Hävettää että laitoin viestin

  • Viestiketjun aloittaja elli__
  • Ensimmäinen viesti
elli__
Säätöni päättyi minun puoleltani riitaisissa merkeissä ja laitoin haukkuvia ja vihaisia viestejä, koska koin että minulle ei oltu rehellisiä varsinkaan loppuvaiheessa. Nyt pienen ajan jälkeen ovat tunteet tasaantuneet ja halusin tehdä jonkinnäköisen sovinnon. Lähetin siis toiselle osapuolelle pahoittelevan viestin jossa kerroin hieman fiiliksistäni ja esitin toiveen että voisimme jatkossa olla hyvissä väleissä. Klassisesti mies jätti vastaamatta ja nyt harmittaa että edes kirjoitin mitään :D Kyseessä oli kuitenkin kiva ihminen ja kun tässä järkevöityessäni huomasin vikaa myös omassa käytöksessäni, ajattelin ettei olisi mahdotonta että välimme olisivat kaverilliset. Oliko tää nyt maailman noloin viesti, varsinkin kun ei edes oltu yhdessä eli kyse ei ollut varsinaisesta eksästä?
 
vaaksiainen
Ei ollut maailman noloin viesti. Olit fiksu ja pahoittelit aikasempaa huonoa käytöstäsi. Se, että toinen ei siihen mitenkään reagoi ei ole sinun vikasi. Jos joskus mieheen törmäät, käyttäydyt kohteliaasti kuin hän olisi kuka tahansa puolituttu ja asia on sillä selvä.
 
jussijohanna
Ei sinulla ole mitään kaduttavaa. Hoidit homman omalta osaltasi ihan hyvin, kun katkerien sanojen jälkeen laitoit sitten myöhemmin sovittelevamman viestin. Enempää sinun ei tarvitse tehdä, kaikki on hyvin. Tuohan vain kertoo miehelle, että et ole kuitenkaan mikään riitaisa ja katkeruudessa kylpevä akka. Se, että mies ei ole vastannut mitään, on ihan tyypillistä. Siinä on mukana sekä pientä jumpittelua, että sitä, että mies ei ole kovin hyvä näissä ihmissuhdekeskusteluissa. Tärkeintä on nyt se, että et enää jatka tätä viestittelyä. Jos niin teet, mies saa sen käsityksen, että jahtaat häntä kaikesta huolimatta. Sitä käsitystä hänelle ei ehkä tässä tilanteessa kannata antaa.
 
wiltsujohanna
Tärkeintä on nyt se, että et enää jatka tätä viestittelyä. Jos niin teet, mies saa sen käsityksen, että jahtaat häntä kaikesta huolimatta. Sitä käsitystä hänelle ei ehkä tässä tilanteessa kannata antaa.
Mitä? Tärkeintä on jatkaa viestittelyä, jos siltä tuntuu, että haluaa! Koska, jos haluaa antaa miehen ymmärtää, että jahtaa miestä, on se ilmaistava. Miksei sellaista käsitystä saa antaa, jos sellaisen haluaa antaa?
 
Viimeksi muokattu:
Sivusta
Mitä? Tärkeintä on jatkaa viestittelyä, jos siltä tuntuu, että haluaa! Koska, jos haluaa antaa miehen ymmärtää, että jahtaa miestä, on se ilmaistava. Miksei sellaista käsitystä saa antaa, jos sellaisen haluaa antaa?

Jos mies olisi kiinnostunut, olisi hän jo ottanut yhteyttä anteeksipyyntöviestin jälkeen. Turha alkaa rasittavaksi maanvaivaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hei no
Säätöni päättyi minun puoleltani riitaisissa merkeissä ja laitoin haukkuvia ja vihaisia viestejä, koska koin että minulle ei oltu rehellisiä varsinkaan loppuvaiheessa. Nyt pienen ajan jälkeen ovat tunteet tasaantuneet ja halusin tehdä jonkinnäköisen sovinnon. Lähetin siis toiselle osapuolelle pahoittelevan viestin jossa kerroin hieman fiiliksistäni ja esitin toiveen että voisimme jatkossa olla hyvissä väleissä. Klassisesti mies jätti vastaamatta ja nyt harmittaa että edes kirjoitin mitään :D Kyseessä oli kuitenkin kiva ihminen ja kun tässä järkevöityessäni huomasin vikaa myös omassa käytöksessäni, ajattelin ettei olisi mahdotonta että välimme olisivat kaverilliset. Oliko tää nyt maailman noloin viesti, varsinkin kun ei edes oltu yhdessä eli kyse ei ollut varsinaisesta eksästä?
Aina hienoa jos joku näkee omat virheensä ja pyytää anteeksi, siis hyvin teit :)
 
Viimeksi muokattu:
Milju1
Olisi kiinnostavaa tietää miksi riitaa tuli? oliko sillä joku toinen?

Hyvä sovitella asioita, mutta kokemuksesta miehet ei niihin enää vastaa mitään tossa vaiheessa, varsinkaan jos ei ole mikään seurustelu taustalla.. silloin kyllä vastaavat yleensä.

Älä laita enempää viestiä, miehet tykkää että naiset niitä jahtaa, mutta loppupeleissä ne kiintyy niihin kenestä niillä on se olo että ne ovat saantee itse jahdata. Sorry, mut niin se vaan menee. Jos et laita enää viestejä tai mitään siitä ehkä vielä kuuluu, kun on hetken asioita miettinyt. Mut jos meet laittaan vielä enemmän viestejä niin voit suorilta unohtaa koko tapauksen..

Tsemppiä, parempia tulee! <3
 
tulinen tyttö
Avoimuus on aina hyvä asia, minusta oli hyvä, että laitoit pahoitteluviestin. Suomalaiset ovat liian varovaisia tunteiden ilmaisemisessa. Kun minä ihastun, annan sen näkyä ja kuulua ja kun vihastun, annan senkin näkyä ja kuulua. Asiat pitää käsitellä loppuun saakka, näin ei jää mitään hampaankoloon.
 

Yhteistyössä