Hae Anna&Ellit-sivustolta

Leijonamies?

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä Fisu, 14.07.2006.

1. ups... Vierailija

2. rapu Vierailija

Kertokaa kokemustanne, millainen on leijona-uros suuttuessaan? mIten saa lepytettyä?

3. Rapu2 Vierailija

Korottaa ääntään heti riidan alkumetreillä, eli huutaja. Tarttuu jokaiseen pieneenkin sanaan ja jaksaa niistä jankuttaa loputtomiin. Hyvin akkamaisesti riittelee kaikenkaikkiaan; mököttää, tiuskii, osoittaa mieltään elein vähän teatraalisestikin (ellei kilju ja huuda).Ei halua antaa milliäkään periksi (kuten et sinäkään), turhien riitojen välttämiseksi suosittelen syyn ottamista ainakin puoliksi omille harteille vaikka olisit mielestäsi oikeassa, leijona yleensä ottaa sen toisen puolen kun sinä annat ENSIN periksi tuuman.
    Lepyttely on suhteellisen helppoa jos on haluja siihen; kehu, imartele, nosta kuningas jalustalle mihin hän mielestään kuuluu..

4. niin arvelinkin Vierailija

Olen tavannut 2 kk sitten mukavan jellonamiehen ja päätin nyt täältä lueskella leijonan piirteistä kun jokunen asia hänessä kummastuttaa...

Pitää paikkaansa kaikki edellä kerrotut tästäkin leijonasta, lienee parempi suhtautua vähän varauksella jatkossakin ja toivoa parasta, eihän sitä koskaan tiedä.
    Ihastunut olen kovastikin, mutta näin 30-vuotiaana sitä osaa jo vähän varoa polttamasta näppejään.

Itse olen kauris ja vahva persoona, kestän kyllä leijonan itseriittoisuuden, mutta alkaahan se minäminä-asenne nyt jo tympästä.

5. Nada surf Vierailija

Minäkin kaksosnainen löysin elämäni miehen leijonasta. Joskin meidän suhteessa hän oli se, joka sai tehdä kaikkensa kesyttääkseen minut. Voin hyvin yhtyä Adan kokemuksiin leijonamiehestä. Vielä kymmenen vuoden jälkeenkin olemme kuin vastarakastuneita. Huonoja hetkiä on todella vähän, nekin pääasiassa minun rimpuiluani...

6. harrastelijatar Vierailija

Kuulostaa siltä, että tuon leijonan kuu- tai nouseva merkki olisi skorpioni. Tsekatkaapa nekin, niin saatte tarkemman kuvan leijonamiestenne aavikon sijainnista.

7. Blackrose1 Vierailija

Hei! Olen onnellinen, että tämmöisiä ihmisiä löytyy , Lionman, Leijonamies. Hän laittaaa koko elämänsä uhanalaisten kisssaeläinten pelastamiseen. Itse oon kissa ihminen 3 kpl, mut haluaisin käydä Uudessa-Seelannissa!!!! Jos joku käy, suutun jos et korttia lähetä kyseisestä kissaeläinpuistosta.

t. Jossu

8. Blackrose1 Vierailija

P.s Olen rapu =)

9. shii Vierailija

Pitää itseään maailman keskipisteenä, mutta todellisuudessa on vain tavallista itsevarmempi & fiksumpi kakara. Suuttuessaan mököttää jonkin aikaa, jos kyseessä on tärkeä ihminen ja ei niin tärkeät ihmiset hän näyttää unohtavan kokonaan, jos he sattuvat häntä loukkaamaan yms. Saattavat ajan myötä antaa anteeksi ei niin tärkeillekin ihmisille, mutta välit eivät koskaan palaa täysin ennalleen.

Jaa tämä sivu