meediolle tai kanavoijalle tai....

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä viestin tuojako?, 15.05.2012.

1. viestin tuojako? Vierailija

Mieheni sai sydänkohtauksen huhtikuun lopulla ja nyt on toipumassa leikkauksesta kotona.
    Ulkoilee ja jne vointikin on mennyt eteenpäin.
    Hän kertoi että toissapäivänä kun hän jutteli naapurin miehen kanssa tuossa pihasyrjällä niin puusta oli pudonnut keltainen pikku lintu kuolleena mieheni taakse?
    Olen taipuvainen uskomaan enteisiin olenhan niitä nähnyt toteutuvan vaikka kuinka monta kertaa.
    Oliko tämä varoitus miehelleni vai vielä pahempi? Hän ken näkee tästä jotain, otan mielelläni vastaan, en ole arkajalka ja olen kokenut elämässä vaikka mitä vastatuulta, joten minulle voi rehellisesti kertoa mielipiteensä.

2. ido Vierailija

Näkisin että kuolema vahvistaa elämää, hän on elossa ja olisi tärkeää huomata" tämä seikka, elämä on nyt, ehkä kohta jo poissa on keskityttävä tähän hetkeen, tässä on kaikki.
    Ei pelkoon aihetta, elä vahvasti nyt kun vielä on aikaa, tee se nyt!

3. tai Vierailija

Voisko tuon tulkita näin,että miehellesi oli käydä tuollatavoin.Tavallaan "varoitus"
    Muttä jatkaa elämää rauhallisin mielin, koska kuolemaa ei ole.

4. ap... Vierailija

Kaksi kertaa olen kohdannut kuoleman kun lintu on lähestynyt, mutta minua, ei muita perheen jäseniä. Kerran kesällä luin lehteä pihassa kun pikkulintu istui polvelleni, jo sitä ällistyin kun yhen äkin kylmää tuntui polven päällä. Linnulla oli helteellä ihan kylmät jalat. Se katsoi minua pitkään ja käänteli päätään, ei lähtenyt heti pois. Tuon jälkeen jonkun ajan kuluttua äitini kuoli.
    Myös ennen veljeni kuolemaa, pihapiirissä lintu käyttäytyi aivan oudosti kun olin ulkona, se oli omenapuussa olohuoneen ikkunan alla jatkuvaan ja kurkki sisään, lopulta se tuli jo ikkunaan ruutujen välisiin puihin istumaan joka pv. varmaan viikon ajan ja kurkki sieltä sisälle ja koputteli ikkunaan ja puuosiin.
    Mieskin ihmetteli että mitä tuo haluaa?? Ei halunnut siemeniäkään, tarjosin niitä...
    Niin tämä viime lintu oli ollut vielä keltainen, joita ei juuri täällä päin näy. Itse en nähnyt tätä väritystä kun naapurin mies oli laittanut sen roskikseen, varmaankin täytyy tässä varautua kaikkeen, ja hoitaa miestä nyt hyvin, äsken huomasin ruokapöydässä kun söimme, että voi miten paljon hän onkaan viime keväästä vanhentunut. Ei ole ylipainoa eikä kolesteroliakaan ollut yhtään, mutta ei sitä tiedä aina mitä sitä eteen tulee. Mennään nyt mieli avoimena eteenpäin, ei tässä muuta voi.

5. vielä ap.. Vierailija

Kiitokset teille jäi laitamatta.. tässä ne tulee.

6. tai Vierailija

Kiitos, ei kannata tosiaankaan alkaa suremaan ennakkoon.
    Siirrymme kaikki kuoleman jälkeen henkimaailmaan.
    Kaikkea hyvää teille ja siunausta.

7. ap.. Vierailija

Kiitos sanoistasi!

8. tuttu tunne Vierailija

Tiedän tuon tunteen, se kyllä kalvaa. Sanoisin kyllä samoin kuin joku muukin jo sanoi, että tuossa oli "varoitus", joka tuli hassusti vähän jälkikäteen. Nyt on kuitenkin elämän aika <3.

Oman pään sisällä sitä vain kaikenlaista tapahtuu. Itsekin näitä enteitä olen kauan katsellut ja sen takia hiukkasen pelottaakin kun niitä tulee, juuri tuollaisia "varoituksia." Syksyllä mökillä yksi keltainen lintu tuli sinnikkäästi sisään, aina vain sain avata sille ikkunaa että menes nyt jo siitä. Pian kuoli yllättäen hyvä ystäväni. Sitten toinen lintu pyrki sisään kotona. Kohta meni rakas sukulaiseni, lyhyen ajan sisään nämä kaksi. Joten tiedän, miten ikävältä tuntuu kun tuollaista tapahtuu. Sitä on mielessään heti yhdistämässä asioita siihen mitä ennen on tapahtunut, vaikka mitään syytä ei olisikaan. Eihän me sellaisia muisteta, että lintu vaikkapa törmää ikkunalasiin, mutta sen jälkeen ei tapahdukaan mitään...

9. Sem. Vierailija

Mitä Voimasi sanoo, olkoon se mitä voi tapahtua. Pidä siis tällainen tapahtuma tarkoituksena eli hyvänä asiana. Olen minäkin kohdannut monia asioita ja ihmisiä joissa ne asiat mitä olivat olisi voinut tulkita ikäviksi mutta oma tahto ja Voima voi sen muuttaa, aina. Ole tietoinen kuitenkin että olemme Voimasta mutta emme Voima joka voi olla Voimaa vahvempi.

Rauhaa.

10. ido Vierailija

Minulle ei linnut ole koskaan olleet kuoleman viestin tuojia, pidän linnuista liian paljon laittaakseni näille näinkin kolkon merkityksen ;) Linnut kyllä voi olla viestin tuojia, mutta ehdottomasti positiivisessa mielessä minulle.
    Kyyhky on niistä kaikkein merkittävin, pidän sitä jopa korkeampien energioiden viestintuojana ja läsnäolon merkkinä.

11. ap:lta Vierailija

Kiitos ketjuun kirjoittaneille, en säikähdä enkä kavahda asioita mitä eteen sattuu se tulee mikä on tullakseen. Mutta tässä jäi nyt mieleeni asia, olimme menneet naimisiin keväällä ja innokkaana marja-ja kalamiehenä etenkin mieheni siis ja minäkin lapsena siihen tottunut, läksimme marjaan, olimme poimimassa vattuja ja samalla katselimme jospa jotain sieniä löytyisi, oli näet hyvä paikka.
    Siellä oli rinne ja pientä kuusikkoa jossa ei ollut vatunvarsia, katselin ympärilleni ja noin metrin päässä minusta oli pieni puu, koivu jos oikein muistan ja koivussa oli kaksi pientä tasan keltaista lintua, siis kaksi, ja ne ei pelänneet minua ei yhtään. Tuolloin olin nuori ja sanoin miehelleni leikilläni, että kato, me ollaan varmaan tuossa noina lintuina kun ne niin siinä meitä tölläilivät ihan metrin päästä ja kuinka ollakkaan vielä hyppelivät perässämme hyvän aikaa.. oli se muuten ihana päivä, syyspäivä aurinko paistoi ja oli lämmintä, nämä linnut ei pelänneet ja oliva meille täysin outoja, ihan kuin kaksi pientä kanarialintua, mitähän lie olleet, nyt juolahti mieleen tasan keltainen tipu oli sekin joka putosi miehen selän taa.
    Tuossa eilen huomasin että mies on väsyneen näköinen kun ei malta levätä, mutta päivä kerrallaan.
    Mummoni kanssa olin aikoinaan paljon ja hän oli vanhan kansan realisti, poikansa menetti sodassa onneksi vain yhden, yksi haavoittui päähän ja kärsi siitä loppuikänsä.
    Mummo ei katkeroitunut vaan elämää jatkettiin ja kun ukki kuoli keuhkoveritulppaan sairaalassa, suku oli siinä hyvästelemässä me kaikki, huone oli täynä omaisia, ukki tiedoton, kun lähtöhenkäys oli käynyt, mummo otti virsikirsan "veskastaan" ja aloitti virren ja lauloi sen yksin, kukaan muu ei kyennyt siihen yhtymään. Tämä oli esimerkki että meidän oppimme ja ajatuksemme vaatii kehittymistä että jaksamme ymmärtää milloin on minkin asian aika ja hyväksyä se.

Jaa tämä sivu