huorissa käynti?

  • Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Sivhos
Kun syvällisemmin ajattelee titteliä HUORA,kalskahtaa aika kovalta.Ehdotuksia tuon pahaltakalskahtavan nimikkeen tilalle,jotain hempeempää.He kuitenkin antavat lohtua ja kaikkea puutteessa oleville miehille.
 
aids
No on niissä pilluissa ainakin se ero, että itänaapurin tai Thaimaan huorilla on varmaan lähes kaikilla hiv. Mitäs jos vaikka kumi menee rikki, niin voi tulla aika kalliiksi kun oma elämä on kyseessä.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Kun syvällisemmin ajattelee titteliä HUORA,kalskahtaa aika kovalta.Ehdotuksia tuon pahaltakalskahtavan nimikkeen tilalle,jotain hempeempää.He kuitenkin antavat lohtua ja kaikkea puutteessa oleville miehille.
Äänestäkää näistä.

1. Haarahoitaja.
2. Miehen pehmittäjä.
3. Tuskanlievittäjä.
4. Toiveidentäyttäjä.
5. Oma ehdotuksenne.

 
21-v
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Kun syvällisemmin ajattelee titteliä HUORA,kalskahtaa aika kovalta.Ehdotuksia tuon pahaltakalskahtavan nimikkeen tilalle,jotain hempeempää.He kuitenkin antavat lohtua ja kaikkea puutteessa oleville miehille.
Äänestäkää näistä.

1. Haarahoitaja.
2. Miehen pehmittäjä.
3. Tuskanlievittäjä.
4. Toiveidentäyttäjä.
5. Oma ehdotuksenne.
Seuralainen.

Itsestäni ei maksullisissa käyntiin olisi vaikka naisen seuraa kaipaankin. Liian ujo ja koen tuollaisen olevan väärin naista kohtaan. Luultavasti omalla kohdallani menisi puhumiseksi.
 
Sivhos
Nainen,huoraksi tituleerattu,antaa todella paljon saamansa rahan lisäksi,oman kehon toisen käyttöön ja mielihyvän saamisen välineeksi.Tuollaiseen ei ihan helpolla pysty.Monenlaista siinä hommassa joutuu sietämään.Ja kärsimään.Miltä olo tuntuu päivän rehkimisen jälkeen,kun joku viimeinen niljake häippässyt ja on suihkussa pesemässä saasteita kehostaan?Saako mielen putsattua saasteista?
 
mara_
Voihan se olo olla toki saastainen. Tuskin valtaosa asiakkaista on "saastaisia", vaan tavallisia miehiä. Asiakasjoukkoon varmaan mahtuu myös erilaistakin tyyppiä, kuten meihin ihmisiin yleensäkin, mutta taitavat olla marginaalissa.
 
J_80
Turha kai tässä kenenkään oon jeesustella. Itse koen koko asian runkkaamiseen rinnastettavaan juttuun eli ei tunteita pelissä. Samalla se on paljon huonompaa kuin rakastelu sellaisen ihmisen kanssa josta todella välittää. Pelkkä pano on kuitenkin pelkästään mekaaninen toiminto.
Olen käyttänyt reissuillani useasti palveluja hyväkseni, mutta samalla olen aina koittanut vuorollani tehdä ammattilaisten olon hyväksi, ylim. rahnaa/lahjaa suoraan työläiselle.
 
Philosophus
Tuo parisuhdeseksin ja maksuseksin suhde on vähän niinkuin hyvän (toivottavasti itse kullakin) kotiruoan ja ravintolassasyönnin suhde. Molempi parempi.
 
vivek
Olen n. 50 v. ja onnellisesti naimisissa jo 25 v. Parantumaton sairaus on vienyt potenssin heikoksi. Kävin äskettäin Venäjällä ja kokeilin (eka kertaa) eräässä pikkukaupungissa että mitä ne maksulliset sitten oikein osaavat. Paikallinen liikekumppani järjesti naisen (25 v nauravainen blondi, isot rinnat), jonka kanssa sitten hotelliin. Kerroin sairaudestani ja erektio-ongelmasta. Nainen ehdotti ensin eroottista hierontaa joka tuntuikin mukavalta. Erektiosta ei tietoakaan. Sitten kokeiltiin suuseksiä, rintojen imeskelyä yms. Ei erektiota. Kumi oli tietysti mukana sikäli kuin mahdollista. Jos olisi seisonut, olisi arvatenkin harjoitettu yhdyntää.

Sitten juteltiin niitä näitä. Nainen esitteli tytärtään ja kissojaan kännykän kuvista. Hieroin itsekin naisen niskoja ja selkää, jolloin häntä rupesi kovin nukuttamaan ja annoinkin nukkua loppuajan. Itse pakkailin matkalaukkua yms. Sutenöörin puhelinsoitto sitten herätti naisen, joka poistui ripeästi.

2 tunnin sessio maksoi 100 eur. Pietarissa hinta kuulemma 200 eur/h.

Tulin kotiin jossa seksikäs vaimoni odotti. Rakastelimme heti, erektio kohtalainen.

Imeisesti minä en kertakaikkiaan lämpiä naisesta, jota en tunne ja johon en ole ehtinyt kiintyä. Olen tyytyväinen tästä tiedosta. En aio käyttää maksullista enää ellei kohteliaisuus tai maan tapa sitä vaadi. Asiassa ei mielestäni ole mitään periaatteellisesti pahaa jos haluaa vain kokeilla ja parisuhde on kunnossa tai jos sellaista ei ole. Minua asia ei kylläkään kiinnosta. Parisuhteessa on mielestäni jotakin vikaa jos on jatkuvasti käytävä huorissa, paitsi ehkä jos etäisyys, sairaus, vamma tms estää kotiseksin. Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni ja suhteitakin on kovin erilaisia.

Aion kertoa kokemuksen vaimollenikin kun on sopiva hetki (tulin vasta eilisiltana). Suhteemme on hyvin luja ja luottamuksellinen enkä näe tarvetta salata mitään eikä ainakaan tällaisia pikkuasioita. Amor vincit omnia.



Ai kuinka mukava lukea tallaista :)

Itsekin olen oppinut elamankokemuksen varrella, etta todellakin on miehia, joilla yksiavioisuus on ns geeneissa, haluavat itseasiassa henkista kosketusta ennenkuin seksi alkaa todella kiinnostaa. Ehka olette harvinaisuus, ehka henkisesti kypsempia, tai herkempia, mutta kaunis asia se varmasti on :)

p.s. nauratti aaneen tuo " En aio käyttää maksullista enää ellei kohteliaisuus tai maan tapa sitä vaadi. ", haha kuin olisi vaikeaa kieltaytya prostituoidusta
 
Viimeksi muokattu:
Andere
Jos itse antaisin kehoni toisten käyttöön olisin kyllä mielestäni huora mutta mitä sitten?

Minulle ajatus naisesta joka tosiaan haluaa miestä ja osaa sen homman on kiinnostava. Ja parhaat tuossa ammatissa ovat varmaan juuri tällä tavoin osaavia ja haluavia.
Naiset puhuvat tälläkin palstalla hyvinvarustetuista miehistä, joista unelmoivat ja huorissa käyvät useimmin luullakseni kyllä ne miehet jotka tarvitsevat paljon naisen tarjoamaa hyvää. Ovat pystyviä ja varmaan myös sieltä varustellummasta päästä; oma nainen ei ehkä yksinkertaisesti kestä kaikkea sitä mitä mies haluaisi toteuttaa ja on pienemmän riesan tie käydä välillä semmoisella joka taitaa ja haluaa.

Itse en käy huorissa, unelmoin siitä joskus mutta oma on hyvä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä