Mieheni on ääliö ja vihaan häntä

  • Viestiketjun aloittaja lopenkyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
lopenkyllästynyt
Pakko kirjoittaa jonnekin, en enää kestä. Olen nainen 36v ja ollut avoliitossa mieheni kanssa yli neljä vuotta. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta puolen vuoden sisällä olen alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyyntyä mieheni sanoista, teoista ja koko olemuksesta. Nyt olen jo siinä pisteessä, että vituttaa herätä ja nähdä toinen. Ennen rakastin miestäni ja hän oli kaikki kaikessa. Mihin rakkaus tuntuu kuolleen.. Listaan tähän asioita, jotka minua miehessä ärsyttävät..

- Kaiken kysyminen minulta. Ei osaa mitään päättää itse. Pienimmätkin asiat kysyy minulta..
- Runsas kiroileminen, joka toinen sana v-alkuinen (korostaa kait muka kuinka kova äijä on)
- Typerät jutut, vanhat vitsit, joita hokee
- Oravien ruokkiminen
- Jatkuva mankuminen että saisi ottaa lemmikkieläimen
- Eläinohjelmien katsominen telkkarista
- Ei koskaan enää huomioi naisena, eikä osta kukkia
- Impotentti
- Tyhmä
- Idiootti

Onhan miehessä paljon hyvääkin, mutta en tiedä miksi nuo piirteet ovat alkaneet kyrsimään nyt todella lujaa ja tuntuu, etten kestä niitä. En halua erotakaan, koska en tulisi yksin toimeen en rahallisesti, enkä mielenterveydellisesti. Mies on muuten kiltti, tekee kotitöitä ja pihatöitä, on ihan reilu, ei juo, eikä lyö, eikä juokse kapakoissa eikä oikeastaan koskaan missään vaan on aina kotona ja haluaa tehdä kaikki asiat yhdessä. Minua ei kiinnosta enää koko parisuhde. yritän vain kestää.
 
lopenkyllästynyt
Itseäni häiritsee se, että olen niin kyllästynyt mieheen ja käyttäydyn sen mukaisesti. En enää koskaan puhu hänelle ystävällisesti (paitsi jos pinnistelen itseäni) tai sitten jaksan olla vähän aikaa asiallinen, mutta sitten alkaa taas joku sanominen ärsyttämään ja alan äyskimään ja haukkumaan miestä. Olen sanonut häntä tyhmäksi varmaan sata kertaa. Olen joskus käskenyt hänen jopa painua v*ttuun. Olen sanonut, että hänen mahansa ja hampaansa ovat hirveän näköiset. Olen huutanut hänelle keskellä kauppakeskusta. Olen nykyään huutanut hänelle jostain asiasta lähes päivittäin. Jos en huuda niin mökötän omissa oloissani ja vastailen kyllästyneesti jos hän puhuu minulle. Olen haukkunut häntä idiootiksi ja munapääksi ja kusipääksi. Olen haistatellut hänelle. Joo, tiedän..hirveää.
 
Ihmettelevä
Alkuperäinen kirjoittaja lopenkyllästynyt;11663767:
Itseäni häiritsee se, että olen niin kyllästynyt mieheen ja käyttäydyn sen mukaisesti. En enää koskaan puhu hänelle ystävällisesti (paitsi jos pinnistelen itseäni) tai sitten jaksan olla vähän aikaa asiallinen, mutta sitten alkaa taas joku sanominen ärsyttämään ja alan äyskimään ja haukkumaan miestä. Olen sanonut häntä tyhmäksi varmaan sata kertaa. Olen joskus käskenyt hänen jopa painua v*ttuun. Olen sanonut, että hänen mahansa ja hampaansa ovat hirveän näköiset. Olen huutanut hänelle keskellä kauppakeskusta. Olen nykyään huutanut hänelle jostain asiasta lähes päivittäin. Jos en huuda niin mökötän omissa oloissani ja vastailen kyllästyneesti jos hän puhuu minulle. Olen haukkunut häntä idiootiksi ja munapääksi ja kusipääksi. Olen haistatellut hänelle. Joo, tiedän..hirveää.

Ihme, että miehesi viitsii kunnella tuollaista möykäämistä. Kohtelet hyvää miestä hunosti, et osaa avostaa häntä. Toivottavasti hän löytää itselleen toisen, joka kunnioitaa ja arvostaa.

Joo ja sitten kun hän löytää toisen, sinä valitat kuinka hän petti ja jätti.

Sitä saa mitä tilaa. Jos et rakasta etkä arvosta häntä, eroa äläkä valita.
Jos ei psyyke kestä eroamista, katso itseäsi peiliin ja mieti mitä sieltä löytyy. Et sinäkään mikään luojan lahja miehille ole käytöksestäsi päätellen.
 
Mies 57
Itse olen ollut naimisisa hiukan yli kolme vuosikymmentä saman naisen kanssa ja siltä pohjalta kerron muutamia huomioita. en väitä, että olen sataprosenttisen oikeassa joka tilanteen suhteen, mutta meillä on mennyt näin.
- Parisuhteessa kumpikin toimii toisensa peilinä. Eli aina on syytä miettiä, miten itse käyttäydyn. sen toisen käytös on paljolti heijastusta omasta käytöksestä.
- Pitkissä suhteissa tulee aina aikoja, jolloin mikään ei vituta niin kuin sen toisen naaman näkeminen ja äänen kuuleminen. Tämän umpisolmun avatkoon jokainen tavallaan, meillä se yleensä avautuu niin, että toinen tekee hyökkäyksen.Yleensä jonkun erityisen hellyydenosoituksen tai muunlaisen huomioimisen muodossa.
- Jos toinen jää mielestään vähälle huomiolle, alkaa ensin hillitön ja typeräntuntuinen oman sukupuolisuuden korostaminen. Jos se ei auta, otetaan seuraava askel. Ruokitaan sitten vaikka oravia, näytetään, ettei tarvita toista, onhan muutakin, jolle huomiotaan jakaa. Seuraava askel onkin sitten jo jonkinsorttinen irtioton yritys, yritetään saada jotakin konkreettista itsen ja toisen väliin, vaikkapa lemmikki. Viimeistään tässä vaiheessa pitäisi sillä toisellakin alkaa järki kulkea.
- Jos edelläkuvattu tilanne jatkuu ja jatkuu, on turhaa kuvitella, että seksikään sujuisi. Ja mikäpä olisi tyhmenpi kuin tuollainen kykynsäkin menettänyt idiootti.
 
höpö löpö
Itse olen ollut naimisisa hiukan yli kolme vuosikymmentä saman naisen kanssa ja siltä pohjalta kerron muutamia huomioita. en väitä, että olen sataprosenttisen oikeassa joka tilanteen suhteen, mutta meillä on mennyt näin.
- Parisuhteessa kumpikin toimii toisensa peilinä. Eli aina on syytä miettiä, miten itse käyttäydyn. sen toisen käytös on paljolti heijastusta omasta käytöksestä.

Ja parisuhteita on monenlaisia. Jos käyttäytyy kiltisti, niin toinen voi käyttäytyä aggressiivisesti ja hyökkätä sanallisesti/fyysisesti toisen kimppuun. Ei peili mielestäni toimi ollenkaan, vaan toinen on luonteeltaan sellainen, että on kovin räjähdysaltis. Kaksi ääripäätä vastakkain.

Kyllä tuossa on ap tapauksessa vakka kantensa valinnut. Ei mies ole kummoisempi naista.
 
Viimeksi muokattu:
katso peiliin
Ap.
Kirjoituksesi perusteella teidän suhteessanne se todellinen idiootti olet sinä. Ensimmäisen lauseen kohdalla vielä epäröin. Ymmärsin kuitenkin sinun olevan hirviö, joten mies kysyy sinulta. Jos hän tekisi asiat oman mielensä ja logiikkansa mukaan, niin sinä haukkuisit. Silloin, kun hänelle ei ole merkitystä asialla, hän kysyy sinulta ihan sovun vuoksi. Todella kiltti mies.

Ap. Mitä jos menisit juttelemaan terveyskeskukseen psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa tai mitä teidän terveyskeskuksestanne löytyykään. Sinä olet mahdollisesti pahasti masentunut, eikä sinua siksi huvita mikään, ei ylösnousu, ei mies, ei mikään. Kaikki vaan ärsyttää. Luulet, että vika voitaisiin korjata jostain ulkopuolelta. Ei voida. Sinun on itse korjattava elämäsi ja ajatuksesi, mutta ulkopuolinen asiantuntija voi olla siinä avuksi, kun luotaat tämän hetken kipupisteitä.
 
hei
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Sinun täytyy hakea apua itsellesi. Luuletko, että miehesi sietää sinua loputtomiin tuollaisena. Voithan tietysti vaihtaa miestä.
 
lopenkyllästynyt
Tuli vähän paha mieli, kun luin kommentteja, että minut tuomittiin nyt täysin. Harkitsin hetken kirjoitanko enää, mutta jotenkin minun on nyt pakko avautua ja kertoa asioiden koko tilanne..

Myönnetään, että tunnen usein olevani väsynyt ja masentunut ja se heijastuu sitten mieheeni ja parisuhteeseen. Ongelma on se, etten enää oikein erota, mikä parisuhteessani mättää, siis mikä johtuu minusta ja mikä miehestä, kummassa on vikaa vai onko kummassakin jne.

Minulla on alkanut pinna palaa kaikkeen, myös muihin ihmisiin. Itsetuntoni on nollissa, tunnen vanhenneeni ennen aikojaan. Olen siis 36v ja yhtäkkiä huomannut, etten ole enää nuori, enkä hehkeä kaunotar kuten ennen olen ollut. Olen lihonut ja joka paikka tursuaa läskiä. Naama on kulahtaneen ja valahtaneen näköinen. Tukka ihan shitti ja oikeastaan kaikki. Muistan vain itseni sellaisena nuorena ja kauniina. Olin aina miesten ihailun ja kilpailun kohde. Sain paljon ulkonäölläni, kaikki tuotiin eteeni, enkä koskaan oikeastaan nähnyt vaivaa minkään eteen. Nyt olette tietysti vahingoniloisia, mutta olkaa sitten vaan.

Nyt itsetunto-ongelmani on räjähtänyt käsiin. Se vaikuttaa parisuhteeseemme kaikessa. Pahimmat ongelmat: Katselemme telkkarista vain uutiset ja mies jonkin luonto-ohjelman. En siedä yhtään mainosta tai ohjelmaa, koska kaikissa vähäpukeisia naisia. Jos tällainen mainos sattuu tulemaan, mies kääntää äkkiä katseensa minuun, vaihtaa kanavaa tai sulkee koko telkkarin. Usein tiuskin itsekseni telkkaria katsoessa heti "vitun huora" jos sieltä näkyy joku nainen. Tai ajamme autolla ja pyörätiellä hölkkää joku puolialaston nuori nainen niin seuraan tiiviisti miehen katsetta ja huorittelen naista. Kolme päivää sitten seurasin mieheni katsetta ja ainakin näytti kuin olisi katsonut erästä minishortseissa keikistelevää teiniä..tunsin vihan nousevan ja kestin juuri ja juuri kaupan pihaan jossa räjähdin ja aloin huutaa täyttä kurkkua miehelle. mies kielsi ettei ole katsonut. Minä vain huusin, että näin kyllä että katsoi ja minun seurassa ei katso yhtään mitään muuta kuin minua. Haukuin kusipääksi ja käskin seuraavan kerran alkaa vetämään käteensä, kun jotain teiniä katsoo. Myönnän, että menetin hermoni täysin. Tunsin vain oloni niin kurjaksi. Sanoin myös, että viime kesänä näin, että hän tirkisteli peruutuspeilin kautta erästä naista. Kielsi myös tämän. Sanoin, että minua ei kuseteta. Kaupoissa en siedä ollenkaan jos joku vähänkään "viehättävä" nainen tulee lähettyville vaan alan sähistä häntä huoraksi ja vitun lehmäksi ja sanon miehelleni, etten mene lähellekään ko.naista vaan odotamme jonkun hyllyn takana, että menee pois. Ärsyttävintä on näin kesällä varsinkin raskaana olevat naiset. Minusta on lähes perverssiä kulkea maha pystyssä julkisilla paikoilla ikään kuin osoittaen, että katsokaa olen saanut munaa ja nyt olen paksuna. Näitä sanon paskamahoiksi tai läskimahoiksi, enkä siedä ollenkaan. Mies on alkanut olla tarkka mihin katsoo tai menee ja myös odottaa nykyään, että tuollaiset naiset häipyvät näköpiiristä.

On paljon muutakin mitä en ala nyt selostamaan. Tiedän, että tästäkin varmaan tulee moitteita. Olen usein yrittänyt hillitä itseäni, mutta ei onnistu. Lääkkeitä en ala syömään, eikä mistään keskustelusta ole apua (kokeiltu on joskus kummatkin) ja hullun kirjoissa olen jo muutenkin. Ensin pelleilin, että olen hullu, ettei tarvinnut töissä käydä. Nyt tuntuu, että tulen oikeasti hulluksi..elämä on vitun monimutkaista. Taidan alkaa lottaamaan ja toivon voittavani summan jolla voin mennä R.Nordströmin klinikalle korjattavaksi. Kauniimpana olisin onnellisempi ja voisin kohdella miestäkin paremmin.
 
hei
Älä nyt ihan masennu. Itsekin olin nuorena hyvin kaunis ja ihailun kohde, mutta aika muuttaa ihmisiä ulkoisesti ja sisäisesti. Ei sille mitään mahda. Sinun olisi hyvä saada itsetuntosi paremmaksi, jotta voisit olla tyytyväinen itseesi. Itse huolehdin itsestäni, liikun ja hoidan itseäni. Eikä ulkonäkö ole todellakaan maailman tärkein asia. Tuskin on montaakaan miestä olemassa, joka ei katselisi muita naisia, mutta mitä se haittaa. Katsoohan naisetkin miehiä.
Tee itsesi hyväksi jotain. Parempaa jatkoa elämääsi!
 
kokeilkaa
eroa, olkaa erossa toisistanne niin pitkään, että tekee mieli tavata, silloin näette miltä toinen tuntuu. Jos tuntuu hyvältä nähdä toinen, niin alatte purkamaan ongelmaanne.
 
diane
Alkuperäinen kirjoittaja lopenkyllästynyt;11663763:
Pakko kirjoittaa jonnekin, en enää kestä. Olen nainen 36v ja ollut avoliitossa mieheni kanssa yli neljä vuotta. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta puolen vuoden sisällä olen alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyyntyä mieheni sanoista, teoista ja koko olemuksesta. Nyt olen jo siinä pisteessä, että vituttaa herätä ja nähdä toinen. Ennen rakastin miestäni ja hän oli kaikki kaikessa. Mihin rakkaus tuntuu kuolleen.. Listaan tähän asioita, jotka minua miehessä ärsyttävät..

- Kaiken kysyminen minulta. Ei osaa mitään päättää itse. Pienimmätkin asiat kysyy minulta..
- Runsas kiroileminen, joka toinen sana v-alkuinen (korostaa kait muka kuinka kova äijä on)
- Typerät jutut, vanhat vitsit, joita hokee
- Oravien ruokkiminen
- Jatkuva mankuminen että saisi ottaa lemmikkieläimen
- Eläinohjelmien katsominen telkkarista
- Ei koskaan enää huomioi naisena, eikä osta kukkia
- Impotentti
- Tyhmä
- Idiootti

Onhan miehessä paljon hyvääkin, mutta en tiedä miksi nuo piirteet ovat alkaneet kyrsimään nyt todella lujaa ja tuntuu, etten kestä niitä. En halua erotakaan, koska en tulisi yksin toimeen en rahallisesti, enkä mielenterveydellisesti. Mies on muuten kiltti, tekee kotitöitä ja pihatöitä, on ihan reilu, ei juo, eikä lyö, eikä juokse kapakoissa eikä oikeastaan koskaan missään vaan on aina kotona ja haluaa tehdä kaikki asiat yhdessä. Minua ei kiinnosta enää koko parisuhde. yritän vain kestää.
Eihän tuollaista tarvitse kenenkään kestää. Jätä se sika!
 
Hahaa
Sun on päästävä opiskelemaan tai töihin! Onko ihme, jos itsetunto on nollassa, jos röhnötät päivät kotona miehesi elätettävänä?
Kauhea sanoa, mutta mulla tuli heti mieleen susta tuo tänään otsikoissa ollut 24-vuotias syrjäytynyt nainen! Olet kiittämätön, vihainen ja itsesi vanki. Sinun pitää päästä käsiksi elämään.
Ulkonäkö muuttuu kaikilla! Et ole ainoa ex-kaunotar. Ainoa keino välttää rupsahtaminen on kuolla pois...
 
ohmy
Alkuperäinen kirjoittaja lopenkyllästynyt;11663871:
Myönnetään, että tunnen usein olevani väsynyt ja masentunut ja se heijastuu sitten mieheeni ja parisuhteeseen. Ongelma on se, etten enää oikein erota, mikä parisuhteessani mättää, siis mikä johtuu minusta ja mikä miehestä, kummassa on vikaa vai onko kummassakin jne.

Minulla on alkanut pinna palaa kaikkeen, myös muihin ihmisiin. Itsetuntoni on nollissa, tunnen vanhenneeni ennen aikojaan. Olen siis 36v ja yhtäkkiä huomannut, etten ole enää nuori, enkä hehkeä kaunotar kuten ennen olen ollut. Olen lihonut ja joka paikka tursuaa läskiä. Naama on kulahtaneen ja valahtaneen näköinen. Tukka ihan shitti ja oikeastaan kaikki. Muistan vain itseni sellaisena nuorena ja kauniina. Olin aina miesten ihailun ja kilpailun kohde. Sain paljon ulkonäölläni, kaikki tuotiin eteeni, enkä koskaan oikeastaan nähnyt vaivaa minkään eteen. Nyt olette tietysti vahingoniloisia, mutta olkaa sitten vaan.

Nyt itsetunto-ongelmani on räjähtänyt käsiin. Se vaikuttaa parisuhteeseemme kaikessa. Pahimmat ongelmat: Katselemme telkkarista vain uutiset ja mies jonkin luonto-ohjelman. En siedä yhtään mainosta tai ohjelmaa, koska kaikissa vähäpukeisia naisia. Jos tällainen mainos sattuu tulemaan, mies kääntää äkkiä katseensa minuun, vaihtaa kanavaa tai sulkee koko telkkarin. Usein tiuskin itsekseni telkkaria katsoessa heti "vitun huora" jos sieltä näkyy joku nainen. Tai ajamme autolla ja pyörätiellä hölkkää joku puolialaston nuori nainen niin seuraan tiiviisti miehen katsetta ja huorittelen naista. Kolme päivää sitten seurasin mieheni katsetta ja ainakin näytti kuin olisi katsonut erästä minishortseissa keikistelevää teiniä..tunsin vihan nousevan ja kestin juuri ja juuri kaupan pihaan jossa räjähdin ja aloin huutaa täyttä kurkkua miehelle. mies kielsi ettei ole katsonut. Minä vain huusin, että näin kyllä että katsoi ja minun seurassa ei katso yhtään mitään muuta kuin minua. Haukuin kusipääksi ja käskin seuraavan kerran alkaa vetämään käteensä, kun jotain teiniä katsoo. Myönnän, että menetin hermoni täysin. Tunsin vain oloni niin kurjaksi. Sanoin myös, että viime kesänä näin, että hän tirkisteli peruutuspeilin kautta erästä naista. Kielsi myös tämän. Sanoin, että minua ei kuseteta. Kaupoissa en siedä ollenkaan jos joku vähänkään "viehättävä" nainen tulee lähettyville vaan alan sähistä häntä huoraksi ja vitun lehmäksi ja sanon miehelleni, etten mene lähellekään ko.naista vaan odotamme jonkun hyllyn takana, että menee pois. Ärsyttävintä on näin kesällä varsinkin raskaana olevat naiset. Minusta on lähes perverssiä kulkea maha pystyssä julkisilla paikoilla ikään kuin osoittaen, että katsokaa olen saanut munaa ja nyt olen paksuna. Näitä sanon paskamahoiksi tai läskimahoiksi, enkä siedä ollenkaan. Mies on alkanut olla tarkka mihin katsoo tai menee ja myös odottaa nykyään, että tuollaiset naiset häipyvät näköpiiristä.

On paljon muutakin mitä en ala nyt selostamaan. Tiedän, että tästäkin varmaan tulee moitteita. Olen usein yrittänyt hillitä itseäni, mutta ei onnistu. Lääkkeitä en ala syömään, eikä mistään keskustelusta ole apua (kokeiltu on joskus kummatkin) ja hullun kirjoissa olen jo muutenkin. Ensin pelleilin, että olen hullu, ettei tarvinnut töissä käydä. Nyt tuntuu, että tulen oikeasti hulluksi..elämä on vitun monimutkaista. Taidan alkaa lottaamaan ja toivon voittavani summan jolla voin mennä R.Nordströmin klinikalle korjattavaksi. Kauniimpana olisin onnellisempi ja voisin kohdella miestäkin paremmin.
Lue tuo kirjoittamasi uudelleen ja mieti, etkö tosiaan itse tarvitse lääkäriä.
Tämä ei ole moite, vaan ihan rehellinen mielipide.
Kuulostaa siltä, että hormonitasapainosi on melkoisen sekaisin. Tuohon saa avun gynekologilta.

Muuten olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, miten aikuinen ihminen käyttäytyy. Tuollainen vieraiden naisten sättiminen on vain huonoa käytöstä. Laita ruokavaliosi kuntoon ja ala liikkua enemmän, niin oma ulkonäkösi kohenee.
 
huhhuhhuh
Lue tuo kirjoittamasi uudelleen ja mieti, etkö tosiaan itse tarvitse lääkäriä.
Tämä ei ole moite, vaan ihan rehellinen mielipide.
Kuulostaa siltä, että hormonitasapainosi on melkoisen sekaisin. Tuohon saa avun gynekologilta.

Muuten olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, miten aikuinen ihminen käyttäytyy. Tuollainen vieraiden naisten sättiminen on vain huonoa käytöstä. Laita ruokavaliosi kuntoon ja ala liikkua enemmän, niin oma ulkonäkösi kohenee.
joo, mä olen ihan samaa mieltä - kyllä vikaa on todellakin muussa kuin ukossa. Ap:n käytöshän on jo sairaalloisuutta hipovaa. Kannattaisi hakea apua ensin itselleen. "Jos ei rakasta itseään ei voi rakastaa muitakaan"
 
Viimeksi muokattu:
yks tavis
Miksi parit kuvittelevat, että se toinen on velvollinen ylläpitämään suhteen hyvänä? Kyllä se nyt on niin, että molempien on tehtävä oma osuutensa ja huomioitava kumppaninsa hyvät puolet ja kannustettava niissä...
Avioliitto on kovaa mutta mielenkiintoista "työtä" koko ajan, ei niin että toinen lepää ja toinen tekee... vaan niin että yhdessä tehdään ja toimitaan yhteiseksi hyväksi...
 
Työnantaja
. Ja hommaa parempi duuni josta maksavat enemmän ettei tarvi miehen rahoilla elää. Vai oletko edes töissä? Jos et ole niin hommaa se duuni äkkiä, paranee oma mielenterveys huomattavasti..

Ei kukaan tuollaista palkkaa. Näistä näkee parissa minuutissa, että eivät ole elämässä mukana. Mies on luisunut, tai ollut jo ennestään samassa veneessä. Näitä sitten yhteiskunta paapoo. Miettikää nyt itsekin, muija sähisee kaupassa raskaana oleville naisille huoraa! Kaikki tuet pois tuollaisilta ja luonnonvalinta rules. Ne pärjäävät, jotka sitä haluavat. Kuulostaa tylyltä, mutten minä ainakaan halua olla rahoittamassa ap:n kaltaisia tapauksia.
 
Viimeksi muokattu:
itsetunto
Tuli vähän paha mieli, kun luin kommentteja, että minut tuomittiin nyt täysin. Harkitsin hetken kirjoitanko enää, mutta jotenkin minun on nyt pakko avautua ja kertoa asioiden koko tilanne..

Myönnetään, että tunnen usein olevani väsynyt ja masentunut ja se heijastuu sitten mieheeni ja parisuhteeseen. Ongelma on se, etten enää oikein erota, mikä parisuhteessani mättää, siis mikä johtuu minusta ja mikä miehestä, kummassa on vikaa vai onko kummassakin jne.

Minulla on alkanut pinna palaa kaikkeen, myös muihin ihmisiin. Itsetuntoni on nollissa, tunnen vanhenneeni ennen aikojaan. Olen siis 36v ja yhtäkkiä huomannut, etten ole enää nuori, enkä hehkeä kaunotar kuten ennen olen ollut. Olen lihonut ja joka paikka tursuaa läskiä. Naama on kulahtaneen ja valahtaneen näköinen. Tukka ihan shitti ja oikeastaan kaikki. Muistan vain itseni sellaisena nuorena ja kauniina. Olin aina miesten ihailun ja kilpailun kohde. Sain paljon ulkonäölläni, kaikki tuotiin eteeni, enkä koskaan oikeastaan nähnyt vaivaa minkään eteen. Nyt olette tietysti vahingoniloisia, mutta olkaa sitten vaan.

Nyt itsetunto-ongelmani on räjähtänyt käsiin. Se vaikuttaa parisuhteeseemme kaikessa. Pahimmat ongelmat: Katselemme telkkarista vain uutiset ja mies jonkin luonto-ohjelman. En siedä yhtään mainosta tai ohjelmaa, koska kaikissa vähäpukeisia naisia. Jos tällainen mainos sattuu tulemaan, mies kääntää äkkiä katseensa minuun, vaihtaa kanavaa tai sulkee koko telkkarin. Usein tiuskin itsekseni telkkaria katsoessa heti "vitun huora" jos sieltä näkyy joku nainen. Tai ajamme autolla ja pyörätiellä hölkkää joku puolialaston nuori nainen niin seuraan tiiviisti miehen katsetta ja huorittelen naista. Kolme päivää sitten seurasin mieheni katsetta ja ainakin näytti kuin olisi katsonut erästä minishortseissa keikistelevää teiniä..tunsin vihan nousevan ja kestin juuri ja juuri kaupan pihaan jossa räjähdin ja aloin huutaa täyttä kurkkua miehelle. mies kielsi ettei ole katsonut. Minä vain huusin, että näin kyllä että katsoi ja minun seurassa ei katso yhtään mitään muuta kuin minua. Haukuin kusipääksi ja käskin seuraavan kerran alkaa vetämään käteensä, kun jotain teiniä katsoo. Myönnän, että menetin hermoni täysin. Tunsin vain oloni niin kurjaksi. Sanoin myös, että viime kesänä näin, että hän tirkisteli peruutuspeilin kautta erästä naista. Kielsi myös tämän. Sanoin, että minua ei kuseteta. Kaupoissa en siedä ollenkaan jos joku vähänkään "viehättävä" nainen tulee lähettyville vaan alan sähistä häntä huoraksi ja vitun lehmäksi ja sanon miehelleni, etten mene lähellekään ko.naista vaan odotamme jonkun hyllyn takana, että menee pois. Ärsyttävintä on näin kesällä varsinkin raskaana olevat naiset. Minusta on lähes perverssiä kulkea maha pystyssä julkisilla paikoilla ikään kuin osoittaen, että katsokaa olen saanut munaa ja nyt olen paksuna. Näitä sanon paskamahoiksi tai läskimahoiksi, enkä siedä ollenkaan. Mies on alkanut olla tarkka mihin katsoo tai menee ja myös odottaa nykyään, että tuollaiset naiset häipyvät näköpiiristä........

Hei, ei ole mitään pahaa siinä jos mies katselee kauniita naisia, ei se ole sinulta pois. Hän rakastaa ja ihailee sinua siitä huolimatta. Katselee naisetkin muita miehiä sehän vain piristää päivää. Voisit aloittaa itsetunnon parannuksen pukeutumalla arkea paremmin myös kotona, meiklaa ja hoida itseäsi. Aloita kevyt tai ainakin säännöllinen ruokailu ja kuntoilu. Lenkkeile tee kotijumppaa, ohjeita löytyy netistä. Vähän kerrassaan alkaa vartalosi kiinteytymään ja paino putoamaan. Saat pian huomata että miehesikin sen huomaa. Alä tee asiasta stressiä itsellesi vaan aloita muutos itsesi vuoksi, pian huomaat että teet hyvää itsellesi josta nauttii myös läheisesi.
 
Viimeksi muokattu:
mitäs jos
Ei taida ikävä kyllä olla provo. Tietyt lauseet kertovat psykopatiasta...lukijat esim ovat kirjoittajan mielestä vahingoniloisia,kun hän on ollut kaunis ja on nyt rupsahtanut! Ap:sta kaikki on aina muiden vika, ja muille saa sanoa ja tehdä, mitä haluaa. Kirjoittaja ei halua ottaa vastaan minkäänlaista apua, mutta hyväksikäyttää kyllä kylmästi muita, tässä tapauksessa miesparkaansa. Tulee mieleen jopa persoonallisuushäiriö.
Aikas pitkälle vedetty johtopäätös yhden kirjoituksen perusteella.
 
Viimeksi muokattu:
intuition fiilis
Tuli vähän paha mieli, kun luin kommentteja, että minut tuomittiin nyt täysin. Harkitsin hetken kirjoitanko enää, mutta jotenkin minun on nyt pakko avautua ja kertoa asioiden koko tilanne..

Myönnetään, että tunnen usein olevani väsynyt ja masentunut ja se heijastuu sitten mieheeni ja parisuhteeseen. Ongelma on se, etten enää oikein erota, mikä parisuhteessani mättää, siis mikä johtuu minusta ja mikä miehestä, kummassa on vikaa vai onko kummassakin jne.

Minulla on alkanut pinna palaa kaikkeen, myös muihin ihmisiin. Itsetuntoni on nollissa, tunnen vanhenneeni ennen aikojaan. Olen siis 36v ja yhtäkkiä huomannut, etten ole enää nuori, enkä hehkeä kaunotar kuten ennen olen ollut. Olen lihonut ja joka paikka tursuaa läskiä. Naama on kulahtaneen ja valahtaneen näköinen. Tukka ihan shitti ja oikeastaan kaikki. Muistan vain itseni sellaisena nuorena ja kauniina. Olin aina miesten ihailun ja kilpailun kohde. Sain paljon ulkonäölläni, kaikki tuotiin eteeni, enkä koskaan oikeastaan nähnyt vaivaa minkään eteen. Nyt olette tietysti vahingoniloisia, mutta olkaa sitten vaan.

Nyt itsetunto-ongelmani on räjähtänyt käsiin. Se vaikuttaa parisuhteeseemme kaikessa. Pahimmat ongelmat: Katselemme telkkarista vain uutiset ja mies jonkin luonto-ohjelman. En siedä yhtään mainosta tai ohjelmaa, koska kaikissa vähäpukeisia naisia. Jos tällainen mainos sattuu tulemaan, mies kääntää äkkiä katseensa minuun, vaihtaa kanavaa tai sulkee koko telkkarin. Usein tiuskin itsekseni telkkaria katsoessa heti "vitun huora" jos sieltä näkyy joku nainen. Tai ajamme autolla ja pyörätiellä hölkkää joku puolialaston nuori nainen niin seuraan tiiviisti miehen katsetta ja huorittelen naista. Kolme päivää sitten seurasin mieheni katsetta ja ainakin näytti kuin olisi katsonut erästä minishortseissa keikistelevää teiniä..tunsin vihan nousevan ja kestin juuri ja juuri kaupan pihaan jossa räjähdin ja aloin huutaa täyttä kurkkua miehelle. mies kielsi ettei ole katsonut. Minä vain huusin, että näin kyllä että katsoi ja minun seurassa ei katso yhtään mitään muuta kuin minua. Haukuin kusipääksi ja käskin seuraavan kerran alkaa vetämään käteensä, kun jotain teiniä katsoo. Myönnän, että menetin hermoni täysin. Tunsin vain oloni niin kurjaksi. Sanoin myös, että viime kesänä näin, että hän tirkisteli peruutuspeilin kautta erästä naista. Kielsi myös tämän. Sanoin, että minua ei kuseteta. Kaupoissa en siedä ollenkaan jos joku vähänkään "viehättävä" nainen tulee lähettyville vaan alan sähistä häntä huoraksi ja vitun lehmäksi ja sanon miehelleni, etten mene lähellekään ko.naista vaan odotamme jonkun hyllyn takana, että menee pois. Ärsyttävintä on näin kesällä varsinkin raskaana olevat naiset. Minusta on lähes perverssiä kulkea maha pystyssä julkisilla paikoilla ikään kuin osoittaen, että katsokaa olen saanut munaa ja nyt olen paksuna. Näitä sanon paskamahoiksi tai läskimahoiksi, enkä siedä ollenkaan. Mies on alkanut olla tarkka mihin katsoo tai menee ja myös odottaa nykyään, että tuollaiset naiset häipyvät näköpiiristä.

On paljon muutakin mitä en ala nyt selostamaan. Tiedän, että tästäkin varmaan tulee moitteita. Olen usein yrittänyt hillitä itseäni, mutta ei onnistu. Lääkkeitä en ala syömään, eikä mistään keskustelusta ole apua (kokeiltu on joskus kummatkin) ja hullun kirjoissa olen jo muutenkin. Ensin pelleilin, että olen hullu, ettei tarvinnut töissä käydä. Nyt tuntuu, että tulen oikeasti hulluksi..elämä on vitun monimutkaista. Taidan alkaa lottaamaan ja toivon voittavani summan jolla voin mennä R.Nordströmin klinikalle korjattavaksi. Kauniimpana olisin onnellisempi ja voisin kohdella miestäkin paremmin.
sun otsikossa lukee , että sä vihaat miestäsi, tuo mies tulee kyllä kesällä hänen oikean arvostavan naisen vastaan, nainen joka on myös eläirakas.
siis koita vielä kestää olla haukkumasta ja huutamasta sille miehelle.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä