Hyvä ennustaja Oulussa

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Oululaiset, 05.12.2012.

1. Oululaiset Vierailija

Hepä pallolaisille.
    Kuka olisi hyvä ennustaja Oulussa. Siis ihan semmoinen face to face ennustaja.
    Kiimingissä on joku hyvä mutta en tiedä nimeä, enkä numeroa?
    Hallituskadulla joku nuori nainen mutten tiedä hänenkään nimeä.
    Sari Liman ei ota enään vastaa on tauvolla.
    Auttakaahan joka tietää jonkun oikeasti hyvän.

2. Ap Vierailija

eikö kukaan?

3. Albertinkadulla Kuukorennossa ottaa joku vastaan, vaihtuva katsoja.
    Sitten on Marja Huovinen (on myös unilin listoilla Mariel-nimellä) joka ottaa myös jossain päin Oulua vastaan, oisko Neon Eheä Olossa.

En ole käynyt. Unilin linjoille olen joskus hänelle soittanut.

4. Ap Vierailija

Oletteko kokeilleet Aunea, oliko hyvä?

5. tuntematon potilas Vierailija

Olen käynyt noin reilu kymmenen vuotta sitten, eipä ole menneet niin kuin sanoi menevän.
    Juttelee kyllä mukavia ja varmanoloisesti. TAitaa olla astron sivuilla kahdella eri nimellä. ;)

6. Saagan Vierailija

Tarja Suorsa on Oulussa.

7. henkimaailma Vierailija

kiiminkin ennustaja johdattelee. Itse en tykännyt kyseisestä ennustuksesta, joka oli vihjeiden kautta kysymistä. olen käynyt useammalla ennustajallla ja kaikista paras on ollut vanha nainen joka povasi korteista, sekä katsoi kädestä. Harmi vain ettei ennusta pyynnöstä, eikä ota maksuakaan. Ennustaa jos tulee tunne että haluaa jollekkin ennustaa 99% piti paikkansa.
    Onko täällä ketään joka näkee, tulevaa?itse näen niitä unien kautta.

8. Ap Vierailija

Kuka tämä vanha nainen on? Miten sait häneen yhteyden?

9. minä vaan ! Vierailija

Itsekkin olen oulusta,joten kertokaa toki jos täällä joku hyvä.Olen käynyt itsekkin joskus tuolla kiimingin ennustajalla,valitettavasti en muista nimeä..tosin ei hän minuakaan vakuuttanut.Puhelin ennustajista minut on vakuuttanut Saara Rautio...olen hänelle jokusen kerran soittanut ja asiat on pitänee kyllä paikkansa,eräskin asia oli semmoinen,että oikein intin hänelle ettei voi olla noin,mutta meni niinkuin Saara sanoi,muutenkin on hyvä ei pitkitä puhelua,keskittyy asiakkaaseen ja on vielä huumorintajuinen sanoo jotkut asiat jännästi huumorilla,eli häntä voin kyllä suositella !!!!

10. Tuuli Vierailija

En suosittele, unohti varatun ajan eikä palauttanut etukäteen maksamiani rahoja useista pyynnöistä huolimatta. Silkkaa rahastusta.

11. Xxxx Vierailija

On maksanut takaisin. Ennustuslahjoista en osaa kommentoida.

12. UleåB Vierailija

Aurasolidin ennustuspalveluja en ole varsinaisesti käyttänyt. Hänellä on reiki ym. energiahoitoja ja tekee myös ennustuskatselmuksia. Jos hakee asiallista tyyppiä, niin tämä on se. Ottaa vastaan ihan rotuaarin keskustassa ja tiedot astro.fi sivustoilla.

On pitänyt mennä jo pidemmän aikaa... jos jollakin on kokemuksia olisi kiva tietää.

13. joeheht

Saadut tykkäykset:
    0
    5. Mooses 18:10
    Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta, joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen . Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle

Jeremia 6:14
    Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.

Jeremia 23:32
    Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

1.Aikakirja 10:13
    Niin kuoli Saul, koska hän oli ollut uskoton Herraa kohtaan eikä ollut ottanut vaaria Herran sanasta, ja myös sentähden, että hän oli kysynyt vainajahengeltä neuvoa, mutta ei ollut kysynyt neuvoa Herralta.

Apostolien teot 16:13
    Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan. Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien." Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä." Ja se lähti sillä hetkellä.

14. joeheht, kunnioitus Vierailija

Voisitko joeheht kunnioittaa palstan aihetta tai edes ketjun aloittajan aihetta? Tiedän että teille uskiksille ystävällisyys ja muiden kunnioitus on käsittämätön asia, siitähän kertoo kaikkinainen uhkailunne ja tunkeutuminen väkipakolla muiden elämään. Vrt. esim. kiduttamalla käännyttämiset, panettelut, pelottelut ja pakkosyötöt. Siksi ehdotankin että teet tänne ihan oman aloituksen noille raamatunlauseillesi. Siinä on tietysti se ikävä puoli että et silloin pääse pilaamaan muiden aloittamia ketjuja, mutta jos et lopeta sitä, teen sinusta ilmoituksen ylläpidolle.

En usko että ikävä toimintasi saa ketään täällä tulkitsemaan raamattua sinun toivomallasi tavalla.
    Uhkailusikin tehoaa varmasti huonosti, joten voisi olla parempi siirtyä kokonaan sinne omiesi joukkoon? Siellä on varmasti otollisempaa riistaa?

15. joeheht

Saadut tykkäykset:
    0
    Tämähän on keskustelupalsta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen uskonnosta ja elämänkatsomuksesta riippumatta. Kai minullakin on oikeus esittää näkökantani vapaalla keskustelupalstalla. Enhän kiellä sinultakaan mielipiteen esittämistä.

Kerroin vai Raamatun kannan ennustuksiin jotka ei tule Jumalalta. Eivät ne ole minun omia mielipiteitäni. Nämä asiat liittyy hyvin ketjun aiheeseen.

En ole uhkaillut, en tunkeutunut väkipakolla kenenkään toisen elämään.
    En myöskään ole ketään kiduttanut, käännyttänyt, panetellut, pelotellut enkä pakkosyöttänyt. Myöskään en ole riistametsällä.

Toivon ettei kukaan tästä pahoita mieltään, vaan avarakatseisesti pohtii voisiko Raamatun näkökulmassa olla jotain perää. Voisiko se olla mahdollista?

Ps 146.5
    Onnellinen se, jonka auttaja on Jaakobin Jumala, onnellinen se, joka turvaa Herraan, Jumalaansa.
    Herra on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaiken mitä niissä on. Herra on iäti uskollinen.
    Herra hankkii oikeutta sorretuille, nälkäisille hän antaa leipää. Herra päästää vangitut kahleista,
    hän antaa sokeille näön ja nostaa maahan painetut jaloilleen.

Joh. 3:16
    Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

16. Näinkö Vierailija

Näinkö keskustelet ap:n aloittamasta aiheesta kun hän kysyy hyvää ennustajaa Oulusta? Tällä ketjujen aiheiden sotkemisella sinä olet tunkeutunut toisten elämään. Sotkeminen ja tunkeutuminen on yksi muoto vallan väärinkäyttöä, aggressiota ja väkivaltaa. Lisäksi tuot tänne mielipiteitä jotka eivät, kuten sanot, ole edes omia mielipiteitäsi. Tuskin sinun sitten kannattaa aloittaa edes omaa ketjua, kun sinulla ei ole mitään omaa sanottavaa eikä mielipidettä.

Ohitit kokonaan kysymyksen siitä voisitko "keskutelussasi" kunnioittaa ketjun aloittajan aihetta. Se kertoo hyvin siitä että teille kunnioitus on käsittämätön asia :) Siksi aivosi eivät kai voi edes vahingossa nyrjähtää taajuuksille jossa kykenisit aloittamaan ihan oman ketjun ja "keskustelunaloituksen" noilla raamatunlauseillasi. Sellainenhan vaatisi jonkinlaista kykyä ymmärrykseen, vuorovaikutukseen ja muista välittämiseen ;)

17. Kalle Vierailija

Rahastusta, ennustustaa taitaa osata kaikki, joilla on mielikuvitusta ja suu käy.

Jaa tämä sivu