kokemuksia Seacret-tuotteista?

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä Suhmuran Santra, 23.03.2010.

1. Suhmuran Santra Vierailija

En yleensä osta mitään, jos tullaan kauppakeskuksessa tyrkyttämään, mutta tänään hurahdin Seacretin kynsienhoitosettiin. Jakakaapa kokemuksianne muistakin sarjan tuotteista! Ovatko hintansa arvoisia?

2. tuhma? Vierailija

mä melkein hurahdin, mutta päätin harkita. En ollut ajatellut olevani käsihoidon tarpeessa, vaikka olikin lohjenneita kynsiä ( yleensä ne ei edes lohkeile, nyt jostain syystä paljonkin) ja tavallisen kuivat talvikädet.

Ostin sitten ruokakauppamatkalla Iberon "taikaviilan" hintan 2,9 e, toimii! Korjasin lohjenneet kohdat ja nyt kynnet kiiltävät ehjinä ja hienoina. Bepanthen on mulla toiminut käsivoiteena, kunhan muistaa laittaa vaan illalla nukkumaan mennessä :) Ja mulla muuten kovin kuivat kotiäidin ja (ulko)valkokuvaajan kädet. En siis pidä tarpeellisena kummempia tuotteita, mutta luenpa mielelläni muiden kokemukset, siis kiitos ketjusta.

3. jossu Vierailija

Olen nyt ollu tän setin omistaja parisen kk ja tyytyväinen oon ollu:) eiköhän saman lopputuloksen sais jollain vähän halvemmillakin tuotteilla, mutta minkäs sille mahtaa että tulee aina ylipuhutuks.... kynnet pysyy hyvinä noin viikon ja niinhän se myyjäkin sano sillon että kerran viikossa kun hoitaa kynnet noilla niin se riittää. mulla itellä on rasvan tuoksuna 'ocean' ja se on aivan ihana! ja varsinkin kynsinauhaöljy on auttanu tosi paljon, ennen oli aina kynsinauhat rikki, nykyään harvemmin. viila luultavasti ajaa saman asian ku muutki viilat mut toi buffi on kyl tosi hyvä. ihan 'näkee' kuinka kynsi uudistuu sen käytön seurauksena! ehkä kuviteltua kaikki, mutta suosittelen kyllä koko sarjaa lämpimästi:) ite ekaks puhdistan kynnet ihan normi kynsilakan poistoaineella, sitten viilaus, buffaus ja öljy. lakkoina käytän mavalan värii 56 ja siihen päälle vielä avonin nail builder läpinäkyvää lakkaa. ja näillä tuotteilla saan samannäköset kynnet ku ois tekokynnet tai joku vastaava ranskalainen manikyyri:)

4. Ihan myyty! Vierailija

Myös minulla on tuo kynsienhoitosetti ja sillä kyllä tosi siistit kynnet saa. Mutta, mutta... vielä myydympi olen siihen öljy-suola-kuorintaan + vartalovoihin! Ne on aivan ihanat! Mulla on ollut monta vuotta, oikeastaan koko pienen ikäni ongelmia ihon kanssa. Nyt kun on pari pientä muksua, niin kädet on tosi kovilla, aivan halkeilevat kämmenselät koko ajan. Kerran viikossa kun teen kuorinnan ja rasvaan joka ilta, niin on kädet aivan uudenlaiset! Vaikka ennen rasvasin millä käsiä, niin eivät ole vuosiin olleet näin hyvässä kunnossa! Ja jalkapohjat myös!

Jaa tämä sivu