huorissa käynti?

  • Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
asiakas
Kun kauniilta naisilta ei saa, ja rumilta ei huoli niin onko kellään kokemuksia huorissa käynnistä? Onko noi sihteeriopiston panotpuut laadukkaita, vai pitääkö mennä thaimaahan?
 
Wosu-Wosu
Älä tuhlaa euroasi Thaimaan-matkaan.Naapurimaan (itä)
opiskelijat auttavat mielellään ongelmasi kanssa.
Tietty meidän paikalliset (suomi)""oppilaaat"",osaavat homman,lähes yhtä hyvin ;)

-kokemusta on- :)
 
Pillu on pillu.
Eiköhän se ole loppujen lopuksi niin, että pillu on pillu, eikä muuksi muutu. Olennainen ero on mitä sen pillun ympärillä on. Tarkoitan tällä lähinnä sitä, mikälaisessa kropassa ja minkälasien ihmisen jalkovälissä se on. Tällä taas tarkoitan ulkonäköä, olemusta, kropan muotoja jne. Myös erittäin merkittävä tekijä on se mitä kyseisen pillun omiastaja ymmärtää seksistä ja seksuaalisuudesta. Onko hän sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, eli vapautunut toteuttamaan kaikkea kivaa, vai onko hän pelkkä lahna-panopuu.

Eiköhän tänä päivänä pillun markkina-arvo ole laskusuunnassa, sillä ylitarjonta ja menestyäkseen markkinoilla on pillun haltjan saatava ""tuote"" houkuttelevaksi ja kiinnostavaksi, jotta siitä oltaisiin kiinnostuneita ""pllumarkkinoilla"". Luonnollisesti tämän markkina-arvon ylläpitämiseksi on panostettava ulkoiseen olemukseen.
Tämä on vähän samanliaasta kisailua, mitä eri kännykkävalmistajat ja operaattorit joutuvat käymään ylläpitääkseen tuotteensa haluttavuutta markkinoilla.

Tietenkin tuotteen haluttavuutta ja sen kiinnostavuutta lisäävät onko kyseinen tuote, eli ""markkinarko"" vaaleiden sellulittien ja ylimääräisen läskien ja rasvapoimujen kyllästämien reisien välissä, vai pilkistääkö kauniiden hyvinruskettuneiden reisien välistä kaunis tumma kharainen häpykarvoitus ja helakanpuneiset sisuskalut, jotka näyttävät houkuttelevimmilta kauniisti ruskettuneiden reisien välistä.

Tässäpä muutamia ajatuksia mietittäväksi ja pohdittavaksi. esittää ex merimies, joka on seilannut meriä siellä sun täällä.

 
Kokeillut
Kerran olen käynyt, työreissulla paineita purkamassa. Silloin ainakin sain malminkadulla hyvän hoidon suomessa pitkään asuneelta itätytöltä. Ei ihan nuori mutta siro ja osasi hommansa. Sopuhintainen eikä ollu turhan tarkka kellosta eli sovitusta ajasta mikä on käytettävissä. Olin tyytyväinen, samoin työkaverini minun jälkeen.
 
Ajattelija
Ja mitenkähän sen vastapuolen killuttimet on houkuttelevat, onko pieni surkea nakki vastassa, vai iso maha, niin ettei näy sitä nakkiakaan ollenkaan ? Vai lyökö likainen haju vastaan, niin että tekisi mieli ennemmin oksentaa, kuin koskea pitkällä kepilläkään ""asiakkaaseen""!
 
h.pukki
itse olen kaynyt huorissa useaan kertaan ja kivaakin on ollut. Se on kokemuksena ihan ok ja valilla vaan tarvitsee tyhjentaa nyytit. Ei se niin kamalaa ole. Sehan on mailman vanhin ammatti ja palveluille on siis kysyntaa, etta hurskastelu seis! Joissain, monissakin kulttuureissa se on aivan normaali ja hapeilematon juttu. Rohkeasti vaan, mutta kumi valiin, ettei jalkeenpain tule ongelmia.
 
Sika mies
Olen kokeillut Suomalaista,ystävällinen mukava,vartalossa selluliittiä ikä24.Virolaista jotain 27v vartalo viimeisen päälle kunnossa,ynseä kohtelu.Venäläistä 36v hyvä vartalo kauniit vaatteet paras seksi luonne vähän ylpeä.Thaimaasta 30v tavallisen näköinen,paras kohtelu ystävällinen.
 
ei enää vosuja
Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
Kun kauniilta naisilta ei saa, ja rumilta ei huoli niin onko kellään kokemuksia huorissa käynnistä? Onko noi sihteeriopiston panotpuut laadukkaita, vai pitääkö mennä thaimaahan?
Itse löysin täältä Turusta pari aivan upean näköistä, nuorta ja tiukkapilluista Thai-hierojaa joiden hoidosta nautin viikoittain. Ei samanlaisia vosuja löydy kuppiloista mukaan, eikä edes suomalaisia maksullisiakaan samantasoisina. Olen vakiasiakkaana tehnyt sopimuksen tyttösten kanssa ja nykyään he käyvät luonani hierontasessiolla, välillä yhdessä ja välillä erikseen. Parempaa hierontaa en ole koskaan saanut, ja mieli lepää session jälkeen. Miksi tuhlata rahaa omakotitaloon, farmariin, koiraan ja luopua vielä puolesta näistä muutaman vuoden päästä kun naiselta ei saa enää lämpöä ja seksi on laamasen lehmän laiskaa. Maksan mielummin pienen summan Thai-tyttösille täyden 10:n hieronnasta kerran-pari viikossa. Ja se vispaava singeri jota takapuoleksi sanotaan, täydellistä palvelua!

 
Hippi-Henkka
Oon kyllä miettinyt tuota maksullisten naistenkin vaihtoehtoa. Sinänsä tuntuisi turhalta maksaa seksistä koska saisin sitä ihan tavallisilta naisiltakin ilmaiseksi. Ongelma on siinä että olen hiukan ujo. Eli rohkea ja asiansaosaava maksullinen nainen voisi ehkä auttaa minua henkisissä ongelmissani.

Saisin ehkä sitten normaalin tyttöystävän jos pystyisin avaamaan seksuaalisen pidättyväisyyden lukkoni. En vain taida uskaltaa toteuttaa tuota ikinä.
 
pitkässä juoksussa
Maksulliset naiset tulee halvemmaksi ja laatu on toista. Tai onhan näitä tavallisia suomivosuja jotka ei tavallisesta baariseurasta erotu, mutta Thaittaria ja muitakin maksullisia öytyy, joissa laatu on A-priimaa, ja joiden toimintaan ei pety, vaan se kattaa kaiken ja oikein tehtynä. Kuinka usein voi baariseurasta sanoa että on parasta sisäfilettä nötkötin hinnalla. Ja kun alkaa vakituisesti heilastaa niin pikku hilja tulee aina vain kalliimmaksi, lapsen kasvatuksen hinnaksi on laskettu yli 100 000 euroa á. Muutaman vuoden jälkeen seksi on lasikaa, varsinkin lapsen jälkeen. Sitten tulee ero ja kaikki menee puoliksi, vaikka tietenkin miehenä tuo suurimman osan rahasta taloon. Maksullinen tulee ennen pitkää halvemmaksi, ja kun naama ei enää miellytä tai ikää tulee, niin eikun vaihtamaan uuteen entistä nuorempaan ja kauniimpaan joka tekee kaiken nuoruuden innolla.
 
usko pois
Alkuperäinen kirjoittaja Hippi-Henkka:
Oon kyllä miettinyt tuota maksullisten naistenkin vaihtoehtoa. Sinänsä tuntuisi turhalta maksaa seksistä koska saisin sitä ihan tavallisilta naisiltakin ilmaiseksi. Ongelma on siinä että olen hiukan ujo. Eli rohkea ja asiansaosaava maksullinen nainen voisi ehkä auttaa minua henkisissä ongelmissani.

Saisin ehkä sitten normaalin tyttöystävän jos pystyisin avaamaan seksuaalisen pidättyväisyyden lukkoni. En vain taida uskaltaa toteuttaa tuota ikinä.
Lähes kaikki miehet ja vielä useampi naisista on oikeasti ujo, osa vain peittää ujoutensa hölinällä ja itsetehostuksella vaikka pissiminen on lähellä. Onhan tietenkin niitä jotka ovat saaneet niin paljon huomiota, että itsetunto on kusipäärajoilla, mutta niitä on suhteesa vähän.
Rohkeasti vain kokeilemaan.
 
Håkan
No miksette miehet pöki toisianne. Pääsette sinne himoitsemaanne tiukkaan reikään, on niin kiinteetä ja selluliittivapaata ja täydellinen kroppa muutenkin, ja miehet varmaan ottavat paremmin suihinkin. Ei tarvitse naisia enää kärsiä.
 
;)=)
Alkuperäinen kirjoittaja turusta:
hei, mikä thai-hierontapaikaa. olen joskus käynyt sisällä, mutta ei ole näkynyt nuoria thai-tyttöjä, vaan vanhempia
Turussahan on monen monta tahaihieromoa, joista lähes kaikki antavat lisäpalveluja. Harva haluaa toisen satiaisia ja liikaa asiakkaita joten ei kai omaa suosikkipaikkaansa viitsi mainostaa.

 
neljä kertaa käynyt
Thaimaahan kannattaa lähteä jos halua pillun lisäksi aurinkoa ja lomailua.
Kannattaa olla perillä vähintään 10 yötä ja vuokrata aina tyttö koko yöksi. Tytöissä on eroa, joten ei kannata ihastua liikaa ensimmäiseen, eli ainakin ekat 5 yötä kannattaa kokeilla eri tyttöjä ja jos tosi hyvä löytyy, sen jälkeen voi valita sen loppureissun 'tyttöystäväksi'.

Mikäli on akuutti tilanne, niin sihteeriopistosta löytyy helpotusta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä