huh hellettä

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä Sole, 13.07.2005.

1. Sole Vierailija

Mikä on sinun salaisuutesi pysyä freshinä helteessä niin meikin kuin muunkin raikkauden suhteen?

2. Tulispa jo talvi Vierailija

Eipä paljon kikkaskonsteja ole, kun on työhuoneessakin 33 astetta lämmintä...... Ei siinä oloaan kovin freessiksi pysty saamaan.

3. Tuulia Vierailija

Oikee asenne varmaan on ainoo mikä auttaa, hyvän ilmastoinnin lisäks. :) Mutta ei kyllä varmaan mikään tuote näin lämpimällä auta. Minusta on ihanaa, kun on lämmintä. Tosin sitä on jatkunut jo jonkin aikaa... Mutta olen päättänyt, etten valita, kun koko pitkän talven olen odottanut kesää ja lämpimiä päiviä. Vedenkestävät meikkituotteet ja välillä kasvojen huuhtelu kylmällä vedellä ja iloinen mieli! :)

4. oletko Vierailija

Tuulia lomalla vai töissä?hyvä päätös sinällään olla valittamatta,mutta jos et huhki töissä,on helppo sanoa,että ei valita.kun teet duunia 33 asteen lämmössä ,niin käypä vain mielessä,että aikun on kuuma!

5. Tuulia Vierailija

Töissä olen vielä pari viikkoa ja sitten kutsuvat lomalaitumet. :) Töissä kyllä saa hiota ihan kunnolla, kun on aika fyysinen työ, mutta onneksi meillä ilmastointi pelaa paremmin kuin teillä. 33 astetta, huhhuh...

6. Rhiannon Vierailija

Niin, kun tekee töitä tulikuuman silitysraudan ja liimaprässin ääressä, ei siinä ilmastoinnitkaan hirveästi auta. Tosin eipä meillä se ilmastointi mikään häävi ole... parista pöytätuulettimesta ja huippuimurista ei paljoa ole iloa kun aurinko porottaa aaltopeltikattoon täydeltä terältä... Eikä kaverillani yhtään sen paremmat oltavat tuulilasitehtaalla kuumien laminointikoneiden ääressä jossa lämpötila saattaa nousta reilusti yli 30 asteen, lisänä tietysti palohaavoilta ja lasinsiruilta suojaavat suojavarusteet...

Ainoita keinojani pysyä freesinä ovat meikittömyys ja tehokas dödö sekä hengittävät, viileät työvaatteet.

7. kaisu_ Vierailija

Työpaikalle tämä neuvo ei auta, mutta parhaiten helteessä tulee toimeen kun välttää kaikkea turhaa liikehdintää. Eli siis ihan kaikki turhat liikkeet pois, niin hikoilu vähäsen helpottaa.

8. bebe Vierailija

Haluaisinpa minäkin tietää freessinä pysymisen salat.

Viimeyönäkin heräsin useamman kerran kun pitkät hiukset olivat takertuneet nihkeään ihoon kaulan ympärille. Ei auta vaikka ikkunakin olisi auki. Onneksi tänään tuli ukkonen ja kunnon sade, se puhdisti ilmaa hieman.

9. Päivi Vierailija

Pidän meikin minimissä, nukun yöllä parvekkeella, juon vettä, oleilen varjoissa ja käytän hellehattua.

Ei kovin freessiä, lähinnä hitusen helpottavia toimenpiteitä. Kohta pääsee landelle ja järveen! :)

Ja olen siis lomalla. :p

10. Erja Vierailija

Mies kesäisin asfalttihommissa. Ympäripyöreitä, vähintään 10-15 tuntisia päiviä. Massa noin 180 asteista. Mutta jokainen hommansa valinnut...

11. Maarit Vierailija

Ihanaa kun on jo viileempää. Meinas tulla jo vilu kukkamekossa tuulessa.

12. anouk Vierailija

Itse teen töitä näyttöpäätteen ääressä. Kasvoja kiristää ja kuumottaa (herkkä iho), johon olen hoidoksi löytänyt Avenen mineraalivesisuihkeen. Säilytän sitä jääkaapissa.

13. tutu Vierailija

Meillä on onneksi töissä viileää välillä tuntuu, että liiankin kanssa, kun ulos voi pukeutua kevyisiin vaatteisiin. Hyvä vinkki toi mineraalivesisuihke. Varmaan hyvä lomamatkallakin, kun odotettavissa on lämmintä Kreikassa (elokuussa).

Jaa tämä sivu