irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Lea
Sattui minulle viime talvena kurssimatkalla. Tapasin miehen ravintolassas ja menimme hänen huoneeseen. Ei paljon puhuttu, eikä pussattu, vaan heti huoneeseen päästyämme se mies painoi minut mahalleen kirjoituspöydän päälle ja nosti mekon ylös ja repi minulta alushousut pois. Sitten tunsin, kuinka sen kulli etsi sopivaa kohtaa mennäkseen sisälle ja hän teki sen ilman käsien apaua ja kulli luiskahti kuin itsestään minun märkään pilluun. Sitten hän aloitti ihanan hitaan nainnin ja välillä otti kalun kokonaan ulos ja taas painoi sen takaisin. Hetken kuluttua kun hän taas veti kalun ulos tunsin, että terska painuikin nyt peräaukolleni eikä pilluun ja hitaasti ja päättävaisesti kalu alkoi painua peräaukkoon. Hetken kuluttua se oli siellä kokonaan ja taas alkoi hidas ihana nainti. Nyt mies ei kestänyt kauaakaan, vaan tunsin kuinka häön nytkähteli ja laski spermat minun lämpöiseen peräaukkoon. Hän vetäytyi minusta pois laittoi shousut jalkaan ja sanoi minulle, että nyt sitten voisit lähteä, että pääsn nukkumaan.
 
Rietas
Monta monta vuotta sitten oltiin kaupungilla kahdella autolla, seitsemän kaveria.
Istuttiin kadunvarressa autoissa ja siihen käveli helvetin hyvän näkönen nuori mimmi pitkässä turkissa ja saapikkaissa. Se koputti ikkunaan ja heti näki että se oli ottanu muutaki kuin viinaa. Se höpötti, että haluaa otta meidän pullosta parit huikat. Kun me heti suostuttu, niin se leväytti takin auki. Sillä oli siellä alla vaan pieni paita. Muuten ihan alapää paljaana kovalla pakkasella.
Se lupas itseään maksuksi viinasta. Me kysyttiin, että saako kaikki panna sitä ja se sano että ilman muuta, koska hän on nynfomaani ja haluaa munaa heti.

No me otettiin se autoon siitä kylmästä ja annettiin viinaa. Ajettiin yhden meistä kotiiin kerrostaloon ja vietiin se kellarissa olavaan tyhjään saunaosastoon. Oli jo niin myöhä yöllä, että ketään ei tulisi sinne.
Me tehtiin pukuhuoneen matoista peti pesuhuoneen lattialle ja alettiin panemaan sitä. Vuorotellen siinä sitten pantiin ja välillä otettiin huikkaa. Tyttö tykkäs ihan hulluna siitä, että sitä panee niin iso porukka.
Välillä sen vittu oli ihan täys spermaa ja me pestiin se silleen, että työnnettiin kasteluletku sisään ja sitten vettä pienellä paineella, että mähnät tuli ulos.
Sitä me äimisteltiin, että sen pillu ihan märkä koko ajan, eikä vedestä vaan kiimasta.
Kun aamu koitti, oli pakko lopettaa. Me vietiin se takas kaupunkiin ja se lähti kävelemään katua pitkin.
Se oli irstain panoni.
Sen pillunhuulet oli turvonnu ainaki kaksinkertaseks ja oli ihan punaiset. Silti se van halus lisää.
 
M
Lähdin ravintolasta kahden minua n.20 vuotta vanhemman naisen matkaan. Rakastelimme kolmistaan ja kävi ilmi, että he olivat sisaruksia. Pyysin heitä rakastelemaan keskenään, he laittoivat ensin hanttiin mutta lopulta suostuivat kun sanoin muuten lähteväni. Nain toista takaapäin samalla kun hän nuoli siskonsa pillua joka sai ensin orgasmin sen jälkeen tulin toisen kanssa samaan aikaan. Hetken levättyämme siskot vaihtoivat paikkaa ja nain myös toista tällä kertaa anaaliin kun hän sitä pyysi. Lopuksi nuolin vielä molemmat naiset.
 
julli
Kaikkein irstain kokemukseni oli noin vuosi sitten kun olimme juhannuksena veneilemässä kaverini ystävien veneellä,meitä piti olla neljä pariskuntaa mutta ei ollut kuin minun vaimoke ja viisi miestä,kaikki siinä 40 vaiheilla.Juhannus aattona ajoimme pienelle saarelle ja ankkuroiduimme siihen viettämään aattoa,tothan veneessä oli sauna jonka lämmitimme ja hyvin nauttittujen juomien jälkeen eikun kaikki yhdessä saunomaan ja uimaan,ja uimaan ja saunomaan jossain vaiheessa huomasin kuinka eräs kavereista teki tuttavuutta vaimokkeeni kanssa saunassa enkä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota vaan kävin taas vilvottelemassa,tullessani takaisin näin kuinka vaimokkeeni otti kaverilta suihin saunan lauteilla ja toinen hamusi hänen pilluaan sormillaan takaapäi annoin kaiken jatkua ja menin itse mukaan leikkiin,kota suurinpiirtein kannoimme vaimokkeeni ulos kannelle missä oli enemmän tilaa meidän leikeille.Olin etuoikeutetusa asemassa ja menin vaimokkeni taakse ja työnnyin hänen märkään pilluunsa muiden katsellessa vierestä hetken kuluttua yksi kavereista työnsi kyrpänsä hänen suuhunsa jota alkoi innokkaana imemään.hetken naituani laskin siemenet sisään ja paikalleni tuli uusi kulli ja sen jälkeen taas uusi ja taas uusi kunnes kaikki olivat nainneet ainakin kerran häntä ja sitten siirryimme taas saunomaan.Tätä panemista ja imettämistä kesti koko juhannus aatonyön aamutunneille asti pieniä taukoja lukuunottamatta.Viellä juhannus päivänäkin vaimokkeeni sai pariin kolmeen kertaan vierasta kyrpää sekä tuttua,tai siis siinä vaiheessahan ne kaikki olivat jo tuttuja kyrpiä.Tämä juhannus jää varmasti pysymään muistoissani aina,ikävä vaan että emme enään ole viettämässä yhteisiä juhannuksia silloisen tytöystäväni kanssa.
 
Iso Jorma
Tapasin syrjäisellä metsäpolulla viehkeän naisen.Hetken
häntä katsellen huudahdin peloittavasti:Nyt annat heti,tai
muuten käy kuin viimeviikolla,Ullavalla!
Niinpä hän säikkynä antautui välittömästi. Kun temput
tehtyämme,kokoilimme vaatteita,nainen kysäisi mitä tapahtui
Ullavalla? Pakko oli myöntää,että siellä jäi saamatta.
Sen pituinen se.
 
JerMu
Aikoinaan Englannissa ollessani opiskelemassa vietimme iltaa isommalla jengillä. Hieman väkevää nauttien. Loppuillasta paikalla oli enää 5 tyyppiä. Minä ja kaverini ja yksi irkkupimu ja kaksi paikallista pimua. No jotenkin juttu kääntyi ""itse asiaan"". Sen verran kaikilla oli yksi asia meilessä, että päätimme alkaa hommii paikasta väittämättä.
Siinä sitten vuorotellen naisia paukuteltiin 1-1,2-1 jne. By the way paikkana oli asuntolan tv-huone. Irkkupimu oli loistava pakkaus!
 
home
lealle sanoisin että olet todella tyypillinen suomi nainen,ja varmaankin vielä blondi.tällä tavalla sinäkin tartuttelet mahd.jotain/joitain tauteja eteenpäin.
 
aikuinen mies
Tämä tapahtui jo kauan sitten kun olin vielä melkoisen kokematon.
Vanhemman veljen vaimon kanssa oltiin hyvät kaverit, kun oltiin samanikäiset.
Kerran ryypättiin porukalla ja kun jäätiin hetkeksi aikaa kahden, koitin pillun oikein kunnolla. Hän olisi mielellään antanutkin, mutta silloin ei ollut mahdollisuutta.
Hieman myöhemmin kävin heillä, kun tiesin rouvan olevan yksin. Talon emäntä oli pienessä lomahiprakassa ja kuumana kesäpäivänä bikineissä. Hän alkoi keittämään kahvia keittössä. Tartuin takaa päin rintoihinsa. Hän voihkaisi että, mitäs sinä nyt? Sanoin että, sinähän lupasit silloin kerran. Hän ihmetteli että, nytkö? Sanoin että, nyt. Hän jätti kahvikeittimen porisemaan ja sitten jo mentiinkin makuuhuoneeseen. Hän kaivoi yöpöydän laatikosta kumin, jonka pyynnöstäni veti kivikovana seisovan kyrpäni päälle. Emäntä heitti housunsa pois ja levitti jalkansa selällään sängyllä.Hänellä oli vain bikinien yläosa päällään. Kysyin oletko jo märkä? Hän vastasi että kokeile. No olihan se musta ja tuuheakarvainen pillu aivan valmis. Sanoin että, haluaisin takaa päin. Hän vastasi että, hänkin tykkää siitä. Hän nosti pyöreän takapuolensa pystyyn. Työnsin kyrpäni pohjaan asti ja samantien lensi. Hetken aikaa huohotin ja vedin ulos. Nainen veti kumin pois ja vei sen roskikseen. Kun hän tuli takaisin kysyin, otetaanko pikauusinta? Nainen sanoi että, hän ei ole koskaan saanut orgasmia, joten ei haittaa tälläkään kertaa. Sanoin että, haluaisin itsekin. Hän etsi laatikosta uuden kortsun, rullasi sen päälleni ja kääntyi kontalleen ja tarjosi taas karvaista tussuaan. Kävin uudestaan taakseen ja työnnyin sisään. Avasin bikinien yläosan. Tartuin tisseihin eikä se tälläkään kertaa kovin kauaa kestänyt kun laukesin. Ehdin sentään muutaman kerran työntelemään.
Sitten siitä siirryttiinkin kylpyhuoneen kautta kahvipöytään. Lähtiessäni suutelin häntä vielä hellästi.
Se oli varsinainen kaveripano ja päiväkahvi, mutta varmasti irstain kokemukseni ja lisäksi taivahan tosi.
 
Hanne
Ehkäpä olet oikeassa. Sukulaismies juotti mulle viinaa ja heräsin siihen että se nussi mua, yhdyin kuitenkin toimiin joten olen kanssasyyllinen

Kyllä silti nainenkin voi panna. Olen pannut miehiä ronskein ottein päällä ratsastaen, mitä muuta se kuin panemista. En koe että silloin minut ""otetaan"" vaikka sekin on ihanaa
 
mani
Kävin gynekolilla kierukan laitossa. Gyne sanoi että nyt sitten vaan koeajolle. En tiennnyt mitä vastata. astasin että kokeillaanko heti johon hän suostui kauhukseni. En tuvennut enään vastustelemaan ja siinä sitten päniin tutkimuspöydällä. Oli todella hyvä paikka kun oli jaloille kunnon telineet. En olisi uskonut itseni semmoiseen sortumaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä