laivalla vierasta

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?

Asiallisia vastauksia odotellessa.
 
MARI
Moikka

Kyllä sitä on laivalla tullut harrastettua seksiä usein vieraan miehen kanssa. Mutta joka kerta kumilla jotenkin luotettavampaa vaikka ei se paljasta voitakkaan.

On tullut tehtyä semmoisia juttuja joita ei kotona ole tehty koskaan.
Rohkeasti vaan matkaan...
 
hanuristi
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?

Asiallisia vastauksia odotellessa.
Ilmoittaudun vapaaehtoisesti panemaan sinua laivalla. Kiinnostaisiko reipas ryhmäseksisessio jos teitä lähtee isompi porukka? Laivapanot on aina niitä kiimaisimpia. Juku kun alkoi jo seistä.
 
Viimeksi muokattu:
patsa
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?

Asiallisia vastauksia odotellessa.
Moikka vaan sulle!

Vastaan koska olen myöskin "funtsinut" näitä samoja jutskia, miehen näkövinkkelistä...
Kyllähän kortsut on ehdottomia näin "tautisena aikana", mutta toisaalta, jos ja kun onhan se kumminkin parasta paljaalla, niin kantsii tsekata ainakin "siisti" kaveri näihin harrastuksiin!
Olin itsekin laivareissulla jokin aika sitten, ja voi harmi sentäs ettei reissumme ollut samaan aikaan?
Tiedä häntä, miten kivaa olisi ollut?
 
Viimeksi muokattu:
niina
Kyllä laivalla on tullut aina harrastettua seksiä.
Me käydään työporukalla kerran pari vuodessa laivalla ja aina tulee harrastettua seksiä niillä reissuilla vieraan kanssa. kohta on kaikkien työkavereidenkin kanssa kokeiltu. ja niistä ei puhuta mitään sitten maissa
 
Anna
No kiva :) Tuleekos pukeuduttua laivalla seksikkäästi? Esim. vaikka mini hameeseen ja avokauluksiseen paitaan?
Kyllä tulee pukeuduttua seksikkäästi ja huorahtavaksi verkkosukkiin että vaikka olen vanhempi nainen . On kiva kun nuoret miehet tulevat kähmimään humalassa. Haluvat monet pikapanoja hytissä. Kyllä kannattaa olla avonainen paita ja lyhyt hame kun puristelevat rintojani. Kun vielä jättää housut hameenalta pois niin saa varmasti koneeta nuorta kun on sormet pimsassa. Paras kokemus oli ruotsalaisten kanssa mitkä harrastivat lentopalloo kun olin samassa hytissä viiden nuoren himokkaan kanssa. Muut katselivat ja hierovat muniaan että seiso kun pääsivät vuorollaan, Siinä sai kunnolla sitä itseään eikä kotona viitsinyt kertoa. Uusi matka on jo tilattu ja odotan kovasti kun pääsee (lihatiskille) niin kuin naisystäväni sanoo.
 
Viimeksi muokattu:
"kelpaa viellä"
Kyllä laivalla tulee usein harrastettua sellvilliä seksiä.ulli
Siellä tuee harrastettua anaalijuttuja vaikken kotona niitä harrastakkaan.
Laivalla saa nuorempaa ja pikapanoja motakertaa illassa jos ei satu sellainen nuori poika millä on ISO kulli. Sitten pitää taukoa tai sitten annan vain anaaliin mistä monet nuoret tykkää kun saa panna perseeseen.
 
Viimeksi muokattu:
"kelpaa viellä"
Kyllä laivalla tulee usein harrastettua sellvilliä seksiä.ulli
Siellä tuee harrastettua anaalijuttuja vaikken kotona niitä harrastakkaan.
Laivalla saa nuorempaa ja pikapanoja motakertaa illassa jos ei satu sellainen nuori poika millä on ISO kulli. Sitten pitää taukoa tai sitten annan vain anaaliin mistä monet nuoret tykkää kun saa panna perseeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Pleya
Ollaan lähdössä työporukalla laivalle ja salainen haaveeni on saada vierasta miestä?
Kuinka te muut naiset olette hoitaneet ehkäisyn?
Minulla on kyllä kierukka eli raskauden pelkoa ei ole.
Jotenkin vaan haluaisin jos seksiin asti päädytään niin paljaana.
Mutta kumminkin mietityttää asia, että pitäisiko varautua kumeilla kumminkin.
Kuinka olette yleensä toimineet?
Onko seksi ollut vieraan kanssa jotenkin erilaista kuin kotona?

Asiallisia vastauksia odotellessa.
Kävin just lukemassa viestin tuolta parisuhdepalstalta, missä mies arvuutteli onkohan avovaimo menossa lomamatkalla vieraisiin miehiin. Käy nyt minna vakuuttamassa miestä siellä, että osaa olla huoleti.
 
Viimeksi muokattu:
Erkki
Kyllä laivalla on tullut aina harrastettua seksiä.
Me käydään työporukalla kerran pari vuodessa laivalla ja aina tulee harrastettua seksiä niillä reissuilla vieraan kanssa. kohta on kaikkien työkavereidenkin kanssa kokeiltu. ja niistä ei puhuta mitään sitten maissa
Mun pomo(nainen) kutsu mut risteilylle kun kaikki naiset olivat vaan kutsuttuja. Oli kiva viiskymppiseksi kun halusi heti menomatkalla naida.Sitten ehdotti suoraan että viihdytän muitakin naisia hytissä. Siinä tuli oltua monenkanssa vaikka olivatkin toiset iäkkäämpiä, kyllä kerkes oleemaan meno/paluun aikana kaikkien kaikkien rouvien kanssa ja pomo oli tyytyväinen kun risteily onnistui kaikille naisille. Monet jätti numeronsa ja halusivat tavata hotellissa. Halusivat toiset sitomista ja piiskaa kun ei kotona saa.Erikoisia haluja tavallissellä rouvillakin on.Yleensä kun saavat nuorta haluavat hallita olla dominana, Naivat kunnolla ja sit pitää olla haarat levällään kun runkkaa että varmasti lentää.
 
Viimeksi muokattu:
Lyyli 55,,
Alkuperäinen kirjoittaja Irmeli;11013800tykästynyt:
En ole kun laivalla saanut kahta nuorta samaanaikaan ja samana iltana sain vielä kahta tummaa poikaa kimpassa. Kyllä kelpas mennä kotiin kun oli tyydyttetty kunnolla.
Tykkään nuorista mustista miehistä, on kiva kun saa hyttiin kaksi tai kolmekin samaanaikaan. On kiva olla naitavana ja puristella toisen kullia samalla, runkkaa ja ottaa suuhun että molemmat laukee. Tunnin tai kahden jälkeen mennä paariin juomaan eikä kukaan huutele perään. Jos himotta niin katselen toisia miehiä mitkä ovat kimpassa juopottelemassa, aina on tuuri käynyt vaikka oletvat toiset nuoria.
 
jänkäjoonas1943
Tykkään nuorista mustista miehistä, on kiva kun saa hyttiin kaksi tai kolmekin samaanaikaan. On kiva olla naitavana ja puristella toisen kullia samalla, runkkaa ja ottaa suuhun että molemmat laukee. Tunnin tai kahden jälkeen mennä paariin juomaan eikä kukaan huutele perään. Jos himotta niin katselen toisia miehiä mitkä ovat kimpassa juopottelemassa, aina on tuuri käynyt vaikka oletvat toiset nuoria.
Taidat Lyyli olla leveästä perästäsi leväperäinen!?
 
juippendahl
Tykkään nuorista mustista miehistä, on kiva kun saa hyttiin kaksi tai kolmekin samaanaikaan. On kiva olla naitavana ja puristella toisen kullia samalla, runkkaa ja ottaa suuhun että molemmat laukee. Tunnin tai kahden jälkeen mennä paariin juomaan eikä kukaan huutele perään. Jos himotta niin katselen toisia miehiä mitkä ovat kimpassa juopottelemassa, aina on tuuri käynyt vaikka oletvat toiset nuoria.

Vaimo taas kunnostautui laivalla juovuspäissään. Oli kuulemma juossut hyttikäytävillä pillu paljaana, vain sukkahousut ja nahkanilkkurit jalassa. Rintsikat oli kyllä päällä. Vastaan oli tullut 4 ulkomaalaistaustaista äijää ja alkoivat rouvan pillua tietenkin kähmimään. Äijät olivat käyneet tosi kuumana. Sukkahousut jotka oli revitty haarasta rikki löytyi likapyykkikorista. Spermaa ei näkynyt joten arvoitus on pääsivätkö panemaan vai jäikö runkkailuksi. Tällaisia ovat ne tyttöjen laivamatkat.
 
Kiti 55
[QUOTE="kelpaa viellä";11013771]Laivalla saa nuorempaa ja pikapanoja motakertaa illassa jos ei satu sellainen nuori poika millä on ISO kulli. Sitten pitää taukoa tai sitten annan vain anaaliin mistä monet nuoret tykkää kun saa panna perseeseen.[/QUOTE]


Käyn kerran tai kaksikertaa kussa laivalla. Kiihotta kun nuori mies tulee kännissä katsomaan rintojani, jos on kiva kundi niin avaan pari nappia lisää että saa katsella. On vuoroa liukkaaleetullut himo nuoriin miehiin, haluavat heti hyttiin päästyään. Ovat estottomia ja työntävät pyyllyyni kyselemättä. Joskus olen ollut kimppakivana pojille ja sitten olen saanut munaa joka reikään. Kiihottavaa katsella kun muut runkkaa odotellessaan että pääsevät liukkaale. Joskus olen antanut nuoren somalin panna, Musta mies välillä kiehtoo vaikka ei ole samaa kieltä, naivat osaavat ilman kieltäkin josseise ole jalkojen välissä nuolemassa.
 

Yhteistyössä