Hampaita valkaisseet

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä GALLUP, 12.04.2006.

1. tatum Vierailija

Mistä niitä kyniä saa ostaa?

2. mm Vierailija

Mulla on kans noita Crestin liuskoja, ostin kokeeksi kun olivat alessa 10.50$!! oikee hinta vahan paalle 20 $ kaiketi.. Hyvin toimivat, olen nyt lahes viikon kayttanyt ja on tosi valkeet hampaat! Kun muistas vaan joka paiva laittaa ne liuskat..
    Ekalla kerralla tosiaan vihloo ihan pirusti, ja ehka vahan vihlovat nyt muutenkin enemman kun normaalisti, tan pitas loppua ""kuurin"" jalkeen. Suomesta kaupasta ostettavat tuotteet on rahan tuhlausta kun niissa ei saa kayttaa murto-osaakaan siita maarasta mita USAsta saatavissa tuotteissa.

3. tyytyväinen Vierailija

Täällä myös tyytyväinen Crestin liuskojen käyttäjä. Hampaat ovat vaalenneet jo aika kivasti. Vielä pari päivää ja kuuri on ohi. Itseasiassa nytkin on liuskat suussa. Ellien kokemusten perusteella uskalsin tilata ja kokeilla!

4. hammaspeikko Vierailija

Mä kannatan myös Crestiä!! Oon koko ""kuurin"" käyttänyt ja todella valkaisi hampaita! Uskomatonta, mutta totta! Mulla oli se 18 kk:n pakkaus. Ostan kyllä tulevaisuudessakin niitä, jos tarvetta on.

5. Birgit Vierailija

Olimme ystäväni kanssa Tallinnassa teettämässä silikonimuotit hampaiden valkaisuun. Ilkka Kaartisen vastaanotolla muotit ja valkaisuaine maksoivat 110 €. Työkaverini teetti vastaavat muotit suomessa ja hintaa tuli monen käynnin jälkeen 500 €.
    Olen nyt käyttänyt valkaisua kotona 4 kertaa ja puolet aineista on vielä jäljellä. Tulos on todella hyvä. Valkaisuainetta, peroksidia voi ostaa uutta sitten suomesta tarpeen vaatiessa.

6. tiet.tutk.osoittaa Vierailija

heips!
    monet noista valkaisuaineista (siis kotikäyttöisistä) vahingoittaa hammaskiillettä ja saattaa tehdä hampaista huokoiset. eli kannattaa mieluummin mennä ammattilaiselle (hammaslääkärille) ettei vanhemmalla iällä joudu menee sit hakee tekareita sieltä...
    mun äiti on töissä hammaslääketieteen klinikalla ja hän on mua noista valistanut (kun seuraa koko ajan tutkimuksia).

7. Birgit Vierailija

Ilkka Kaartinen on suomalainen hammaslääkäri, jolla on vastaanotto Tallinnassa. Juuri samaa valkaisuainetta on suomessa vastaanottoavilla hammaslääkäreillä. Siihen en osaa sanoa mitään tekevätkö ne sitten huokoisiksi vai ei ja toivottavasti eivät tee. Tarkoitit tekareilla varmaankin hampaiden kuoria.

8. titta Vierailija

Mahtaako ne hammaslääkärit itse kaupata sellaisia vahingoittavia aineita? Monet kotivalkaisuthan ostetaan juuri hammaslääkäriklinikoilta.

Eri asia on tietenkin, jos tilaa jostain postimyyntikuvastosta tai ostos-tv:stä jotain tuntemattomia tuotteita

9. tarkoitinkin... Vierailija

...kotikäyttöaineita! lue tarkemmin =)
    tekareilla tarkoitin tekohampaita, en kuoria.
    valkaisuaineet saattavat vahingoittaa hampaan kiillettä. (etenkin ne aineet jotka ostetaan kaupasta tms)

itse valkaisisin hampaani vain suomalaisella hammaslääkärillä tai suuhygienistillä. sen verran olen äitini juttuja kuunnellut...

10. pipsa Vierailija

Onko kukaan kokeillut mm. Sokoksella myytävää Rembrant(?)-valkaisevaa hammastahnaa? Aika hintavaa näyttäisi olevan n. 13e.
    Tällä hetkellä käytössä denivitin express white kuuri ja hieman on vienyt kellertävyyttä kahdessa päivässä. Denivitin normi tahnaakin olen käyttänyt, toimii mutta suuhun ei jää sellaista raikasta tunnetta.

11. käytetään samoja aineista ku teurastamolla lihan irroitukseen ruhosta...
    yms. aineita joita en ikinä tökkäisi suuhuni!!!
    paras hammastana on xylitol-hammastahna.

12. Birgit Vierailija

Tämä valkaisuaine on kotikäyttöaine, joka on hankittu hammaslääkäriltä, joka teki myöskin muotit. Luin tekstisi ja ymmärsin sen juuri niin kuin kirjoitit. Huh toivottavasti ei kukaan osta kotikäyttöistä valkaisua, joka sulattaa hampaat. Silloin todella joutuu hankkimaan tekarit. Jos taas kiille menee niin en usko, että hampaita reivitään irti ja laitetaan tekarit vaan laitetaan vain kuoret. Suomen kieli on vaikeaa vai mitä, ""äidiltä neuvoja saanut"".

13. eli ensin Vierailija

valkaiset hampaat, pilaat kiilteen ja sitten laitat kuoret??

14. Kaisa Vierailija

Huh huh. Et varmaankaan syö sitten lihaankaan. Myrkyt joutuisi muuten suuhun.

15. Riia Vierailija

Joo, det är kanska svårt att förstår finska eller vad?

16. en Vierailija

syökään lihaa=)
    siitä ja muistakin syistä=)

17. Maikki Vierailija

Olen käynyt samalla hammaslääkärillä Tallinnassa. Muotit on tosi hyvät ja hampaat ovat valkaistuneet todella hienoiksi. Kiillekin on vielä paikoillaan.

18. Lea Vierailija

Miten se tapahtui? Kestikö kauan? Niiden nettisivuilla lukee, että vaatii 2 käyntiä, joten ei onnistu ihan risteilyllä eli pitäisi olla yötä. Hienoa kuitenkin, että kerroit miten halvalla ne voi saada ettei tarvitse maksaa 500 €.

19. viva Vierailija

Varasin juuri ko. hammaslekurille ajan ja innolla
    odotan miten saan pian hohtavan valkoiset hampaat!!

20. Birgit Vierailija

Uskon, että niistä tulee tosi hienot. Tietenkin se on myös hammasluun valkoisuudesta kiinni. Mun työkaverit sanoo, että mun hampaat on niin valkoiset, että niihin oikein kiinnittää huomiota.

21. keltahammas Vierailija

en suosittele.ite kokeilin ja ei toiminu ollenkaa.lisäksi tuotteen palautus oli todella vaikeaa,piti englanniksi laittaa s-postia varmaan sata kertaa ennenku sain osoitteen mihin lähettää e.onneksi sain rahat takaisin.oon lukenu täältä et kaikille ei oo käyny yhtä hyvin ton palautuksen kans,eivät oo saanu yhteyttä asiakaspalveluun.

22. Kultahippu Vierailija

Mä oon teettänyt muotit ihan Suomessa ja muistelisin, että ne maksoivat 170 euroa. Eikä mun tarvinnut kyllä käydä vastaanotolla kuin yhden kerran. No toisen kerran hakemassa ne muotit.... ; )

23. Maya Vierailija

Olen.
    Kotona.
    Ensin pari vuotta sitten sellaisilla valkaisuliuskoilla, joita käyttiin aamuin illoin. Piti käyttää kaksi viikkoa, mutta jo viikon jälkeen hampaat olivat jo ihan lähes luonnottoman valkoiset ja lopetin.
    Vihloi ja kirvelteli. Käsittelyjen välillä oli kuuma/kylmäarka. Palautui pari päivää käsittelyn jälkeen, kuten ohjeissa luki.

Nykyään käytän kerran viikossa valkaisevaa hammastahnaa sekä jauhan näitä purukumeja, joiden väitetään valkaisevan. Kerran vuodessa käyn hammaslääkärillä poistamassa hammaskiven, jota mulla tulee alaetuhampaisiin.

Tuosta ekasta käsittelystä on vuosia ja edelleen mulla on hyvin valkoiset hampaat. En polta, mutta juon lähes päivittäin punaviiniä ja kahvia menee päivittäin pari kuppia.

24. eva Vierailija

Itse teetin muotit ja vaalensin Opalescencella. Vaalensihan se, vihloi jonkun verran kuurin aikana ja jälkeen, mutta meni ohi. Valitettavasti tuon vaalennuksen teho kestää minulla maksimissaan kuukauden ajan ja sitten hampaat pikkuhiljaa palautuvat keltaisiksi. Mitä ihmettä se oikein meinaa, onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Sitten tuo hampaiden vaurioituminen. Kahden valkaisun jälkeen minulla on ilmennyt jonkun verran reikiä ja minusta hampaani ovat huonommassa kunnossa kuin aiemmin. Valkaisuaine on kuitenkin hammaslääkäriltä saatua. Onkohan se niin, että nuo aineet todella tuhoavat kiilteen?

25. vamppyyri Vierailija

minkä nimisiä ne käyttämäsi liuskat olivat ja mistä ostit,hinta?

Jaa tämä sivu