Flirttailu

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
voivoi
Hei,

Viikonloppuna tapahtuu seuraavaa.

Huomasin ollessani ravintolassa kavereideni kanssa, että eräs nainen katseli minua. Kun hän huomasi katseeni hän hymyili ja hymyilin jotenkin vaistomaisesti takaisin.

Hieman myöhemmin kävellessäni ravintolan vessasta takaisin törmäsin häneen käytävällä. Hän pysähtyi ja esitteli itsensä, ja vastaavasti minä esittelin hänelle itseni. Hän halusi jutella ja menimme hieman sivummalle, koska meteli ravintolassa oli aikamoinen. Istuimme alas, ja aloimme jutella. Hän kertoi, että oli jo aikaisemmin huomannut minut ja oli kerännyt rohkeutta tulla juttelemaan. Sanoin hänelle, että itsekin hänet bongasin ja että oli kiva että hän tuli juttelemaan. Kun keskustelimme niin ilmassa oli sellaista pientä flirttiä. Halusin olla kuitenkin rehellinen ja kerroin hänelle heti, että seurustelen. Ajattelin, että sanon sen heti sillä uskoin vahvasti että tyttö hakee jotain muutakin kuin juttuseuraa.

Hän harmitteli asiaa todella paljon. Sanoin hänelle, että jos en seurustelisi olisin varmaankin hyvinkin kiinnostunut, mutta nyt ei kuitenkaan mitään sen enempää. Keskusteltuamme aikamme hän lähti tanssimaan ja minä liityin takaisin kavereideni seuraan. Illan aikana tyttö otti useita kertoja katsekontakteja ja hymyili joihin minä sitten vastasin.

Kun lähdimme kavereiden kanssa menemään kävin vielä moikkaamassa tyttöä ja toivotin hyvää jatkoa ja kiitin keskusteluseurasta. Tarkoitukseni oli halata häntä. Tyttö kuitenkin pussasi minua poskelle. Tämä tempaus hieman yllätti minut, mutta en silloin ajatellut siitä sen kummempaa.

Nyt minulla on kuitenkin hirveä morkkis koko hommasta. Jotenkin tuntuu, että olisin toiminut todella väärin, ja että en olisi saanut edes jutella koko naisen kanssa. Mikään pettäminen ei käynyt mielessäkään, mutta jotenkin arveluttaa oma toiminta tuollaisen flirttailun suhteen. Tuntui vaan jotenkin niin mukavalta saada huomiota, joltain muulta kuin omalta tyttöystävältä.

Stressaanko nyt ihan turhaan tämän asian suhteen?
 
jaahas-
Kyllä, stressaat aivan liikaa. Harmitonta menettelyähän tuo oli, ei mitään pahaa tapahtunut, päinvastoin. Eikä sitä voi tietää, jos joku ykskaks alkaa suukotellakin. Eli unohda koko juttu, myös tyttö, ja keskity tyttöystävääsi.
 
maraton1970
Hei,

Viikonloppuna tapahtuu seuraavaa.

Huomasin ollessani ravintolassa kavereideni kanssa, että eräs nainen katseli minua. Kun hän huomasi katseeni hän hymyili ja hymyilin jotenkin vaistomaisesti takaisin.

Hieman myöhemmin kävellessäni ravintolan vessasta takaisin törmäsin häneen käytävällä. Hän pysähtyi ja esitteli itsensä, ja vastaavasti minä esittelin hänelle itseni. Hän halusi jutella ja menimme hieman sivummalle, koska meteli ravintolassa oli aikamoinen. Istuimme alas, ja aloimme jutella. Hän kertoi, että oli jo aikaisemmin huomannut minut ja oli kerännyt rohkeutta tulla juttelemaan. Sanoin hänelle, että itsekin hänet bongasin ja että oli kiva että hän tuli juttelemaan. Kun keskustelimme niin ilmassa oli sellaista pientä flirttiä. Halusin olla kuitenkin rehellinen ja kerroin hänelle heti, että seurustelen. Ajattelin, että sanon sen heti sillä uskoin vahvasti että tyttö hakee jotain muutakin kuin juttuseuraa.

Hän harmitteli asiaa todella paljon. Sanoin hänelle, että jos en seurustelisi olisin varmaankin hyvinkin kiinnostunut, mutta nyt ei kuitenkaan mitään sen enempää. Keskusteltuamme aikamme hän lähti tanssimaan ja minä liityin takaisin kavereideni seuraan. Illan aikana tyttö otti useita kertoja katsekontakteja ja hymyili joihin minä sitten vastasin.

Kun lähdimme kavereiden kanssa menemään kävin vielä moikkaamassa tyttöä ja toivotin hyvää jatkoa ja kiitin keskusteluseurasta. Tarkoitukseni oli halata häntä. Tyttö kuitenkin pussasi minua poskelle. Tämä tempaus hieman yllätti minut, mutta en silloin ajatellut siitä sen kummempaa.

Nyt minulla on kuitenkin hirveä morkkis koko hommasta. Jotenkin tuntuu, että olisin toiminut todella väärin, ja että en olisi saanut edes jutella koko naisen kanssa. Mikään pettäminen ei käynyt mielessäkään, mutta jotenkin arveluttaa oma toiminta tuollaisen flirttailun suhteen. Tuntui vaan jotenkin niin mukavalta saada huomiota, joltain muulta kuin omalta tyttöystävältä.

Stressaanko nyt ihan turhaan tämän asian suhteen?
saat synninpäästön, tuo oli viatonta, kunhan ei jatku.
lisäksi olit reilu kun kerroit heti olevasi varattu.
ole siis huoleti.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas
Morkkis on, koska kiinnostuit ilmeisesti alitajuntaisesti nyt sitten tuosta tytöstä. Ja mikäs siinä, sangen viehättävältähän tuo tuntuu.Normitapauksessahan tuollaiset kohottaa vain miehistä egoa.
 
näin,
Morkkis on, koska kiinnostuit ilmeisesti alitajuntaisesti nyt sitten tuosta tytöstä. Ja mikäs siinä, sangen viehättävältähän tuo tuntuu.Normitapauksessahan tuollaiset kohottaa vain miehistä egoa.
ei ihminen parisuhteessakaan lakkaa huomaamasta viehättäviä henkilöitä joissa olisi potentiaalia 'vakavampaankin', mikäli...
Siispä kyse on siitä miten valitsee toimia jatkossa. Ei tuossa mitään pahaa vielä ollut.
 
Viimeksi muokattu:
voivoi
Morkkis on, koska kiinnostuit ilmeisesti alitajuntaisesti nyt sitten tuosta tytöstä. Ja mikäs siinä, sangen viehättävältähän tuo tuntuu.Normitapauksessahan tuollaiset kohottaa vain miehistä egoa.

Viehättä tyttöhän oli, mutta se siitä. Mitään ihastumista tässä ei nyt kuitenkaan ollut eikä tule olemaan.

En ole oikein koskaan harrastanut mitään flirttailua, ja tämä sai kyllä jäädä ensimmäiseksi ja ainoaksi kerraksi. Jotenkin sen "hyödyt" ei nyt ihan kompensoi tätä potutusta ja morkkista mikä nyt on.....
 
Viimeksi muokattu:
Tämä flirtti? Häh?
Viehättä tyttöhän oli, mutta se siitä. Mitään ihastumista tässä ei nyt kuitenkaan ollut eikä tule olemaan.

En ole oikein koskaan harrastanut mitään flirttailua, ja tämä sai kyllä jäädä ensimmäiseksi ja ainoaksi kerraksi. Jotenkin sen "hyödyt" ei nyt ihan kompensoi tätä potutusta ja morkkista mikä nyt on.....
No et sinä ole minusta edes flirtannut, jos kaikki nyt oli tuo kertomasi. Hän otti sinut juttusille, normaalia, ja sinä reilusti kerroit tilanteen, jopa epätavallisen reilua. Siis tuohan oli nimenomaan avoin, nimenomaan kaiken flirtin torjuva ihmisten kohtaaminen, mitä ihmettä muuta sinä nyt jälkikäteen olet alkanut siitä päässäsi kehittää??! Rauhoitu. Ainoa, mikä on nyt pieleenmenevää ja sitä 'vääryyden tekemistä' on tuo asian vatvominen ja miettiminen vieläkin, sillä siitä sinä sitä harmia alat saada. Reilu keskustelu oli, ja reilu keskustelu meni, ja nyt on jo tämä hetki, joten se nenä eteenpäin nyt!

Suhteellisuudentajua, hei!
 
Viimeksi muokattu:
Tämä flirtti
Tarkennetaan nyt vielä sitä sanaa, tosin siitä on Ellien historiassa tehty kai erinäinen satasivuinen ketju. Flirtti on joillekin ihmisille toisen kevyttä, iloista huomiointia. Siinä ei ole mitään pahaa, se on kohteliaisuutta. Sitä ei pitäisi ottaakaan minään iskuyrityksenä. Tässä merkityksessä sitä käyttävät käytöstapakouluttajat. Etelä-Euroopassa se osataan luonnostaan, ja se on vastakohta jurolle toiselle jöröttämiselle, jota Suomessa harrastetaan. Siitä ei tarvitse huolestua missään mielessä.

Toiset taas käyttävät sanaa iskemismerkityksessä. Siitä ne enimmät riidat asiassa kai tulevat. Jos asian ajattelee niin, sitten on syytä tietää, onko vapaa vai varattu, ellei halua kotosalla halosta tai kaulimesta. Mutta minusta et tehnyt edes sitä, koska nimenomaan heti reilusti kerroit olevasi varattu, kyllä myönteisen toisesta tulleen kuvan saa silti minusta sanoa. Jos toinen yrittää silti vielä jatkaa, se on hänen huonoa tapaansa, ei sinun. Halaamisen olisin tosin jättänyt väliin. Mutta silti tuon takia nyt ei tarvinne öitään valvoa, oppia ikä kaikki, seuraavan kerran nosta kättä ovelta ulos mennessäsi! Älä mieti koko asiaa pitempään enää, lienet tuosta halaamisesta jo riittävästi itseäsi kiduttanut...
 
Jaa vain niin
Viehättä tyttöhän oli, mutta se siitä. Mitään ihastumista tässä ei nyt kuitenkaan ollut eikä tule olemaan.

En ole oikein koskaan harrastanut mitään flirttailua, ja tämä sai kyllä jäädä ensimmäiseksi ja ainoaksi kerraksi. Jotenkin sen "hyödyt" ei nyt ihan kompensoi tätä potutusta ja morkkista mikä nyt on.....

No voi reppanaa. taidat olla vielä niin nuori, ja se seurustelukumppani joku yliopistossa opiskeleva pikku tiukkis, vähän sellainen narisko ääni, se jolla on periaatteita ja mustamustavalkoinen maailma. Elämä menee latuja pitkin, ja jos tekee sitten jotain muuta, istuu toisen tytön kanssa ja juttelee ja tämä vielä moiskasee poskelle, niin tulee ihan hirvee morkkis ja potutus.Parasta että katselet vain maahan, ettei vaan vahingossakaan vastaa toisen signaaleihin.Tai sitten vain relaat, ja nautit maailmasta ja kaikista sen pikku ihmeistä.Voit vaikka muuttua siinä sivussa, ihan vahingossa.
 
Viimeksi muokattu:
Leikkiä vain :)
Viehättä tyttöhän oli, mutta se siitä. Mitään ihastumista tässä ei nyt kuitenkaan ollut eikä tule olemaan.

En ole oikein koskaan harrastanut mitään flirttailua, ja tämä sai kyllä jäädä ensimmäiseksi ja ainoaksi kerraksi. Jotenkin sen "hyödyt" ei nyt ihan kompensoi tätä potutusta ja morkkista mikä nyt on.....

No voivoi, siulle tulloo ankea elämä jos tuolle linjalle heittäydyt! Kasva, opi elämää ja muutaman vuoden päästä naurat tuolle naiviudellesi :DDD

Aivan kuin olisit jonkun tiukan uskonlahkon liassa, toivottavasti et! Vähän mietin, että miten tutustuit tyttöystävääsi -vanhemmatko hänet sinulle valitsi? Ei vaan, se oli vitsi, älä ota tosissasi.

Jatka elämääsi, mitään pahaa ei ole tapahtunut. Käyttäydyit tilanteessa oikein ja suoraselkäisesti. Uskon, että ystävättäresi arvostaa sitä.
 
Viimeksi muokattu:
voivoi
Kiitos vielä kerran kaikille!

Annan asian nyt olla. Koska juttu vaivasi minua melkoisesti, otin sen suoraan puheeksi tyttöystävän kanssa. Selitin hänelle koko homman, ja kerroin että omasta mielestäni toimin vähän väärin vaikka mitään ei varsinaisesti tapahtunutkaan. Hän oli asian suhteen ok ja kiitti siitä, että olin rehellinen. Nyt olo on parempi, voin antaa tämän asian olla ja keskittyä seurusteluun ja tyttöystävääni.

Tulen kyllä jatkossa toimimaan eri tavalla, jos huomiota toiselta henkilöltä saan.

Kiitti vielä kerran ja mukavaa kevättä kaikille!
 
maraton1970
Kiitos vielä kerran kaikille!

Annan asian nyt olla. Koska juttu vaivasi minua melkoisesti, otin sen suoraan puheeksi tyttöystävän kanssa. Selitin hänelle koko homman, ja kerroin että omasta mielestäni toimin vähän väärin vaikka mitään ei varsinaisesti tapahtunutkaan. Hän oli asian suhteen ok ja kiitti siitä, että olin rehellinen. Nyt olo on parempi, voin antaa tämän asian olla ja keskittyä seurusteluun ja tyttöystävääni.

Tulen kyllä jatkossa toimimaan eri tavalla, jos huomiota toiselta henkilöltä saan.

Kiitti vielä kerran ja mukavaa kevättä kaikille!
täytyy sanoa, että olet harvinaisen suoraselkäinen kaveri, pidä tuo linja.
nostan hattua sinulle.
 
Viimeksi muokattu:
no voi voi
Joo, suoraselkäistä toimintaa kertoa tyttöystävälle, että olisi ollut toisesta naisesta hyvin kiinnostunut, ellei tätä olisi ja että oli aikeissa myös halata tätä ravintolan tyttöä.
 
voivoi
Joo, suoraselkäistä toimintaa kertoa tyttöystävälle, että olisi ollut toisesta naisesta hyvin kiinnostunut, ellei tätä olisi ja että oli aikeissa myös halata tätä ravintolan tyttöä.

Tästä kommentista en kyllä erityisemmin pidä. Hivenen harmittaa, että tänne kirjoitin, koska osittain tuntuu että se on vain pahentanut oloani.

En tietyllä tavalla ymmärrä mitä pahaa sanoin näin on. Kyseisessä tilanteessa halusin vain ilmaista, että jos tilanne olisi toisenlainen ja olisin sinkku niin varmasti olisinkin kiinnostunut, mutta koska seurustelen ja rakastan toista en näin halua tehdä. En viittaa seurusteluuni minään pakkopullana. Rakastan tyttöystävääni ja en haluaisi olla kenenkään muun kanssa. Mielestäni kyse oli pikemminkin kohteliaisuudesta ja halauksen osalta kohteliaasta eleestä.

Saatte olla loppujen lopuksi "suoraselkäisyydestäni" mitä tahansa mieltä. Olen tietyllä tavalla tyytyväinen itseeni....omaan ainakin jonkinlaisen moraalin.
 
Viimeksi muokattu:
hyvä ap
Saatte olla loppujen lopuksi "suoraselkäisyydestäni" mitä tahansa mieltä. Olen tietyllä tavalla tyytyväinen itseeni....omaan ainakin jonkinlaisen moraalin.
Ole ihmeessä tyytyväinen, harvinaista on nykyään se että on ylipäänsä mitään moraalia. Niin helposti petetään ja jätetään yms. Lohduttavaa tietää, että edes jollakin on suht normaali moraalikäsitys eikä mene pelkällä "minäminäminä"-asenteella muita loukaten.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Hyvä ap. ja oikein hyvin toimittu.

Hyvä myös, kun kirjoititte tänne.
Saatiin yksi hyvä kokemus lisää.

Kyllähän noita halauksia voi antaa muillekin kuin omalle kullalle.
Eikä siinä mitään väärää ole.
 
Joo vai niin
Tästä kommentista en kyllä erityisemmin pidä. Hivenen harmittaa, että tänne kirjoitin, koska osittain tuntuu että se on vain pahentanut oloani.

En tietyllä tavalla ymmärrä mitä pahaa sanoin näin on. Kyseisessä tilanteessa halusin vain ilmaista, että jos tilanne olisi toisenlainen ja olisin sinkku niin varmasti olisinkin kiinnostunut, mutta koska seurustelen ja rakastan toista en näin halua tehdä. En viittaa seurusteluuni minään pakkopullana. Rakastan tyttöystävääni ja en haluaisi olla kenenkään muun kanssa. Mielestäni kyse oli pikemminkin kohteliaisuudesta ja halauksen osalta kohteliaasta eleestä.

Saatte olla loppujen lopuksi "suoraselkäisyydestäni" mitä tahansa mieltä. Olen tietyllä tavalla tyytyväinen itseeni....omaan ainakin jonkinlaisen moraalin.

no tärkeintä on, että toimii kuin sisäinen ääni sanoo. Joskus aikoinaan ihastuin sydänjuuriani myöten tällaiseen kunnolliseen mieheen, oli kyllä ihan saamarin komea pakkaus suomalaiseksi mieheksi. Sitten meni melkein parikytä vuotta elämässä ja ajassa eteenpäin, kun luin tuon silloin niin lumoavan herran kirjallista tekstiä; äijästä oli tullut pelkkä kuiva katkeroitunut käpy, joka suri elämätöntä elämäänsä. Naamakin kulahtanut ihan harmaaksi. Varo vaan, ettei käy näin ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä