Hae Anna&Ellit-sivustolta

häät kotona

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä kielo, 17.05.2006.

1. kielo Vierailija

Voisimme pyytää papin kotiin vihkimään?
    Tilaisuudessa vain me ja pari todistajaa.
    Jonka jälkeen kahvit kotona.

Myöhemmin syöttäisimme sukuaja jossain ravintolassa vapaan seurustelun merkeissä.
    Miltä kuulostas???

2. miksei Vierailija

on ollut meilläkin joskus puheissa.. tiedä sitten onnistuuko...

3. Tepsu Vierailija

Mun mielestä kuulostaa hirmu hyvältä!! Toimeksi vaan, jos tuntuu teidän jutulta!

4. orvokki Vierailija

Hyvä idea. Romanttista varmasti.
    Voihan sen vaikkapa videoida. Varsinkin jos jännittää kaikkien edessä vrt.kirkko. Vapaammat syömingit myöhemmin missä voi näyttää vaikka sen videon. Tai laittaa jokaiselle häävieraalle cd:nä kiitoskortin mukana.
    Taidan varastaa tämän idean. Kiitos Kielo!

5. lehdokki Vierailija

minkä takia puhutaan aina jännittämisestä, jos ei halua koko seurakuntaa paikalle. Meillä on sellaset naiset suvussa, että ennen jätän juhlat väliin, kuin päästän niitä jyräämään.. sillä nämä naiset omivat kaiken, lasten ristiäisistä alkaen... olen itse sinut itseni kanssa, enkä jännitä kameraa.. enkä muita ihmisiä, mutta kun suvun tädit vääntää kaiken oman mielen mukaan, seuraus on katastrofi...

6. diu diu Vierailija

Ymmärrän itse hyvin, meillä on sellaisia naisia ja miehiä suku täynnä. :D

Itse pidämme sulhaseni kanssa myös kotona häät, koska emme halua juurikaan näiden jyrääjien painostusta. Tiedän että isoissa juhlissa huomio kiinnittyisi muihin asioihin kuin siihen mikä on meille tärkeintä- eli se että me saamme toisemme.

7. Anni62

Saadut tykkäykset:
    0
    Eräs ystäväni vihittiin kotona, paikalla 10 vierasta minä ja mieheni mukaanlukien. Ensin kastettiin heidän kolmas lapsensa ja sen jälkeen oli se vihkiminen. Todella kaunis ja mukava tilaisuus.
    Olin siellä kaverina kattamassa pöytiä ja tiskaamassa astioita.
    Meidän kyllä vihittiin kirkossa ja juhlat oli mun kotonani, paikalla 15 vierasta. Ihan vaan lähimmät, nekin kivan pienet joita on kiva muistella ensivuona kun tulee se 30-v hääpäivä.

Jaa tämä sivu