Hae Anna&Ellit-sivustolta

laivalla vierasta

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä minna, 10.10.2011.

1. Kalle 17 Vierailija

Laivalla voi olla anonyyminä vanhankin naisen kanssa.. Kerran vanhempi ukko vei hyttinsä juomaan viskiä. Tuli vessasta ilman housuja kulli pystyssä, halus että runkkaan sen munaa. Sai suostuteltua multakin housut pois ja annoin mielenkiinnosta naida pyllyäni sen yön. Myöhemmin olen huomannut että on mäonia miehijä millä on eukko mukana nutta haluu (persettä nuorelta mieheltä). Siinä on tullut kokeiltua molempia sukupuolia. Viime reissulla kokeilin naida miestä anaaliin kun halus kovasti mun munaa.

2. Kati 19 Vierailija

Laivalla on kiva kun ei kukaan huutele perään, voi olla vaikka vanhemman ukon kanssa. Ja monet ukot haluavat pikapanaja kun eukko ventta kapakassa. Loppuillasta tuntee itsensä nartuksi mutta tulee mentyä kun kiinnostaa vanhemmat miehet, kännissä antaa joskus tehdä kimppakivaa. Aamulla nolotta mutta tulee tehtyä tulomatkalla uudestaan kun on jotenkin koukussa vieraasen munaan vaikka joskus mustaakin miestä.(kokemuksia tullut vaikka olenkin 19v).

3. SAma Vierailija

Käynyt laivoilla, OON 16v lähtien, saanut matkoja aina kun haluttanut. Nyt 26v ja nyt joskus halun kimppakivaa, se on joskus haluttavaa kun on monta miestä pienessä hytissä ja nussii kunnolla.

4. Virginbebe Vierailija

Tässä ois hieman kysyttävää. Olen neitsyt ja olen saanut kavereilta pari kertaa kutsun
    yhdyntään. Minua pelottaa ensikerta. Sattuuko se paljon? Onko mitään mikä lievittäisi jälkeenpäin. En vitsaile,haluaisn tietää.

5. yksin kotona Vierailija

Onkohan noi työporukan yhteiset hotellireisut samanlaisia kun no laivamatkat.kuullostaa aika vapaalta meininkiltä? Meillä vaimolla usein noita hotellimatkoja missä vierähtää yö tai kaks työporukalla.

6. Meillä laivamatkat ovat aina eläimellistä panoa koska siellä voi kätevästi tehdä kaiken pienillä siirtymisillä: ensin syödään ja juodaan, sitten tanssimaan ja juomaan lisää, sitten hyttiin panemaan ja aamulla jatketaan juomista ja kunnon krapulapanot päälle. Jos reissu kahden yön matka niin sama uusiksi. Tosin meillä kyllä käy välillä porukka seikkailemassa myös oman väen ulkopuolisia. Kyllä nuo hotellireissut myös usein ovat villejä! Itselläkin on vakkari nainen viidessä kaupungissa. Näistä jokainen on varattu mutta tietysti käytetään kumeja eikä koskaan soitella perään. On toiminut ja täytyy sanoa että hauskaa on!

7. Moralisti Vierailija

Ihmisillä on todella korkea moraali sen suhteen, että kaikki mikä tapahtuu aluevesirajan ulkopuolella tai napapiirin pohjoispuolella, niin niistä ei hiiskuta.
    Olen aivan varma, että jos olisin pitänyt hauskaa eräiden miespuolisten työkaverieni kanssa jossakin eteläsuomen hotellissa pidetyissä pippaloissa, niin naapurissani asuva vanhapiika kirjanpitäjä olisi aivan varmasti käräyttänyt minut miehelleni.
    Mutta kun hauskanpito ( suoranainen irstailu ) tapahtui kansainvälisillä vesillä, niin suu pysyi supussa. Tosin hän lakkasi melkein kokonaan puhumasta minulle, mutta sehän on vaan hyvä asia :))

8. Horjuva moraali Vierailija

Minun moraalini on aika heikko. Rajani kulkevat Kustaanmiekassa ja kehä I:llä.

9. Kunnolla antanut Vierailija

Kun työpaikalla on tullut patoutunutta tarvetta sukupuolisuhteeseen,Laivalla se päästettiin valloilleen
    Tuttu,naimisissa oleva luotettu supermies,oli jo valmiiksi varattuna.Sai nauttia paljasta kunnolla.
    Kyllä kondomit kannattaa olla valmiina,jos vaikka tarve iskee muuallekin. On kivan kiihottavaa saada
    sisäänsä kunnon "paljas elin" Kun menee aviosiipan luo,pelaa syyllisyydentunto yhä
    Laivalla se maistui

10. Kahta Timoa Vierailija

Sainkohan mä sun miestä ja sen kaveria kerran yhtä aikaa Tallinan laivalla, oli miehillä himot kohdallaan, odottelen seutaavaa Tuska festaria, silloin on uusinta. Itä suomeen Teret.

11. Osku Vierailija

Menin kahden vanhemman naisen hyttiin humalassa ja siinä sai 17v mies molemmilta kyytiä. Aamulla sain uudestaan, vanhempi (60v) kuivalla vitulla nai että sattu. Kyllä sai naista enemmän kun oli ajatellut. Kokemus sekin kun käytettiin hyväksi.

12. Osku Vierailija

Menin kahden vanhemman naisen hyttiin humalassa ja siinä sai 17v mies molemmilta kyytiä. Aamulla sain uudestaan, vanhempi (60v) kuivalla vitulla nai että sattu. Kyllä sai naista enemmän kun oli ajatellut. Kokemus sekin kun käytettiin hyväksi.

13. jannu vaan Vierailija

"kivaa on ollut,enimmäkseen reissuilla!

Kerran oli kummallinen tapaus,Siljan laivalla Turusta tukholmaan, kun aamulla heräsin omasta hytistänikrapulassa, ylläni vain naisten ohuet harmaat sukkahousut?

14. avustaja Vierailija

On kiihoittavaa katsella kun vaimo iskee nuoria kavereita laivan baarissa ja käy niiden kanssa panemassa meidän hytissä, ennätys varmaan oli kun samana iltana kävi kolme kahden miehen porukkaa panemassa vaimoani, ainakin vaimoni oli tyytyväinen mutta jaksoi hyvin vielä minun kanssa.

15. Eka kerta 16v Vierailija

Olin sinisilmäinen tyttö kun eka kerta mies juotti ja vei hyttiinsä, piti kyllä hyvänä mut en arvannut että voi olla iso ja paksu. Onnneksi ei ketään tiedä että olin vanhemman miehen kanssa. Nyt käyn joskus yksin kiusaamassa miehiä minihameessa. Pitävät joskus huorana mutta kun sanon etten tarvii rahaa niin haluavat heti naida vaikka vaimot jää ravintolaan. Siitä on tullut joku "halu" kun vanhempi pääsee kunnolla antamaan. Joskus saanut annettua monta onnellista miestä illan aikana.

16. seikkailijat Vierailija

Meillä myös vaimon kanssa suunnitelmissa, että laivalla jos löytyy kiva teinipoika, niin viedään hyttiin ja nautitaan molemmat! Ristiin rastiin ja joka reikään. Ja ilman kumia. Tietenkin. Olis kiva jos sattuis vielä niin, että vaimo sais viedä poikuuden.....

17. Kuuno Vierailija

Kuuno se vaan jaksaa antaa ja ottaa KUNNOLLA.

18. mie Vierailija

No minun vaimoni vei kahdelta armeija pojalta poikuuden ja tietty ilman kumeja pääsivät naimaan ihan minun katellessa vierestä. Eka pojista laukesi nopeasti vaimon pimppiin meillä vaan ei ollu mitään ehkäisyä--- massu kasvanut sen jälkeen ihan kivasti vaimolla

19. Inka Vierailija

Oltiin laivalla ja ukkoni joi niin nenin poikien kanssa tupakalle, kesti kolme tuntia ja kun menin hyttiin niin ukkokin oli halukas. Kai ei huomannut kun pääsi liukkaalle tai sittten oli humalassa. Ainakin minä sain mennessä ja tullessa samoja poikia.

Jaa tämä sivu