Kiroukset

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä christina, 02.12.2005.

1. christina Vierailija

Hei, voiko toisen ihmisen kirota epäonnistumaan? Itsellä on viime aikoina menny _kaikki_ mahdolliset asiat pieleen ja oon alkanu miettiä onko joku kironnut mut tms. Jos kyseessä ei ole kirous niin voiko olla esim. joku väärin suuntautunut energiavirta? Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Kaipaan apua!

2. *hups* Vierailija

Kyllä, jotkut hyvin harvat ""noidat"" voivat kirota ihmisen, mutta sitä tapahtuu todella harvoin. Jokainen vicca tietää mitä tekee sen saa 3 kertaisena takaisin. tosin maailmassa elää oikeita noitia jotka ovat perineet kykynsä äideiltään vuosisatojen ajan ja näistä jotkut voivat ajautua pahan puolelle, mutta jos tällaisen kirouksen olisit saanut sen tietäisit, koska se olisi kohdistettu sinulle suorin sanoin tai teoin. Noidat/parantajat/näkijät joille on annettu tämä lahja käyttää sitä hyviin tarkoituksiin, tuskin koskaan pahaan ja silloinkin pakon edessä suojakseen.
    Tosin epäonni ja muut vastukset elämässä voivat johtua ihan jostain muusta ja silloin syytä niihin pitää hakea toisaalta.
    Voit puhdistaa kotisi energioista, suitsukkeilla ja 10 min kovalla musiikilla, voit suojautua rukouksella ja pyytämällä enkelisi suojaa. Voit lukea mantraa esim. maailmassani on kaikki hyvin...olen suojassa...olen kaiken rakkauden arvoinen...olen tämän universumin lapsi ja täysivaltainen jäsen...onni ja menestys seuraa minua kaikessa mitä teen. Joku näistä tai minkä itse itsellesi koet hyväksi.

Minulla on joskus päiviä että heti aamulla tietää että olisi ollut parempi jäädä sänkyyn ja vetää peitto korville ja pysyä siellä kunnes kaikki päin mäntyä-päivä on ohi..

Toivottavasti tästä on jotain apua.

3. Aurora Vierailija

Kukaan ei ole sinua kironnut.
    Tiedäthän että ajatus on energiaa, käännä kielteiset mietteesi myönteisiksi niin kyllä se siitä....

4. Tainuli Vierailija

Hupsikselle!
    Kyllä on mennyt käsitteet väärin jos kirouksia voi käyttää positiivisesti. Kirous on aina negatiivinen eikä tarvitse päin naamaa jotain tehdä tai sanoa onnistuu se muutenkin, sehän on ajatus energiaa. Ja elämä kulkee sykleissä välillä on pilvisiä päiviä ja välillä aurinkoisia ja joskus on niitä pilvisiä päiviä pidempi jakso. Lisää aurinkoisia sinulle!

5. Muuan Vierailija

Kysyin kerran astrologilta syytä pitkäaikaiseen epäonnen kauteen... Pluto oli silloin pitkällä aikavälillä vaikuttamassa siten että suuri muutos/ mullistus oli menossa. Tuntui siltä että kaikki mitä yritin, epäonnistui. Jouduin luopumaan minulle tärkeistä asioista ja ihmisistä, tai oikeastaan muodostamaan niihin aivan uudenlaisen suhteen.

Uskoin, eli en, muutos tapahtui ja tapahtumaketju oli omalla tavallaan hyvin hedelmällinen ja antoisa.

Elämässä ilmeisesti on sellaisia kausia, jolloin on luovuttava vanhasta ja opittava aivan uusi tapa nähdä elämää. Ilman kriisejä ei tapahdu kehittymistä.

Siksi toisinaan epäonneen kannattaa suhtautua tutkivalla ja optimistisella mielellä. Jonkin päättyminen on uuden alku. Ei saa vain jäädä tuijottamaan liikaa taakseen...

6. *hups* Vierailija

Hyvä kun huomasit, kiitos ihan kirjoitus moka. Tarkoitin, että ihmiset (noitia) joilla on perimätietoutta parantamisesta ja enteistä jne, käyttävät kykyjään hyvään ei pahaan.
    Kirous ei ole koskaan hyvä siinä olet oikeassa.
    Tarkoitin, että on ihmisiä jotka osaavat ja voivat kirota toisia ja mitä minun kokemuksiin tulee he tekevät sen hyvin selvin sanoin.
    Voin olla täysin väärässä ja ymmärtää asiat päin p....tä, mutta kirjoitan vain oman tietoni ja kokemuksien pohjalta.

7. Uskoisiko Vierailija

Kiroukseen suhtautumisesta on omakohtainen kokemus. Olin asiakkaana pankissa ja viereeni kiilautui nainen joka halusi myydä pitsiliinoja. Kieltäydyin kohteliaasti jolloin hän haukkui minua rikkaaksi ja kovasydämiseksi joka ei halua auttaa sairaiden lasten äitiä. Siirryin syrjempään ja hän seurasi perässäni ,suorastaan sylkien puhui sanoja joita en ymmärtänyt ja lisäksi sanoi minun sekä perheeni sairastuvan. En ole taikauskoinen enkä muutenkaan kovin herkkäuskoinen mutta jotenkin mieleeni tuli että nyt minua kirotaan. Tilanne päättyi kun ostin liinat niin hän toivotti hyvää joulua joka tuntui sekin pahalta. Lopuksi tulkoon mainittua että olin muiden asialla pankissa ja maksoin liinarahat pankista palattuani koska minulla ei ollut omaa rahaa mukana enkä ole ko.pankin asiakas. Olen ajatellut että oma pelko on kirouksessa suuri tekijä.

8. Kirottu Vierailija

Ajattelin kirjoittaa tähän oman kokemukseni kirouksesta.
    Olin parikymmentä vuotta sitten toisessa kaupungissa töissä,
    yksi työkavereista oli Lapinmaalta kotoisin (oltiin kaikki ympäri
    Suomea). Hänellä oli reuma, ja jo varsin iäkäs nainen,suustaan
    ja yleensäkin puheissaan ilkeä. Siirsin hänen tavaroitaan koneelta edestä pois kaappiin,koska hän oli rapulalomalla eikä
    ollut sinä päivänä töissä,tuurasin häntä. Kun hän palasi,suuttui
    vaatteittensa paikan vaihtamisesta, katsoi silmiin ja sanoi että; minä kiroan sinut,sairastut samoin kuin minäkin, ja joudut loppuelämäsi kärsimään kivuista ja säryistä kuten minäkin, sitten tiedät millaista on olla sairas.Kului kuukausi, ja sairastuin.
    Olen nyt 20v.käynyt kortisoni ym.piikityshoidoissa,ja työkyvytön
    Sattumaa varmaankin,tuli vain taas mieleen kun luin ketjua.

9. Tainuli Vierailija

Kyllä niitä kirouksia on ja taitaa se pelkokin osaansa näytellä. Toivottavasti saat oloosi helpotusta. Siunausta sinulle.

10. Kirottu Vierailija

Kiitos, samoin sinulle.

11. höh Vierailija

On väärin kirota toinen, jos ei ole mitään syytä. Saahan sitä pöytää puhdistaa jos tavarat on tiellä. Mene kirkkoon puhdistautumaan, jospa kirous häipyisi.

12. Enkeli Vierailija

Minä olen kironnut entisen poikaystäväni n. 16 vuotiaana. Mm. kirjoitin kirouksen omalla verelläni. Teko oli todella typerä, koska se vieläpä taisi toimia. Hänen elämänsä meni melkein pari vuotta päin honkia, kunnes poltin kiroukseni. Sen jälkeen hänen elämänsä laatu parani, hän meni pian naimisiin, ja sai 3 lasta. Ja aina kun hänet näen, vaikuttaa hänen elämänsä olevan ihan kohdallaan. Noilla asioilla ei pitäisi leikkiä. Olen nyt jo 31-vuotias, takanani on rankka elämä. Olen 5,7 vuotta sitten lopettanut mieheni kanssa amfetamiinin käytön. Taisi kirous jossain vaiheessa osua omaan nilkkaan.. Mutta nyt on kaikki aika hyvin. Meillä on kaunis koti ja 3 ihanaa poikaa. Mutta minä olen kirouksesta asti nähnyt enneunia kuolemista, tutut vainajat ilmestyvät uniini, olen valitettavasti tavannut heitä myös valveilla ollessani. Kuolemista kertovat uneni ovat toteutuneet kaikki 1 viikon- 2 kuukauden välillä. En minä halua tavata vainajia, tai nähdä enneunia kuolemista, mutta en minä niille mitään voi, ne vain tulevat, aina kun niitä ei osaa odottaa. Toivon, ettei sinua ole kirottu. Uskon, ettei ole. Ei kai näin typeriä ihmisiä niin kovin monia ole..

13. annakaisa Vierailija

Tapauksessasi on kyseessä väärin suuntautunut energiavirta. Se tapahtui jollain sellaisella hetkellä kun otit itseesi uutta energiaa, mutta samaan aikaan huomiosi kääntyi johonkin negatiiviseen. Silloin avasit aurasi tuon negatiivisen asian kohdalta ja energia jäi sinne. Ja se vahvistuu joka kerta kun ajattelet kaikkien asioiden menevän pieleen.

Saat itse tilanteesi korjattua yksinkertaisesti rentoutumalla ja tyhjentämällä mielesi noista epäonnisista ajatuksista. Jos nautit kynttilöistä, sytytä pari sellaista ja nauti liekin loisteesta. Näe samalla mielessäsi kuinka tuo liekki avaa voimallaan energiakehossasi olevat lukot että se uudistava energia pääsee sinne minne sen pitikin matkata. Unohda ajatukset kirouksista.

Ne jotka väittävät osaavansa kirota, yleensä tekevätkin sen sanoilla suorassa henkilökohaisessa kontaktissa. Tuossa ei ole kyse mistään kiroamisesta vaan silkasta peloitteluun perustuvasta psykologiasta. Pahinta on, että nuo henkilöt oikeasti uskovat osavansa kirota.

14. tyyty Vierailija

Itse en aikaisemmin ole tänne kirjoittanut, mutta kun sattui silmiini tämä ketju niin päätin kertoa hieman omaa tarinaani ja kenties toivon saavani hieman neuvoja...

Suvussani on ns. paha noita, joka aikoinaan kun äitini ei edes tiennyt odottavansa minua sanoi, että äitini odottaa tyttö lasta ja jos hän tulee sisälle taloon (oli silloin menossa hänen luokse , en tiedä miksi..)niin Jumala tulee koettelee tytärtäsi, koska talossa on kuoleita lintuja(mitä lie tarkoittanut)...

Äitini ei uskonut, koska ei tiennyt odottavansa edes vielä minua..
    No joka tapauksessa synnyin minä ja kaikki mitä elämässäni olen tehnyt ja valinnat mitä olen tehnyt ovat menneet väärin..

Tämä kyseinen henkilö on tehnyt muutenkin paljon pahoja ""kirouksia"" lähimmäisilleen ja itse voi hyvin (kaikki sisarukset ovat kuolleet syöpään, hänellä asiat hyvin).

Itse uskon Jumalaan ja olen Häneltä pyytänyt apua, mutta kaikesta huolimatta yhä teen vääriä valintoja, olen jopa joutunut hautaamaan lapseni joka kuoli syliini yhin traagisesti ym.

Niin, että miten tästä pääsisi eroon??

Monet jotka hänet tuntevat pelkäävät häntä ja minua taas ei päästetä suvun kautta hänen lähelleen, jotta voisin kysyä, että miksi hän näin on tehnyt (suku suutui hänelle kun hänen ""elämän tapansa"" tuli ilmi todella ikävällä tavalla).

Itse uskon kiroukseen, koska olen yrittänyt kaikella tavalla elää mahd. hyvin ja arvostaa kaikkea mitä Luoja tähän maailmaan on luonnut, mutta elämä se vaan jaksaa koetella..

Lapsena jo meinasin monta kertaa kuolla, joten kai minulla kuitenkin on joku joka minua suojelee, mutta...joskus se kamelinkin selkä katkeaa...

Olisi kiva jos joku joka tietää myös näistä ikvistä asioita voisi neuvoa minua..jos se elämä hieman edes helpottuis..

15. metsätähti Vierailija

Muistan yhden jutun lapsuudestani. En tiedä sitten oliko se kirousta. Asuin maalla ja äiti puhui naapurin emännän sanoneen, että hän saa lehmän lypsämään verta niin halutessaan. Niin sitten kävi että meidän lehmä lypsi verta ja meillä oli muutenkin huonoa onnea elukoiden kanssa, kaikenlaista vaivaa. Naapurin emäntä ei kyllä tuntunut vainoavalta ihmiseltä.

16. Orvokki Vierailija

Minun siskoni kirosi kerran naapurin naisen, kun tämä vei siskoni arpajaisissa voittaman nuken, niin sisko sanoi hänelle, että ikinä et tule saamaan tyttölasta ja näin myös kävi, vain poikia sai.

17. * Vierailija

Olin seurustellut 4v poikaystäväni kanssa ja eräs aika tuore tyttökaverini alkoi ( mukamas ""salaa"", mutta kyllä kai mä sen huomasin )himoita häntä; sillä seurauksella, että humalapäissään poikaystäväni uskaltautui vastata tytön viesteihin ja he päätyivät sänkyyn. Tätä tapahtui muutamia kertoja, en oikeastaan edes tiedä ( onneksi ) kuinka usein.
    Mutta minua siis vedettiin 6-0 aika pitkän aikaa.

Kun sain asian selville, itkin 3 vuorokautta putkeen ja mielessäni kirosin ko. tytön, toivoin hänen joutuvan elämään käännekohdassa koko ikänsä, ei koskaan rauhaa, tyyntä mieltä tai syvää onnea...

En juuri nähnyt ko. henkilöä siitä lähtien, mutta vuosien kuluttua tapasin hänet sattumalta kaupassa.
    Hänellä oli se sama kauhtunut toppafarkkutakki, liikablondattu tukka ja yhä se puolisuttuinen olemus, joka joskus oli kai näyttänyt hemaisevalta.
    Jotain se siinä rehvasteli, en muista mitä, mutta aika surulliselta hahmolta hän näytti, ainakin minun silmissäni.
    Kuulin myös jostain, että hän oli jossain vaiheessa käyttänyt huumeita ja saanut lapsen jonkun idiootin
    ( anteeksi tämä! ) kanssa, ja nopeasti eronnut jne.

Että empä tiedä..toivon totisesti, ettei manaukseni olisi ihan OIKEESTI vaikuttanut hänen elämäänsä.
    Niinä itkuisina öinä olin kuitenkin NIIN RIKKI siitä irvokkaasta kaksoiskusetuksesta, että kirosin ""ystäväni"" alimpaan helv...

Tuskin sentään kenelläkään maallisella perustyypillä tässä nyt kuitenkaan on mitään taikavoimia kirota tai pelastaa ajatuksillaan muita ihmisiä; miten muka minun pienen, maan-matosen, turhat, mitättömät ajatukset olisivat voineet saada aikaiseksi jotain liikettä tässä maailmankaikkeudessa.Voi voi. Vastauksen tiedämme toki kaikki: Ei mitenkään.

On kaiketi turha kenenkään kuvitella olevansa niin mahtava olento, että voi ajatuksillaan vaikuttaa maailman kulkuun.
    Ei valitettavasti hyvässä - ja onneksi ei pahassakaan.

Tai sitten...kuka tietää...

18. tytylle Vierailija

Ei sinua ole välttämättä kukaan kironnut. Välillä ihmisiä jotka tietävät asioita enemmän ymmäretään väärin. Hänellä ei ole sinun kanssasi välttämättä mitään tekemistä. Hän on vain nähnyt että sinun elämäsi on pullollaan koettelemuksia. Kyllä näitä ikäviä juttuja tapahtuu muutenkin. Ja jokainen tekee elämässään vääriä ratkaisuja eikä se ole muiden vika.

19. niin Vierailija

Tässä voisimmekin sitten kysyä, kuka on kironnut Afrikan? Tai kuka on kironnut sodan jaloissa elävät ihmiset. Ei heitä kukaan ole kironnut, maailmassa vaan joidenkin osaksi tulee enemmän kärsimystä. Ehkä siitä on tarkoitus oppia jotakin.

20. Pakkasherra Vierailija

Täten kiroan Tainulin ymmärtämään elämää laajempana käsitteenä! Tuskastukoon tiedosta ja valaistukoon ymmärryksestä ja suuremmasta rakkaudesta!
    ... ei kestä kiittää ;)

Jaa tämä sivu