Hae Anna&Ellit-sivustolta

Hyvä suoristusrauta?

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä hiukset kuntoon!, 18.11.2009.

1. hiukset kuntoon! Vierailija

Etsin uutta suoristusrautaa, kun vanhan levyt ovat kuluneet ihan käyttökelvottomiksi. Minulla on n. 10 cm olkapäiden alapuolelle ulottuvat suorat hiukset, jotka kaipaavat lähinnä päällishiuksien suoristamista siisteiksi aamuisin ja hieman tyvikohotusta. Harkinnassa ovat esim. Remingtonin Shine Therapy ja Babylissin Wet& Dry. Kellään kokemuksia, kannattaako? Muita hyviä? Ihan GHD:hen en raaskisi investoida. Miten sitten Volumaster? Sillä ilmeisesti vain kohotetaan tyveä? Eli latvat pitäisi suoristaa joka tapauksessa? Hiukseni eivät ole mitkään hurjan tuuheat, mutta eivät ihan lättänätkään.

2. ???????77 Vierailija

Mihin suorahiuksine tarvitsee suoristajaa??

3. AP Vierailija

Hiukseni tarvitsevatkin siistimistä. Suorat hiuksetkaan eivät aina ole piikkisuorat.

Eikö kellään ole vinkkejä hyvistä suoristusraudoista?

4. Fu Vierailija

GHD on paras. Yhdellä liu´uttamisella per osio saa hiukset kerralla suoriksi ja kiiltäviksi. Itse tilasin Look Fantasticilta ja maksoi noin 107 euroa Paul Mitchellin lämpösuojan ja alustan kanssa. Ei minusta mikään paha hinta, varsinkin kun Suomessa samasta laitteesta saa pulittaa yli 200 euroa. Lisäksi toimitus oli nopea, lauantaina tilasin ja torstaina jo suoristelin hiuksia.

5. Pa Vierailija

6. mm. Vierailija

Remingtonin Shine Therapy, itse olen tähän tyytyväinen!

7. jesus sentää Vierailija

Ei oo totta!! Mihin suorahiuksinen tarvitsee suoristusrautaa. Mihin puhdas hampainen tarvitsee hammasharjaa!! Apua!! niponipo..

8. kat111

Saadut tykkäykset:
    0
    Suosittelen Corioliss SXE Titanium-rautaa!!!

9. hairstylist Vierailija

vaikka hiukset olisivat jo luonnostaan suorat, se ei tarkoita sitä etteikö hiuksia tarvitsisi muotoilla suoristusraudan avulla. suorahiuksiset voivat käyttää suoristusrautaa esim.. latvojen muotoiluun yms.

10. joku Vierailija

Remington sleek&curl!

Oikein hyvä valinta, saat kätevästi suorat ja myös kiharat hiukset ;)

11. straightener Vierailija

Markettisuoristusraudat on päällystetty keraamisesti, mutta vaurioittavat hiuksia todella paljon suoristettaessa, joten laatuun kannattaa panostaa. GHD ja Herstyler ovat tunnetuimpia täyskeraamisia rautoja, joissa on turmaliinihiukkasia. Levyjen materiaali on todella tärkeää hiusten suoristumisen ja terveyden kannalta. Täällä tarkemmat perustelut: chic blush: STRAIGHT aHEAD! ultimate flat iron -shopping guide

12. Joku Vierailija

Oikein lämpimästi voin suositella tätä kyseistä tuotetta. Saat kyllä näpsäkästi tehtyä kiharat sekä suoristukset omiin hiuksiisi. Hintakaan ei ole paha :)

13. Maaliskuun Idus

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla suoristusrauta on melko uusi tuttavuus. Ostin OBH Nordican raudan, ja kun kokemusta on kovin vähän, en tiedä onko se hyvä vai huono.

Joka tapauksessa, jäi kiinnostamaan, että miten suoristusraudalla tehdään tyvikohotus? Mulla on itselläni siis luonnonpiikkisuorat hiukset, joista ksäittelen vain päällimmäisen kerroksen, hiukset kun tuppaa hapsottamaan. Tuo tyvikohotus kiinnostaaa, kun hiukset menee ihan päätä myöten.

14. äippä66

Saadut tykkäykset:
    0
    Tyttärellä on OBH Nordica ja on tykännyt kovasti. Itse en käytä sitä, ehkä pitäisi ainakin kokeilla :)

Voisin olettaa että rautaa pidetään mahdollisimman lähellä juurta jotta saisi kohotuksen aikaan. Ja pystysuorassa. Viisaammat voivat kommentoida jos olen ihan väärässä.

15. Chandra. Vierailija

Minulla on tämä Coriolissin erikoisversio jota en vaihtaisi pois.
    Se on kuorrutettu yli 2500 kpl aidolla Swarovski-kristallilla! Ostin Lontoosta melkein 1,5 vuotta sitten. Maksoi vähän alle 600 euroissa. Coriolissin levyt ovat titaania, ei siis mitään vanhanaikaista keraamista ainetta.

16. Marikka Vierailija

Mulla olisi BaBylissin oikeasti vaan pari kertaa kokeiltu suoristusrauta.Sain mieheltäni muutama vuosi sitten lahjaksi ja kaapissa lojumassa kun tykkään käyttää minikreppirautaa.Siina on lämpötilan säädin ja kullanväriset levyt.Maksoi uutena 49.90.Haluaisin siitä 25€ plus postikulut.
    Alkuperäisen pakkauksen olen heittänyt pois,mutta tavara on priimakunnossa.Laita viestiä jos olet kiinostunut.

Jaa tämä sivu