Kahden miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja omiav
  • Ensimmäinen viesti
nainen joka nauttii.
Tuo kuullostaa ihanalta ja on tuntunutkin upealta? Minun fatasiani on kyllä harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. En ole lesbo enkä oikeastaan edes bi. Minulla on ihana mies, jota rakastan yli kaiken, mutta haluaisin kokea seksiä naisen kanssa. Jotenkin tuntuu että naisen kanssa se olisi todella erilaista, nainen olisi hellä ja ymmärtäväinen. Olen vain senverran arka etten uskalla kysyä mistään seuraa itselleni. (Anteeksi että tämä poikkesi tästä keskustelusta)
 
...M...
Alkuperäinen kirjoittaja nainen joka nauttii.:
Tuo kuullostaa ihanalta ja on tuntunutkin upealta? Minun fatasiani on kyllä harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. En ole lesbo enkä oikeastaan edes bi. Minulla on ihana mies, jota rakastan yli kaiken, mutta haluaisin kokea seksiä naisen kanssa. Jotenkin tuntuu että naisen kanssa se olisi todella erilaista, nainen olisi hellä ja ymmärtäväinen. Olen vain senverran arka etten uskalla kysyä mistään seuraa itselleni. (Anteeksi että tämä poikkesi tästä keskustelusta)
No saahan sitä olla fantasiaa ja miehenä olisi ihana päästä näkemään kahden naisen peuhaus :)
 
jussa
Olen yhden kerran eläissäni ollut sängyssä kahden naisen kanssa. Ja kuvio oli se, etteivät pimut pelailleet keskenään laisinkaan vaan keskittivät kaiken huomion minuun ja minä heihin. Olihan se mukavata kahden noin 25 vuotiaan likan kanssa, mutta oli se raskastakin. Kun piti pelata yhdellä ketjulla kahta ketjua vastaan. Kun toinen oli saanut tarpeeksi munaa niin toinen jo vaati lisää ja toi kierre se vaan jatku ja jatku. Ei ollut hänellä paljon siemeniä aamulla enää jaettavaksi. Ja kaikki lähti liikkeelle pienestä flirttailusta ostoskeskuksen food courtissa.
Alunperin minustakin ajatus päästä kahden naisen kanssa yhtä aikaa sänkyyn tuntui todella himoittavalta. Se sitten tapahtui aikoinaan kun seurustelin nykyisen vaimoni kanssa. Olin kahden naisen, nykyisen vaimoni ja hänen ystävättärensä kanssa iltaa viettämässä ja sen jälkeen tulimme tulevan vaimoni asunnolle, jonne jäimme kaikki kolme yöksi. Kun siellä ei oikein ollut muita kunnollisia nukkumapaikkoja kuin yksi parisänky niin päädyimme kaikki kolme siihen. Kaikki lähti pienestä kiusoittelusta, kun naiset kyselivät miten aion hoidella heidät kummatkin. Ei aikaakaan kun meillä kenelläkään ei ollut yövaatteita enää yllään ja hyväilimme himokkaasti toisiamme. Naiset ihan kilvan hyväilivät minun patukkaani ja ylistivät sitä. Ensin tyyydytin vaimoni hänen ystävättärensä katsellessa vieressä ja sitten vaimoni määräsi minut ystävättärensä kimppuun. Tunne oli sanoin kuvaamaton, kun yhdyin toiseen naiseen "vaimoni" katsellessa. Olin "säästänyt" oman laukeamiseni vaimoni ystävätästä varten, jonka sisään päästin spermalastini. Olin tyytyväinen kun olin pystynyt tyydyttämään kaksi naista ja luulin että se on tässä. Erehdyin kuitenkin, sillä naiset halusivat jonkin ajan kuluttua lisää ja aloittivat minun virittelyn uusiin koitoksiin. Kun lopulta sinä yönä tai oikeammin aamuna pääsimme nukkumaan, oli alapääni todella arka hinkkaamisesta ja pussit ihan tyhjät niin että niihin ihan koski.
Tämä oli kuitenkin ainoa kerta kun olen päässyt kahden naisen kanssa yhtä aikaa sänkyyn, vaikka olemme tavanneetkin tätä vaimoni ystävätästä myöhemminkin, mutta muissa merkeissä.
 
Viimeksi muokattu:
Mies
kahden miehen kanssa. Vakipanon ja hänen kaverinsa. Oli oikein mukavaa.
Joskus kun kyllästyn akkaani, ollaan kuuskymppinen pari. Haen pari sporttista nuorempaa miestä ja saan kunnollaa kahta miestä pyllyyn että lotisee. Välillä saa kiinteetä itsekkin kunnolla. Kerran parissa kuukaudessa käyn jossain että saan kunnolla vaihtelua kiihkeestä miehestä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä