hääpukuliikkeet pääkaupunkiseudulla

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä Talvimorsian, 03.10.2007.

  1. todella pettynyt Vierailija

    siihen halterniciin oli vastaus, että ei sitä saa kirjailtuna, kirjailut ovat vain olkaimissa. Tilauksessa tästä ei ollut mitää puhetta.
    ja kauppaahan ei voinut purkaa maksamatta, koska en sitä väriä katsonut tässä uudessa sovituksessa johon ne muutokset tehtiin..

    Jos tilaan RTV:stä keltaiseta talo maalia, en oleta saavani ruskeaa!!!
     
  2. todella pettynyt Vierailija

    No niin, laitoin Lavemiin saman tyylisen sähköpostin kun kirjoitin tänne aikaisemmin.
    Omistaja otti sitten yhteyttä ja sain vaihtaa puvun.. Nyt se on juuri sellainen kun alunperin oli tarkoitus. Kirjailu on oikean värinen, halternec on myös kirjailtu ja selän näuha oikean värinen. Näin ne asiat sitten onneksi järjesty.
    Häihin on enään 5 päivää, eikä onneksi puvusta ole enää minkäänlaista stressiä :)
    Nyt voin sitten ressata ihan kaikesta muusta :D
     
  3. mere12 Vierailija

    SUOSITTELEN GOOGLETTAMAAN Meslewin ennen kuin menette sinne.
    Omistaja ei käy täysillä ja sen huomaa jo noista keskusteluistakin joihin hän osallistuu esim. hääblogissa.
    Muualta hän poistattaa kaiken negan kommentin ja haukkuu kilpailijat.

    Jos ette halua ikävää muistoa hääjärhestelyistänne, älkää menkö meslewiin.
    Kauniita pukuja on paikat pullollaan esim. Seremonia, ja saa asianmukaista palvelua. Stockalla on myös hääpukuosasto.


    Avasin ketjun meslewi-kokemuksista tuonne
    hääpukuliike meslewistä (kauhukokemukset poistettiin) - Keskustelut - Vauva.fi

    se sai 1500 käyntiä ja 60 kommenttia entisiltä asiakkailta, kaikki olivat ikäviä.
    sitten rouva tuli itse palstalle huutamaan että hänen miehensä vetäisi tunnin turpaan jne jos tietäisi että 1 kävijä väitti hänen lapsillaan olevan eri isät.
    Sitten alkoikin jo mainostaa juttua jonka Glorian koti teki nro 08/2007 hänen kotinsa sisustuksesta ja että hän on maailmankuulu sisustaja, stailaaja jne.

    Kävijät kertoivat että pukujen hinnat nousivat, olivat erit eri ihmisille, saivat likaisia pukuja, haukuttiin läskeiksi, sanottiin että älä nyt sellaisen kanssa naimisiin mene kun ei-uskova meni uskovan kanssa tms.

    pohdittiin teettääkö hän väärennöksiä ulkomailla, kehuu kuulemma aina itseään ja sitä kuinka julkkikset käyvät siellä, SO WHAT??
    kohtelee asiakkaita varkaina, vaikka ei sieltä käytännössä edes voisi mitään varastaa ja lista jatkuu ja jatkuu...

    On todella ikävää että nettipalstoilta poistetaan keskusteluja jotka ovat aitoja kokemuksia.
     
  4. Essi Vierailija


    Ohhoh... Että oikein uskovainen tuo meslewin myyjä ?? Leena ? Hän kyllä käyttäytyy asiakastyössä ja myyjänä ja myös kauppiaana enemmän pirun kuin enkelin lailla.... Aivan hirveä tyyppi ! Teemme hänestä ilmoituksen kuluttaja-asiamiehellekin.... Edes palautus ei onnistu ilman juristin apua tuohon liikkeeseen...että uskoa on monenlaista !!!!
     
  5. Käki Koukkari Vierailija

    Mee katsomaan peiliin ryppyistä naamaasi niin näet kuka on se käki ja aina tulee olemaan.
    Säälittävää lapsellista kirjoittelua vanhalta naiselta Meslewin katastrofi-omistajalta joka ei ole ikinä kasvanut aikuiseksi. Voi raukkaa...
     
  6. prinsessa Vierailija

    Onko näin paljon aikaa, että korjaat täällä kirjoitusvirheitäkin? Oletko sairaslomalla?
     
  7. CITY BLOKKAAJA Vierailija

    NYT , NYT ,NYT, Miten voit pettyä liikkeeseen puolituntisen sovituksen perusteella?
    Kun sanot Meslewin pukuja tavalliseksi, missäköhän metropolissa rouva x asuu ? :)))))
     
  8. visitor Vierailija

    Hei,

    ihana huomata, että muilla on aivan samanlaisia kokemuksia Meslewi myymälästä. Kävin eilen katsomassa juhlapukua siskoni häihin ja heti juteltuani omistajan kanssa minulle tuli olo, että haluan myymälästä pois. Todella koppavaa ja töykeää käytöstä. Myyjä/omistaja kertoo aivan liian suoraa omia mielipiteitä ja tekee olosta epämukavan. Toimin itse asiakaspalvelussa ja mielestäni kaikkia asiakkaita tulisi kohdella hyvin ja tasavertaisesti vaikka ei sillä hetkellä haluaisikaan. Kotiin päästyäni laitoin sähköpostitse palautetta yritykselle ja siitäkös se soppa syntyi. Ihminen ei voinut ottaa kritiikkiä rakentavasti vastaan vaan päinvastoin "hyökkäsi" minun (mahdollisen asiakkaan) kimppuun syyllistäen ja asioita vääristäen. Myyjä/omistaja kehui kuinka ammattitaitoinen on ja kuinka pitkä kokemus hänellä on alasta etc., mutta jos hän haluaa jatkossa työskennellä nuoren sukupolven hyväksi, tulisi hänen kohdella ja palvella myös meitä hyvin ja kunnioittaen. Päätin etten myymälään enään palaa, enkä sitä kenellekään voi suositella. Kaunis myymälä ulkoa päin, mutta asiakaspalvelu tulisi olla imagon mukaista. :)
     
  9. Morsian Vierailija

    Ostin hääpukuni Juhla-Asusta Helsingistä Pieni Roobertinkadulta. Ostin puvun sieltä, koska löysin sieltä ihanan puvun. Palvelu oli oikein mukavaa. Sovimme että korjaukset, ennen häitä tehdään samaan hintaan. Sovimme, että muutama pikku juttu korjataan puvusta enen kuin haen sen omaan säilytykseen. No näitä juttuja ei ollut korjattu, mutta sovittiin että korjataan sitten, kun tulen korjaamaan pukua ennen häitä.

    Ennen häitä menin korjauttamaan pukua. Pukua pienennettiin, mutta se meni hieman liian pieneksi. No sitten suurennettiin ja se oli sitten ok. Myös helmaa lyhennettiin, mutta loppujen lopuksi (mitä liikkeessä viimeisessä sovituksessa en huomannut) helma jäi epätasaiseksi.

    En voi siis suositella liikettä niille morsiamille, jotka hakevat liikkeeltä täsmäälisyyttä ja pikkutarkkuutta. Esim. Pukua ei olisi suurennettu takaisin sopivaksi, jos en olisi asiaa vaatinut. Omistajan mukaan hieman liian pieni puku oli " juuri sopiva". Muutenkin omaa aktiivisuutta tarvittiin liikaa, jotta kaikki hoitui.
     
  10. HUIJATTU OSTAJA Vierailija

    Kuluttaja-lehden Mustalla listalla: Meslewi Oy, Helsinki
    OIKEUDEN TUOMIOITA HUIJAUKSISTA JA SATOJA KULUTTAJARIITALAUTAKUNNAN KEHOTUKSIA ASIAKASVALITUKSIIN. LUE HGIN OIKEUSTALOLLA ENNEN (VÄÄRÄÄ) OSTOPÄÄTÖSTÄ JOTTEI TARVITSE VAATIA RAHAT TAKAISIN OIKEUSTEITSE omistaja Leena Koukkarilta.

    Meslewi Oy, Helsinki

    Asiakkaan 17-vuotias tytär osti iltapuvun ja asusteita 856 eurolla. Asiakas halusi purkaa kaupan.

    Lautakunta totesi, että tytär oli tehnyt isot ostokset alaikäisenä. Yrityksen piti purkaa kauppa. Mitä omistaja Leena Koukkari ei noteeraa kuten ei satoja muitakaan kehotuksia.

    Kuluttaja-lehti julkaisee Mustan listan jokaisessa numerossaan. Palstalla mainitut eivät ole maksaneet kuluttajariitalautakunnan päätöksen mukaisesti korvauksia kuluttajille. Meslewistä on satoja valituksia kuluttajariitalautakunnassa ja lukemattomia oikeudenkäyntejä. Viranomaiset varoittavat kuluttajia liikeestä!
    Kuluttaja.fi - Musta lista "
     
  11. Ei näe Vierailija


    Missä??
     
  12. elemimi Vierailija

  13. B*MBOLEENA Vierailija

    KULUTTAJA - LEHDESSÄ NR 1 / 2012 . KULUTTAJARIITALAUTAKUNNASSA LÖYTYY MYÖS YLI 100 VALITUSTA KYSEISESTÄ "YRITYKSESTÄ" UNOHTAMATTA KAIKKIA OIKEUSASTEITA. KAIKKI NÄMÄ TIEDOT OVAT VIRALLISIA JA JULKISIA JOTEN TUTUSTUKAA ASIAKKAAT HYÖDYKSENNE VÄLTTÄÄKSENNE SAMAT VIRHEET MITÄ NÄMÄ ASIAKASPARAT KOKIVAT JA JOUTUIVAT KÄYTTÄMÄÄN KAIKKI VALITUSKANAVAT SAADAKSEEN OIKEUTTA.
     

Jaa tämä sivu