genitaalikorut

  • Viestiketjun aloittaja Hillomunkit
  • Ensimmäinen viesti
Hillomunkit
Olen nainen 30+ joka haluaisi tietää onko olemassa ja mistä saisi, klitoris lävistyksen tai korun.
Olen kuullut prinsessa Diana nimisestä lävistyksestä. googletettu on ei löydy.
Googlessa on kyllä prinssi Albert lävistystä mutta ei naisille.
 
Käzy*
Olen nainen 30+ joka haluaisi tietää onko olemassa ja mistä saisi, klitoris lävistyksen tai korun.
Olen kuullut prinsessa Diana nimisestä lävistyksestä. googletettu on ei löydy.
Googlessa on kyllä prinssi Albert lävistystä mutta ei naisille.

Yazka tekee roobertinkadulla oli muistaakseni liike,
Harness. Mulle clithood-läväri tehty noin 8 vuotta sitten siellä,
asiallista ja asiantuntevaa.
Katso www.harness.fi
Ja hei ; nautinnollista elämää sinulle uuden lävistyksen kera ;o)
 
Viimeksi muokattu:
hillomunkit
Alkuperäinen kirjoittaja Käzy*;10906220:
Yazka tekee roobertinkadulla oli muistaakseni liike,
Harness. Mulle clithood-läväri tehty noin 8 vuotta sitten siellä,
asiallista ja asiantuntevaa.
Katso www.harness.fi
Ja hei ; nautinnollista elämää sinulle uuden lävistyksen kera ;o)

Mielenkiintoista. Laitan harkintaan.
 
Mies 45v.
Nuo pillukilkuttimet ovat todella törkeän irvokkaita. Ainakin takavuosina strippareilla oli joskus jopa 6-8 rengasta roikkumassa pillussaan. Tuollaisen nähdessään tekee kyllä mieli juosta karkuun tai ainakin pyytää naista nopeasti pukemaan päällensä. Seksihommissa mies voisi repiä terskansa tai esinahkansa piloille ja ajatus siitä saa hepin häpeämään. Sama pätee tatuionteihin. Usein muuten kaunis nainen tulee yhdellä mauttomalla tatskalla ällöttäväksi ja vastenmieliseksi. En oikein ymmärrä tätä nykynaisten tarvetta korostaa itseään luonnottomilla inhotuksilla.
 
Öppö
Olen aivan tavallinen perheenäiti.
Kolme lasta ja mies.
Itselläni on ollut juuri tuo clithood, eli häpyhuppuun tuleva koru
jo useita vuosia. Otin sen aikoinaan, koska halusin sellaisen, minulla ei ole
yhtäkään muuta lävistystä.
Se on kaunis, eikä rivo laisinkaan.
Se ei revi mitään, ei ole edes tiellä rakastellessa.
Kaunis, kultainen rengas.
Ja mies on edelleen aivan villinä kun se vain vilahtaakin hiukan.
En ole sitä strippiluolissa - tai muuallakaan - esitellyt, enkä koe siihen tarvettakaan.

Jokaisella on omat mieltymyksensä myös tässä asiassa.

Sen ottaminen sattui , hetken vain.
Mutta sen ottamisen jälkeen adrenaliiniryöppy oli muikea.
JA se salainen tunne siitä, että koru on siellä, on mahtava .
 
46-m
Sen verran aiheesta. Itselläni on ollut jo lähes 20 vuotta kaikkiaan 6 lävistyskorua "siinä". Ei kertaakaan rakastellessa ole puoliso sanonut, että tuntuisi pahalta tai satuttaisi millään tapaa. Päin vastoin, korut hierovat kuulemma "ihanasti".
Se onko intiimilävistykset irvokkaita, on kunkin omassa päässä. Joillekin ne ovat irvokkaita, joillekin erottisesti kiihottavia niin katsellessa kuin itse toiminnassakin.
 
utelias
Sen verran aiheesta. Itselläni on ollut jo lähes 20 vuotta kaikkiaan 6 lävistyskorua "siinä". Ei kertaakaan rakastellessa ole puoliso sanonut, että tuntuisi pahalta tai satuttaisi millään tapaa. Päin vastoin, korut hierovat kuulemma "ihanasti".
Se onko intiimilävistykset irvokkaita, on kunkin omassa päässä. Joillekin ne ovat irvokkaita, joillekin erottisesti kiihottavia niin katsellessa kuin itse toiminnassakin.
Vaimo haluaisi minulle synttärilahjaksi prinssi albertin. Itseäkin kiehtoisi laittaa semmoinen mutta hiukan jännittää? Minkälaisia kokemuksia sulla on omista läväreistäsi? Suositteletko vai onko ollut jotain hankaluuksia?
 
Viimeksi muokattu:
olen nainen
Vaimo haluaisi minulle synttärilahjaksi prinssi albertin. Itseäkin kiehtoisi laittaa semmoinen mutta hiukan jännittää? Minkälaisia kokemuksia sulla on omista läväreistäsi? Suositteletko vai onko ollut jotain hankaluuksia?

tarina kertoo että prinssi albert oli sellaisen hankkinut nuoruudessaan ulkomailla. Kait se Victoria tykkäs.
Mutta minä en haluaisi miehelleni sellaista. Alkuperä maa on Uusiguinea. Siellä se lävistetään peniksen keskeltä niin että virtsaputki joko läpäistään tai siitä sivusta. Siis piikki ½välistä penistä läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä