irstain pano

  • Viestiketjun aloittaja irma
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
JS-kolkytjarisat
Irstain ja paras panoni oli kesäkuun alussa 1998, kun kämpilleni tuli netistä bongattu varattu 18-vee kimuli. Itse olin 25-vee, viimeistä kesää poikamiehenä.

Tämä nymfomaani oli kyllä teknisesta ottaen ihan omalla tasollaan. Tiesi miten juipin saa tulemaan kerta toisensa jälkeen, vaikka luulin jo ettei enää ota eteen. Parasta oli kun panin häntä noin kolmen aikaan aamuyöstä parvekkeella kaidetta vasten takaapäin, orgasmissaan hän kiljui nimeäni niin että kaikki viihteeltä tulijat varmasti kuulivat kuka oli panemassa. "Vittu mitä elukoita..." kuului katkeraa kommenttia jostain ikkunasta.

Yläkerran tyttösolun asukkien mielestä olin tuon tapahtuman jälkeen varsin mielenkiintoinen tuttavuus. Ja yhtä heistä loppujen lopuksi sitten nusaisinkin...
 
cadillac32
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen -83:
Alkuperäinen kirjoittaja cadillac32:
Härskiä ja traagista samalla; tuli nussittua yhtä kiimasta pimua laivalla Estonian yläkannen naisten vessassa! Paatti vaan kulki silloin Ruottiin eri nimellä! Se oli sellainen diskotuttavuus ja oli pakko päästä jonnekkiin nussiin kun oli vaan kansituoli-paikka, sillä opiskelijoilla kun ei ole liiemmilti rahoja hyttiin! Tyttö oli tosi mahtavan näköinen ja kroppa viimeisen päälle!!Pimulla oli mustat stringit aivan märkänä ja kun päästiin itte asiaan, niin tyttö halusi mällit aivan ehdottomasti suihinsa...kuulemma parasta herkkua! Koska molemmat oltiin Ruottissa kesätöissä ja molempia nussitti niin hirveesti, niin tapailtiin muutaman kerran maissa Tukholmassa ihan vaan nainnin merkeissä!Ja ihanaa oli...
No mikä tuossa oli "traagista samalla"?
No ei tossa itse nainnissa mitään traagista ollut, muuttu vaan koko paikka myöhemmin ruumisarkuksi...
 
ellionoora
17-vuotiaana olin kesätöissä mansikanpoimijana. Yksi hyvännäköinen poimijapoika kertoi vaa'alla punnitessamme muiden mentyä kauemmas, että jos hän olisi hiukan tuhma, hän houkuttelisi minut sellaisen pressulla peitellyn kasan päälle pellolla ja panisi siellä kaikkiin reikiin. Pikkuhousuni kastuivat ja hymyilin takaisin.

Jonkin ajan päästä menin pellolla pojan luo sanomaan, että mennään panemaan nyt heti. Vieressä ollut pojan kaveri kuuli tämän ja virnisti. Lopulta jotenkin hyväksyin sen, että hänkin tulisi mukaan. Voi sitä kokemusta. Oli tajuttoman kuuma helle. Kiihotuin valtavasti, kun katselin poikien hikisiä vartaloita. Lisää kiihotusta lisäsi se, että ratsastin toisen pojan ehdotuksesta molemmilla samaan aikaan (molempiin reikiin) ja vieressä olleella autotiellä ihan varmasti moni näki mitä puuhasimme, kun oltiin maaston korkeimmalla näköalapaikalla. Oli pieni riski ottaa paljaaltaan, mutta käytin kuitenkin pillereitä silloin. Jälkeenpäin on nolottanut, kaduttanut ja kiihottanut kyseinen tapahtuma aika paljon, vaikka siitä on jo vuosia.
 
ei_eilisen_teeren
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Jonkin ajan päästä menin pellolla pojan luo sanomaan, että mennään panemaan nyt heti. Vieressä ollut pojan kaveri kuuli tämän ja virnisti. Lopulta jotenkin hyväksyin sen, että hänkin tulisi mukaan. Voi sitä kokemusta. Oli tajuttoman kuuma helle. Kiihotuin valtavasti, kun katselin poikien hikisiä vartaloita. Lisää kiihotusta lisäsi se, että ratsastin toisen pojan ehdotuksesta molemmilla samaan aikaan (molempiin reikiin) ja vieressä olleella autotiellä ihan varmasti moni näki mitä puuhasimme, kun oltiin maaston korkeimmalla näköalapaikalla. Oli pieni riski ottaa paljaaltaan, mutta käytin kuitenkin pillereitä silloin. Jälkeenpäin on nolottanut, kaduttanut ja kiihottanut kyseinen tapahtuma aika paljon, vaikka siitä on jo vuosia.
Heh, ihan miten vaan. Siitä vaan novellia kirjoittamaan.

Kyllä useimmat tytöt ottaa tosta vaan kakkoseen ilman liukkaria.
 
elinah27
Mikä sitten nykyään on irstasta ja voiko panosta edes puhua, kun ei kyseessä ollut edes yhdyntä. Eli omalla kohdalla kävi niin, että ekana alkusyksynä nuorena opiskelijatyttönä menin oman ainejärjestön kaljaviestiin. Olin pukeutunut todella nerokkaasti. Jalassa oli caprihousut, yläosa muuten paljas, mutta nännit peitettiin tyttökaverin kanssa appelsiinin kuoren puolikkailla. Tämä komeus oli sidottu kiinni vartalon ympäri läpinäkyvällä teipillä. Pelkästään tällä sai jo huomiota, kun oma vaatekoko oli noin 34 ja rinnat D-kokoiset. Yhdellä rastipaikalla piti tanssia ja laulaa. Kun tämä meni omalta porukalta hieman heikosti, yritimme lahjoa rastinpitäjää. Itse kännipäissäni kysyin, auttaako suihin ottaminen. Tyyppi vastasi, että siitä vaan. No, kaivoin housuista kikkelin esiin ja aloin imeä. Lopulta tämä päättyi niin, että joku kaatoi siideriä tisseilleni ja tyyppi alkoi runkata kaluaan tissien väliin ja laukesi rintakehälleni. Ympärillä oli oma viestiryhmä, ehkä 5-6 henkeä. Melkoisen nolo kokemus ja vaikutti hiukan siihen, että vaihdoin myöhemmin oppilaitosta ja ainetta. Enpä kerro enempää, koska joku tätäkin lukeva voisi mahdollisesti muistaa tapahtuman.
 
Panona
Olen ollut ilman miestä monta vuotta, ilman siis mitään. Välillä haluttaa kovastikin mutta se ei ole niin helppoa kun on iäkäs, yli 60.
Olen tavallisen näköinen nainen kaupunkihousupuku(ei tuulipuku)päällä, meikkaan joka päivä ym. Olin arki-iltapäivänä joulu+ ostosteni jälkeen niin väsähtänyt että istahdin kauppakorttelin kahvioon hetkeksi. Juodessani kahvia silmiini osuivat nuoren miehen tummat silmät...
Hän katseli minua sen jälkeenkin vaikka itse yritin olla huomaamatta, hän oli noin 30v. Lähdin jatkaakseni matkaa kasseineni mutta olin koko ajan tietoinen hänen katseestaan joka seurasi minua. Annoin yhden kassin pudota jotta hänellä olisi hyvä syy tulla auttamaan.
Asun parin korttelin päässä mutta kun mies kysyi haluanko taksin niin sanoin että sopii
jos saatat. Huoneistoni on viidennessä kerroksessa ja siellä on ns. pitsirautahissi.
No, mentiin meille ja kaveri kantoi tavarat sisälle, kaikki oli ihan ok.
Sitten hän kysyi: SAANKO KOSKEA RINTOIHISI JA SILITTÄÄ LANTIOTASI ?
Annoin "luvan", hän oli hellä ja minusta kaikki oli ihanaa...
Tämän otsikon/irstain kerroin vain tämän ikäni puolesta, en koskaan olisi voinut kuvitella että saan niin kovaa ja suurta sellaisella hellyydellä.
Katsokaa nuoret miehet mitä voitte saada jos kauniisti haluatte.
 
ellionoora
Alkuperäinen kirjoittaja ei_eilisen_teeren:
Kyllä useimmat tytöt ottaa tosta vaan kakkoseen ilman liukkaria.
En muista yksityiskohtia tuosta tapahtumasta, luultavastikaan ei heti aloitettu molemmilla kaluilla, vaan otin suuhun toiselta. Aluksi voi myös sormella vatkata sen verran klitorista, että saa paikat kosteiksi. Ja kyllä tuo pelkkä ajatuskin pisti housut melko märiksi.
 
Milana
Miesystävä petti ja lohdutukseksi panin kaverini kanssa ja paria tuntia myöhemmin petollinen jätkäkaveri pääsi sattumalta jälkiliukkaille. :D Huvitun vieläkin tästä muistosta.

Kovin järkevää se ei ollut, paljaaltaan vetäminen, sillä en tiennyt oliko petollisen miesystävän uudella naisella sp-tauteja. Mutta ei sitä silloin tullut ajatelleeksi.
 
Milana
Miesystävä petti ja lohdutukseksi panin kaverini kanssa ja paria tuntia myöhemmin petollinen jätkäkaveri pääsi sattumalta jälkiliukkaille. :D Huvitun vieläkin tästä muistosta.

Kovin järkevää se ei ollut, paljaaltaan vetäminen, sillä en tiennyt oliko petollisen miesystävän uudella naisella sp-tauteja. Mutta ei sitä silloin tullut ajatelleeksi.
 
Punapää-83
Alkuperäinen kirjoittaja Milana:
Miesystävä petti ja lohdutukseksi panin kaverini kanssa ja paria tuntia myöhemmin petollinen jätkäkaveri pääsi sattumalta jälkiliukkaille. :D Huvitun vieläkin tästä muistosta.

Kovin järkevää se ei ollut, paljaaltaan vetäminen, sillä en tiennyt oliko petollisen miesystävän uudella naisella sp-tauteja. Mutta ei sitä silloin tullut ajatelleeksi.
Heh. No huomasiko se mies että olit käynyt muualla aikaisemmin? Miten reagoi?
 
janina_s
Nyt uudenvuodentaikoja tehtiin kohtalaisella porukalla, ja ellien innostamana kokeiltiin hiukan tuhmia juttuja. Eli julkisella leiriytymisalueella varattiin takkahuone käyttöömme. Ikkunasta oli erinomainen näkymä kadulle. Ensin valettiin tinaa ja juotiin sidukkaa, hiukan terästettynä ja mitälie kelläkin oli. Tästä oli jo etukäteen sovittu, mitä tullaan tekemään. Eli otettiin vaatteet viettelevästi pois. Nussittiin ryhmässä (kaikki oli biseksuaaleja, joten kokeiltiin parien pyöritystä ringissä mm.) noin puolitoista tuntia. Kokeiltiin myös "junaa", naisilla oli straponit. Aluksi miehet laukesivat isoon maljaan, josta naiset joivat vuoronperää ja lopulta valutettiin loput nesteet pilluille tipoittain. Aika paljon liukkaria tarvittiin, koska en niin paksua ollut pyllyyni ennen saanut ja niin lujaa.

Lopuksi osa ehti livahtaa pois ennen kuin poliisit tulivat (minä mukaanlukien :). Taisi 6 päiväsakkoa tulla siveellisyysrikkeestä, sain tekstarin. Mutta hiton kiihottava kokemus oli.
 
janina_s
Säkenöin vieläkin onnesta. Tämän foorumin ansiosta uskalsin kokeilla tuota yo. kokeilua ja oli kyllä vuoden ja ehkä koko tähänastisen elämän irstain kokemus. Nyt alkuvuosi meneekin krapulassa, tsemppiä muillekin selviytymiseen, kyllä tämä tästä pikkuhiljaa alkaa taas.
 
näittaas
Alkuperäinen kirjoittaja janina_s:
Nussittiin ryhmässä (kaikki oli biseksuaaleja, joten kokeiltiin parien pyöritystä ringissä mm.) noin puolitoista tuntia. Kokeiltiin myös "junaa", naisilla oli straponit. Aluksi miehet laukesivat isoon maljaan, josta naiset joivat vuoronperää ja lopulta valutettiin loput nesteet pilluille tipoittain. Aika paljon liukkaria tarvittiin, koska en niin paksua ollut pyllyyni ennen saanut ja niin lujaa.
...tuo kulhosta sperman juominen on aika tavallista. Sääli että ei ole levinnyt kaikkiin kaveripiireihin.

Janina=seppo.
 
mimosa_5
Hyv?? uutta vuotta. Kyll?, Turussa saa kyll? kokemuksena erinomaista montaa miest?. Rokkibaarista mentiin hesehotelliin ja oli kunnon pippalot. Lik??ripulloa sain pilluun ja sitten kolme miest? k?vi kynt?m??n eri suunnista. Oli tosin ainut kokemus t?ss? parin viikon sis?ll?, mutta varsin tyydytt?v?. Yksi mies tosin oli ruma virolainen (anteeksi rasismi). Suomimiehet olivat ihan kunnollisia :) Hyv?? vuodenjatkoa vaan. Palaillaan astialle, kun tapahtuu lis??.
 
himo
Alkuperäinen kirjoittaja janina_s:
Nyt uudenvuodentaikoja tehtiin kohtalaisella porukalla, ja ellien innostamana kokeiltiin hiukan tuhmia juttuja. Eli julkisella leiriytymisalueella varattiin takkahuone käyttöömme. Ikkunasta oli erinomainen näkymä kadulle. Ensin valettiin tinaa ja juotiin sidukkaa, hiukan terästettynä ja mitälie kelläkin oli. Tästä oli jo etukäteen sovittu, mitä tullaan tekemään. Eli otettiin vaatteet viettelevästi pois. Nussittiin ryhmässä (kaikki oli biseksuaaleja, joten kokeiltiin parien pyöritystä ringissä mm.) noin puolitoista tuntia. Kokeiltiin myös "junaa", naisilla oli straponit. Aluksi miehet laukesivat isoon maljaan, josta naiset joivat vuoronperää ja lopulta valutettiin loput nesteet pilluille tipoittain. Aika paljon liukkaria tarvittiin, koska en niin paksua ollut pyllyyni ennen saanut ja niin lujaa.

Lopuksi osa ehti livahtaa pois ennen kuin poliisit tulivat (minä mukaanlukien :). Taisi 6 päiväsakkoa tulla siveellisyysrikkeestä, sain tekstarin. Mutta hiton kiihottava kokemus oli.
Kaunis naiseni ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin naiseni ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin.Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin.Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme niin että hän istui kaluni päällä ja turvonnu pillu oli kiihottava ruiskasta omat sisään. KOKEMUSTA
 
KIIMAA
alkaa ottamaan päähän nämä naisten asiat. naantalissa mun muka kumppani ei ole harrastanu mun kans seksiä.Elätin ja vieläkin toivon,että hyväksyisi mut. Koko viime vuoden elätin ja olen saanu kakat silmille. Tuntuu,että käyttää hyväksi ja nyt muka pärjää. SITÄKÖ TEKEE? 2 v poika kaksi kertaa haettu pois. ÄITI HUMALASSA: Valehtelee ja ottaa toisilta seksiä. VOIKO KELA NÄHDÄ MITEN PALJON HÄN ON SAANU TULOJA MULTA: Elatus apuun pitäs vaikuttaa. ONKO SUOMESSA OIKEUTTA? HALLITUS VOIS KATSOA LAPSI PERHEITÄ JOTKA TAIstelee JA PAKOLAISILLE ANNETAAN KOTI JA AUTOT JA KAIKKI. sohvat vaihdetaan jos he tarttee: Suomi ÄITI KYSYY? EI HITTO! MISSÄ ON HALLITUS? JOTAKIN PITÄÄ TEHDÄ,SUOMALAISET PERHEET JOTKA TAISTELEE OMILLA VERO EUROILLA ELÄTTÄEN LAPSIAAN HENKI HIEVERISSÄ. Lapset saa traumoja ja herkkä sydän haavottuu. JOKELAN JA KAUHAJOEN KAMALAT; JÄRKYTTÄVÄT ASIAT: KUN EI OLE KETÄÄN JOHON LAPSET LUOTTAA NIIN RÄJÄHTÄÄ! Hyvällä huolen pidolla ja koulu kiusaamiset pois. Lapsena sain viilaa ja haukuttiin Siaksi. NYT ON KORKEA AIKA YHTEISKUNNAN NÄYTTÄÄ MITEN LAPSI PERHEITÄ KOHDELLAAN JA VANHUKSIA: ollaanko kolhoosissa? saa lainata vaik toisen vaimoa. ME KESTÄMME: Rokka Antero ei Tuntemattomas sotilaassa koristellu polkuja. KUN RAKASTI PERHETTÄÄN: Pitäkää huoli toisistanne. SUOMI JA JUHA MIETO
 
sivhos
Kiimaa" varmaan myös tarkoittaa mitä kirjoittaa.Seksi on kyllä sellainen voima,että sen edessä ihminen nöystyy.Kaikenlaisia kiimaisia orgioita harrastetaan.Kyllä noita tarinoita lukiessa alkaa muna turpoomaan ihan itsestään.Sanovat että verisuonet munassa aukeavat ja päässä oleva veri valuu munaan.Niin kai siinä tapahtuu.Oli miten hyvänsä,hyvältä tuntuu.
 
miesnäkökulma
Joo, onhan tämänlaiset ketjut aika raastavia lukea näin sinkkuna, mutta toisaalta saahan näistä helpotuksenkin. Hyvä tietää, että innokkaita naisiakin on jossain, ehkä minullekin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä