Hae Anna&Ellit-sivustolta

juhlakampaus auki

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä bilehile, 23.11.2005.

1. bilehile Vierailija

Oon menossa iltapukujuhlaan. En mielelläni käyttäisi vähiä rahojani kampaajaan, mutta haluaisin laittaa hiukset jotenkin muuten kuin sille iänikuiselle perusnutturalle :)

1. Mistä löytyisi ohjeita miten kampauksia tehdään? Mulla on puolipitkä tukka, eli just olkapäille asti.

2. Jos en saa väännettyä mitään kampausta ja päädyn laittamaan suorat hiukseni auki, niin mitenkäs saan niistä sileät/kiiltavät? Ne tuppaa joskus olemaan vähän pörröiset.

3. Miten olisi kiharat juhlakampaukseksi? Miten sais kivat, siistit ja näyttävät kiharat aikaiseksi, kun on aika tumpelo hiustenlaitossa?

Kiitos avusta!

2. Fauna Vierailija

Sileeät ja kiiltävät hiukset saat parhaiten suoristusraudalla ja jollain kiiltoa antavalla tuotteella ja kiharat taas kiharrusraudalla. Pörröisyyteen auttaa kosteuttavien pesu -ja hoitotuotteiden käyttäminen (esim. kampaamosarja Joico) ja hiuksiin jätettävän silikoniseerumin käyttö (esim. Cutrin). Mä en itse tulisi pörröni kanssa toimeen ilman noita.

Ainakin ivillagen sivuilta pääsee tutkimaan hiusjuttuja ja siellä on jopa ollut kampaajien antamia ohjeita siitä miten ja millä aineilla kampaukset parhaiten onnistuvat. Mun mielestä esim. Marcia Crossin ihanat loivat kiharat ei ole kauhean vaikeat toteuttaa: http://beauty.ivillage.com/celebstyle/tv/0,,858r7wf3,00.html

Jaa tämä sivu