klamydia + kertokaa kokemuksistanne

  • Viestiketjun aloittaja minnime
  • Ensimmäinen viesti
Nih!
Se että ei ole sairastanut klamydiaa ei tosiaan tarkoita, että olisi älykäs tai järkevä. Siinä on pelissä myös tuuria ja varovaisuutta. Ne jotka siis ovat, ovat siis jotain tämän alapuolella. Itse kiitän tuuria etten ole sairastanut klamydiaa ja todellakin syyttäisin aina itseäni ja pitäisin itseäni hölmönä ja tyhmänä jos olisin. Onneksi oli niin hyvä tuuri! Kiitos luoja!

Harmillista jos sen saa kummppanilta pettämisestä johtuen. Suurimmassa osassa tapuksista on kyllä kyse omasta tyhmyydestä. Onneksi ei tarvitse miettiä. Pidän itseäni kyllä nyt todella onnekkaana. Olisi ihan hyvä jos muutkin voisivat harjoittaa hieman itsekritiikkiä. Nih!
 
joskus sairastanut
Heip.

Kylläpäs täällä taas on hyvää keskustelua. Itse olen klamydian nuoruuden ehkä sitten tyhminä ja hulluina vuosina sairastanut. Kyllä se jäi pitkäksi aikaa kaivelemaan. Tauti oli minulla joko ihan muutaman viikon tai sitten lähes vuoden. Vasta ihan loppuaikoina alkoi olla oireita eli alaselkä/mahakipuja. Tosin aloittelin silloin myös omaa elämää ja opiskeluja, joten oireet on voineet hyvin jäädä aikaisemmin huomaamatta, kun eivät sietämättömiä olleet.

Mutta lapsi on nyt tulossa ja sai alkunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta, joten ainakaan mulle tuosta ei onneksi mitään häikkää ole jäänyt. Eli joskus sitä käy hyväkin tuuri, ei asiaa kannata jäädä liikaa murehtimaan. Ja käsittääkseni klamydia vaikuttaa nimenomaan raskautumiseen ei keskenmenoihin.
 
???????????
Suomessa on yli 10 000 klamydiatartuntaa joka vuosi. Suurin osa ei havaitse ainuttakaa oiretta ja saattaa kantaa tautia useita vuosi. Jos lapsettomuushoitoihin ei paase jos lapsettom. syyna klamydia niin kyl on erikoiseen malliin asiat suomessa menneet. 10v kuluttua klamydia on tavallisin lapsettomuuden syy suomifinlandiassa, ikava kylla. Tsemmpia kaikille sen vuoksi lapsettomille! Muutto toiseen skandimaahan avaa ovet hoitoihin.
 

Yhteistyössä