kiusallinen ongelma parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Pikku-prinsessa
  • Ensimmäinen viesti
Pikku-prinsessa
Moi,
Kirjoitan tälle palstalle, koska en saanut asiallisia vastauksia tuolla seksi-keskusteluissa
Olen mennyt vasta naimisiin ja olemme mieheni kanssa kaikella tapaa läheisiä. Meillä on vain kiusallinen ongelma liittyen mieheni siittimen kokoon. Olemme koittaneet etsiä sopivan kokoisia kondomeita tavallisesta kaupasta. Raskaaksi en nyt halua enkä voi käyttää terveydellisistä syistä muunlaista ehkäisyä
Romanttinen tunnelma latistuu lähes aina, kun on aika laittaa kondomi paikoilleen. Tavalliset marketeista saatavat kondomit eivät mahdu kunnolla. Muutamat ovat särkyneet kesken yhdynnän. Lisäksi kondomin reuna hankaa minua pahasti kun se menee kokonaan sisälleni. Suuseksi on aivan ihanaa molemmin puolin(Itse olen ihan hulluna mieheni penikseen,hih), mutta olisi ihanaa nauttia miehestäni ihan kokonaan ilman ongelmia.
Mieheni on näissä asioissa niin ujo, ettei hän uskalla kysyä mistään isompia kondomeja.
Ottaisin mielelläni vastaan vihjeitä, niin voisin yllättää mieheni seuraavalla kerralla!

Asiallisia vastauksia odottaen.
 
Pikkuprinsessa
Ootteko koittanu Durex comfortia? Ne on vähän tavallista suurempia. Mun isokokoiselle exälle (huoh..) ne kävi ainakin. Ja seksikaupoissa myydään kans isompia.
Juuri tuollaisia on mennyt rikki, joten emme uskalla niitä käyttää. Rakkaani ei halua, että mittaisin hänen siitintään, mutta salaa olen koittanut ottaa siitä mittaa. Jos laitan molemmat kädet nyrkkiin sen ympärille juureen, niin sitä jää vielä aika paljon näkyviin. Vähän pidempi, mutta suurinpiirtein samanmittainen se taitaa olla, kuin talouspaperirullan pahviosa. Tulee joka kerta ihanan kiihottunut olo, kun ostaa talouspaperia:)
Pitää varmaan uskaltautua sinne seksikauppaan.
 
Viimeksi muokattu:
mielikuvitusta
Kylläpäs pikkuprinsessalla on hyvä mielikuvitus, heh heh, että oikein talouspaperirullan mitta.
Käyttäkää vaikka marketin muovikassia, jospa siinä mitta riittäis.
Täytyy pikkuprinsessallakin olla aika ulottuvia noi reiät, sekä suukki, että torvi jalkojen välissä kun noin he...itin pitkä suoro sisään mahtuu.
 
Pikkuprinsessa
Kylläpäs pikkuprinsessalla on hyvä mielikuvitus, heh heh, että oikein talouspaperirullan mitta.
Käyttäkää vaikka marketin muovikassia, jospa siinä mitta riittäis.
Täytyy pikkuprinsessallakin olla aika ulottuvia noi reiät, sekä suukki, että torvi jalkojen välissä kun noin he...itin pitkä suoro sisään mahtuu.

Toivoisin asiallisia vastauksia. Harmittaa tuollaiset viestit, kun oikeasti on ongelma parisuhteessa tämän asian tiimoilta. Mainitsin kokoasian vain siksi, että joku, jolla on kokemusta samankaltaisesta ongelmasta, voisi auttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Meisseliina
Kaikki isompivehkeisetkin kumppanini ovat löytäneet itselleen kondomit. Ratkaisuna on seksikaupat ja/tai alan verkkokaupat, koska tavallisten kauppojen valikoima on vain taviskokoisille. Hommaa isointa kokoa olevat kumit netistä ja vaikka 3-4 eri merkkiä. Jos nekin menevät rikki, niin tod.näk. käytätte niitä väärin (esim. kärkeen pitää jättää tyhjää).

Jos kumien kanssa sählääminen tuntuu turhalta pelkän ehkäisyn vuoksi, niin käypä gynekologilla. Tuntuisi aika oudolta, ettei edes kuparikierukka (ei sisällä hormoneja) sovellu sinulla tarkoitukseen.

Koko aloitus tuntuu provolta ihan siksi, että onko miehesi neitsyt vai eikö hän ole koskaan aiemmissa suhteissa suojautunut kondomilla tauteja vastaan? En voisi koskaan kunnioittaa miestä, joka on niin pelkuri, ettei uskalla edes netin kautta tilata kondomeja. Seksikaupat kuskaavat tilatut tuotteet huomaamattomasti perille ja jos ne tulevat postipakettina, niin lähettäjän nimi on jotakin sellaista, jota ei voi yhdistää seksiin.
 
elisa
Jos on noin pitkä niin sitten vaan seksikauppaan. Mun exällä oli aika normimittainen mutta paksu (mun ranteenvahvuinen). Hänelle Comfortit kyllä sopi. Pituusasioista en ole niin perillä, ei (onneksi) ole ollut ketään kamalan pitkävehkeistä. Mulla taitaa olla aika lyhyet paikat, vähänkin pidemmän kanssa sattuu helposti. Paksuudesta kyllä tykkään :)
 
Huoli
Voi sinua, Pikku-prinsessa :( Olen huolissani miten kestät tuollaisen hirviön tunkeutumisen sinuun? Minulla oli joskus isokokoinen mies jolla oli myös aika mittava penis (muttei lähellekään tuota sinun kuvailemaasi) ja suhde kaatui siihen, että minulla paikat eivät kestäneet repeytymättä ja kipua tuottamatta. Ei auttanut liukasteet, ei mikään. Voi sitä surun päivää kun jouduin hänestä luopumaan. Olen miettinyt monena iltana mahtoiko hän koskaan löytää naista joka pystyisi ottamaan hänen rakkauden miekkansa vastaan. Onhan isokokoisellakin miehellä oikeus rakastaa, muutenkin kuin suuntäydeltä.

Varjelusta teidän matkallenne. Koita jaksaa.
 
tsäbä
Niille ihmettelijöille, että onko tällainen provo niiin voivathan aloittaja ja mies olla toistensa ensirakkaus ja ovat esim. niin uskonnollisia etteivät ole naida paukuttaneet paljon ennen toisiaan eikä tällaiset kortsunhankkimisasiat ole tuttuja. Uskokaa tai älkää, mutta oikeesti kaikilla ei välttämättä ole 10-15 (seksi)kumppania ennen naimisiin menoa.
 
eheheh
Kylläpäs pikkuprinsessalla on hyvä mielikuvitus, heh heh, että oikein talouspaperirullan mitta.
Käyttäkää vaikka marketin muovikassia, jospa siinä mitta riittäis.
Täytyy pikkuprinsessallakin olla aika ulottuvia noi reiät, sekä suukki, että torvi jalkojen välissä kun noin he...itin pitkä suoro sisään mahtuu.

Täytyy myöntää, että rupesi naurattamaan kanssa. Talouspaperirullahan on järkyn pitkä pötkö? Ei kyllä itseen moisen kalikan tunkeminen onnistuisi.
 
Viimeksi muokattu:
ex-äxäl?
Noita vastauksia lukiessa tuli mieleen - miksi vastaajien isokokoiset kumppanit ovat kaikki nimenomaan ex:iä?

Joka tapauksessa - toivottavasti ap:n ja miehensä ongelmaan löytyy molempia tyydyttävä ratkaisu.
 
Pikku prinsessa
Pahoittelen, jos olen aiheuttanut pahaa mieltä jollekin puhumalla mieheni siittimestä. Olemme tosiaankin toistemme ensimmäiset seksikumppanit ja menneet nuorena naimisiin. Kerroin tästä keskustelusta miehelleni ja olin yllättynyt siitä, että hän suorastaan innoistui ajatuksesta, että mittaisin hänen peniksensä. Eilen ihanan perjantai-illan lopulla tein sitten tarkkaa tutkimustyötä. Kyllä se on juuri ja juuri sen talouspaperirullan pahvisisuksen pituinen-ja paksuinenkin(ei siis rulla papereineen :)- Ehkä puoli senttiä lyhyempi. Mitä seksiin muuten tulee, niin kaikissa asennoissa ei onnistu, kun sattuu, mutta hellästi olemme saaneet opetella sopivia asentoja.

Kiitos kaikille vihjeitä antaneille. Saimme tilattua xxl-kokoisia kondomeja netistä!
 
wiltsujohanna
Alkuperäisen ongelma lienee ratkennut jo vuosia sitten....Mutta pohdiskelin tätä tässä useamman peniksen kokemuksella...

Kortsuongelma ei voi olla todellinen, koska, jos penis on vain talouspaperirullan paksuinen, ei kondomin pituus voi kadota peniksen paksuuteenkaan ja silloin kondomin kuin kondomin pituus riittää. Ei "pikkuprinsessojenkaan" sisään sullota ohutta pitkää kullia niin pitkästi, ettei normaalin kondomin pituus riittäisi.
 
kaffepulla
Sama tuli mieleen täällä. Jos sen miehen vehje olisi 25-30 cm pitkä niin eihän siitä menisi sisään kuin puolet tai alle. Vagina eli ole mikään pohjaton putki vaan kyllä se päättyy aika lyhyeen ja pitkällä vehkeellä ei pohjaan asti päästä todellakaan.
 
Arska
Minua vaivaa sama ongelma kuin alkuperäisen miestä. Aina, kun menen yleiseen saunaan tai kylpylään ja näen lauteilla tai suihkussa pienimunaisia miehiä minut valtaa outo toiseuden tunne...
 
Arska
Olimme lomareissulla ja emme varanneet tarpeeksi kortsuja mukaan, kun innostuimme panemaan useammin, kuin normaalisti. Ostin paikallisesta kaupasta kortsuja, mutta ne olikin lyhyttä laatua. Olen tottunut työntämään koko kalun sisään työnnöissä. Nyt sitten kortsun reuna alkoi hankaamaan vaimoa. Piti yrittää lyhentää työnnön pituutta, vähän oli hankallaa, mutta niillä mentiin se loma.
 

Yhteistyössä