kastelahja

  • Viestiketjun aloittaja tuleva kummi
  • Ensimmäinen viesti
tuleva kummi
Heip!

Kertokaahan, mitä kummi voi ostaa lapselle kastelahjaksi. Lusikat ja muut perinteiset tuntuu vähän vanhanaikaisille... Itse siis olen saanut pienenä kummiltani lusikoita vuosittain. Eli mitä, mitä?
 
Sirenia
Minä oon kahdelle kummilapselleni ostanut sellasen valokuvakehyksen johon on kaiverrettu lapsen nimi, syntymäaika, pituus, paino yms... Voi olla sekin vanhanaikasta mutta on olleet vanhemmat tyytyväisiä:)
 
Lahja
Meidän mies sai kynttilänjalat, lusikan, vaatteita, muumiastiaston, satukirjan, kasteristin,valokuvakehyksen. Mun mielestä satukirjakin on ihan kiva ja itse tykkäsin noista kynttilänjaloista kans tosi paljon.
 
Niisku
Hei,

Jos kyseessä on tyttö ovat ns. kastehelmet ihana lahja. Kummi voi sitten jatkossa ostaa merkkipäivinä lisää helmiä ja lopulta tytöllä on isona ihana aito helminauha. Tällainen lahjaidea löytyy kultasepän liikkeistä. Itse en tykkää ollenkaan "ensimmäinen hampaani"-rasioista yms. Myös joku laadukas vaate on ihana lahja. Klassikko satukirjat ovat myös kivoja lahjaideoista. Tai aina voit avata pienokaiselle esimerkiksi rahaston, johon sitten laitat aina merkkipäivinä rahaa. Ns. varma rahasto on pankkitiliä parempi sijoituskohde.
 
Anni62
Meidän lapset ovat saaneet valokuvakehyksen jossa on nimi, syntymäpäivä + kelloaika, pituus, paino ja kastepäivä siis kaksi tytöistä sai sellaiset. Yksi tytöistä sai kynttilänjalan ja poika sai hopeisen mukin missä on haikararipa.

Me ostettiin kummipojalle valokuvakhys + putki johon voi laittaa esim. syntymätodistuksen.
 

Yhteistyössä