Hyviä gynejä Jyväskylässä?

  • Viestiketjun aloittaja Nuori_nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nuori_nainen
Hellou!

Gynelle pitäisi mennä mutta mistä löytyisi hyvä ja ystävällinen? Julkisen terveydenhuollon puolelta on useita ikäviä kokemuksia, joten yksityistä ajattelin kokeilla. Ongelmana siis yhdyntäkivut ja kondy. Gyne voi olla mun puolesta kumpaa sukupuolta vaan.

Toivottavasti moni vastaisi... =)
 
napsu82
Moip.
Suosittelen sellasta paikkaa kuin Gyne-Praxis! Kävin siellä muutama viikko sitten, kun kyllästyin julkiseen. Henkilökunta oli tosi mukavaa ja naislääkärini oli todella asiansa osaava. Ja tästä kys. paikasta löytyy monta lääkäriä, sekä miehiä että naisia. Ilmaistahan palvelu ei todellakaan ole, mutta kyllä sitä on valmis maksamaan loistavasta palvelusta ja hoidosta!
 
Nuori_nainen
Hei napsu82!
Kiva kun vastasit! Voisitko vielä mainita lääkärisi nimen?
T. Alkuperäinen kyselijä

P.S. Laittakaa vaan vielä muutkin Jyväskylän gyneistä kommenttejanne, pliis!
 
paksumaha
Hyvä gyne on myös In-Tiimissä. Sehän on lapsettomuusklinikka, mutta olen minäkin siellä muissa asioissa käynyt. Itse menen synnytyksen jälkeen Gyne-praxikseen papaan. Inhottaa kun täällä kaupungissa kunnalliset gynepalvelut ovat huonosti järjestettyjä ja papaankin joutuisi menemään ihan normilabraan. No way!
 
Nuori_nainen
Hei paksumaha!
Kerrohan sinäkin lääkärisi nimi, jos vielä näet tämän viestin.. Ja Napsu82 myös!

Ja samaa mieltä olen tämän kaupungin julkisista gynepalveluista! Mun alueella ei ole vakituista omalääkäriä ja sijaiset tulee ja menee. Aina on eri ihminen vastassa ja just näissä intiimiasioissa ois NIIN kiva, kun ois sama lääkäri. Äkäisiä, kiireisiä ja kovakouraisia lääkäreitä olen tavannut ihan riittävästi. =(
 
paksumaha
Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_nainen:
Hei paksumaha!
Kerrohan sinäkin lääkärisi nimi, jos vielä näet tämän viestin.. Ja Napsu82 myös!

Ja samaa mieltä olen tämän kaupungin julkisista gynepalveluista! Mun alueella ei ole vakituista omalääkäriä ja sijaiset tulee ja menee. Aina on eri ihminen vastassa ja just näissä intiimiasioissa ois NIIN kiva, kun ois sama lääkäri. Äkäisiä, kiireisiä ja kovakouraisia lääkäreitä olen tavannut ihan riittävästi. =(
Moikka, jos tarkoitata tuota In-Tiimiä niin siellä ei tietääkseni ole kuin yksi lääkäri jolle siis automaattisesti saat ajan jos varaat.
 
gynelle
hei vielä jos satutte tätä lukemaan.. paljonko noin niinku suunnilleen tuolla gyne-praxiksessa maksaa "normaali" gynen tutkimus? Saako näistä yhtään kela-korvausta? ...oon ihan tietämätön mutta tarvetta gynelle olisi...
 

Yhteistyössä