kondomi

  • Viestiketjun aloittaja 50v
  • Ensimmäinen viesti
48v
Alkuperäinen kirjoittaja elisa28:
Omalla miehelläni on melko pieni penis (mitään mittoja en osaa sanoa), ja kaikki Sultanin kondomit ovat liian isoja. Parhaiten toimii Magic. Myös Okeido on liian iso. Suki suki on ohuempi kuin Magic ja kooltaan melko sopiva. Kannattaa unohtaa myös Easy.ac, joka on täysin muotoilematon ja siksi istuu huonosti. Toivottavasti sait jotain vinkkiä.
Magiciakin olen kokeillut ja se on yksi parhaista. Tosin sekin tuppaa menemään kurttuun, vaikka onkin sopivampi siitä "oikeasta paikasta".

Hieman ihmettelen, että jos peniksen halkaisija on todella niinkin suuri kuin 4 senttiä, niin että kumi ei pysy päällä?
 
Epäilijä-Elli
Onks tää joku provo, vai onks oikeesti jollakin aikuisella miehellä siis niin pieni ja ohut kalu, ettei tavallinen kumi pysy päällä ?
Mä oon kuitenkin aika paljon nähny, mutta että ei kumi pysy ???
 
48v
Ainakaan minun kohdalla ei ole provo, sen enempää kuin katasrofikaan.
Onhan niitä olemassa isoja kaluja, niin miksei voi olla pieniäkin ? Sama esim rintojen kanssa, on isoja ja on pieniä. Rintaliivejä vaan satutaan tekemään kaikille mitoille, mutta kumeja ei. Ilman rintsikoita voi aivan hyvin elää, mutta nykyaikana kumi on monta kertaa ainoa vaihtoehto seksihommissa.
Olisihan se myös aika hankalaa, jos vaikka kenkiä tehtäisiin vaan EU-standardikokoa. Kaikkien pitäisi tulla toimeen yhden/kahden koon kengillä, jalkaterästä riippumatta.
 
no jaa,
Alkuperäinen kirjoittaja 48v:
Ilman rintsikoita voi aivan hyvin elää, mutta nykyaikana kumi on monta kertaa ainoa vaihtoehto seksihommissa.
Hah. Isojen rintojen heiluminen ja löllyminen sattuu. Otapa vaikka nänneistäsi kiinni ja revi niitä voimalla joka suuntaan, tai sido kaksi maitopurkkia parista kohdasta maalarinteipillä rintaan ja yritä nostaa jotain maasta. Tosin silloinkaan et kyllä saa lähimainkaan oikeaa kuvaa.

Ilman rintsikoita voi isorintainenkin elää, kunhan makaa koko ajan paikallaan. Ilman kondomia voi tehdä monenlaista muutakin.

Eli ei nyt rinnasteta (hyvä sana tässä yhteydessä) näitä asioita...

En tietenkään halua mitenkään mitätöidä ongelmaasi, se on ihan todellinen. Minulla oli miesystävä, jolla oli pienet vehkeet, mutta kyllä hommat saatiin silti hoidettua molemminpuoliseen tyydytykseen asti. Muistaakseni yksi kondomimerkki, jota kokeiltiin, oli Sure (Sin Citystä). Se on normaalikokoa pienempi.
Käytimme joskus myös Femidomia eli naisen kondomia, ne ovat vaan aika hintavia eikä kauhean helppo panna paikalleen ainakaan ekalla kerralla.
 
Kortonkikanttura
Paras on se nyppykortsu joka tuoksuu vanhalle spermalle. Mun ukolla on pelottavan iso kulli ja kaikki markkinoilla olevat kortsut repee kun se yrittää panna kullille hupun silmille. Nyppykortsua olenkin kokeillu vaan yhden sen kaverin kans. Eli siis venäläistä rulettia vähän pelataan, se antaa lisäpotkua ja hajutehosteet tulee kun äijällä on tapana piereskellä paneskellessa. Paukuttaa kans sellaseen tahtiin, ett pää tärisee ja sänky hakkaa seinään, ei siinä kortsutkaan kestäis vaikka sopiskin kooltaan mut ku sellasii ei oo myytävänä ett mun ukon värkkiin menis. Ei oo siis XXXXL kokoja niissä.
 
pöllämystynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Kortonkikanttura:
Paras on se nyppykortsu joka tuoksuu vanhalle spermalle. Mun ukolla on pelottavan iso kulli ja kaikki markkinoilla olevat kortsut repee kun se yrittää panna kullille hupun silmille. Nyppykortsua olenkin kokeillu vaan yhden sen kaverin kans. Eli siis venäläistä rulettia vähän pelataan, se antaa lisäpotkua ja hajutehosteet tulee kun äijällä on tapana piereskellä paneskellessa. Paukuttaa kans sellaseen tahtiin, ett pää tärisee ja sänky hakkaa seinään, ei siinä kortsutkaan kestäis vaikka sopiskin kooltaan mut ku sellasii ei oo myytävänä ett mun ukon värkkiin menis. Ei oo siis XXXXL kokoja niissä.
Jos jollain riittää aikaa mitätöidä ihmisten fiksut keskustelunavaukset tällasella paskalla, niin onnea vaan.

Voitko sulkea koneesi ja itsesi samalla, kiitos.


 
sirkkulainen
Alkuperäinen kirjoittaja liukkareista:
Hormonisyistä voi olla tarvetta liukkareille ihan ns. normiseksissäkin. Vaikka kiihottuu ei se välttämättä näy kosteutena.
siis miten nii ei näy? kylläkai kiihottuessa kostuu, eriasia on jos ei o nii kiihottuneena
 
öhh
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja liukkareista:
Hormonisyistä voi olla tarvetta liukkareille ihan ns. normiseksissäkin. Vaikka kiihottuu ei se välttämättä näy kosteutena.
siis miten nii ei näy? kylläkai kiihottuessa kostuu, eriasia on jos ei o nii kiihottuneena
Luulisi naisen tietävän. Se että ei kostu voi johtua vaikka mistä syystä, googlettakaa ihmiset. Kyllä kiihottunutkin nainen voi olla ei-niin-märkä.
 
oh my god...
On se kyllä uskomatonta, miten kaikki ongelmat vaan lytätään ja vähätellään... "Miten jollain voi olla niin pieni kalu ettei normaali kortsu riitä?" tai "Miten joku nuori nainen muka voi tarvita liukuvoidetta?" Siis nuohan on ihan täysin normaaleja juttuja!! Tiedän monta pienikaluista miestä, joilla olisi varmasti tarvetta vähän pienemmälle kortsumerkille! Samoin tiedän myös monta pariskuntaa jotka tykkäävät käyttää liukuvoidetta! Keskustelkaahan joskus jonkun kaverin kans näistäkin asioista, ni ei tuu tämmöset niin yllätyksinä! Ihmisiä on erilaisia! Keskustelu jatkukoon! Valitettavasti en itse osaa auttaa pienen kondomin löytymisessä, mutta jos on pokkaa mennä vaikka seksikauppaan, ni sieltä voi kysellä ja henkilökunta siellä tilaa myös usein tuotteita pyynnöstä, vaikkei olisikaan sitä valikoimissaan sillä hetkellä! :)
 
.........................
Kokoasioista en osaa sanoa mitään, mutta olen huomannut, että durexin tuotteet ovat paljon hajuttomampia kuin perinteiset kotimaiset (?) näkit ja muut.
 
Kahden vaiheilla
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpå:
Jos miehellä on pieni penis - oletteko kokeilleet niin että myös kivespussi laitetaan kortsun sisään?
Mutta kun sanot kivespussi, tarkoitat varmasti vain toista niistä? Vai jos laittaa molemmat? Hankalaa on jättää toinen ulos toisaalta, ellei sitten puolessa välissä vaihda , että ottaa sisällä olevan ulos, ulkona olevan sisälle.

Kuinka olisi toimittava oikein, ettei tee virhettä?

 
Ehkäpå
Ei ihmekään että teillä on ongelmia, jos miehelläsi on kaksi kivespussia. Vai onko messissä kolmas osapuoli?

Yleensä normaalilla miehellä on yksi kivespussi, jossa on kaksi kivestä... Kannattaa myös miettiä seksin lykkäämistä, jos vielä olet vasta ala-asteikäinen.
 
Liukuvoide on kivaa! :D
Ei kaikki liukuvoidetta käyttävät ole haluttomia, kiihottumattomia tai edes kuivia. Itse kyllä kostun paljonkin, mutta yhdyntä silti saattaa joskus sattua (varsinkin jos edellisestä kerrasta on jo aikaa). Tämän takia käytämme liukuvoidetta vielä luonnollisen kosteuden lisäksi... ja ollaan kyllä molemmat tykätty tästä järjestelystä niin paljon, että käytetään kyllä sitä lisänä sillonkin vaikkei tarviskaan! ;)
 
Khaden vaiheilla
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkäpå:
Ei ihmekään että teillä on ongelmia, jos miehelläsi on kaksi kivespussia. Vai onko messissä kolmas osapuoli?

Yleensä normaalilla miehellä on yksi kivespussi, jossa on kaksi kivestä... Kannattaa myös miettiä seksin lykkäämistä, jos vielä olet vasta ala-asteikäinen.

Kävin laskemassa ne ja kivespusseja onkin 3. Kahdessa niistä 2 kivestä ja kolmannessa 3, eli ei voi sovitella sisälle kortonkiin eikä römpsään. Nyt tenttaan äijää onko se tältä planeetalta vai salaako minulta jotain. :0

 
Ehkäpå
No, mielestäni ongelmaa ei sitten kaiketi ole. Miehen värkkikokonaisuus sopisi esim. apteekin muovipussiin? Oliko teillä se siitin, jonka ympärysmitta on 4 cm? Uskon kyllä että nuo kaikki ulokkeet saa sinne torttuunkin työnnettyä, kunhan tosiaan käyttää sitä mansikkaliukuvoidetta ja harjoittelee ensin esim. keilapallolla.
 
48v
Noniin, kaveri soitti eilen Thaimaasta ja kertoi löytäneensä pikkuruisia kumeja sikäläisestä marketista.
Pari viikkoa kun jaksan odottaa, niin saan toivottavasti puikon päälle hyvin istuvan ehkäisykumin:))
 

Yhteistyössä