Hae Anna&Ellit-sivustolta

kellä julkkiksella silikonit

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä monet tiesin, 21.03.2008.

1. slkjdkljoii Vierailija

..tyrähän lihoi tässä vähän aikaa sitten rankasti ja joutui laihduttamaan. Läskiä.

Raskausaikana tissit YLEENSÄ kasvaa. Imetyksen loppupuolella ne pienenee yleensä.

2. hmmmmm Vierailija

Kyllä ne hyvin laitetu silikonitkin hytkyy, etenkin jos on ennestään hieman omaa rasvaa rinnoissa. Nähty nimittäin on.

3. diudaudiidi Vierailija

...jotkut pienentää!

Christina Ricci on pienentänyt rintansa ja muutenkin laihduttanut hurjasti aiemmista mitoistaan. Ja täytyy sanoa, että muutos sopii hänelle. Moni muuten yhä ajattelee häntä "erittäin uhkeana" koska muistaa muutaman elokuvan, jossa hän oli vielä isoilla tisseillään.

4. joku vaan Vierailija

Mulla kasvoi lihomatta tissit vielä pitkälti lähemmäs 30 ikävuotta. Kyllä se on melkein jokaisessa rintojen terveydestä ja anatomiasta kertovassa oppaassa sanottu, että rinnat EIVÄT OLE useimmilla valmiit vielä murrosiän jälkeen.

5. suomisilarit Vierailija

Tietääkö kukaan, kenellä suomalaisella jullkiksella on silikonit?
    Tuolla on ainakin joku lista
    http://www.kauniitrinnat.info/silikonit-suomalaisilla-julkkiksilla.html

6. Vielä tuli mieleen Vierailija

ainakin Hannele Lauri ja Helena Lindgren, jonka nenä operoitiin ensin, sitten rinnat.

7. sasae

Saadut tykkäykset:
    0
    Kata Kärkkäinen. Hänellä oli luomut Playboy-aikaan, mutta kuulemma raskaus rupsautti rinnat, ja hän laitatti vähän täytettä.

8. grWG Vierailija

Karita Tuomolalla on ainakin..C-kupin tissit vaikka rasvaprosentti paljon pienempi mitä missiaikoina. Ellen Jokikunnaksella on ja vaihdettukin jossain välissä. Sara La Fountainilla on myös..ketäs vielä? Martina Aitolehti, Sini Helmi, Tiina Häkämies, Tanja Karpela..nää nyt eka tuli mieleen.

9. Riku Kinnunen Vierailija

No, eihän minulla ole , vaikka olen julkkis.Olen nimittäin Riku Kinnunen.

10. Hyvä Riku! Vierailija

Pysy valitsemallasi tiellä

11. pointti? Vierailija

mitä väliä sillä on kenellä julkkiksella tai taviksella on silikonit? Do not snaijaa tätä yhtään! Jaksaako joku oikeesti ihmetellä toisen rintoja, hohhoijaa! Mullakin on, mut en todellakaan tajua mikä pointti tässä? Kaikilla niillä järestään on, so what!? Haetko rohkaisua omilles vai oletko vaan sitä kateellisten porukkaa?

12. viel30v. Vierailija

Onneksi on hyvät luomurinnat, pyöreät, sopivan suuret...tyytyväinen nyt. Toivottavasti sitten kun rupasahtaa rukkaseksi tykkään yhtä paljon.

13. TiuhtiV Vierailija

"Mulla kasvoi lihomatta tissit vielä pitkälti lähemmäs 30 ikävuotta. Kyllä se on melkein jokaisessa rintojen terveydestä ja anatomiasta kertovassa oppaassa sanottu, että rinnat EIVÄT OLE useimmilla valmiit vielä murrosiän jälkeen."

Samaa mieltä; parikymppisenä a-kuppi, nykyään c-kuppi. Rinnat muuttuvat läpi elämän, painon, raskauksien, iän ja hormonaalisten muutosten myötä.
    Meidän suvun naisilla kaikilla sama juttu, joillakin kasvanut "pamelat" riesaksi asti ;)

14. Tanja Karpelalla on rasvasolut kerääntyneet tiettyyn kahteen kohtaan vaikka onkin laihtunut rajusti muutamaan otteeseen.Siinäpä loistava yhdistelmä: ottaa silikonit ja laihduttaa rasvakerroksen pois. Suosittelen monelle naiselle.

15. monesti omat Vierailija

Tanja on luomu. Ihan oikeasti on hoikkia/siroja naisia joilla isot rinnat. Itsekin tunnen usean.

16. tintan Vierailija

Kävi samalla salilla -90 luvulla.

17. antiana Vierailija

Angelina Jolie laihtuu luurangoksi, jolla on pulleat tissit. Samoin ylähuulessa täytettä. Nuoruudenkuvissa huulet ovat epäsymmetriset, vain toinen pullea.

18. antiana Vierailija

Angelina Jolie laihtuu luurangoksi, jolla on pulleat tissit. Samoin ylähuulessa täytettä. Nuoruudenkuvissa huulet ovat epäsymmetriset, vain toinen pullea.

19. Silikoni-Tanja Vierailija

Älä nyt ole hölmö! Tanjalla on varmuudella silikonirinnat. Samoin huulissa on täyteaineita ja otsassa botoxia.

20. A.Joliella on Vierailija

omat huulet. Pienestä lapsesta asti samanlaiset. Olen nähnyt netissä kuvia lapsuudesta nykypäivään. Oikein kehutaan luonnollisia pusuhuulia. Varmistakaa enne ku kirjotatte puppua.

21. Kaverini pikkusisko (16-vuotias) on hyvin pieni ja sirokokoinen tyttö, jolla on kuppikoko 70H. Eli ihan järkyttävän isot tissit. Kärsii niistä kovasti ja haluaisi pienentää ja ymmärrän kyllä.Jatkuvia niska/selkäkipuja ja kauniita rintsikoita ei löydy muuta kuin tappohintana.

22. äitielli Vierailija

olen yhden lapsen synnyttänyt 4 vuotta sitten, rinnat kasvoivat B-kupista C-kuppiin ja ovat pysyneet hyvän muotoisinakin...
    muuten, joidenkin julkkisten tapaan imetin vain pari viikkoa, mikä voi olla osasyy...

23. äitielli Vierailija

ai niin, painoin ennen raskautta muutaman kilon vähemmän kuin nyt, niin että rintojen kasvu toi osaltaan myös lisäpainoa...

24. hille2 Vierailija

Tai lisäpaino kasvatti rintojakin....onhan noita, yksi ystävättäreni on lantioltaan ja jaloiltaan hyvinkin kapea, mutta rinnat ovat E-kuppia, ja olleet sitä 20-veestä lähtien. Hän joutui lopettamaan teininä aktiivisen telinevoimistelukilpailutreenin, kun rinnat kasvoivat liian suuriksi siihen lajiin.

Jaa tämä sivu