Hae Anna&Ellit-sivustolta

ilman rintaliivejä

Viestiketju osiossa 'Kahvitunnilla' , käynnistäjänä palkkalisä, 25.01.2007.

1. palkkalisä Vierailija

olen kolmekymppinen typy ja Töissä autoliikkeessä (Honda, Volvo etc.). Myymme myös käytettyjä autoja missä olen toimistopuolella, teen myös asiakaspalvelua, tarjoilen kahvia odottaessa jne, laskutan jne. Pikkujouluissa pomoni ehdotti että jollen käyttäisi rintaliivejä, voisin saada 200 lisää pälkkaa. Nyt olen ajatellut että samapa tuo - on 200:kin rahaa. Miten näette asian?

2. rintaliiveistä Vierailija

Luultavasti viestisi on provo tai muuten vain haluat heittää läppää kahvitunnin ratoksi.
    Minulla ikälopulla Ellillä oli eilen ongelmia "valjaiden kanssa". Tein yhtä työvaihetta ja toinen olkain tipahti käsivarrelle. Kiristin myöhemmin olkainta vessassa.
    Tänä aamuna vaihdoin toiset rintaliivit. Näköjään tyttäreni on sekoittanut omat ja minun rintaliivit keskenään. Kiristi niin omituisesti. Kokeilin kahdet ja sitten vasta tuntui mukavalta.

Top-less-tarjoijoita on jossakin, mutta top-less-konttorirotta on uusi ilmiö.
    Jos pomo tykkää, asiakkaat tykkäävät ja sinäkin tykkäät, niin ei minulla ole asiaan nokan koputusta.

Mutta seksualisesta häirinnästä ei kannata mennä valittamaan, jos lähdet mukaan tuohon leikkiin.

3. Vinksvonks Vierailija

Keksipä joku uusi juttu. Tämä aloitus oli jo syksyllä täällä.

4. äläjaksa Vierailija

"palkkalisä" -sedältä on jäänyt lääkkeet ottamatta. Ja rintsikatkin on kadonneet! Huoh.

5. No... Vierailija

...jos minä saisin 200 euroa lisää päivässä, menisin kyllä töihin ilman rintaliivejä...

6. - - Vierailija

Just, joo, "typy". Oletteko koskaan tavanneet naista, joka nimittää itseään typyksi??

7. Silkkiperhonen Vierailija

Minä en käytä työpaikalla juuri koskaan rintsikoita, mutta kukapa tästä miinus A -kokoisesta varustuksesta mitään maksaisi... Onnea alkuperäiselle!

8. riiina Vierailija

Jos ap:n tilanne olisi todellinen, suostuisin siihen, koska tarvitsisin kovasti sen 200 e/kk lisää liksaa.

9. jahasjahas Vierailija

Hondaa ja Volvoa ei myydä kyllä yleensä samassa liikkeessä.

10. hjkuu Vierailija

Sehän ois vaan alku. Lopulta pyytäis jo sänkyhommiin.

11. provospos Vierailija

Tämähän on vanha provo; ollut jo ennenkin palstoilla...

12. sain kenkää nyyh Vierailija

pomomme vaihtui, olin ollut uudessa asussani (ilman rintsikoita) jo 3 vikkoa. uusi pomo oli nainen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hän kysyi että enkö pidä liivejä. sitten tuli ermielisyyksiö kaiksita asioista, pelkällä hyvällä ulkomuodolla en ennä pärjännyt, sain kenkää, nyyh

13. tissiliivi Vierailija

no näin se elämä menee.

14. pimpsarauta Vierailija

Ilman muuta jättäisin rintsikat kotiin ja kysyisin paljonkos siittä sais lisää jos unohtaisin alushousutkin ja kulkisin minihameessa ja korkkareissa.

Vaikka vuonna 2000 hoitelin pikkutoimiston pikkupomon kyllä keittiössä ylitöinäni, niin ei mulle siittä noin hyvin maksettu.

15. häpeä Vierailija

...... ja miehethän tykkää, varsinkin pomosi. Oletko ajatellut yhtään, että näillä autoliikkeen miehillä olisi perhettäkin ja sinä vain riepostelet itseäsi ilman rintsikoita miesten edessä.
    Taisit sopia asiasta pikkujoulun tuoksinassa näin pomon kanssa vällyjen alla, vai......?

16. liivittömiin Vierailija

Oon kyllä jo 60+, mutta jätin minäkin rintsikat pois, jos vaikka saisin palkankorotuksen. Voi kyllä käydä niin, että pomo ehdottaa palkanakorotusta, jos laitan rintsikat takaisin, mutta samapa se. 200 euro on aina 200 euroa. Hyvä kun tietää taksat ettei liian halvalla mene.

17. Optikkoneiti Vierailija

Uskokaa tai älkää, minä olin 80-luvulla töissä eräässä optikkoliikkeessä, jossa meille myyjille (kaikki nuoria naisia) ostettiin kolme kertaa vuodessa uudet työasut. Ei siinä mitään, mutta kun samalla kaikille ostettiin myös rintsikat ja pikkuhousut.

Meidän 35 v miesesimies kävi valkkaamassa ne. Ei kyllä koskaan tarkistanut, oliko ne varmasti joka päivä töissä päällä.

18. Optikkoneiti Vierailija

Uskokaa tai älkää, minä olin 80-luvulla töissä eräässä optikkoliikkeessä, jossa meille myyjille (kaikki nuoria naisia) ostettiin kolme kertaa vuodessa uudet työasut. Ei siinä mitään, mutta kun samalla kaikille ostettiin myös rintsikat ja pikkuhousut.

Meidän 35 v miesesimies kävi valkkaamassa ne. Ei kyllä koskaan tarkistanut, oliko ne varmasti joka päivä töissä päällä.

19. Optikkoneiti Vierailija

20. fdsfsd Vierailija

Uskotaan, uskotaan - vähemmälläkin.

21. Optikkoneiti taas Vierailija

Hi-hii, johan tuli ladattua viestiä, kerran mielestäni vain nappia painoin. On tämä tietotekniikka ihmeellistä.

22. b-kuppi Vierailija

Olen töissä parturissa ja en käytä rintaliivejä työssäni. Minulla on miespuolisia asiakkaita ja pidän kun he ihailevat mun nännejä valkoisen paidan läpi.

23. sexy lady 50+ Vierailija

Itse olen D kuppinen aikuinen ja muodokas nainen enkä mikään likan rinpula poikavartalolla. Vaan oikea nainen. Tykkään kulkea usein liiveittä ja kyllä kuulkaa monet nuoret kollitkin päänsä kääntävät kun näkevät jotain ihanaa.

Moni nuori kakara on kateellinen mulle duunissakin.

24. hauskaa Vierailija

päivän parhaat naurut.
    naurattaa vieläkin niin, että työkaverit katsoo tuossa vieressä, kuka noin hauskoja sähköposteja lähettää.

..se näky miten 50+ sexy lady kävelee kadulla tissit puolelta toiselle ja ylös alas heiluen.. en kestä, on pakko nauraa vaikka olen itsekin yli viiskymppinen.

25. Virkailija Vierailija

Oliko tuo200€ nyt sitten bruttona, yhteishyvä mukana.

Jaa tämä sivu