mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
27v mies
kyllähän vitsaa tuli saatua jo lapsena monesti ! tuhma jos oli ni housut alas ja lujaa vitsaa ! näin aikuisena joskus antanut naiselle vitsaa. tykkään katella paljon piiskausvideoita !
 
eräs perheenpää
Se tekee nimittäin heille pelkkää hyvää mun kokemuksen mukaan. Naiset on aika usein temperamenttisia ja itsepäisiä tapauksia eivätkä pysty aina kovin hyvin hillitsemään ilkeää kieltään. No siitähän seuraa turhaa riitaa ja suunsoittamista, mikä loppuu kaikista parhaiten sillä, että heiltä vetää pyllyn paljaaksi ja antaa kunnolla miehen kädestä. Nolosteleehan ne sitä varsinkin alkuun ennen kuin tottuvat siihen, että mies sanoo sen viimeisen sanan. On kuulemma muka häpellistä saada piiskaa, mutta olen omalle vaimokullalle moneen kertaan tehnyt selväksi, että jos käyttäytyy kakaramaisesti, niin seuraukset on sen mukaiset. Hän on tämän hyväksynyt, mutta aika usein tarvii vielä muistuttelua. Myöntää sen, että jälkeenpäin on rauhallinen ja turvallinen olo. Mitään pahoinpitelyä en hyväksy, mutta luja muistutus takamukselle huonon käytöksen seurauksena on aina hyödyllinen. Sanoisin jopa niin, että miehen velvollisuus on pitää vaimo kurissa, jos hän todella rakastaa tätä.
 
piiska pete
Käsikirjoitus ammattidominalle vaikkapa näin, dominan kanssa on sovittu tunnin mitttainen sessio jonakin päivänä:

Olen oppilaana jossakin koulussa jäänyt kiinni vaikkapa nyt sitten juopottelusta. Koulun rehtorina toimii ankarasta kurinpidosta tunnettu NN. Koulun säännöt ovat selvät. Minut on määrätty rehtorin toimistoon x.x.2010 kello xx.xx. aiheena koulujuopottelu. Tapaamiseen on tuotava mukana useita tukevia ja riittävän kookkaita vitsoja, joita tarvitaan asian käsittelyyn. (Tässä toteutuu fantasia vitsojen hakemisesta etukäteen ja siitä, milta tuntuu valita itselleen sopivia rankaisuvälineitä, tietäen mihin niitä tullaan käyttämään).

Täsmälleen sovittuna aikana saavun rehtorin luo - kaikki on suhteellisen muodollista. Päällysvaatteet naulakkoon - vitsojen luovuttaminen rehtorille, joka tarkastaa, että ne ovat soveltuvia käyttötarkoitukseen. Sitten rehtori kysyy, myönnänkö syyllistyneeni juopotteluun koulussa. Myönnän. Tiedänkö, että se on ankarasti kiellettyä ja että siitä saa tuntuvan rangaistuksen. Pakkohan minun on myöntää. Sitten rehtori selostaa millaisen rangaistuksen saan. Aluksi puolen tunnin jälki-istunto, jonka jälkeen selkäsauna 20 vitsanlyönnillä paljaalle takapuolelle - tämän jälkeen puolen tunnin nurkassa seisominen, jonka jälkeen toinen selkäsauna, niin ikään 20 lyönnillä.

Sitten minut määrätään istumaan pulpettiin ja rehtori piirtää tauluun ruksin, jota on tuijotetttava hievahtamatta. Rehtori liikkuu huoneessa ja arvatenkin valmistautuu rangaistuksen toiseen vaiheeseen. Sitten rehtori toteaa, että on ensimmäisen piiskauksen aika. Rehtori määrää minun laskemaan housuni ja kumartumaan pylly paljaana jonkin penkin, rahin tms. päälle. Vielä varoituksen sana siitä, että vastustelemisesta koko homma alkaa alusta. Sitten vitsa alkaa viuhumaan. Iskut ovat kovia, mutta iho ei kuitenkaan mene rikki. Iskut tulevat noin 5 sekunnin välein. Kun 20 lyöntiä on annettu, rehtori määrää minut nousemaan ylös ja menemään nurkkaan seisomaan ja pitämään housut edelleen alhaalla. Liikkua ei saa. Kun puoli tuntia on kulunut, rehtori määrää minut takaisin piiskattavaksi. Kun toiset 20 lyöntiä on tullut, voin nousta, pukeutua ja poistua.

Voiko sessio onnistua tällä skenaariolla?

Ajatuksena kiehtoo, miten tuollaiseen tilanteeseen liittyvän jännityksen, pelon ja häpeän kokeminen tuntuu. Kuinka osaan hillitä tuntemuksiani, kuten vähän kovan kundin pitäisi tuossa tilanteessa pystyä tekemään. Entäpä miten osaan ottaa vastaan itse piiskauksen. Miten kovaa se oikeasti sattuu, pystynkö ottamaan piiskauksen vastaan naama peruslukemilla vaiko onko minun pakko valittaa ääneen, karkaako ihan kunnon poru ja pysynkö aloillani...
Yleensä sovitaan dominan kanssa että kuinka kovaa voi lyödä on turvasana.Esim tumman vihreä sopivan kovalyönti vaaleanpunainen on rajamailla että kestääkö punainen että lyö liian kovaa.Piiskattava ilmoittaa väreillä sopivan kovan lyönnin.Piiskaaja voi tietysti sitoa piiskattavan kiinni mutta siloin pitää luottamus olla hyvä.Ei ole häpeä jos tuskasta valittaa se tuo vain lisää tunnetta toimenpiteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
quga
Omaan fantasiaani ei liity sitä mahdollisuutta, että voisin vaikuttaa rangaistuksen kovuuteen. Se on rankaisijan päätettävissä oleva asia. Toki joku tolkku siinäkin on oltava, mutta vitsathan valitsen siis itse. Ehkä ensimmäiselle kerralle valitsisin vähän ohuemmat / lyhyemmät, sellaiset, jotka voisin olettaa kestäväni riippumatta lyöntien kovuudesta. Kiinni sitominen eittämättä kiehtoo, mutta täysin vieraan ihmisen kanssa voi olla vähän riskaabelia.
 
kalle
Muistan saaneeni kerran piiskaa paljaalle pyllylle, tämä tapahtui ollessani n.10-vuotias, muisto on yksi vahvimpia noin varhaisilta ajoilta, en totellut äitiäni hänen käskiessä minua nukkumaan joten lopula hänen pinnansa paloi. Äiti talutti minut käsivarresta makuuhuoneeseen ja käski sängylle mahalleen, tämän jälkeen hän repäisi housut alas ja antoi piiskaa omalla vyölläni, arvatkaa hävettikö kun isosiskoni, tuolloin noin 15-vuotias seurasi mielenkiinnolla vierestä kun pikkuveli parkuu pylly paljaana, piiskaus oli kevyt ja lyhyt mutta hyvä häpeärangaistus. Tämä tapahtui 90-luvulla.

Isosiskoni sai enemmän piiskaa mutta hän on minua vanhempi, käsittääkseni 80 luvun alussa kuritusmuoto oli vielä yleinen.

Piiskaus on ollut aina vahvin fantasiani niin kauan kuin muistan. Nykyisen tyttöystäväni kanssa uskalsin ottaa asian puheeksi ja yllätyksekseni hän suostui. Nykyisin piiskaamme toisiamme n. kerran kuussa seksin mausteena.
Itse otan hänet polvien päälle poikittain ja piiskaan kämmenellä pyllyn ja reidet punaiseksi, joskus kun olen "oikeasti" vihainen hänelle, käsken hänet vielä kontilleen ja annan remmiä perseelle. Kiihottavaa katsoa kun pyöreä pylly hyllyy piiskattaessa.

Emäntä tykkää komentaa minut kontilleni pylly pystyssä jonka jälkeen antaa piiskaa tässä asennossa, työntää anustapin pyllyyn ja runkkaa takaapäin, näin saan kovimmat orgasmit ikinä, uskomattoman kiihottavaa.
 
TT
Olen tässä muutamien viime päivien aikana lueskellut tätä ketjua ja päätin itsekin kirjoitella. Ei voi sanoa, että tämä aihe hipaisee meikäläistä, vaan kolisee todella syvälle. Piiskaan / kurinpitoon liittyvät asiat ovat kiinnostaneet lapsuudesta jollain kummalla tavalla. Piiskan / selkäsaunan saaminen ei kiinnosta lainkaan, vaan olen täysin antajapuolella.
Kuten sanottua, lapsuudesta kaikki lähti. Kotona ei pahemmin kuritettu. Mitä nyt joskus tukistettiin, mutta ei muuta. Ensimmäinen varsinainen kosketus näiden asioiden kanssa tapahtuikin päiväkodissa. Ei, ei sielläkään sentään piiskattu, mutta nurkkaan laitettiin kyllä. Se oli ensimmäinen päiväni kyseissä mestassa. Vanhemmat tekivät molemmat vuorotyötä ja olivat ennen duuniin menoa jättäneet meikäläisen sinne säilytykseen. Ikää oli silloin jotain 4 tai 5. Oltiin syömässä ja siinä kun lusikoitiin kalasoppaa naamariin, kaksi tyttöä alkoi koheltaa ja sählätä jotain. Hoitajat ja opettajat eivät kauaa ruokapöydässä pelleilyä katsoneet. Molemmat tytöt joutuivat nurkkaan seisomaan ja kyllä se jotain meikäläisessä herätti. Uteliaisuus katsella nurkassa seisovia tyttöjä oli suuri.
Milloin oli sitten ensimmäinen kosketus varsinaisiin selkäsaunoihin, sitä en tarkkaan muista. Mutta sen muistan, että murrosikäisenä ajattelin jo tyttöjen piiskaamista. Aluksi se tuntui hiton oudolta ja suoraan sanottuna luulin olevani ainoa laatuani. Ei se mitenkään, silloin alussakaan, pahemmin hävettänyt tai nolostuttanut. Lähinnä kummastutti vain. Eli kai sitä aika "sinut" on ollut tämän asian kanssa aina.
Siinä mielessä on käynyt hyvä tsägä, että yhtä lukuunottamatta kaikki tytöt joiden kanssa olen ollut elämäni aikana, ovat tykänneet saada selkäänsä. Ja kaikki ovat myöskin saaneet. Itselleni ei tulisi mieleen piiskata alkoholista tai tupakasta. Kyllä aikuisella ihmisellä on oikeus käydä tuulettumassa. Ja vähän tuntuu oudolta, että aikuiselle ihmiselle määrätään kotiintuloaikoja kuin lapselle. Mutta, kukin tyylillään. Sen sijaan vittuilu, kiukuttelu, nalkuttaminen, äksyily ovat niitä seikkoja, joista olen kyllä tytöille selkään antanut.
 
utelias nainen
Lisää kiihottavia kertomuksia ja tosielämän kokemuksia, kiitos! Mielenkiintoista tietää, miten muut elävät tän jutun kanssa. Itse olen saava osapuoli, en osaisi kuvitellakaan asetelmaa toisinpäin. Mieheni on tiennyt oikeastaan alusta saakka (kymmenisen vuotta) mitä tarvitsen, ja olen sitä myös saanut. Viimeksi eilen pitemmän kaavan mukaan, kun tilanne kireän jakson jälkeen vaati nollaamista.
 
pikkuvaimosi
Tarkoititko tosiaan TT nimimerkkiä vai oliko mielessäsi nimimerkki T + T, jonka ihanat novellit käsittelevät usein rakastavaa paria, joilla rakkaus ja himo saa ihania täyttymyksia piiskaa apuna käyttäen. Itse olen niihin aivan hullaantunut. Niitä ei voi lukea haluamatta itse kokea samaa ja pian. Onneksi minulla on ihana mies, joka tietää mitä tarvitsen.


Tuon TT:n novelleja en ole nähnyt enkä osaa niistä sanoa.
 
leni
Oon nyt lukenut kaikki viestit tältä keskustelualueelta ja niin kun moni muukin on sanonut, niin on helpottavaa kuulla, ettei ole yksin :)

Mullakin poikakaveri on joskus antanut leikkisän riidan päätteeksi piiskaa. Se on pakottanut kontilleen lattialle ja sitten on tullut puolileikkisästi vaikka mistä.
Mietin vaan, kun mulla siinä ainakin helposti tulee sellanen olo, että yrittän tarjota itteäni oikeen kiihottavasti, että se ottais mut eikä läimäsis.
Pari kertaa on onnistunutkin, kun poikakaveri on käynyt niin kuumana ;)

Yleensä en oo alistuva ihminen, että tuntuu kyllä aika oudolta.
 
Rane31
Alkuperäinen kirjoittaja vittatyttö;7214909:
Myös minä ole maaseudun tyttönä joutunut hakemaan vittat pellon reunasta niin usein etten edes viitsi laskea kertoja. Meillä oli suunnilleen niin et kaks viikkoo ja piiskat ja välissäkin jos oli jotain huomauttamista. Mahtaako kukaan tietää tai muistaa mikä on pihlajainen? Sitäkin olen saanut paljaalle pyllylle ja sattuu ihan sairaasti.
Kun kerran jo näun paljon vastauksia on tullut niin kai tämä sitten kinnostaa. Saitko sinä aloittaja piiskaa vielä 15 vuotiaana?

Aihe kiinnostaa,olisi hauska keskustella aiheesta lisää. Kahdenkeskenkin. Kirjoituksesi oli hyvä.
 
Rane31
Timon kysymykseen,että piiskaa saatiin vaihtelevasti joskus kuukausittain ja väliin pidempiä välejä mutta kerran sain kolme kertaa samana päivänä samasta asiasta enkä uskonu vaikka tiesin mut pidin pintani vaikka piiskaa tulis.Serkkujen kanssa saatiinjoskus kimpassa piiskoja kun heillä oli piiska kasvatus myös mutta muiden aikana annettiin vain ymmärtää e
,etttä piiska saadaan kunhan vain vieraat lähtee.etsillai meillä

Voisitko Leena37 kertoa vielä montako vitsan lyöntiä oli tavanomainen kuritus ja missä asennossa olit sen aikana? Oliko kurittaja aina äiti?? Toivon että voit vastata!!!
 
Viimeksi muokattu:
mieheni vaimo
Minä en lapsena saanut piiskaa kuin kerran tai pari, mutta mieheni antaa sitä kyllä, antoi jo seurusteluaikana. Silloin olin aluksi kauhuissani, mutta sitten siitä tuli tärkeä osa meidän suhdetta. Eilen illalla sain vähän kovemmin selkääni ja ihan syystä, olin aika häijy päiväkausia. Illalla mies teki siitä sitten lopun, talutti mut käsipuolesta olohuoneeseen ja painoi niskasta sohvan selkänojalle takapuoli pystyssä ja riuhtoi housut alas. Yritin potkia ja rimpuilla, mutta siinä pysyin, ensin tuli avokämmenellä paljon kovempaa kuin yleensä, ja kun siinä vielä sitten soitin suutani niin tuli vielä nahkavyöllä oikein helvetin lujaa. Ensin purin hammasta ja yritin kestää, mutta pakko siinä oli lopulta nöyrtyä ja lopulta pyysin itkien anteeksi. Olin kauhean kiimainen kun se viimein loppui, mutta sain komennon mennä sänkyyn ilman seksiä, jota tuli vasta yöllä, kun mies tuli nukkkumaan. Nyt on rauha maassa, joskin takamus aikas arkana...
 
tiina83
Ise olen kohta vuoden verran ollut ns. kotikurissa. Poikaystäväni siis piiskaa minua jos en ole kiltti ja tottelevainen tyttö. Tämän hän teki selväksi heti alusta asti ja jo neljänsillä treffeillä sainkin selkäsaunan.

Vaikka olinkin saanut muksuna aika paljon piiskaa niin alkuun tuntui omituiselta olla kurin alla ja miehen piiskattavana. Mutta kuitenkin koen miehen minulle asettamat rajat ja hänen antamansa selkäsaunat joitenkin tuovan turvallisuuden tunnetta minulle.
 
miekkonen
Mukavaa tekstiä naisten suusta :). Minusta on täysin luonnollista, että mies piiskaa naisensa, jos aihetta ilmenee. Ja ainahan sitä ilmenee. Yksikään suhde ei pysy kunnossa, jos ei nainen alusta saakka opi tietämään paikkaansa, ja se paikkahan on miehen polvilla pylly paljaana.
 
nainen.
Mukavaa tekstiä naisten suusta :). Minusta on täysin luonnollista, että mies piiskaa naisensa, jos aihetta ilmenee. Ja ainahan sitä ilmenee. Yksikään suhde ei pysy kunnossa, jos ei nainen alusta saakka opi tietämään paikkaansa, ja se paikkahan on miehen polvilla pylly paljaana.
Miehethän ne piiskaa tarvitsee ja minä kyllä pieksän ukkoni säännollisesti. Ja kyllä mykkäkoulu ym. oikuttelu on vähentynyt huomattavasti. Ja jopa kotityöt sujuvat mallikkaasti, varsinkin kun uhkaa piiskalla!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä