Kevytsävyte kotona?

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä pupu tupuna, 31.07.2008.

1. pupu tupuna Vierailija

Heippa kaikille!

Olen ajatellut laittaa hiuksiini kevytsävytteen (sellainen kun kestää +-10 pesua). Hiukseni on värjätyt, mutta nyt auringossa haalistuneet lähes blondeiksi (lievä tyvikasvu, ei kovin oimakas sävyero). Olen lähdössä Kreikkaan, joten en halua mennä kampaajalle ennen matkaa, sillä aurinko kuitenkin polttaa värin pois (vaikka hattu mulla on mukana, mutta pienikin auringonpaiste haalistaa hiukseni heti). Siksi haluaisin nyt vain jonkun kevyen tuotteen, joka hieman piristäisi sävyäni ja malttaisin odottaa sitä että pääsen loman jälkeen kampaajalle. Eikä siis yhtään haittaa, että se haalistuu parissa viikossa pois, päinvastoin :)

Haluaisinkin kuulla mitä kaupan kevytsävytteitä (ei värejä) olette käyttäneet ja kuinka ne ovat toimineet? Mitä suosittelette? Ja ettei kevytsävytteen väri jämähdä hiuksiin (esim joku punertava sävy tms)?

2. olen käyttänyt Vierailija

näitä wellan keltaisessa pakkauksessa olevia vaahtovärejä. ne on käteviä käyttää, ei tarvitse sekoitella värejä. ja kannattaa varoa liian tumman sävyn ottamista.

3. pupu tupuna Vierailija

Kiitos vinkistä! Kokeilinkin eilen sävyä 70, tumman vaalea tms. Tasoitti mukavasti värin ja tyvikasvu häipyi lähes näkyvistä :)

Jaa tämä sivu