulee se ongelma, että tyyny pitäisi ensin tyhjentää. Styroxmuru on tiiviisti tyynyn sisällä, suljettu vetoketjulla ja leveällä karhunkielellä. Jälkimmäistä rotevampikin emäntä saa hampaat irvessä repiä auki.

Mutta tämä ei ole varsinainen ongelma vaan sen rouheen käsittely. Ostin meidän tyynyyn lisää täytettä Etolasta. Täyte on minikokoisia styroxpalloja. Pallot ovat sähköisiä ja käyttäytyvät kaoottisesti. Kaadoin rouheen muovipussista tyynyyn, joka sujui vielä joten kuten, järjellinen määrä palloja levisi lattialle. Koska pallot ovat sähköisiä, niiden kaataminen toiseen suuntaan tyynystä muovipussiin voi olla tosi hankalaa.

Onnistuu varmaan jos on pakko mutta yksin ei hommaan kannata ryhtyä, menee hermo. Olisi paras olla ainakin kaksi jos ei kolme ihmistä pitelemässä tyynyä ja pussia. Pussin on parasta olla iso jätesäkki ja niitä tarvitaan enemmän kuin yksi.

2. Vinkkiniksi Vierailija

Kannattaa suihkuttaa suihkepullosta vettä niihin styrokseihin, niin ne ei sähköisty.

3. Konepesusta Vierailija

Hengittääkö tyynyn kangas niin paljon, että murut kuivuvat? Vähän epäilen tätä. JOs tyynyyn jää kosteutta muhimaan, se homehtuu.

4. omistaja22 Vierailija

Tänään tuli ruskea fatboy meidän kotiin ja hyvä on!! Mies (183 cm) siinä juuri makoilee ja pelaa pleikkaa. Pituus ihmetyttää, pitäisi olla 180, mutta minullakin jalat tulee ulkopuolelle, vaikka olen 173. miten muilla?

5. *?????* Vierailija

Olisko niin, että mitta on kankaan mitta, kun säkki on tyhjä ja makaa lattialla. Osa pituudesta menee väistämättä paksuuteen, kun säkki on täytetty.

6. sispu

Saadut tykkäykset:
    0
    Meilläkin, +-30 pariskunnallakin, on fatboy. Se muutti meille joitakin viikkoja sitten, miehen vaatimuksesta. Alkuun olin ajatusta vastaan, mutta kävin koeistumassa sen liikkeessä ja kyllä minäkin sille sitten lämpenin. On siinä vaan mukava köllötellä kullan kainalossa elokuvia katsellen. Kunhan taas rikastutaan niin ostetaan koirille omat ettei tarvi meidän omaan änkeä mukaan.
    Olen valmis maksamaan muistakin haluamistani asioista sen mitä pyydetään. Esim kankaasta olen maksanut 50€/m. On muuten sairaan hienot verhot ;)

7. Papu20 Vierailija

Mikä nettikauppa myy halvimmalla hinnalla? Voin tilata myös ulkomailta jos joku tietää halvan kaupan?

8. Vinkikäs Vierailija

Jumbo bag nimisenä näitä isoja jättityynyjä saa netistä suomalaisesta verkkokaupasta osoitteesta http://www.homedeco.fi kampanjahinta näyttää olevan 149 eur. Kestävä ja helppo puhdistaa. Myös pienempänä löytyy.

9. Vinkki; Jumbo Bag jota saa http://www.homedeco.fi kaupasta on vielä huomiseen asti alennuksella jos haluat sen halvalla. On muuten hyvä istua ja löhötä. Päällinen on mukavan tuntuista ja muotoutuu hyvin istujalle. :)

10. säkkituolit Vierailija

11. monicca Vierailija

Itse ostin tämän alle 100e maksavan fatboyn.
    PeliVille - Verkkokauppa

Tämä on samasta materiaalista tehty kuin fatboy, mikä siinä voi maksaa niin paljon?!

12. tureerree Vierailija

Tässä oikein XXXXL säkkituoli.

Tähän mahtuu koko suku, onko jollakin kokemusta laadusta.

PeliVille - Verkkokauppa

13. Fatman with wallet Vierailija

Kyllä minua ainakin hävettäisi jos vieraat näkis meillä jonkin muun merkkisen säkkituolin. Fatboy on ainut säkkituoli, jonka kehtaa näyttää paremmissakin piireissä.

14. Made in finland Vierailija

Itse suosin kyllä kotimaista :)

Jaa tämä sivu