Hiivatulehdus pelko miehellä

  • Viestiketjun aloittaja Avovaimo
  • Ensimmäinen viesti
Avovaimo
Onko kellään kokemusta miten pääsee eroon hiivatulehdus pelosta? onko hiivatulehdus hajoittanut suhteenne? mies pelkää saavansa minulta uudelleen ko tulehduksen vaikkei sitä minulla ole ollut vuoteen. hänelle se uusi aina touhuilun jälkeen. nyt kumpikin oireeton,uskallus mieheltä puuttuu,mikä avuksi? mies muuten ihana ja en haluaisi elää seksittömässä suhteessa vuosikausia.
 
Hiivasta
Onko kellään kokemusta miten pääsee eroon hiivatulehdus pelosta? onko hiivatulehdus hajoittanut suhteenne? mies pelkää saavansa minulta uudelleen ko tulehduksen vaikkei sitä minulla ole ollut vuoteen. hänelle se uusi aina touhuilun jälkeen. nyt kumpikin oireeton,uskallus mieheltä puuttuu,mikä avuksi? mies muuten ihana ja en haluaisi elää seksittömässä suhteessa vuosikausia.
Mitäs jos te voitelisitte ennen touhuiluja esim Canesten-voiteella miehesi ja sitten hoitaisitte homman. Samalla hän ikään kuin lääkitsisi sinut ja itsensä varmuuden vuoksi. Tai sitten hän ainakin näin alkuun touhuilun ja pesun jälkeen rasvaisi itsensä. Jos ihminen on terve ja hyvässä fyysisessä kunnossa niin ei hiiva silloin riehaannu. Etsikää yhdessä tietoa asiasta esim googlaamalla , niin uskon, että miehesikin ymmärtää mistä oikeastaan on kysymys.
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Mitäs jos te voitelisitte ennen touhuiluja esim Canesten-voiteella miehesi ja sitten hoitaisitte homman. Samalla hän ikään kuin lääkitsisi sinut ja itsensä varmuuden vuoksi. Tai sitten hän ainakin näin alkuun touhuilun ja pesun jälkeen rasvaisi itsensä. Jos ihminen on terve ja hyvässä fyysisessä kunnossa niin ei hiiva silloin riehaannu. Etsikää yhdessä tietoa asiasta esim googlaamalla , niin uskon, että miehesikin ymmärtää mistä oikeastaan on kysymys.

Kiitos vastauksestasi,täytyypi tuota ehdottaa jos mies suostuisi. Lääkäri kun oli selittänyt jotain ettei bakteerikannat sopisi yhteen, jos ei sopisi niin kait oireita olisi minullakin.minä olen ollut oireeton jo vuoden.ja minut on testattu ja tutkittu kaikenlaisilla kokeilla.kaikki puhtaat.
 
Viimeksi muokattu:
looginen
Voihan tämä olla vain leikkimielistä asian kääntelyä ja vääntelyä, tai sitten jotain muuta huonoa huumoria…
Onko kellään kokemusta miten pääsee eroon hiivatulehdus pelosta?
Pelottaako mahdollisena seurauksena ilmenevä sietämätön liikakutina?

1. onko hiivatulehdus hajoittanut suhteenne? -> luulisin sellaistakin joskus sattuneen
2. mies pelkää saavansa minulta uudelleen ko tulehduksen -> tartuntasuunnan arviointitilaisuus
3. vaikkei sitä minulla ole ollut vuoteen. -> ehkä jostain syystä ei ole nähtävästi tulehtunut
4. hänelle se uusi aina touhuilun jälkeen. -> silloin tällöin niin tapahtuu ja sitä voi olla liikkeellä
5. nyt kumpikin oireeton, -> saattaa raapia muniaan muuten miehekkäästi tai ei havaittavasti

6. uskallus mieheltä puuttuu, -> toisaalta melko riskialtis tilanne
7. mikä avuksi? -> 'seli'-patia
8. mies muuten ihana ja -> 'maistuis varmaan muillekin'
9. en haluaisi elää seksittömässä suhteessa vuosikausia. -> eihän mieskään kaiketi haluaisi
10. täytyypi tuota ehdottaa jos mies suostuisi. -> etuna ennalta ehkäisy

11. Lääkäri kun oli selittänyt jotain ettei bakteerikannat sopisi yhteen, -> ketä sitten koskeekaan
12. jos ei sopisi niin kait oireita olisi minullakin. -> voisi olla ja on ollut ilmeisesti kummallakin
13. minä olen ollut oireeton jo vuoden. -> pitkä oireeton kausi ei antaisi aihetta pelätä epidemiaa
14. ja minut on testattu ja tutkittu kaikenlaisilla kokeilla. -> turvatoimet naispuolisen tehohoitona
15. kaikki puhtaat. -> ehkä pelottavankin kliiniset tutkimusolosuhteet
 
Viimeksi muokattu:
ymmärrän
Tottakai miehelle voi tulla hiiva oireita vaikka sinä et niitä saa. Siihenhän perustuu sekin että toiseen hiiva tarttuu paremmin kuin toiseen.

Itsellä oli tosi hankala hiiva oireilu kesti vuosia. Eikä minua ainakaan vähättely parantanut.

Miksi miehesi saa sinusta hiivan ? Onko jotain muutakin iho alueen ongelmaa hänellä ?

Itse sain syödä vuoden noita sisäisiä hiivalääkkeitä ennenkuin tokeni. Siis hiiva muhi elimistössä vaikka ei aina alapää hiivaa ollutkaan. Ja pänks pahimmalla hetkellä taas hiiva oireet päälle.

Ongelma on oikea ja tosi. Miksi ette hae apua ihotautilääkäriltä jos tuo on syy että ei panna lähes vuoteen. ??

Näin ainakin tekstistä ymmärsin. ei hiivaa vuoteen..

Onko kellään kokemusta miten pääsee eroon hiivatulehdus pelosta? onko hiivatulehdus hajoittanut suhteenne? mies pelkää saavansa minulta uudelleen ko tulehduksen vaikkei sitä minulla ole ollut vuoteen. hänelle se uusi aina touhuilun jälkeen. nyt kumpikin oireeton,uskallus mieheltä puuttuu,mikä avuksi? mies muuten ihana ja en haluaisi elää seksittömässä suhteessa vuosikausia.
 
Viimeksi muokattu:
kossi
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;10741285:
Tottakai miehelle voi tulla hiiva oireita vaikka sinä et niitä saa. Siihenhän perustuu sekin että toiseen hiiva tarttuu paremmin kuin toiseen.

Itsellä oli tosi hankala hiiva oireilu kesti vuosia. Eikä minua ainakaan vähättely parantanut.

Miksi miehesi saa sinusta hiivan ? ...

Meillä menee toisinpäin. Vaimo saa sen jälkeen tlehduksen. Minä olen oireeton. Ja tästä aiheutuu selibatiaaaa...
 
Avovaimo
Meillä menee toisinpäin. Vaimo saa sen jälkeen tlehduksen. Minä olen oireeton. Ja tästä aiheutuu selibatiaaaa...

Ois vaan kiva tietää mistä tuo johtuu? ei ole kivaa kun ei voi tehdä mitään kivaa,miehellä kun pelko tulehduksesta niin vahvana kuin olla voi. saattaapi johtaa suhteen loppumiseen,sitä en haluaisi mutta yritän vielä puhua jospa hällä mieli muuttuisi. kuitenkin yhdessä oltu jo melkein 2v ja toisemme tunnetaan aika hyvin,uuteen suhteeseen alkaminen ei kiinnosta yhtään varsinkin kun mies muuten aivan mahtava ja seksi ollut aiemmin todella hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
looginen
Ois vaan kiva tietää mistä tuo johtuu? ei ole kivaa kun ei voi tehdä mitään kivaa,
Pötyä! Voi tehdä monta monta kivaa ilman tulehdusriskejä. Asia on melko yksinkertainen ja helppotajuisia selityksiä löytyy kyllä pilvin pimein. Kaikkea ei tiedetä, mutta näin harmittomia juttuja ei ole syytä asiallisesti ajatellen kovin paljoa murehtia.

miehellä kun pelko tulehduksesta niin vahvana kuin olla voi.
Aika järjetöntä, kuten moni voimakas pelkotila tietysti tuppaakin olemaan, mutta mistä moisessa fobiassa mahtaa aikuisten oikeasti olla kysymys? Mitä hiivatin kauhuja olisitte voineet kokea jotta siitä saisi kunnon kammon kehitettyä???
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Pötyä! Voi tehdä monta monta kivaa ilman tulehdusriskejä. Asia on melko yksinkertainen ja helppotajuisia selityksiä löytyy kyllä pilvin pimein. Kaikkea ei tiedetä, mutta näin harmittomia juttuja ei ole syytä asiallisesti ajatellen kovin paljoa murehtia.


Aika järjetöntä, kuten moni voimakas pelkotila tietysti tuppaakin olemaan, mutta mistä moisessa fobiassa mahtaa aikuisten oikeasti olla kysymys? Mitä hiivatin kauhuja olisitte voineet kokea jotta siitä saisi kunnon kammon kehitettyä???

Ei mitään kauhua,mieheltä kesti kauan päästä hiivasta eroon,lähes vuosi meni lääkekuureilla ja rasvaten,oli sitkeä hiiva. sulla ei ilmeisesti ole omakohtaista kokemusta hiivasta?
 
Viimeksi muokattu:
looginen
Ei mitään kauhua,mieheltä kesti kauan päästä hiivasta eroon,lähes vuosi meni lääkekuureilla ja rasvaten,oli sitkeä hiiva.
Hiivatulehdusta voi epäillä oireiden perusteella; kuitenkin kutinaoireisista alle puolella on hiivatulehdus. Onko tietoa minkäniminen sieni ja lääke tai miksi muuten sitkeä? Kuvaus samanaikaisista oireista ja seksitavoista kertoisi paljon jne. Myös terskan tulehduksia pidetään usein hiivatulehduksina, mutta sitä ne eivät juuri koskaan ole.

Meinaako tosissaan selvitä jollain poppaskonstilla ilman vastaavia kausia loppuelämänsä? Uskooko vakaasti että olet jollaintapaa henkilökohtaisesti ja lopullisesti 'saastainen'? Että huolellinen 'uskonpuhdistus' (parinvaihto) voisi tehdä autuaaksi ja lupailisi uutta tulevaisuutta hiivavapaana?

Kun vain viitsii miettiä tärkeimpiä faktoja niin tietää kuinka epätoivoisen turhaa on kehitellä erityisiä turvastrategioita. Emättimen hiivatulehdus on tyypillinen sukukypsien naisten vaiva. Hiivatulehduksen aiheuttaja on lähes aina emättimessä muutenkin tavattava Candida albicans -niminen hiivasieni, joka on yltynyt liikakasvuun. Hiivatulehdukselle altistavat esimerkiksi raskaus, antibioottien tai ehkäisypillereiden käyttö, liian tiukat vaatteet, hengittämättömät siteet tai suojat. Laukaisevaa tekijää ei aina tunnisteta.

sulla ei ilmeisesti ole omakohtaista kokemusta hiivasta?
Kyrsiihän se, varsinkin pitempi sesonki, mutta ei paljon muuta mahda kuin sinnitellä seassa.

Hiivainfektiolla tarkoitetaan tavallisesti Candida albicans -hiivan aiheuttamaa infektiota kosteissa taipeissa (nivustaipeet, pakaravako, rintojen alustat, kainalot), suupielissä, kynsivalleissa ja joskus kynsissä. Myös lasten sammas on Candidan aiheuttama.

Bakteerivaginoosi (BV) on yhtä yleinen emättimen tulehdus kuin hiivatulehdus bakteeritasapainon häiriö. Kyseessä ei siis ole vieraan bakteerin aiheuttama tulehdus, joten se voi myös parantua itsestään tai itsehoidolla.

Ihon niin sanottuun normaalikasvustoon eli normaaliflooraan kuulu useita bakteeri- ja hiivalajeja. Ihon ja limakalvojen hiivalla tarkoitetaan tavallisesti Candida albicans -hiivaa. Se on mukana erityisesti suun ja alapään hiivainfektioissa. Ihmisellä tunnetaan myös yhdeksän Malassezia-hiivalajia (entiseltä nimeltään Pityrosporum-hiivoja). Ihon normaalikasvustoon kuuluvien hiivojen esiintyminen ihossa ei aiheuta toimenpiteitä. Myös homesieniin kuuluvia Aspergillus- ja Penicillium -lajeja viljeltyy ihosta, erityisesti hikoilevista jaloista.

Ainakin Malassezia-hiivat aiheuttavat myös hidasta allergiaa. Ihoatoopikkopotilaat ovat usein allergisia myös Saccharomyces-hiivoille. Epäselväksi on toistaiseksi jäänyt, kuinka monella potilaalla hiiva-allergia pahentaa ihottumaa tai muita atopian oireita. Cryptococcus-hiiva-allergian ja hiivalääkehoitojen merkitystä ei tunneta.
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Hiivatulehdusta voi epäillä oireiden perusteella; kuitenkin kutinaoireisista alle puolella on hiivatulehdus. Onko tietoa minkäniminen sieni ja lääke tai miksi muuten sitkeä? Kuvaus samanaikaisista oireista ja seksitavoista kertoisi paljon jne. Myös terskan tulehduksia pidetään usein hiivatulehduksina, mutta sitä ne eivät juuri koskaan ole.

Meinaako tosissaan selvitä jollain poppaskonstilla ilman vastaavia kausia loppuelämänsä? Uskooko vakaasti että olet jollaintapaa henkilökohtaisesti ja lopullisesti 'saastainen'? Että huolellinen 'uskonpuhdistus' (parinvaihto) voisi tehdä autuaaksi ja lupailisi uutta tulevaisuutta hiivavapaana?

Kun vain viitsii miettiä tärkeimpiä faktoja niin tietää kuinka epätoivoisen turhaa on kehitellä erityisiä turvastrategioita. Emättimen hiivatulehdus on tyypillinen sukukypsien naisten vaiva. Hiivatulehduksen aiheuttaja on lähes aina emättimessä muutenkin tavattava Candida albicans -niminen hiivasieni, joka on yltynyt liikakasvuun. Hiivatulehdukselle altistavat esimerkiksi raskaus, antibioottien tai ehkäisypillereiden käyttö, liian tiukat vaatteet, hengittämättömät siteet tai suojat. Laukaisevaa tekijää ei aina tunnisteta.


Kyrsiihän se, varsinkin pitempi sesonki, mutta ei paljon muuta mahda kuin sinnitellä seassa.

Hiivainfektiolla tarkoitetaan tavallisesti Candida albicans -hiivan aiheuttamaa infektiota kosteissa taipeissa (nivustaipeet, pakaravako, rintojen alustat, kainalot), suupielissä, kynsivalleissa ja joskus kynsissä. Myös lasten sammas on Candidan aiheuttama.

Bakteerivaginoosi (BV) on yhtä yleinen emättimen tulehdus kuin hiivatulehdus bakteeritasapainon häiriö. Kyseessä ei siis ole vieraan bakteerin aiheuttama tulehdus, joten se voi myös parantua itsestään tai itsehoidolla.

Ihon niin sanottuun normaalikasvustoon eli normaaliflooraan kuulu useita bakteeri- ja hiivalajeja. Ihon ja limakalvojen hiivalla tarkoitetaan tavallisesti Candida albicans -hiivaa. Se on mukana erityisesti suun ja alapään hiivainfektioissa. Ihmisellä tunnetaan myös yhdeksän Malassezia-hiivalajia (entiseltä nimeltään Pityrosporum-hiivoja). Ihon normaalikasvustoon kuuluvien hiivojen esiintyminen ihossa ei aiheuta toimenpiteitä. Myös homesieniin kuuluvia Aspergillus- ja Penicillium -lajeja viljeltyy ihosta, erityisesti hikoilevista jaloista.

Ainakin Malassezia-hiivat aiheuttavat myös hidasta allergiaa. Ihoatoopikkopotilaat ovat usein allergisia myös Saccharomyces-hiivoille. Epäselväksi on toistaiseksi jäänyt, kuinka monella potilaalla hiiva-allergia pahentaa ihottumaa tai muita atopian oireita. Cryptococcus-hiiva-allergian ja hiivalääkehoitojen merkitystä ei tunneta.

Sepä se, mikä lie hiiva miehellä oli niin mielestäni oli erikoinen. ainoa mitä hänessä oli näkyvää oli vehkeiden vieressä kutiava punainen alue, vain toisella puolella,vehkeessä itessään ei ollut mitään. tulehdus poistui kun mitään ei tehty, palasi takaisin touhun jälkeen.välillä lievänä. ihmetyttää vaan miksei minulla ole mitään oireita, miksi oireet miehellä?
 
Viimeksi muokattu:
looginen
Sepä se, mikä lie hiiva miehellä oli niin mielestäni oli erikoinen.
Nivussilsa (nivustaipeen sieni-ihottuma)
Silsa, rihmasienen aiheuttama ihottuma, on melko tavallinen tauti nivustaipeissa ja pakaravaossa miehillä, harvoin naisilla, ei juuri koskaan lapsilla. Nivussilsapotilailla on tavallisesti sieni-infektio myös jaloissa, useimmiten varvasväleissä (ks. «Jalkasilsa»*1*).
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00238
Yleisimmät jalkasienen aiheuttajat meillä ovat Trichophyton rubrum ja Trichophyton mentagrophytes -sienet.

ainoa mitä hänessä oli näkyvää oli vehkeiden vieressä kutiava punainen alue, vain toisella puolella,vehkeessä itessään ei ollut mitään.
Nivustaipeen silsa alkaa tavallisesti toispuolisena mutta leviää viikkojen kuluessa myös toiselle puolelle, usein myös pakaravakoon. Ihottuma on tarkkarajainen, ja sen reuna on usein vähän koholla infektion aktiivisuuden merkkinä . Siinä voi olla sisäkkäisiä renkaita ja sienen aiheuttamia karvatuppitulehduksia. Nivussilsa kutiaa kohtalaisesti.
Kuva 1, http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/ldk/ldk00187.jpg
Kuva 2, http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/ldk/ldk00188.jpg

tulehdus poistui kun mitään ei tehty, palasi takaisin touhun jälkeen.
Nivustaipeen silsa parantuu lähes aina 1–2 viikon pituisella terbinafiinivoidehoidolla tai 3–4 viikon mittaisella klotrimatsoli-, ketokonatsoli-, ekonatsoli-, mikonatsoli- tai tiokonatsolivoidehoidolla. Samaan aikaan on hoidettava jalkasilsa samalla voiteella.
Lääkäriin on syytä hakeutua, jos diagnoosi on epävarma tai hoito on epäonnistunut. Jos tauti todetaan silsaksi, joskus tarvitaan sisäinen sienilääkekuuri, joka valmisteesta riippuen kestää 2–4 viikkoa.

välillä lievänä. ihmetyttää vaan miksei minulla ole mitään oireita, miksi oireet miehellä?
Nivussilsa melko tavallinen miehillä, harvoin naisilla, ei juuri koskaan lapsilla.
Kortisonivoidehoito ei paranna, mutta se voi muuttaa silsan ulkonäköä niin, että sitä on vaikea tunnistaa.

Varvasvälisilsan tunnistamisessa ei yleensä ole ongelmia, kunhan vain muistaa kurkistaa kahteen viimeiseen varvasväliin.
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/ldk/ldk00023.jpg
Lapsilla se on hyvin harvinainen, mutta keski-ikäisillä ja ikääntyvillä miehillä sitä on osapuilleen joka toisella, naisilla harvemmin. Tauti uusiutuu helposti. Sen takia hoitoa kannattaa toistuvissa tapauksissa jatkaa kuukausia tai vuosia. Sienirihmat ja -itiöt jäävät elämään kenkiin. Jalkapohjan silsa ei yleensä parane ulkoisella hoidolla.

Koska Candida albicans -hiiva kuuluu elimistömme normaaliflooraan, hiivainfektion kehittymiseen ei tarvita tartuntaa.
Hautuma (intertrigo) http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/ldk/ldk00165.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Eipä tässä oo touhuiltu,puhuttu on ja näytin nämä kirjoitukset miehelle,oli ne kuulemma ehtinyt jo lukea. seuraillaan miten tilanne tästä kehittyy,lääkäri oli sanonu että voi tulehdus olla hänellä krooninen jos vielä touhun jälkeen tulehdus uusiutuu. se kait tarkoittaa että siihen loppuu koko touhuilu ja taitaa meikäläisen vaihtaa toiseen naiseen. sitä en kylläkään haluaisi. suhde ollut muuten hyvä ja ihana.
 
looginen
Olen havainnut Sinun toimintasi järkeväksi, mutta miehen logiikkaa on tulkittava toisin.
näytin nämä kirjoitukset miehelle,oli ne kuulemma ehtinyt jo lukea.
Ei lukenut, koska sanoi lukeneensa. Ei tunnu uskottavalta. Voit tarkistaa onko tietoinen ko. asioista (tuskin on, ei sitä halua käsitellä, ennemmin suuttuu).

lääkäri oli sanonu että voi tulehdus olla hänellä krooninen jos vielä touhun jälkeen tulehdus uusiutuu.
Sanoi lääkärin sanoneen. Hiivan kuuluu terveellä ihmisellä ollakin 'parantumaton'. Nivussilsa pysyy 'kroonisena' jos ei hoida varvasvälisilsaa. Voit katsoa miltä kahden viimeisen varpaan väli näyttää.
Mitä ihmeen kroonista Sinusta voisi häneen tarttua? Spitaaliko?

se kait tarkoittaa että siihen loppuu koko touhuilu ja taitaa meikäläisen vaihtaa toiseen naiseen.
Miehen toilailuissa ei tunnu olevan tolkkua, jos pitää tulehduksen pelkoa motiivina.
Touhuiluhan on jo käytännössä kertaalleen loppunut. Vaihtomeiningin kannalta miehen puuhailu vaikutaa loogisesti pätevältä. Tuo foobinen oheistoimintakin tukee tarkoitusta.

sitä en kylläkään haluaisi. suhde ollut muuten hyvä ja ihana.
Niin rakastunut mieluimmin ajattelisi.*
 
Viimeksi muokattu:
mies -62
Olen äskeisen kanssa samalla kannalla. Kaikki merkit viittaavat kyseisen kyseisen miehen välinpitämättömyyteen, kyllästymiseen ja huseeraamiseen jonkin kolmannen osapuolen kanssa (jolla saattaa olla ennestään hiivatulehdus). Mies ei osaa keskustella asiata, saati uskalla tunnustaa syrjähyppyjään (vakisuhde?). Näin 48 v. kokemuksella saunan lauteilla kuultua suunnilleen noin on asiat menossa.
 
looginen
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Ehkä nyt ei ole ollut sopivaa tarjolla niin vaihto ei ole kiireellinen tai muuten ajankohtaisena järjesteltynä?


Olitkohan Sinä lääkintämestarina milloinkin ja tilaisuus tarkastella silmämäärin ihottuman kehitystä vielä nykyisinkin?
oon netistä lukenu kaikenlaisia juttuja hiivasta sekä nivussilsasta ja mitä olen vehkeen vierestä nähnyt niin nivussilvalta se on näyttänyt,varpaissa ei tosin ole ollut mitään. pieni punainen läntti vehkeen vieressä. saunassa olen nähnyt viikottain, sen enempiä kurkkimatta. ja sen punaisen läntin näin kun pyysin sitä näyttämään. hän luki minun nähden nämä kommentit tältä sivustolta ja sanoi olevansa kyllästynyt koko hiiva asiaan. no enää en aio seksiä pyytää,katon koska hän itse ottaa asian puheeksi. ei kai siihen montaa vuotta mene? toivottavasti ei. itselläni todettiin ms-tauti ja sekin tässä välissä takkuaa,ei tähän tautiin kuole eikä tämä tartu,vähän hidastaa minun liikkumista mutta yritän itse sopeutua siihen mitä tämä sairaus tuo. mies ei ilmeisesti pysty tätä tautia sulattamaan. asiasta on paljon puhuttu mutta alkaa minulla olemaan keinot vähissä.
 
Viimeksi muokattu:
looginen
oon netistä lukenu kaikenlaisia juttuja hiivasta sekä nivussilsasta ja mitä olen vehkeen vierestä nähnyt niin nivussilvalta se on näyttänyt,varpaissa ei tosin ole ollut mitään.
Ymmärtääkseni siis lääkitys miehen itsehoitona, etkä osallistunut toimenpiteisiin. Nyt ei kutinaa eikä läiskästä jälkeäkään. Kaksi viimeistä varvasväliä kliinit ja hilseettömät.
Voitko tarkentaa episodia: "tulehdus poistui kun mitään ei tehty"? (ei lääkitty?)

Se että touhun jälkeen oireet palasivat, voi aiheutua sienen teknisestä itsetartunnasta - liikuntatoimen epätyypillisvaikuttein - 'ympäristömuutoksista (kalsarikasvihuoneilmiö), raapetta & kastepiste & hautoma' jne.
En ole tähän mennessä huomannut mitään syytä ajatella Sinua infektion lähteenä.

itselläni todettiin ms-tauti ja sekin tässä välissä takkuaa,ei tähän tautiin kuole eikä tämä tartu,vähän hidastaa minun liikkumista mutta yritän itse sopeutua siihen mitä tämä sairaus tuo. mies ei ilmeisesti pysty tätä tautia sulattamaan.
Jos venytetään käsitteitä, niin kyllä se sittenkin tarttunut ON (mieleen) ja uhkaa jopa kroonistua. Siitä vaivasta pääsee kuitenkin eroon samalla kun naisestakin. Raakaa peliä jos niikseen tulee.

hän luki minun nähden nämä kommentit tältä sivustolta ja sanoi olevansa kyllästynyt koko hiiva asiaan.
Niinpä. Ei siitä minusta asiallisia eroaineksia saa kera thrillerinkään. Pieni kutinaläntti, apuva! Näinköhän kyllästyi pelkäämiseen?
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Ymmärtääkseni siis lääkitys miehen itsehoitona, etkä osallistunut toimenpiteisiin. Nyt ei kutinaa eikä läiskästä jälkeäkään. Kaksi viimeistä varvasväliä kliinit ja hilseettömät.
Voitko tarkentaa episodia: "tulehdus poistui kun mitään ei tehty"? (ei lääkitty?)

Se että touhun jälkeen oireet palasivat, voi aiheutua sienen teknisestä itsetartunnasta - liikuntatoimen epätyypillisvaikuttein - 'ympäristömuutoksista (kalsarikasvihuoneilmiö), raapetta & kastepiste & hautoma' jne.
En ole tähän mennessä huomannut mitään syytä ajatella Sinua infektion lähteenä.


Jos venytetään käsitteitä, niin kyllä se sittenkin tarttunut ON (mieleen) ja uhkaa jopa kroonistua. Siitä vaivasta pääsee kuitenkin eroon samalla kun naisestakin. Raakaa peliä jos niikseen tulee.


Niinpä. Ei siitä minusta asiallisia eroaineksia saa kera thrillerinkään. Pieni kutinaläntti, apuva! Näinköhän kyllästyi pelkäämiseen?
Niin tulehdus poistui kun seksiä ei harrastettu,hän itse rasvat laittoi ja peseytynyt aina ahkerasti,kesällä lähes päivittäin jollain saippualla mitä miehet nyt käyttääkään. nukkuuko miehet yleensä kalsarit jalassa? minä en jos ei pakko. kait niitä vehkeitä ois joskus "tuuletettava" ?
 
Viimeksi muokattu:
looginen
nukkuuko miehet yleensä kalsarit jalassa?
En tiedä. Muistaakseni brittiläiset (yllättäen?) keskimäärin eniten alasti.

minä en jos ei pakko.
Makuasia, tottumus tai ympäristöongelma, jos tarvitaan lämpöeristystä tai 'lämmöneristettä', mistä tahansa syystä?
Mikä lienee siveysyöfiksaatio taikka yöharsofetissi minullakin kun mielellään asutta mutta peitettynä. Kesäkuumallakin, joku liina 'mörköjä vastaan', ettei olo tunnu niin paljaalta syötiltä haukkaajaa houkuttaa tai jotain…

kait niitä vehkeitä ois joskus "tuuletettava" ?
Sinäpä sen sanoit, just niin - ilmastointivehkeet! Mainio markkinavako japanilaiselle tuotekehittämölle, kun riisutussakin miehenmallissa jää taivealueita pussien katveeseen, eikä taida auttaa pussijuoksu pussihousuissakaan.

Joten: Liikeideana "Oiva"-matkavehjetuuletin, taskumalli ilman johtoa, vähän niinkuin ruotsalaisten viimeisin keksintö: Langaton ompelukone.
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
En tiedä. Muistaakseni brittiläiset (yllättäen?) keskimäärin eniten alasti.


Makuasia, tottumus tai ympäristöongelma, jos tarvitaan lämpöeristystä tai 'lämmöneristettä', mistä tahansa syystä?
Mikä lienee siveysyöfiksaatio taikka yöharsofetissi minullakin kun mielellään asutta mutta peitettynä. Kesäkuumallakin, joku liina 'mörköjä vastaan', ettei olo tunnu niin paljaalta syötiltä haukkaajaa houkuttaa tai jotain…


Sinäpä sen sanoit, just niin - ilmastointivehkeet! Mainio markkinavako japanilaiselle tuotekehittämölle, kun riisutussakin miehenmallissa jää taivealueita pussien katveeseen, eikä taida auttaa pussijuoksu pussihousuissakaan.

Joten: Liikeideana "Oiva"-matkavehjetuuletin, taskumalli ilman johtoa, vähän niinkuin ruotsalaisten viimeisin keksintö: Langaton ompelukone.
nyt taas miehellä oireita ollut , meni lääkäriin ja taas syytettiin minua vaikka ei ole mitään touhuttu. eli ei seksiä moneen kuukauteen ja taas se hiiva puhkes miehelle. nyt siltä otettu jotain kokeita labrassa ja odotellaan tuloksia. uuden vuoden kunniaksi mies purki kihlauksemme, sain puhuttua 2 viikkoa miettimis aikaa kun en ymmärrä että yks hiiva voi kaiken tuhota. toivon vaan että labrakokeista löytyy muu syy kuin minä.
 
Viimeksi muokattu:
Opus_
nyt taas miehellä oireita ollut , meni lääkäriin ja taas syytettiin minua vaikka ei ole mitään touhuttu. eli ei seksiä moneen kuukauteen ja taas se hiiva puhkes miehelle. nyt siltä otettu jotain kokeita labrassa ja odotellaan tuloksia. uuden vuoden kunniaksi mies purki kihlauksemme, sain puhuttua 2 viikkoa miettimis aikaa kun en ymmärrä että yks hiiva voi kaiken tuhota. toivon vaan että labrakokeista löytyy muu syy kuin minä.
Onpas harmillista.... Kai miehesi tajuaa että muillakin naisilla tuota hiivaa on, ettet ole ainoa.. Hiiva voi tulla lähes kenelle naiselle tahansa, joten tarkkaan saa etsiä että löytää 100% hiivattoman naisen, jos se nyt on siis se hänen ongelmansa..

Itselle tuli mieleen että taustalla on pakko olla muutakin, esim. se aiemmin mainitsemasti ms-tauti.. Hiiva on hyvä (teko)syy lähteä suhteesta ja asioista joita voi olla vaikea kohdata... Ja mistä sen ikinä tietää jos miehelläsi on kuitenkin joku toinen jo valmiina.. Voimia ja jaksamista.
 
Viimeksi muokattu:
Avovaimo
Onpas harmillista.... Kai miehesi tajuaa että muillakin naisilla tuota hiivaa on, ettet ole ainoa.. Hiiva voi tulla lähes kenelle naiselle tahansa, joten tarkkaan saa etsiä että löytää 100% hiivattoman naisen, jos se nyt on siis se hänen ongelmansa..

Itselle tuli mieleen että taustalla on pakko olla muutakin, esim. se aiemmin mainitsemasti ms-tauti.. Hiiva on hyvä (teko)syy lähteä suhteesta ja asioista joita voi olla vaikea kohdata... Ja mistä sen ikinä tietää jos miehelläsi on kuitenkin joku toinen jo valmiina.. Voimia ja jaksamista.[/QUOTE

niinpä.hiivattomia naisia tuskin löytyy ainakaan helposti. väittää ettei ole toista naista,kait se on uskottava. olenkin miettinyt onkohan olemassa miehiä jotka hyväksyy ms taudin ja tenavat?ja mistäköhän sellaisen löytää? en kyllä taida pystyä uuteen suhteeseen helpolla,mies kun oli elämäni rakkaus,parhain kaikista.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä