Hae Anna&Ellit-sivustolta

Leijonamies?

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä Fisu, 14.07.2006.

1. Fisu Vierailija

Millainen on leijonamies?

2. minäkin olen tavanut hiljattain leijona-miehen ja haluaisin kuull muilta, millaista kokemusta muilta! Tässä omani: hellä, romanttinen, kiltti (liiankin??), seksuaalisesti aktiivinen (joskaan ei niin kokeilunhaluinen kuin minä ,hih). Silittelee ja hyväilee kokoajan (muutta miten käy suhteen edetessä??). Uskollinen??? tähän haluaisn kuulla muiden mielipiteitä!

3. Kokenut Vierailija

Leijona on juuri tätä mitä kuvailitte, ainoa ISO MIINUS- on se että leijona kuten ei rapukaan tule koskaan olemaan uskollisia!!!

Monesti leijona mies on myös kovin naisellinen, eli ei niinkään maskuliininen kun voisi kuvitella! ;))

4. M Vierailija

Tosta mulla on kyllä vähän erilaisia kokemuksia.. Mä en ole tavannut lojaalimpaa ja uskollisempaa ihmistä kuin leijona. Lojaali sekä ystävilleen että puolisolleen.. Ihanan huomaavainen vaikka välillä myös leijonamainen ylpeys ja itsetietoisuus nostaa päätään..

5. kissanminttua Vierailija

Mulla on kokemuksia leijonista..jostain syystä aina kun elämääni astuu kiehtova mies, hän paljastuu leijonaksi...
    Ensinnäkin, jos et ole varma, mitä leijona susta ajattelee, voit olla varma, että hän ei ole tosissaan.
    Mies on seksuaalinen, huumorintajuinen, huomioonottava, ulkonäöstään huolehtiva, kunnianhimoinen ja ahkera. Ja se katse lävistää..mutta, ison kissan tavoin ne kollit lähtevät pian vaeltelemaan omille teilleen. Edelleen olen ystävä näiden leijona-miesten kanssa..ystäviään ei hylkää.

6. Veskarinainen Vierailija

Heh heh... Leijonamies saattaa helposti näyttää vuosikausia super-uskolliselle: hän on nimittäin äärettömän taitava huijaamaan omaa puolisoaan! Itse olen veskarinainen ja erään upean leijonamiehen salarakas, sekä paras ystävä jo yli 4 vuotta. Mahtavaa, kokeilevaa, hellää ja intohimoista seksiä useita kertoja viikossa ja hänen kotona odotteleva (tylsä ja konservatiivinen) härkänaisensa ei tähän päivään mennessä ole aavistanut suhteestamme mitään. Matkustamme yhdessä paljon ulkomailla ja kotimaassa ja järjestely sopii minulle mainiosti, koska itse vesimiehenä en halua sitoutua mihinkään enkä kehenkään vielä piiiiiitkiin aikoihin. Siis mieti kahdesti, ennen kuin valitset leijonan kumppaniksesi. Leijona on upea mies, mutta hänellä on aina rakastajatar (tai rakastattaria), jota hän kohtelee ylenpalttisen ihanasti ja pitää kuin kukkaa kämmenellään. Hän myös uskoutuu ystävälleen/rakastajattarelleen paljon mieluummin, kuin puolisolleen. Mieluummin olen siis leijonan hyvin kohtelema rakastajatar tai ystävä, kuin kotona odotteleva typerä puoliso, jota huijataan mennen tullen. Ystäviään leijona puolustaa viimeiseen hengenvetoon saakka ja sitä uskollisuutta taas leijonassa arvostan.

7. rapu Vierailija

Aivan sama kokemus, kuin Veskarinaisella!! Minäkin olen leijona-miehen salarakas ja paras ystävä, tosin vasta 2 kk:n ajan. hellä, viriili ja maailman ihanin ystävä, jonka kainaloon on helppo käpertyä pahan päivän tullen! Hän asuu toisaalla, mutta järjestää matkat niin, että tapaamme. Ja ne viestit, täynnä hellyyttä ja ikävää!!! onko sinun jellonasi minkä ikäinen? minun on 46.

8. vaakavaimo Vierailija

Leijonamies on ihana mies. Hän on suurpiirteinen kaikessa. Hän on myös kova hölisemään, eli kertoo kaikki syrjähyppynsä vaimolleen.
    Hän myös hyväksyy minun syrjähyppyni, joita on runsaasti. Elämme vapaasti ja seksi on mahtavaa.

9. Veskarinainen Vierailija

Ravulle:

Hih hih, aivan kuin puhuisit mun leijonasta, tosin tämä minun tapaukseni on vasta 35 v. Hän myös asuu toisaalla, mutta tekee kaikkensa järjestääkseen joka viikko meille useita ihania tapaamisia... Viime yönä ja tänäkin aamuna tuli taas niiiin lutusen helliä ja kaipaavia viestejä luurin täydeltä, ihanaa. Viime viikko vietettiin romanttisesti ulkomailla ja koko ensi viikon vietämme kahdestaan mökillä, tuskin maltan odottaa! Se vielä tiedoksi, että ensimmäiset 1,5 vuotta hänellä oli pari muutakin rakastajatarta, joista hän avoimesti kertoi, mutta tällä hetkellä hänellä on pitkään ollut vain minä. Joskus toki säälittää se hyväuskoinen härkäpuoliso kotona, joka ei tiedä leijonan yhdestäkään syrjähypystä mitään. Enkä minäkään tiedä, milloin taas joku muukin rakastajatar astuu hänen elämäänsä, mutta siihen asti nautin täysillä jokaisesta yhteisestä hetkestämme ja myös omasta vapaudestani mennä ja tulla kuten haluan.

10. rapu Vierailija

Nautitaan siis jellonistamme, minkä pystymme! Huh, vai että veilä muita...niinköhän hän enää kykenee, kun minä otan hänestä kaiken irti ..heh!
    Olletteko koskaan jutelleet suhteenne jatkumosta? Olisiko hän valmis eroamaan?
    Minä en edes halua, että suhteemme paljastuu hänen kihlatulleen, en kuitenkaan ole mikään hirviö!
    viikon päästä hänet jälleen näen ja saan pitää koko v.lopun-toivottavasti!
    Hyvää jatkoa sinulle ihanan jellonasi parissa!

11. Veskarinainen Vierailija

Pettää mennen tullen niin puolisoaan kuin rakastajattaria!
    Kastin alapäähän kuuluu!

12. Ada Vierailija

Täällä kaksosnainen joka on naimissa leijonamiehen kanssa. Olen varma että uskollisia ja uskottomia persoonia löytynee kaikista muistakin merkeistä.

Itse olen ennen leijonamiestäni pettänyt kaikkia miesystäviäni. Mutta nyt on toisin. Olen leijonamiehessä kohdannut kohtaloni ja rakkauteni ja en enää halua pettää enkä sekoittaa kolmansia osapuolia väliimme.

Olemme paljon puhuneet asiasta ja kaikista muistakin parisuhdejutuista ja tiedän sekä tunnen että myös puolisoni on minulle uskollinen. Varmasti on miehiä ja naisia maailmalla jotka pettävät ja tekevät sen niin taitavasti että kumppani ei arvaa mitään. Mutta miksi ihmeessä sitten olla yhdessä?

Omalla kohdallani olin keskenkasvuinen ja huomionkipeä nainen joka elin väärässä suhteessa ja itse touhuilin typeriä. Tavattuani elämäni ei minun ole tarvinnut enää sekoilla. Olen 40 v joten ikää ja elämänkokemusta on ihan oikeasti.

Mistäkö tiedän että oma leijonani ei petä? Se on tunne ja luottamus,olemme olleet useita vuosia naimisissa ja meillä on 3 lasta. Yhä soittelemme toisillemme usein työpäivän aikana ja kerromme rakastavamme toisiamme. Olemme molemmat myös sitoutuneet perheeseemme.

En todella haluaisi olla leijonamiehen rakastajatar tai salarakas. Haluan olla se julkinen vaimo ja julkirakas miehelleni!

13. fisu Vierailija

Just näin Ada!Ei ne kaikki petä ja jokamerkistä löytyy.Itse olin naisena sellainen etten pysynyt kenenkään kanssa pitkään.Huvittaa nämä jotka muka tietää...Nyt leijonan kans ja uskollisia ollaan.Katsos kun löytyi samantasoinen kumppani niin kumpikin tietää että toisella riittää vientiä.Vastusta pitää olla tai muuten sitä luulee olevansa kuningatar.Mitä sitä makkaralla kun saa kunnon pihviä...

14. Veskarinainen**** Vierailija

Jellona on pian hieman yli viiskymppinen.......
    Aikansa kutakin, jellona pettää niin paljon kuin ehtii, mutta ulkokuorensa säilyttääkseen ei ole valmis luopumaan perheestään, leijona omaa egoansa vaan vahvistaa, jos joku alkaa toiseksi naiseksi.

15. KIRJO

Saadut tykkäykset:
    0
    tapasin vähän aikaa sitten leijona miehen, joka on aivan ihana. ihastun kyllä helposti, mutta usein miten ne tunteet menevät myös kovin nopeasti ohi ja sammuvat, mutta tämä leijona mies on jotenkin niin erilainen.huumorintajuinen,salaperäinen,hellä,erinomaista seksiä,mutta tolkutan itselleni etten missään nimessä saa ihastua tai kiintyä tähän mieheen.siitä lähtien kun täpasin hänet olemme päivittäin olleet yhteyksissä. Siis hän on ottanut yhteyttä ja olen asiasta kovin mielissäni. itse en tohdi olla liian aktiivinen yhteyden pidossa, että saan nauttia hanestä mahdollisimman kauan.

16. nainen Vierailija

Paskapuhetta että kaikki leijonat pettää. Pettäjiä löytyy kaikisat horoskooppimerkeistä.
    Naimisissa leijonan kanssa 40 v.

17. ;) Vierailija

Oletko ollut joka paikassa mukana vai oletko laittanut esiliinan mukaan joka reissulle?
    Paskapuhetta ettei pettäis...sanon minä!

18. Katja Vierailija

Paljon on hyviäkin puolia (seksuaalisesti aktiivinen, hellä, kiltti)mutta päällimmäisenä ikävä kyllä itsekeskeisyys, joka ilmenee joka asiassa; minun työni, minun tunteeni, minun toiveeni, tuntuu ajattelevan että ainoa tod tärkeä asia on hän itse. Esittää huomaavaista mutta perimmäinen tarkoitus pinnojen keruu itselle. Kaipaa jatkuvasti kehuja, vakuuttelua erinomaisuudestaan ja jalustalle nostamista. Ja se minkä joku jo mainitsikin; usein naismainen, joskus jopa hintahtava..

19. Göran Vierailija

Homo.

20. Titta* Vierailija

Toi on TOTTA!

21. Ada Vierailija

Sekään ei pidä paikkansa etä leijonamies on naismainen tai peräti hintti! Voi hyvä elämä!!! Kirjoitin jo tuolla aikaisemmin mutta sanottakoon se vielä että oma leijonamieheni on varsin Uros! Todella maskuliininen,niin ulkonäöltään kuin ääneltäänkin puhumattamaan sitten muista puolista...mutta omaa onneksi huomaavaiset käytöstavat.

Myös vanhin poikamme leijona, nyt 16 v ja tyttöystävät ovat jo elämässä mukana, vaikka hän vasta opetteleekin aikuisten maailmaa. Parta kasvaa pojallekkin ja naismaisuus on kaukana. Eipä sillä etteikö homoja ole leijonissakin mutta löytyy myös muista merkeistä.

22. Toinen fisutar Vierailija

Mulla on nyt toista vuotta leijonamies omana. Parasta mitä olen koskaan miehistä saanut kaikilla mittareilla mitattuna. Suosittelen.

23. Leijonanaaras Vierailija

Onko taalla ketaan leijonaparia? Itse olen leijonanainen ja joskus tuntuu, etta leijonamies olisi se oikea, toisaalta vois menna liiaks kilpailuksi huomion hakemisessa. Leijona kylla pitaa ihailusta ja ihastuu helposti, mutta mun kokemuksen mukaan leijonamies pettaa herkemmin kuin leijonanainen. Aika monen ystavan sydamen on rikkonut leijonamies. Itse en ole koskaan edes paassyt koittamaan leijonamiesta! :)

24. KIRJO

Saadut tykkäykset:
    0
    Kieltämättä leijonamiehessä on vähän homppeli elkeitä. Leijona mies, jonka olen tavannut on hyvin hellä,ystävällinen ja selvästi huomion hakuinen. Saa helposti ystäviä/tuttuja/kavereita ja on luonteelta menevä. Harvemmin nyhjöttää kotona, pikemminkin aina jossakin ihmisten ilmoilla liikenteessä. Työpaikalla havittelee hyvää asemaa ja yrittää päästä vaikuttamaan.Jokin silti sanoo, varomaan tätä miestä. Moni kakku päältä kaunis.

25. mee Vierailija

Täällä on yksi pariskunta Jellonoita. Voisi kai sanoa, että suhteemme on vuosisadan rakkaustarina, useastakin syystä joita ei nyt voi ruveta kertomaan, mutta intohimoa ja rajua sellaista ainakin suhteeseemme kuuluu, parisuhteemme on myös hyvin tasavertainen ja toista arvostava. Rakkautta ja huomiota haluamme molemmat ja sitä myös toisillemme annamme ja nautimme molemmat huomiosta, kauniista asioista ja ylellisestä elämästä ja on erittäin mukavaa että olemme tämän "piirteen" kanssa samoilla linjoilla.
    mutta...
    toisaalta, kun luonne on monessa kohtaa aika itsekäs, vaativa ja huomionkipeä niin nämä aihettavat ristiriitoja, kun kumpikin on sitämieltä että toisen pitää huomioida ja nostaa jalustalle...huoh! Onneksi kuitenkin asiat hoituvat huumorilla ja sillä tosiasiallisella kliseellä, etät olemme sielunkumppanit!

Jaa tämä sivu