Hae Anna&Ellit-sivustolta

FENG SHUI

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä uriel, 03.09.2006.

1. uriel Vierailija

hei kaikki ellit jotka tiedätte aiheesta jotain niin auttakaa minua.
    menetin työni ja melkein mielenterveytenikin ja nyt näyttäisi siltä et menisi mieskin samalla nuoremman matkaan....ja sit menee kotikin siinä sivussa.
    olen suuressa ahdingossa tällä hetkellä,ei ole tietoa mistään ei työtä ym.
    olisiko jotain mitä voisin tehdä....olen nyt järjestäny ulko oven taustan siten et vein kaiken sieltä pois on vain pieni kuisti n.1m kertaa 1m ja laitan vain isot lyhdyt roikkumaan talveksi. ja sisä eteisen siivosin kanssa ja laitoin enkeleitä seinälle ja muutenkin on tavallaan raivattu helppo kulkusemmaksi.
    mitä voisin tehdä kongreettisesti että saisin työtä ja parisuhteen kuntoon
    otan kaiken tiedon mielelläni vastaan.

2. loveangel Vierailija

en ole asiantuntija, mutta isot linnut parina symboloivat elinikäistä suhdetta....käyppä katsomassa www.hyvanolonsisustus.fi siellä on paljon fengshui tuotteita ja selityksiä mihin vailuttavat! ja pienenpieni vinkki..laitappa johonkin lasikulhoon vettä,suolaa ja muutama kolikko ja kulho jonkun huoneen johonkin nurkkaan....se tuo ihmeitä!

3. uriel Vierailija

minulla on eteisessä sellainen lintu häkki jonka sisällä on kaksi lintua puun oksalla oikein lähellä toisiaan,voisivat olla rakastuneita toisiinsa. olen ammentanut just kyseiseltä sivulta tietoa ja esineitä,kuitenkaan en ole mitään hankkinut vielä.
    laitoin heti sen lasi kulhon,suolan,veden ja kolikot olohuoneen lattialle nurkkaan,pitäisi olla rakkaus/parisuhde alueella vielä.
    kiitos muuten sinulle kovasti.
    lisää vinkiä otan vastaan....
    osaisiko joku sanoa enkeleistä eteisessä...mikä tarkoitus niillä on.

4. ~ronja Vierailija

Ihana vinkki! Taidan itsekin panostaa nuihin. Harmi etten oikein pidä linnuista, mutta varmaan löytyy joku kiva lasinen pari. Tässä juuri suunnittelen mihin malja vesi, suola ja kolikot mahtuisi... ;-)
    makuuhuonekin on rempallaan, varsinkin rahanurkka... ;-)
    ~ronja

5. Vierailija

ei tää mitään ennustelua ole!

6. ~ronja Vierailija

Nå anteeksi! Luulenpa silti, että elämän laatuni paranee, kun otan feng shuin huomioon asunnossani... ;-)
    Ei mutta hupsis! Nythän tämä olikin ennustelua... ;-)
    Olisiko sittenkin toimivampaa, jos palstat voisi olla yhdessä? Jos jokainensana, lause ja ketju on suurennuslasin alla, niin luonteva keskustelu häiriintyy. Tämähän kuitenkin on keskustelupalsta... ;-)

7. loveangel Vierailija

niin tuo vesi,suola ja kolikko juttu siis ihan pienikin astia käy vaikka lasi jollei muuta ole! ei tarvitse olla mitään isoa hienoa astiaa...
    ja kaipa täällä saa muutakin tehdä kuin ennustaa.....
    rakkautta kaikille!!!

8. ~ronja Vierailija

Täytyykö astia olla näkyvillä, vai voinko laittaa esim sohvan taakse, niin saan sen rahanurkkaan. Vai täytyykö rakentaa sille taso yläpuolelle. En millään halua siirtää sohvaa kun sopii tähän niin hyvin. Muutenkin nurkat on täynnä... ;-)
    ~ronja

9. loveangel Vierailija

voi laittaa ihan piiloonkin! pääasia että astia on siellä! itselläni se on kaapissa...

10. ~ronja Vierailija

Saako olla purkki, vai täytyykö olla avoin astia? Purkkia ja purnukkaa on kaapit täynnä... ;-)
    ~ronja

11. ??? Vierailija

paljonko suhteessa mitäkin pitää olla

12. loveangel Vierailija

avoin astia pitää olla ja mielellään lasia...mitään erityistä suhdetta noille ei ole itselläni on lasissa hieman yli puoleenväliin vettä, kolme kolikkoa ja suolaa ruokalusikallinen. ja itseasiassa ajattelin asiaa äsken lenkillä ja kesäkuussa laitoin astian työnurkkaan ja nyt vasta tajusin, että olen siunattu nyt saatuani ylitöitä ja erittäin ihanan työkaverin jonka kanssa kemiat toimii!!uskon saaneeni nämä asiat tämän feng shuin ansiosta...

13. kymysys Vierailija

Millaisia ihmeitä? Mille elämänalueelle?

14. loveangel Vierailija

no,eihän niitä ihmeitä voi tietää etukäteen parannuksia tulee sille elämäalueelle mille laitat tämän astian.....

15. kymysys Vierailija

Asiasta tietämättömänä kysyn, missä asunnossa on esim. rahan alue ja rakkauden alue? Sinnekö laitetaan tämä kolikko-vesiastia? Kuinka kauan sen voi pitää? Vaihdetaanko vettä? Millaista vettä, hana- vai lähdevettä?

16. loveangel Vierailija

hmm..rakkaus ja parisuhdealue on huoneen luonaisosassa, länsiosassa on lapset,luovuus. luoteessa auttaminen ohjaus. pohjoisessa ura. koillisessa tieto ja viisaus. idässä terveys ja perhe. kaakossa vauraus ja menestys.etelässä maine ja kunnia. kuule googletappa bagua-kartta se on feng shuin huoneen kartta..ja tuon veden voi vaihtaa sitten kun siltä tuntuu ja astian pestä välillä koska se suola tuppaa kiteytymään siihen lasin reunoille..

17. ~ronja Vierailija

Ahaa! Siis nyt kun laitoin sen makuuhuoneen rahanurkkaan niin tulee rahaa, mutta jos olisin laittanut rakkausnurkkaan, niin se olisi parantanut rakkauselämääni. Riittääkö että se on huoneessa oleva, vai täytyykö ottaa koko asunto huomioon?

18. loveangel Vierailija

siis tuo kartta toimii missä huoneessa tahansa eli vaikka laittaisit vessassa sen lasin sinne luonaisnurkkaan niin sekin on siellä se parisuhdealue....mutta uskon sen toimivan ainakin tuon parisuhteenkanssa parhaiten jos laitat sen makuuhuoneeseen itse vein omani astian tänään sinne ;) aikaisemmin se oli keittiössä kaapissa...ja toi hyvän ystävän jospa se nyt toisi sen rakkaan ja säpinää sinne makuuhuoneeseen!!!

19. loveangel Vierailija

niin ja olohuoneessa minulla on siellä rakkausosiossa mandariiniankkapari....sekin symboloi rakkautta ja elinikäistä kumppanuutta...

20. kymysys Vierailija

Ok! Kiitos tiedoista.

21. ~ronja Vierailija

Ahaa! Itse olen tulkinnut baguaa siten että huoneen takaseinä on maine, takavasen vauraus ja takaoikea rakkaus. keskellä terveys, vasemmalla luovuus ja oikealla yhteistyö. Pääovi seinällä eli edessä keskellä ura, etu vasen tieto ja etu oikea ystävät

22. loveangel Vierailija

minä olen ottanut nuo ihan suoraan feng shui kirjasta...en tiedä mikä on oikea....mutta nyt nukkumaan on kolmelta aamulla herätys, työt kutsuu!!!

23. ~ronja Vierailija

Anteeksi oikealla lapset ja tuo yhteistyö on samassa ystävien kanssa... ;-)

24. ~ronja Vierailija

Nyt ymmärrän! Oletuksena siis että etuseinä on pohjoisen puolella ja sisäänkäynti seinä... ;-)
    Asunnossani sisäänkäynti on lännessä...

25. loveangel Vierailija

siis tuo ilmansuuntajuttu pitää tehdä jokahuoneeseen erikseen! kaompassi on hyvä apuväline..huomasin etten ollut huomannut laittaa tuonne aikaisemmin, että minulla tuo lasipurkki oli keittiössä nimenomaan luoteessa olin sen vahingossa laittanut sinne siivouksen yhteydessä ja sitten kun täällä tuli asiasta juttua niin huomasin, että hups...juuri tuon sain eli auttamisen ja ohjauksen tämä uusi ystäväni on auttanut minua monessa asiassa...

Jaa tämä sivu