Itsetehdyt geelikynnet

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä Seline, 11.09.2009.

1. geeli Vierailija

Onko kellään kokemusta alle 20e paketista ja vielä ilman uv-lamppua?!...

6200 GEL KIT / Tee itse rakennekynnet - pakkaus / Rakennekynnet / Kauneudenmaailma.fi

2. on.... Vierailija

Ruokavalio kuntoon niin omatkin kynnet kasvaa kauniiksi ja vahvoiksi, sellaisiksi joita ei edes voi pureskella kun ovat niin paksut! Säästyy aikaa, rahaa ja vaivaa sekä muutenkin olo kohenee kun saa tarvitsemansa ravintoaineet.

3. Anna Vierailija

Selkeä ohjeistus geelikynsien laitosta/hinnoista ja huollosta löytyy sivuilta Kynsi Galleria
    Kannattaa ottaa huomioon että on olemassa hinta/laatu suhde. Kaupoista saatavat kitit/ aloituspaketit/ geelit ja akryylit eivät ole koskaan laadullisesti verrattavisa ammatti/tukkutuotteisiin. Toki tiheämmällä huolovälillä näillä kotikonstein-tuotteilla voi harrastella, mutta maksaville asiakkaille ei näitä tuotteita käytetä. Kunnon tuotteilla ja osaamisella rakennekynnet geelillä tai akryylillä pysyvät uuden veroisina 3,5-5 viikkoa, kynsien kasvunopudesta riippuen.
    Hinta-erot ovat todellakin suuret kynsimarkkinoilla (työnlaadusta ja tuotteista riippumatta), joten kannattaa ottaa oma aikansa, googlata, eri vaihtoetoja läpi ja löytää se itselleen "paras" vaihtoehto.

4. ms Vierailija

Mulla on ollu aina kauniit ja vahvat OMAT kynnet, mutta sitten tuli sellanen sairaus joka vei kynnet. Aina se ei ole oma vika et kynnet ei kasva.Nyt harkitsen just tollasia kynsiä koska ne omat ei enään ole kauniit. Ja sillä ruokavaliolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

5. irkku Vierailija

Hei sin' joka tilasit euro discountista niin millä tavalla maksoit ? koska kun olen tilannut sen paketin ja tilasin ennakkomaksulla nii en tiedä mihin se lasku pitää maksaa koska sähköpostiin tuli vain joku saksan ihme pankki ja tilinumero mutta en usko että niitä rahoja saksan pankkiin maksetaan !

6. irkku Vierailija

MILLÄ TAVALLA MAKSOIT ? =)

7. Jennamari Vierailija

Mä olen nyt tilannut osoitteesta Koru & Kauneus Verkkokauppa - Kampaamotuotteet, Kosmetiikkatuotteet. Teen itse kotona kynsiä ja heidän ohjeillaan olen opetellut kaikki alusta lähtien. Hinnat mun mielestä ok, toimituskin vaan noin 3 pvä. Ja mikä parasta, heiltä voi aina kysyä neuvoa tuotteista, vaikka ei ole heidän koulutuksiaan käynytkään.

8. 1234 Vierailija

minä tilasin n.pari viikkoa sitten euro discountista ja kyllä, ne maksetaan sinne saksaan,koska nehän tulee saksasta! tavarat tuli kyllä perille ja vieläpä kotiovelle asti! Eli rohkeasti tilaamaan!

9. GeeliK Vierailija

Voihan kynsiä itsekin laittaa, mutta niinkuin kaikissa asioissa teeseitse jutut eivät ole samaa kuin amamttilaisen tekemät. Myöskin aineet ovat laadukkaampia ammattilaisella.

Home - Perfect Lady

10. vieras Vierailija

11. geelikynnet Vierailija

Siis itelläni tosiaan on tuollainen kotona. Hyviä kynsiä tulee, itselleen pystyy hyvin laittamaan. Mutta tippejen laittoon tosin tarvitsee apua. Kestävät on. Tipitkin kestää reilu viikon, jos niitä ei rupee repimään. :)

12. sama- Vierailija

Siis tilasin ton alotuspaketin nded - sivustolta.

13. Hyväkotigeeli Vierailija

Onko kokemusta Rio geeleistä. Mulla ei pysy yhtään. Haluaisin löytää kotikäyttöön kestävät, mielellään vähän joustavat geelit. Onko vinkkejä?

14. tyttövaan Vierailija

Juu itekin tilasin tuolta nail4you ton aloituspaketin maksoi 120e oikee hinta olis ollu yli 200 joten aika hyvä diiili :D paketti lähti tanskasta ja toimitus pitäs tulla 1-2 pvä sisällä, mutta ota ny noista selvää,koska ne tulee! Sormet oikee syyhyää et pääsee tekeen, toi on kai aika hyvä uuni (32W)?? Onko kellää kokemusta tosta aloituspaketista: Täydellinen ammattitason geelikynsisetti - Kynsienhoitotuotteet kuluttajille ja kynsihoitajille. Luo itsellesi kynnet ja kynsikoristeet kotona ?:)

15. öhaiefz Vierailija

oon harkinnu hankkia kans tollasen kynsistudion tai geelaussetin miten sitä ny haluaa kutsua, mut mikä mahtaa olla luotettavin paikka tilata ja kuinkahan moniin kynsiin esim. Nail-EON UV Geeli Setti tää setti riittää? ajattelin et varmaan kannattaa tilata samantien enemmän koska noi määrät näyttää niin pienille et epäilen ettei ne kestä ees harjotteluvaiheen ohi, mutta mistä kannattais tilata ja kuinka paljon geelejä tarvitaan?

16. kynnet on Vierailija

MiMax - Verkkokauppa - Tervetuloa!

17. -- Vierailija

Miten kynsistä saa kaarevat? Joskus olen kuullut, että kättä pitäisi pitää uv-uunissa väärinpäin tai jotakin... Lisäksi, onko värigeeleistä kokemusta kellään? ongelmana on, että värigeeli on ihan liian läpinäkyvää, onko olemassa joku kikka miten geelin saa toimimaan vai onko se vain huonoa? Kyseessä siis nail4youn blue jean värigeeli!

18. Murkku Vierailija

Mä en oo koskaan tarvinnut kynsisettiä, koska älysin, että pääsee halvalla kilpailuttamalla yrityksiä, joissa näitä kynsituotteita myydään.

Uuni tuli aikoinaan hankittua ebaysta samoin alusgeeli.
    Käytän 1-vaihegeeliä, jonka tilasin Mimax.fi sivulta samoin kuten puhdistusaineenkin.
    Tosin viimeistelygeeliä en ole hankkinut, mutta senkin voisin hankkia samaisesta yrityksestä(kuulemma ei välttämätön).
    Tähän asti mennyt rahaa yhteensä 50-53 euroa.
    Tippejä mulla on, mutta en käytä niitä.

19. vieras Vierailija

Kynnet tulee kaareviksi kun niihin laitetaan geeliä mieletön määrä ja keskellä kynttä enemmän. Mulla on itsellä sellaiset.

En ymmärrä geelin poistoa asetonilla. Mulla on niin paksut kynnet ettei niihin pure saksetkaan, aikamoinen liuotussysteemi pitäisi olla että geelit saa liukenemaan pois.

Kukaan ei maininnut hankinnoissaan sitä hiomakonetta jolla kynsien huollossa hiotaan vanhaa geeliä ohuemmaksi ennenkuin uusi laitetaan päälle. Muutenhan siihen mun ymmärtääkseni jää näkyviin raja vanhan geelin ja uuden geelin väliin. Siis siihen kohtaan missä geeliä ei ole koska kynsi on kasvanut ja pelkkä kynsi on näkyvissä.

Mulla on ollut geelikynnet viime heinäkuusta asti. Olen huollattanut ne 4 viikon välein jolloin myös kynsien väri on vaihtunut. (Väri muuten ei tule päälimmiseksi kynteen) Nyt on kivat vaaleanpunaiset joissa on vähän glitteriä mukana. :)

(kauniit kädet, kauniit kynnet)

20. vieras Vierailija

jatkoa edelliseen...

Ammattilainen siis laittaa kynteni. Hänellä on itselläänkin pitkät geelikynnet jotka hän laittaa itse. Kestää kuulemma kolme tuntia. Mitenhän mahtaa sujua ei-ammattilaiselta......

21. Tiitiäinen Vierailija

Olen teetättänyt akryyli- ja geelikynsiä vuosia ammattilaisialla ja nyt päätin itse kokeilla. Ostin edullisesti geelikynsien aloituspaketin tutulta. Neljä tuntia meni ensimmäisellä kerralla korjaukseen ja toisella reilu kolme tuntia. Tosin itsellä menee koristelakkauksien tekoon tuosta ajasta melkein tunti. :)

Käytän nyt Rose-geelejä eli pohjustus-, rakennus- ja viimeistelygeelejä.
    Onko muilla Rose-geelit olleet hyviä?

22. PK Vierailija

Olen sitä mieltä, että liian kallista on, jos maksaa 200e. Itse tilasin uunin erikseen ja tuotteet tarjouksista. Kokonaishinta ole n. 120e. Itselläni kynnet ovat kestäneet ja olenkin pitänyt samoja neljän viikon ajan. Sitten olen jo melko kyllästynyt katselemaan niitä ja haluan vaihtaa uusiin.
    Jos olet lakkaillut kynsiäsi aktiivisesti tavallisella lakalla, pysyt varmaan tekemään myös geelillä itse.
    Kestävyyttä olen saanut laittamalla pääligeeliä (top coat) useamman ohuen kerroksen. kaksi tai kolme. Jos laitat valkoista kynsiin ja korjailet useamman kerran , niin läpinäkyvä geeli hiukan ruskettuu uunissa ja se näkyy vähän valkoisessa kohdassa. Kuitenkin niin vähän, että jos et kerro sitä, niin kukaan ei myöskään sitä huomaa.
    Tee ensin muut sormet ja vasta sitten peukalot, muuten peukaloissa oleva geeli saattaa valua reunalle paksummaksi kohdaksi.
    Muistathan, että ihan tavallinen amisept käy kynsien puhdistamiseen ja pinnan viimeistelyyn.
    En ole varma, tuleeko halvemmaksi. Ainakin toimii itselläni oikein hyvin.

Mukavia geelauksia ja kauniita kynsiä sinulle!

23. ninakatriina Vierailija

Hei

Sain lahjaksi paketin joka sisälsi uv-uunin, tippejä, puhdistusainetta ja lappuja, viiloja, liimaa, tippileikkurit, primerin, pensselin ja 3 erilaista geeliä.
    Geelejä on 4 kpl mutta 2 on samanlaista ja mietin että pitäisikö tässä olla myös mukana niin sanottu viimeistely geeli jolla saisi kynsiin kiiltävän pinnan?
    Mukana tuli :2kpl Bonding gel, 1kpl builder gel ja 1kpl french gel white.
    Osaisiko joku kertoa mite näitä geelejä käytetään tai missä järjestyksessä koska mukana ei tullut minkään laisia ohjeita.
    Pitääkö minun tilata uudet geelit? vai käytänkö bonding geliä kahteen kertaan kynsien laitossa?
    vai onko heille kenties sattunut virhe, että he ovat laittaneet 2 samaa geeliä vahingossa mukaan ? ja osaisiko joku kertoa laitetaanko primeri koko kynnelle vai kynsinauhoille?
    Tuotteet tilattiin täältä: www.nded.com

24. vierailija Vierailija

Geelejä on aika paljon erilaisia,että noista ei ole kokemusta mutta bonderi geelit on yleensä 2 tai 3 vaiheisten rakennus geelien eka "kynsilakkamainen" geelikerros. Että ehkä ovat ajatelleet sitä menevän paljon? tosin ei sitä mene:D eli siis ekaksi se bonding gel-> ohut lakkamainen kerros sitten builder gel(ei ihan vapaaseen kärkeen asti,riippuu tekniikastasi!) ja sen jälkeen french kärkeen ja vikana viimeistely geeli(voi käyttää builderia tosin onnistuu varmaan kyl käyttää sitä bonderiakin) Primeria ei laiteta kynsinauhoille eikä sitä kyllä tarvitse laittaa ihan tipin kärkeenkään, tosin jotkut laittaa sinnekkin. Mutta koko kynnelle se olis hyvä levittää se meinaan auttaa ekaa geeli kerrosta tarttumaan siihen ja poistaa kynnen pinnalta rasvat yms muut ei toivotut aineet! Itse olisin kysynyt, et miten tilaus sieltä NDED.iltä sujui? Kun koitin sielt tilata niin ei ollu vissiin tilaus menny perille tai muuta vastaavaa?:eek:

Jaa tämä sivu