huorissa käynti?

  • Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
rasvaus kuntoon
Kun viikon lataa voimia Thaimaassa, niin taas alkaa vormula kulukea

http://www.iltalehti.fi/formulat/200803267437448_fo.shtml

Ei ihme että Kimikin osti huvilan Thaimaasta, paljonko vetoa että tulee lomailemaan siellä usein ilman Jenni-vaimoa
 
f1x
"Myös Sutililla riittää pohdiskeltavaa lomallaan, sillä hän ei ole ylittänyt maaliviivaa kauden kummassakaan kilpailussa."


Veikkaan että Thaimaassa Sutil ohittaa useita 'viivoja' edes takaisin

 
Mertsu
Maailman meriä ja maita kierrettyäni on plakkarissa maksullisia ainakin Jamaikalta, Meksikosta, Hondurasista, El Salvadorista, Nicaraguasta, Panamasta, Kolumbiasta, Brasiliasta, Dominicasta, Dominikaanisesta Tasavallasta, Haitista, Kiinasta, Filippiineltä, Vietnamista, Malesiasta, Thaimaasta, Costa Ricasta ja jopa Nepalista. Ja rehellisyyden nimissä on sanottava, että aina on ollut hintansa väärtti. Joskus on tullut laukeamaton, mutta se on sitten johtunut siitä, että nalli on kastunut baarissa ennen sessiota. Tosin hutsujen kanssa pelattaessa jää paljon pois, kun ne pimut ei nauti siitä niin, että tulisivat. Eikä siinä kauheesti viitsi alkaa tavaraakaan nuoleskelemaan. Mutta ei niitä kotimaisia honey bunnyjä ole maailmalla saatavilla. Mutta kyllä hutsuissakäynti aina käteenvedon voittaa.
 
Suomen viikinki
Alkuperäinen kirjoittaja Mertsu:
Maailman meriä ja maita kierrettyäni on plakkarissa maksullisia ainakin Jamaikalta, Meksikosta, Hondurasista, El Salvadorista, Nicaraguasta, Panamasta, Kolumbiasta, Brasiliasta, Dominicasta, Dominikaanisesta Tasavallasta, Haitista, Kiinasta, Filippiineltä, Vietnamista, Malesiasta, Thaimaasta, Costa Ricasta ja jopa Nepalista. Ja rehellisyyden nimissä on sanottava, että aina on ollut hintansa väärtti. Joskus on tullut laukeamaton, mutta se on sitten johtunut siitä, että nalli on kastunut baarissa ennen sessiota. Tosin hutsujen kanssa pelattaessa jää paljon pois, kun ne pimut ei nauti siitä niin, että tulisivat. Eikä siinä kauheesti viitsi alkaa tavaraakaan nuoleskelemaan. Mutta ei niitä kotimaisia honey bunnyjä ole maailmalla saatavilla. Mutta kyllä hutsuissakäynti aina käteenvedon voittaa.
Kyllä maailmalla saa ihan maksutontakin nuorta lihaa niin paljon kuin jaksaa maistella. Kun on vaalea, sinisilmäinen, pitkä ja komea Pohjolan viikinki treenatulla kropalla niin se on maailmalla todella kuumaa valuuttaa. Afrikassa, Aasiassa, Väli- ja Etelä-Amerikassa sekä Itä-Euroopassa riittää vientiä heti minne meneekin. Siinä missä täällä tummat miehet ovat suosiossa, etelässä ja idässä ovat vaaleat. Etelä-Euroopan ja Keski-sekä Etelä-Amerikan latinot, hispanot ja mulatit, Lähi-Idän ja Pohjois-Afrikan muslimit, Afrikan mustat, Aasian orientalnaiset, Itä-Euroopan pitkäjalkaiset slaavit, kaikki ne haluavat komean vaalean miehen. Jos menet johonkin pienempään kaupunkiin tai kylään, niin viereen tarrautuu aina joku puhtaan viaton kaunis ja aulis neito palvelualttiina. Ei niiltä saa tautia vaikka innolla nuolisi.

 
Mertsu
Brasiliassa etenkin hommat hoituu ihan normaalin kaavan mukaan ilman maksuja. Amazonaksella on sellainen kiva pieni kaupunkin kuin Itacoatiara. Siellä tytöt ei ole nin mustasukkaisia kuin brassitytöt muuten on. Kaksi tyttöä yhtä aikaa sängyssä ei ole mikään suoritus. Onnistuu joka ilta.
 
Ihan oikeasti
Ettekö pärjää ilman seksiä edes vuotta?? "Mutta kun saisin ilmaiseksi, miksi pitäisi huorille maksaa".. Aina halunnut tietää, miksi miehet ovat aina seksin perään? Ootte naurettavia. Valittaa viel ettei kelpaa mikä tahansa. Kuule kohta kullis leikataa, ni ymmärrät. =D Enkä pyydä anteeksi.
 
huorissa ja pann
vaikka ilmankin saisi

aina välillä tuo ajatus maksullisesta vaan alkaa kiihottamaan niin että täytyy käydä purkamassa paineet, onhan sekin jonkinlainen fetissi, koska jopa rikkaat on välillä koukussa huoriin, vaikka heillä ei puutetta ilmaisesta varmasti olisi

esim Robbie Wiliams
"ROBBIE WILLIAMS NEARLY SHOT BY PROSTITUTES"
http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.nsf/mndwebpages/williams%20nearly%20shot%20by%20prostitutes

Hugh Grant
"Hugh Grant bailasi ilotyttöjen kanssa"


Ronaldo
"Ronaldon rajut orgiat viiden ilotytön kanssa"

Charlie Sheen

 
Kaspian83
Alkuperäinen kirjoittaja Mies eikä huorantappi:
Vain luuseri hyppää huoran päälle.
Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta toisaalta, jonkun on aina oltava luuseri, häviäjä. Mielestäni siinä on jotain jaloa, että alistuu luuseriksi - maailman sylkykupiksi.
 
Päivän hauskin juttu
"FIA-pomo Max Mosley kärähti seksiskandaalista - katso natsiorgiavideo
30.03.2008 16:09, päivitetty 30.03. 23:06

Kansainvälinen autoliitto FIA ei halua ottaa kantaa F1-maailmaa ravistelevaan seksiskandaaliin. FIA ilmoitti asiasta sunnuntai-iltana.

Englantilainen News of the World -lehti julkaisi aiemmin todisteita, joiden mukaan Kansainvälisen autoliiton FIA:n puheenjohtaja Max Mosley osallistui sadomasokistisiin natsiorgioihin viiden prostituoiduksi epäillyn naisen kanssa kanssa.

Lehden julkaisemassa videossa Mosley, 67, on sidottuna alasti penkille ja yksi naisista piiskaa häntä takapuolelle.

Osalla naisista on päällään natsiuniformuja ja osalla keskitysleirivankien pukuja.

Myöhemmin videolla Mosley puhuu saksaa ja piiskaa keskitysleirivangeiksi pukeutuneita naisia. Seksiorgia pidettiin lontoolaisessa luksusasunnossa ja se kesti noin viisi tuntia, kertoo News of the World."

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1511575

"Mosleyn isä Oswald Mosley oli Britannian fasistipuolueen johtaja. Hänen häissään vuonna 1936 oli paikalla sekä Adolf Hitler että Joseph Goebbels."


Mitä veikkaatte, käyttääkö natsi-Mosley siviilissä Hamiltonista puhuessaan n.gg.r sanaa?
 
Mertsu
Vanha totuushan on, että miksi hankkia koko lehmä, jos haluaa vain lasin maitoa. Kun on pelkästään seksin perässä niin miksi sitä pitäisi kuluttaa tolkuttomasti aikaa ja mahdollisesti rahaa naisen pokaamiseen? Sitten, kun on sen aika, että pitäis saada jotain pidempiaikasta niin sitten toimintatavat on toiset. Paljon puhetta ja paljon huomion osoittamista sun muuta. Ja lopputulos on ihan sama kuin maksullistenkin kanssa. Ainakin Suomessa, missä naiset ovat ravintoloissa enemmänkin varmoja tapauksia kuin helppoja nakkeja. Toisaalta miksi myydä vapauttaan johonkin suhteeseen?
 
Anttijusseri
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
ja vaimotko odotti kotona?

mitä ne huorat sitten tekee niissä paikoissa? aluksi lämmittely? ja lopuksi..? hinta?
Olen n. 50 v. ja onnellisesti naimisissa jo 25 v. Parantumaton sairaus on vienyt potenssin heikoksi. Kävin äskettäin Venäjällä ja kokeilin (eka kertaa) eräässä pikkukaupungissa että mitä ne maksulliset sitten oikein osaavat. Paikallinen liikekumppani järjesti naisen (25 v nauravainen blondi, isot rinnat), jonka kanssa sitten hotelliin. Kerroin sairaudestani ja erektio-ongelmasta. Nainen ehdotti ensin eroottista hierontaa joka tuntuikin mukavalta. Erektiosta ei tietoakaan. Sitten kokeiltiin suuseksiä, rintojen imeskelyä yms. Ei erektiota. Kumi oli tietysti mukana sikäli kuin mahdollista. Jos olisi seisonut, olisi arvatenkin harjoitettu yhdyntää.

Sitten juteltiin niitä näitä. Nainen esitteli tytärtään ja kissojaan kännykän kuvista. Hieroin itsekin naisen niskoja ja selkää, jolloin häntä rupesi kovin nukuttamaan ja annoinkin nukkua loppuajan. Itse pakkailin matkalaukkua yms. Sutenöörin puhelinsoitto sitten herätti naisen, joka poistui ripeästi.

2 tunnin sessio maksoi 100 eur. Pietarissa hinta kuulemma 200 eur/h.

Tulin kotiin jossa seksikäs vaimoni odotti. Rakastelimme heti, erektio kohtalainen.

Imeisesti minä en kertakaikkiaan lämpiä naisesta, jota en tunne ja johon en ole ehtinyt kiintyä. Olen tyytyväinen tästä tiedosta. En aio käyttää maksullista enää ellei kohteliaisuus tai maan tapa sitä vaadi. Asiassa ei mielestäni ole mitään periaatteellisesti pahaa jos haluaa vain kokeilla ja parisuhde on kunnossa tai jos sellaista ei ole. Minua asia ei kylläkään kiinnosta. Parisuhteessa on mielestäni jotakin vikaa jos on jatkuvasti käytävä huorissa, paitsi ehkä jos etäisyys, sairaus, vamma tms estää kotiseksin. Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni ja suhteitakin on kovin erilaisia.

Aion kertoa kokemuksen vaimollenikin kun on sopiva hetki (tulin vasta eilisiltana). Suhteemme on hyvin luja ja luottamuksellinen enkä näe tarvetta salata mitään eikä ainakaan tällaisia pikkuasioita. Amor vincit omnia.
 
pikkubeibe
Olen lukenut prostituoitujen haastatteluista, että aika moni mies haluaa vain jutella. Jotkut haluavat esim hierontaa, jutustelua, halailua, mutta eivät ollenkaan seksiä. Joten ei se pidä paikkaansa, että huora on kuin kone joka heti ryhtyy hommiin kun mies astuu huoneeseen ja joka jätkällä seisoo välittömästi.
Toivotan hyvää jatkoa sinulle!
 
naomi xxx
quote]
Itse löysin täältä Turusta pari aivan upean näköistä, nuorta ja tiukkapilluista Thai-hierojaa joiden hoidosta nautin viikoittain. Ei samanlaisia vosuja löydy kuppiloista mukaan, eikä edes suomalaisia maksullisiakaan samantasoisina. Olen vakiasiakkaana tehnyt sopimuksen tyttösten kanssa ja nykyään he käyvät luonani hierontasessiolla, välillä yhdessä ja välillä erikseen. Parempaa hierontaa en ole koskaan saanut, ja mieli lepää session jälkeen. Miksi tuhlata rahaa omakotitaloon, farmariin, koiraan ja luopua vielä puolesta näistä muutaman vuoden päästä kun naiselta ei saa enää lämpöä ja seksi on laamasen lehmän laiskaa. Maksan mielummin pienen summan Thai-tyttösille täyden 10:n hieronnasta kerran-pari viikossa. Ja se vispaava singeri jota takapuoleksi sanotaan, täydellistä palvelua!

[/quote]



Kerrankin rehellinen mies, joka kertoo asiat niin kuin ne karusti oikeasti on. Olen nainen enkä aio muuttua perheenäidiksi, koska en usko että seksi ja parisuhde ovat oikeasti pitkäikäisiä juttuja yhden ihmisen kanssa. Olisi kamalaa olla joku päivä lössähtänyt ja väsynyt äiti, jonka mies käy vieraissa. Toisaalta omissa suhteissanikin jossain vaiheessa mies on lopettanut suhteeseen panostamisen ja seksi on taskulämmintä, kyllä siinä katse hakee jo uutta miestä.
Ainakin minä ja varmaan moni muukin on kaikkea muuta kuin yksiavioisia niin surullista kuin se onkin. Tämmöinen on ihmismieli ja itse en edes jaksa teeskennellä olevani muita parempi. Nautin ihmissuhteista rehellisesti sen minkä ne kestää enkä jää enää roikkumaan laimenneeseen juttuun koska en halua pettää, enkä varsinkaan että mies pettää.
Jos tauteja ei lasketa, niin prostituutio on miehille mitä mainioin diili. Saa taidokasta seksiä kauniilta naiselta silloin kuin huvittaa eikä tarvitse sitoutua. Harmi että tauteja on ja naisille ei taida vastaavia palveluja olla samalla tavalla tarjolla. Prostituutiossa on toki ihmiskauppa-aspekti, eli en hyvällä katso köyhistä maista tänne kenties pakotettuja naisparkoja. Mutta on totta kai naisia jotka myyvät seksiä ihan omasta halusta ja siinä ei ole mitään pahaa. Typerä hurskastelu (jota tämä kirjoituskin varmaan aikaansaa) on perseestä.
 
Tarexx
Caterinalle: Tuskin tuo nyt on ongelma löytää miestä perinteisilläkin konsteilla. Vaikka haluaisi nuorempaakin seuralaista. Ei ainaan minulla ole ollut ikinä mitään "ikärajoitteita" jos olen kohdannut mukavan naisihmisen. Olen itse kolmevitonen ja kaikin puolin mukavan näköinen miehenköriläs. Ehdottomasti mukavin ja tyydyttävin seksisuhteeni oli juuri kuusikymppisen (leski)rouvan kanssa. Vieläkin kaipauksella muistelen. Mutta kotoa tulee tuskin kukaan hakemaan, joten sopivaan paikkaan on tietysti hakeuduttava. Ja opeteltava ainakin ne flirttailun alkeet ;).
 
ukko 39
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubeibe:
Olen lukenut prostituoitujen haastatteluista, että aika moni mies haluaa vain jutella. Jotkut haluavat esim hierontaa, jutustelua, halailua, mutta eivät ollenkaan seksiä. Joten ei se pidä paikkaansa, että huora on kuin kone joka heti ryhtyy hommiin kun mies astuu huoneeseen ja joka jätkällä seisoo välittömästi.
Toivotan hyvää jatkoa sinulle!
Kävin kerran suomalaisen 23v tytön luona puolitntia sata ekua.Soitin uudelleen hän oli lopettanut hommat,juteltiin pitkään myöhemmin nähtiinkin eikä seksiä harrastettu meistä tuli ystävät.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä